Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard Leeuwarden, Love & Joy 07, Corina (Roemeense)



    Corina (Roemeense)
    Leeftijd : 34-37 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Grijs Herhalingsgevaar :
    Prijs : 70 euro Tijdsduur : 50 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info : Een leuke en aantrekkelijke vrouw van rond de 35 en ze geeft mij dat heerlijke GFE gevoel. Ze neemt de tijd, gevoel voor humor en wat mij betreft een aanrader. Ze blijft meestal 2 maanden en gaat dan weer 2 maanden naar huis.





  2. Onderstaande 5 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone ( 5 februari 2015),fr_loper ( 5 februari 2015),jope (16 februari 2015),Moontanner ( 5 februari 2015),snapper ( 5 februari 2015)

  3. #2
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Van de week Corina beloofd dat ik haar zaterdagavond zou bezoeken. Want ze gaat aanstaande donderdag 5 maart voor twee maanden terug naar huis en komt dan op 3 mei weer terug. Omdat ze nog bezet was even de tijd gedood met een rondje lopen. Triest voor een zaterdagavond. ook L & Y zelf was op Corina, Elena, Gabriella en Jessica na leeg. Maar nadat de gordijnen weer open waren snel naar binnen. Eerst even wat gekletst over van alles en nog wat en ook over het feit dat het met de klandizie erg tegenvalt. Gelukkig lijdt haar humeur daar niet onder. Na ons van onze kleren te hebben ontdaan het bed opgezocht. Na wat inleidende gestreel van beide kanten was er al iets gegroeid en die kreeg na een condoom ook Corina's mond om zich heen. Ze kan heerlijk pijpen vind ik, mmm. Vervolgens kwam ze als een volleerde cowgirl op me zitten. Na een poos de rollen omgedraaid, ze had er tenslotte al een werkdag op zitten en ik was nog fris. Omdat de warmte in de kamers mij tegenwoordig vaker parten speelt, me door Corina laten klaar trekken.
    Als dank haar een zeer uitgebreide massage gegeven die haar niet onberoerd. Verdere details laat ik achterwege maar ik heb genoten van haar genieten. Helaas voor mij en haar andere bezoekers moeten we twee maanden zonder haar maar gelukkig komt ze daarna terug.

  4. Onderstaande 4 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone ( 2 maart 2015),fr_loper ( 2 maart 2015),jope ( 2 maart 2015),Moontanner ( 2 maart 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    17 januari 2015
    Last Online
    6 november 2016 @ 00:14
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    127
    Thanked
    36 in 13 posts

    Standaard Corina, Oekraïnse, Leeuwarden (Love&joy 07)



    Corina (Oekraïnse)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 35 euro Tijdsduur : 25 minuten
    Service : NMC, PMC, Deepthroat, Zoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Lieve knuffelige girlnextdoor. Diensten standaard, alles safe. Pijpt lekker en gevarieerd.





  6. #4
    Geregistreerd
    17 januari 2015
    Last Online
    6 november 2016 @ 00:14
    Berichten
    20
    Discussies
    3
    Thanks
    127
    Thanked
    36 in 13 posts

    Standaard

    Op vakantie tot begin mei 2015

  7. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Twee paspoortjes samengevoegd omdat het dezelfde dame betreft. Volgens TL Roemeens, maar goed kan zijn dat ze wat "smokkelt" :wink:.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #6
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag, de dag dat de FC historie schreef in de Kuip, is Corina teruggekomen naar Leeuwarden. Haar gisteren opgezocht en ze zag er weer fantastisch uit. Na een hartelijke begroeting een overheerlijk uurtje met haar doorgebracht. En dat zal ik de komende weken, tot haar vertrek half juli, met veel plezier blijven doen.

  9. Onderstaande 2 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 5 mei 2015),RoboCock (15 mei 2015)

  10. #7
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Gisteren voor de laatste keer bij Corina geweest want zondag gaat ze voor drie maanden terug naar huis. Gezien de warmte op de kamers heerlijk rustig aan gedaan. Heb haar , op haar verzoek, gemasseerd waarna ze mij als dank gepijpt heeft zoals alleen zij dat kan,mmmm. Door de warmte had ik het idee dat ik uren door kon neuken dus nadat de nodige zweetdruppels geplengd waren in onderling overleg maar besloten dat ze mij al trekkende klaar zou maken. Dat was eigenlijk wel zo relaxt moet ik zeggen . Nadien nog een tijdje liggen te kletsen en strelen en uiteindelijk met een innige kus voor drie maanden afscheid genomen van haar. Op 11 oktober komt ze als het goed is weer naar Leeuwarden. Om die tijd te overbruggen zal ik wat vaker bij haar landgenote Dana langs gaan.

  11. Onderstaande 4 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    DeDon (19 juli 2015),fr_loper (19 juli 2015),jope (19 juli 2015),RoboCock (23 juli 2015)

  12. #8
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    Vandaag @ 02:54
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    367 in 194 posts

    Standaard

    is ze al terug in leeuwarden. wil haar vanavond een bezoekje brengen,

  13. #9
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    Vandaag @ 02:54
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    367 in 194 posts

    Standaard

    vanavond weer naar lwd, en ja het hekje was open . ook de gordijntjes van kamer 7 . ze zat zoals altijd op haar stoel.
    normaal altijd met een vrolijke en geile blik, nu niet, kom heel vaak bij haar en is altijd super goed. maar vanavond,
    corina was heel kil en zakelijk, jammer, loop volgende keer wel door, ik ben zelf ondernemer. en mijn motto is altijd..
    vaste klanten moet je koesteren....

  14. Onderstaande 3 leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (14 oktober 2015),Moontanner (14 oktober 2015),The Loner (14 oktober 2015)

  15. #10
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Na lange tijd de wandelschoenen weer eens aangetrokken voor wat actie. Na wat rondgewandeld te hebben door Esperanza, Walhalla en Moulin Rouge niets van mijn gading kunnen vinden. Beatriz en Isabella waren bezet, Ria blijf ik altijd bij twijfelen, misschien toch maar eens doen de volgende keer.
    Had maar 1 euro bij me (slecht voorbereid :-) )dus of Hofje Of L&Y. Gekozen voor L&Y en geen spijt gehad.
    Corina zat te praten samen met 2 andere dames op kamer 1 maar al rap liep ze naar haar eigen kamer.
    Het was zeker een jaar geleden dat ik bij haar ben geweest maar na een aarzelend begin was de klik er weer, gelukkig.
    Gezien de recensie van OnderdeBrug van een jaar geleden was ik daar toch wat huiverig voor.

    Na wat inleidende verkenningen zijn we op haar bed beland en kon het spel op de wagen. Het was als vanouds zogezegd. Na een heerlijk lange pijpsessie, ben ik lui blijven liggen en nadat de cowgirl voor haar wat vermoeiend werd overgegaan in de missionaris. Ondanks dat ze me heerlijk bleef aankijken eiste de warmte zijn tol. Corina gevraagd om klaar te trekken en dat deed ze met verve.
    Heb haar als dank nog gemasseerd en vervolgens nog wat gekletst.
    Ze vertelde dat het hard terugliep met klanten en dus ook met de inkomsten. Een verschijnsel wat zich volgens mij al langer voordoet in Leeuwarden. Dus toch maar wat vaker mijn favoriete dames weer gaan bezoeken want anders wordt de spoeling wel erg dun.
    Corina blijft nog tot begin april dus ik weet wat mij te doen staat :-)

  16. Onderstaande 3 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (27 februari 2017),onder de brug (28 februari 2017),Sjeufke (27 februari 2017)

  17. #11
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Gisteren weer bij Corina langs geweest voor een afscheidsbezoekje. We hebben lekker rustig aan gedaan en uiteindelijk in positie 69 mijn kruit verschoten. Vandaag 8 april gaat ze terug naar huis en komt half mei weer terug. Begreep dat ook de dame van nummer 1 in Love & Joy (Raisa) terug gaat.

  18. Onderstaande 2 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 8 april 2017),mechelen ( 8 april 2017)

  19. #12
    Geregistreerd
    27 januari 2015
    Last Online
    24 mei 2021 @ 23:43
    Locatie
    Earhquake County
    Berichten
    34
    Discussies
    6
    Thanks
    870
    Thanked
    78 in 28 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag zou Corina terugkeren, maar tot gisteren geen tijd gehad om haar te bezoeken. Op naar L&J 7 maar helaas waren de gordijnen dicht zodat ik eerst even een rondje heb gelopen om de tijd te doden.
    De dame in Esperanza 4 zag er erg aantrekkelijk uit, misschien voor een volgende keer. In Walhalla is Dana al weer afwezig helaas. In het Hofje was het rustig en de Latina op 18, schuin tegenover Magdalena, wilde mij graag naar binnen hebben. Ze zag er aantrekkelijk uit dus binnenkort haar eens met een bezoekje vereren.
    Terug in L&J nog even rondgelopen en er was een goede bezetting, vermoedelijk allemaal Roemeense dames. Kamer 2 was bezet en ook op de nummers 5, 6, 8 en 9 was leven in de brouwerij. Corina stond bij haar buuf op 8 te praten en beleefd als ik ben een praatje aangeknoopt met haar buurvrouw op nummer 6, die zichzelf voorstelde als Maya. Een leuke verschijning, donker haar en mooie volle rondingen en erg vriendelijk was mijn eerste indruk.
    Corina was inmiddels uitgepraat waarop we, na het sluiten van de deur en het gordijn, elkaar uitgebreid begroet hebben.
    Na het afwikkelen van de financiele transactie en ons ontdaan hebbend van overtollige kleding, op bed plaats genomen.
    Eerst een uitgebreide warming-up en daarop besloten om rustig te gaan genieten, dus heeft ze me zeer uitgebreid gepijpt en uiteindelijk handmatig tot een hoogtepunt gebracht.
    Nadien wat liggen kletsen over van alles en nog wat en met name de geringe aanloop en klandizie. Misschien helpen de showtjes die gegeven worden in L&J, las iets met slagroom en en binnenkort eentje met bananen, om meer mannen bij de dames te krijgen. Hopelijk sorteert dat enig effect daar anders de spoeling wel eens dun zou kunnen worden.
    Begreep dat Corina ongeveer twee maanden blijft, tot ergens begin juli, dus.......

  20. Onderstaande 2 leden hebben The Loner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (20 mei 2017),jope (20 mei 2017)

  21. #13
    Geregistreerd
    24 augustus 2015
    Last Online
    Vandaag @ 02:54
    Berichten
    354
    Discussies
    37
    Thanks
    397
    Thanked
    367 in 194 posts

    Standaard

    ben haar een paar keer voorbij gelopen het laatste bezoek was niet echt super
    maar vanmiddag . ze keek weer geil uit die oogjes
    en de klik was er weer
    het blijft toch echt een topper
    en als je goed kijkt dan kon sonya esp 107 haar dochter zijn
    als 2 druppels die ogen en kaaklijn

  22. Onderstaande leden hebben onder de brug bedankt voor deze bijdrage:

    The Loner ( 2 maart 2020)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

  Babylon 468*60