Pagina 39 van 56 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 951 t/m 975 van 1384
  1. #951
    Geregistreerd
    4 augustus 2014
    Last Online
    17 augustus 2016 @ 11:30
    Berichten
    60
    Discussies
    16
    Thanks
    37
    Thanked
    31 in 20 posts

    Standaard

    moin, moin...

    zu meinem post vom 30.12.2014:

    also, ich habe dies schon oft erlebt...und werde versuchen, am jetzigen samstag, zu zählen ...
    ich habe nicht gezählt, da ich nicht allein unterwegs war und das vergessen habe - SORRY ! ich gebe eine schätzung ab - zirka 30 - 40 % der zimmer waren belegt.
    viele zimmer in haus 26 leer (20.30 uhr). haus 69 und blue moon (charlottenstrasse), je nur eine frau.
    relativ gute häuser waren:
    - 25 / 27 / 50
    - 11 b / 13 / 15
    - vorderhaus / hinterhaus - 17 / 19 - die hälfte der zimmer

    in der julius-weber-strasse, waren sehr wenig frauen (häuser 48 - 36/33)

    grüsse und eine schöne woche
    präsent in Deutschland: Rotlicht-XXX

  2. Onderstaande leden hebben Asienfreak bedankt voor deze bijdrage:

    Limburger ( 5 januari 2015)

  3. #952
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Als Reaktion auf die gewalttätigen Auseinandersetzungen unter Rockern in den Nachbarstädten zeigt die Polizei Duisburg verstärkt Präsenz in der Szene.

    In den vergangenen Wochen war es recht ruhig geworden um die Rocker in Duisburg. Jetzt beginnt die Polizei wieder mit verstärkten Kontrollen an den einschlägigen Treffpunkten der Szene. Hintergrund sind die aktuellen gewalttätigen Auseinandersetzungen unter Rockern in den Nachbarstädten.


    "Wir dulden hier keinen rechtsfreien Raum und werden eine Verlagerung der Auseinandersetzungen nach Duisburg verhindern", erklärt der leitende Polizeidirektor Rüdiger Wollgramm die verstärkte Polizeipräsenz, beispielsweise am Mittwoch an der Vulkanstraße
    Polizei Duisburg kontrolliert verstärkt Rocker-Treffpunkte - | WAZ.de - Lesen Sie mehr auf:
    http://www.derwesten.de/staedte/duis...#plx2099564103

    Zie ook:
    POL-DU: Verstärkte Kontrollen im Bereich der Vulkanstraße Eine Festnahme und rund 150 kontrollierte Personen08.01.2015 – 15:42

    Duisburg (ots) - Die Polizei Duisburg kontrollierte am Mittwoch (7. Januar) bis in die Abendstunden rund 150 Personen im Bereich Vulkanstraße und einschlägiger Treffpunkte. Dabei ging den Einsatzkräften ein 30-jähriger Mann ins Netz, der sich illegal in Deutschland aufhält. Ermittlungen ergaben, dass auch seine Freundin (21) illegal in Duisburg ist. Die 21-Jährige ist heute (8. Januar) festgenommen worden. Beide werden dem Ausländeramt überstellt. Lediglich einer der Kontrollierten hatte einen Bezug zu den Hells Angels. Die Duisburger Polizei führt nach den Auseinandersetzungen unter Rockern in den Nachbarstädten weiterhin verstärkt Kontrollen durch, um eine Verlagerung nach Duisburg zu verhindern
    http://www.presseportal.de/polizeipr...e-und-rund-150

    Heeft te maken met een recente steekpartij in Oberhausen in de buurt van het RLD en een schietpartij in Düsseldorf waarbij de MC's betrokken waren.

  4. #953
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    woensdag 07-01-2015 was er inderdaad politie controle op de vulkaan ma die kun je overal in de p6 verwachten zelfs in een sauna club . er is een schiet incident geweest tussen 2 verschillenden leden van 2 motorclubs de bandidos en de heilsangels in dusseldorf en een steek partij in oberhausen . op de vulkaan is het tot nu toe gewoon rustig of het stille voor de storm is de tijd zou het leren

  5. #954
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    zoals meestal het geval is, vertrekt de politie zo rond de klok van twaalven. Toen ik hier aankwam heden avond een busje of 4 a 5 polizei, nu geen enkele meer te zien.

  6. #955
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    het was weer raak op 09-01-2015 de controle starten zo rond de klok van 20.00 uur hoofdzakelijk voor bij sexpallas en naast eros 26 je kan de controle ontlopen door via 25 naar de juliusweberstrasse te lopen dan gelijk sexpallas in en sexpallas weer uit via de chalotestrasse de controle werd zo rond de klok van 22.30 opgegeven als je niks te verbergen heb is er niks aan de hand

  7. #956
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    http://www.presseportal.de/mobil/p_story.htx?nr=2921970

    even een politie berichtje van de controle op 07-1-2014

    zoals ik het lees in het politie bericht zijn de controles om te voorkomen dat de bende ruzie weer losbreek in duisburg

  8. #957
    Geregistreerd
    2 januari 2015
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:34
    Berichten
    60
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard Wordt vulkaanstrasse meer of minder bezocht.

    Ik vraag me af of frequente bezoekers door de jaren heen, merken of het drukker op de vulkaanstrasse is geworden....zoewel dames En of bezoekers?

  9. #958
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Het is overal minder geworden dus hier ook.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  10. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (22 januari 2015)

  11. #959
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Het is overal minder geworden dus hier ook.
    wie kan daar het beste antwoord op geven piet de duisburg spesjalist de vulkaan wordt minder bezocht vergeleken met 5 jaar terug toen liepen er reien dik aan mannen door de gangen van alle huizen en vooral eros 26 er liep ook nog security rond om alles in goede banen te lijden toen vond ik het iedere dag gezellig nu nog alleen de vrijdag en de zaterdag dan tref je er nog de meeste vrouwen aan een dvp kan nu gerust blindelings na de vulkaan reizen en vind er een kamer dat was voor 5 jaar terug nog wel anders in de tolhuizen en piet als je mijn niet geloof vraag het ma aan bp

  12. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (22 januari 2015)

  13. #960
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    wie kan daar het beste antwoord op geven piet de duisburg spesjalist de vulkaan wordt minder bezocht vergeleken met 5 jaar terug toen liepen er reien dik aan mannen door de gangen van alle huizen en vooral eros 26 er liep ook nog security rond om alles in goede banen te lijden toen vond ik het iedere dag gezellig nu nog alleen de vrijdag en de zaterdag dan tref je er nog de meeste vrouwen aan een dvp kan nu gerust blindelings na de vulkaan reizen en vind er een kamer dat was voor 5 jaar terug nog wel anders in de tolhuizen en piet als je mijn niet geloof vraag het ma aan bp
    Ik geloof jou wel daarom zei ik ook het is overal minder geworden.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  14. #961
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Allereerst mensen het is Januari :

    Het weer zit niet mee om dan te gaan wandelen
    De mensen hebben een dure december maand achter de rug en wachten op hun salaris rond 26/01
    Veel concurrentie gekregen de laatste 5 jaar van clubs en saunaclubs.


    Dus bekijk het weer een op een mooie zomerse avond en dan is het zeker wat beter dan nu.

  15. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Asienfreak (22 februari 2015),de duisburg spesjalist (22 januari 2015)

  16. #962
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:03
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Het is op de Vulkaan echt een hééél stuk minder druk geworden, omdat ik tegenwoordig hoofdzakelijk nog in de saunaclubs kom .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  17. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (22 januari 2015)

  18. #963
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Het is op de Vulkaan echt een hééél stuk minder druk geworden, omdat ik tegenwoordig hoofdzakelijk nog in de saunaclubs kom .
    je weet niet wat je mist

  19. #964
    Geregistreerd
    23 juni 2014
    Last Online
    24 april 2016 @ 20:03
    Berichten
    18
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    Op moment mis je helemaal niks, want het is ook niks (mijn mening,andere zullen hier anders over denken). Zeker is het Januari maar als ik dat vergelijk met vorig jaar Januari is het nu echt droevig. Toen stond bijvoorbeeld de 17-19 aanbouw nog zowat vol met vele mooie meiden. Nu krijgen ze nog geeneens 1 verdieping vol. Vind de aanbouw het laatste half jaar toch een aanfluiting, komt zowat niks bij en verdwenen dames komen niet meer terug en de rest zit er al jaren.

  20. #965
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    toch kan je er leuke sessies hebben

  21. #966
    Geregistreerd
    1 januari 2015
    Last Online
    24 november 2023 @ 13:49
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    8 in 5 posts

    Standaard

    Ik moet de Duisburg spesjalist zeker gelijk geven De afgelopen maand december heb ik voor mijn doen de Vulkaan vaak bezocht. Voor de statistieken: Dat waren, jawel: 3 maal een zaterdagavond in de eerder genoemde maand. En inderdaad was er absoluut een meetbare proportioneel afnemende trend gaande, voor wat betreft de bezetting. deze trend ging op voor zowel ijsberen als dames. Dit is uiteraard niet zo vreemd, immers vele gaan met vakantie of hebben overige (familie)verplichtingen. Voor mij absoluut niet erg ... Niet elk deurgat is gevuld, sommige gangen stil en geheel verlaten, voor sommige dames de aanleiding wat meer te gaan ''jagen'' heb ik het idee. Al met al een intiemere sfeer, geen straf om lekker op je dooie nachtelijke akkertje door die donkere gangen te flaneren... Kan mij nogwel een te zwoele zaterdagavond in juni herinneren, dat je jezelf met drie rijen dik door die trappenhuizen moest heen trekken, met het zweet tot in je bilnaat (nee, was nog niet van bil geweest). Maar ik zal mijn tweede Vulkaan jaar eens opletten of er sprake is van een vaste trend....

  22. #967
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Eigenlijk ook wel te verwachten dat het er minder druk is. Er komen steeds meer saunaclubs die als je van service houd toch veel goedkoper zijn.
    Maar ook Duisburg blijft leuk om voor 30 euro even snel te knallen.
    de hoeren lusten er wel pap van

  23. #968
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    Eigenlijk ook wel te verwachten dat het er minder druk is. Er komen steeds meer saunaclubs die als je van service houd toch veel goedkoper zijn.
    Maar ook Duisburg blijft leuk om voor 30 euro even snel te knallen.
    voor mijn zijn de sauna clubs duurden voor 30 euro heb ik veel verasingen in duisburg met zeker net zo goede service als een sauna club ik ben dan ook wel kind aan huis op de vulkaanstrasse

  24. #969
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Hoe staat het met de mevissenstrasse in Krefeld.
    Hier jaren terug geweest en niet zo ver rijden als de vulcan strasse.

  25. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    Graagneuker (20 februari 2015)

  26. #970
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Hoe staat het met de mevissenstrasse in Krefeld.
    Hier jaren terug geweest en niet zo ver rijden als de vulcan strasse.
    je zit in het topic van duisburg krefeld boeit mijn niet vorig jaar geweest en ik vond de bezetting ma karig . in duisburg vind je voldoende vrouwen al is iedere werk plek niet meer bezet je kijk je ogen uit en je kan de playboy en de penthouse er een jaar mee vullen ik denk dat je er 100 dames tref die kwa uiterlijk zo na gt kunnen duisburg de places toe bee en ik bezoek regelmatig een sauna club ma winnen van duisburg doen de sauna clubs niet sauna clubs zijn te voorspelbaar en als er geklaag wordt door mannelijke klanten over de dienstverlening van een dvp vlieg de dame er uit doe mijn ma een verrassende date op de vulkaan Leker vooraf betalen en dan ma kijken wat er gebeurd

  27. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (30 januari 2015)

  28. #971
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert5 Bekijk bericht
    Hoe staat het met de mevissenstrasse in Krefeld.
    Hier jaren terug geweest en niet zo ver rijden als de vulcan strasse.
    Dat is tegenwoordig maar een karige en trieste plek eigenlijk. Een paar vaste lelijke wijven die daar in enkele kamers de boel draaiende houden. Mijn favoriete dame daar de, Spaanse Vanessa (trap op en naar links) ben ik er al een tijdje niet meer tegengekomen, dus ik ga niet meer.

    Daarentegen kom ik wel bijna wekelijks in de Vulkan, yes I do. Blijft wel goed bezet, ook al kan het altijd meer eigenlijk, ik vind dat er maar veel kamers onbezet blijven helaas...dat gezegd hebbende blijft het me soms verrassen; zo was ik van de week in de Sexxxpalace 3e verdieping, aangezien mijn favoriete Diana bezet bleef, en kwam ik daar een mooi popje tegen uit Portugal; zie je niet vaak! Echt een lekkere meid, knap en sexy. Snel naar binnen nadat ze bevestigend antwoord op mijn snelle 30 euro? vraag. Lekker opgeilen tegen haar sexy kontje en daarna lig ik vol verwachting op bed klaar voor haar pijpbeurt....doet ze niet aan
    ok dan, what are you gonna do? 1 keer vergeet je de obligate 'blasen und ficken?' en dan krijg je dit! gelukkig was het neuken erg lekker, maar dan kom je wel rete snel klaar natuurlijk. Never a dull moment!!
    ciao

  29. #972
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papi Bekijk bericht
    Dat is tegenwoordig maar een karige en trieste plek eigenlijk. Een paar vaste lelijke wijven die daar in enkele kamers de boel draaiende houden. Mijn favoriete dame daar de, Spaanse Vanessa (trap op en naar links) ben ik er al een tijdje niet meer tegengekomen, dus ik ga niet meer.

    Daarentegen kom ik wel bijna wekelijks in de Vulkan, yes I do. Blijft wel goed bezet, ook al kan het altijd meer eigenlijk, ik vind dat er maar veel kamers onbezet blijven helaas...dat gezegd hebbende blijft het me soms verrassen; zo was ik van de week in de Sexxxpalace 3e verdieping, aangezien mijn favoriete Diana bezet bleef, en kwam ik daar een mooi popje tegen uit Portugal; zie je niet vaak! Echt een lekkere meid, knap en sexy. Snel naar binnen nadat ze bevestigend antwoord op mijn snelle 30 euro? vraag. Lekker opgeilen tegen haar sexy kontje en daarna lig ik vol verwachting op bed klaar voor haar pijpbeurt....doet ze niet aan
    ok dan, what are you gonna do? 1 keer vergeet je de obligate 'blasen und ficken?' en dan krijg je dit! gelukkig was het neuken erg lekker, maar dan kom je wel rete snel klaar natuurlijk. Never a dull moment!!
    ciao
    eros 26 daar was gisteren iedere kamer verhuurd en dan heb je al meer als 60 dames in sexpallas staan de laatse tijd ook veel mooie vrouwen en het is februari dat is kwa bezetting altijd een rustige maand wacht ma dat het april is dan kan je uren rond lopen om een keuze te maken in presiepen hebben we aan eros 26 het vulkaanhuis en sexpallas genoeg

  30. #973
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Satudarah verboden in Duitsland :

    http://waz.m.derwesten.de/dw/staedte...service=mobile
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 februari 2015 om 12:32

  31. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (26 februari 2015)

  32. #974
    Geregistreerd
    22 januari 2015
    Last Online
    9 mei 2015 @ 20:27
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    19
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Wat heeft dit met de Vulkan van doen?
    Vulkan wordt toch uitsluitend beheerst door Bandidos en Angels?

  33. #975
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Satudarah is opzichtig aanwezig in DB, ook als "brothers in arms" van Bandidos in hun strijd tegen de HA, daar komt een deel van de Duitse angst voor ver(der)gaande escalatie vandaan.

  34. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (26 februari 2015)

 

 
Pagina 39 van 56 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60