Pagina 4 van 58 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1439

Discussie: Leeuwarden algemeen

  1. #76
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoboCock Bekijk bericht
    Franky, afgelopen woensdag middag liepen er constant een paar mannen in en uit door de inpandige doorgang, die deur ging constant open en dicht, leek soort van inspectie. heb het nog aan Maria gevraagd maar die wist het niet, was net 1 dag terug..

    Was vanmiddag aardige bezetting op de Waeze en dat voor een zondag, zal wel door het mooie weer komen.

    In L&Y werkt al een tijdje een donker meisje, dacht dat ze nederlands spreekt. vanmiddag 1e kamer rechts bij ingang. iemand ervaring?
    Nouja we zullen het zien of het andere gedeelte nog los gaat

    Donker meisje begint me iets te dagen, er heeft eerder een donkere dame in L&Y gewerkt ( boven ) naast die drugskikker Nicolette, maar dat is me toen heel slecht bevallen.
    Aleen weet ik niet of het om de zelfde dame gaat

    ben dit weekend niet in Leeuwarden geweest ( hou ist meugelijk )

    volgende week maar ff weer kijken!

  2. #77
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frankyfuckbone Bekijk bericht
    Nouja we zullen het zien of het andere gedeelte nog los gaat
    Vandaag, 9 maart, even gekeken in Esperanza. En bouwvakker stond net voor de deur van het gesloten gedeelte een peuk te roken en te telefoneren, dus er wordt nog gewerkt. Op de trap naar boven kwam ik de beheerder tegen en ik vroeg hem of het nieuwe deel nog weer open zou gaan. Hij antwoordde 'straks' maar het was duidelijk dat hij bedoelde 'binnenkort' (hij is Spaans/Engelstalig). Toen ik vroeg 'wanneer dan precies' zei hij dat hij het niet precies wist, maar het is volgens hem wel zeker dat het weer open gaat. Hij mompelde nog wat 'kan wel volgende maand worden'.

  3. Onderstaande 4 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (12 maart 2015),jope (10 maart 2015),RoboCock (10 maart 2015),The Loner ( 9 maart 2015)

  4. #78
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 04:58
    Berichten
    934
    Discussies
    43
    Thanks
    2.835
    Thanked
    2.258 in 711 posts

    Standaard

    Penelope eerder actief in Leeuwarden Esperanza 016, is nu waarschijnlijk actief in Velbert,
    ondanks dat ze in Leeuwarden altijd melde dat ze uit Kroatië kwam, heb ik haar meerdere keren gezien in een auto met Bulgaars kenteken.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...28Bulgaarse%29

  5. Onderstaande 2 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (10 maart 2015),RoboCock (11 maart 2015)

  6. #79
    Geregistreerd
    12 februari 2015
    Last Online
    12 september 2018 @ 16:46
    Berichten
    24
    Discussies
    10
    Thanks
    6
    Thanked
    68 in 22 posts

    Standaard

    ik keek net nog eens weer op de andere site waar ook recencies worden geschreven nouja geschreven weinig tot zeer weinig op dit moment en ik denk dat het zo zal blijven
    ook als je leest bij geouwezwam hoe fred emmer terecht wordt gezet ja dan denk ik zou hou je niks over

  7. Onderstaande 4 leden hebben dappie bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (12 maart 2015),RoboCock (13 maart 2015),snapper (13 maart 2015),The Loner (13 maart 2015)

  8. #80
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dappie Bekijk bericht
    ik keek net nog eens weer op de andere site waar ook recencies worden geschreven nouja geschreven weinig tot zeer weinig op dit moment en ik denk dat het zo zal blijven
    ook als je leest bij geouwezwam hoe fred emmer terecht wordt gezet ja dan denk ik zou hou je niks over
    Tja er loopt steeds meer water in dat schip om vervolgens langzaam te gaan zinken.

    ze zullen wel in de gaten hebben wie ze missen want de heren die het moesten doen zijn hier !

    ik zal het weekend ff weer kijken bij de dames, kijken of er nog wat leuks voor frankie is, en dit keer sla ik MR over want anders vis ik gegarandeerd weer in de zelfde vijver

    @ Latina lover is Dana (RO) nog aanwezig? zoja dan zet ik haar ff op mijn lijstje..

  9. Onderstaande 3 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    RoboCock (13 maart 2015),snapper (13 maart 2015),The Loner (13 maart 2015)

  10. #81
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    Ja Franky, Dana is aanwezig, maar je moet haar wel treffen,, ze wil ook wel eens afwezig zijn.
    Zou een goed idee zijn voor de dames, de openings/aanwezig tijden aan het raam ,dan weet je waar je aan toe bent.
    Tevens zouden wij er dan weer een like/niet like duimpje op moeten zetten.
    Zo weet je al wandelend waar je naar toe moet gaan. Haha toekomst ? :-)

  11. Onderstaande 3 leden hebben latinalover bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (15 maart 2015),RoboCock (14 maart 2015),The Loner (15 maart 2015)

  12. #82
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    en jahoor Franky heeft gisteren weer in de zelfde vijver gevist,Franky was dus weer in MR

    valt er wat te melden? Neen... Esperanza niet gezien, Hofje niet gezien, idemdito voor L&Y

    krijg gewoon weg niet de kans om een andere dame te bezoeken ( wat wel mijn bedoeling was ) maar 1 maal aangekomen gisteren stond ik jawel voor dat ik het wist oog in oog met mijn nouja vaste dame in het centrum!, mijn eerste gedachten wat ik had was letterlijk "Kut heb ik dat", en uiteindelijk maar weer met haar gekamert...

    denk dat ik me maar een masker aanschaf zodat ik niet herkenbaar ben als ik ff in het centrum loop want ja geheid je komt dames tegen die daar werkzaam zijn....

    Heren fijne zondag nog

  13. Onderstaande 6 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (15 maart 2015),latinalover (16 maart 2015),Moontanner (15 maart 2015),RoboCock (17 maart 2015),snapper (16 maart 2015),The Loner (15 maart 2015)

  14. #83
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    Wat is jouw top 3 in MR Franky ? ,iets voor Latinalover-Hammond ?

  15. #84
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door latinalover Bekijk bericht
    Wat is jouw top 3 in MR Franky ? ,iets voor Latinalover-Hammond ?
    Latina lover als je je een keer wilt vegrijpen aan oost europees

    maar dan heb ik geen top 3 maar een top 1

    MR 4

    Over MR gesproken, andere dames zijn er achter dat veel heren MR mijden,door die Sybil op 7 maar de baasin doet er geen fuck aan, wat zij wel kan is papiertjes uitdelen dat de kamer voor een bepaalde datum moet betaald moet worden anders worden de dames zonder pardon uit hun kamer gezet...( kreeg afgelopen zaterdag zo'n papiertje te zien )
    (
    Hoe moeten die goede dames hun kamer betalen als er veel heren MR mijden door 1 dame!

    ik wil zo graag een hartigwoordje met die bananen plukker ( de baasin ) spreken maar dan krijgt franky een verbod heb ik geen zin in

  16. Onderstaande 3 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    latinalover (16 maart 2015),RoboCock (17 maart 2015),The Loner (17 maart 2015)

  17. #85
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    Esperansa 21 Sara is even terug en blijft tot zondag.
    Daarna verdwijnt ze weer een poosje, mijn super super super GFE !
    Inderdaad een maatje meer,maar heet als een Latina. (ja overbodig te vermelden).

  18. #86
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    @ Franky,, nr 4 is toch zo'n brood magere meid?
    Mmm, latinalover houdt meer van stevig,dus ik denk dat ik haar maar voorbij loop.
    Zal volgende keer even goed kijken of ik de juiste heb :-)

  19. #87
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door latinalover Bekijk bericht
    @ Franky,, nr 4 is toch zo'n brood magere meid?
    Mmm, latinalover houdt meer van stevig,dus ik denk dat ik haar maar voorbij loop.
    Zal volgende keer even goed kijken of ik de juiste heb :-)
    Nee ze is niet broodmager dan denk ik dat je een verkeerde voor je hebt
    Franky houdt ook niet van "mager", als ik sparerips wil eten koop ik die wel bij een Turk

    denk dat je Gina bedoelt die is wel aan de magere kant en klein van stuk

    Heren weet iemand hier mischien waar de Koningin van Esperanza is gebleven, genaamd Elena(ro) zat toen een poos boven in Esperanza Nr 120 gedeelte wat nu gesloten is

    man man man wat was dat een topper...ze is toen spontaan vertrokken en nooit weer gezien
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 maart 2015 om 23:32

  20. Onderstaande 4 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (21 maart 2015),latinalover (16 maart 2015),RoboCock (17 maart 2015),The Loner (17 maart 2015)

  21. #88
    Geregistreerd
    5 februari 2015
    Last Online
    3 september 2015 @ 19:45
    Berichten
    51
    Discussies
    8
    Thanks
    178
    Thanked
    85 in 32 posts

    Standaard

    Heren weet iemand hier mischien waar de Koningin van Esperanza is gebleven, genaamd Elena(ro) zat toen een poos boven in Esperanza Nr 120 gedeelte wat nu gesloten is

    man man man wat was dat een topper...ze is toen spontaan vertrokken en nooit weer gezien


    Franky, ze is vertrokken en nooit weer terug geweest, tenminste heb haar ook niet weer teruggezien..

  22. #89
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Heren updates over de aanwezigheids lijst mogen jullie ook door middel van een PM naar mij gestuurd worden, dan verwerk ik ze zo snel mogelijk in de "aanwezigheids lijst "

    zou houden we het een beetje overzichtelijk

    de laatste update heb ik zojuist doorgevoerd

    Update morgen vist Franky niet in de zelfde vijver, morgen breng ik Nicole (L&Y) een bezoekje , Nicole belde me vanavond dat ze terug was!, was dat alles? neen! ze vroeg hoe het met me ging enz enz, kortom een telefoon gesprek zonder gezeik Problem dat Problem zus nee een gesprek alsof het je "vriendin" is, van wel dik 20 min!

    En om niet weer de dame tegen het lijf te lopen (Zena MR) vermijd ik even het centrum maar sprint gelijk L&Y in, om vervolgens MR even niet te bezoeken ( Franky is een beetje klaar met dat gezeur en niet bevordelijk voor een fijn orgasme )

    heren wandelse!

    Laatst gewijzigd door Frankyfuckbone; 20 maart 2015 om 20:49

  23. Onderstaande 2 leden hebben Frankyfuckbone bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (21 maart 2015),snapper (21 maart 2015)

  24. #90
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Ik zit al tijden met een vraag. Het valt me bij het updaten van de aanwezigheidslijst elke keer weer op dat we van Walhalla de nummers 1 tot en met 5 helemaal niets, maar dan helemaal niets!, weten. Dus als je het draaihek binnenkomt de hele rechterkant tot aan het keukentje. En dat terwijl die kant de laatste tijd toch ook altijd bezet is. Geen enkele naam; geen paspoortje; niets!!

    In de eerste plaats ben ik geïnteresseerd in de dame rechts van het draaihek. Zij zit al jaren in Walhalla. Ze staat in de lijst als 'de dame met de mooie lange blonde haren'. Heb haar ooit eens gevraagd naar haar naam, maar kreeg toen de wind van voren. Heel nors. Heb ook wel via andere dames haar naam proberen te achterhalen, maar zonder resultaat. Wie weet haar naam, wie heeft er ervaring met haar?

    Eveneens heb ik geprobeerd meer te weten te komen over de dame die onlangs op 5 zat en nu weer op 10. Eva. Iedereen weet wel wie ik bedoel: de Hongaarse BDSM dame. Altijd dik gekleed in gebreide en corduroy-kleren en blauwe rubberlaarzen, heel soms een mantelpakje. Hyperdruk met van alles en nog wat bezig. Laptop, taalcursus, muziek, etc. Altijd met de rug naar het raam toe en vaak met het gordijn, op een royale kier na, dicht. Deze dame zit al jaren in Leeuwarden; dan weer Esperanza, dan weer Hofje, dan weer Walhalla, maar het is me nog nooit gelukt om contact met haar te maken. Ze weigert al die tijd al om met me te praten . Ze heeft nog nooit ergens een berichtje, laat staan een recensie gescoord. Wie van jullie is het wél gelukt om contact met haar te maken en hoe was het verdere verloop?

    En op nummer 3 zit ook al tijden een en dezelfde dame. (Bulgaarse?) Is ook altijd ongeïnteresseerd met iets anders bezig, of heeft langdurig bezoek van haar pimp. Zit vaak gewoon in spijkerbroek.

    We zitten hier nu met minimaal 50/60 'Leeuwarders', dus er zal toch wel iemand zijn die duidelijkheid kan verschaffen over deze en de andere onbekende dames in walhalla. Wie o wie?
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 21 maart 2015 om 19:23

  25. Onderstaande 5 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (21 maart 2015),fr_loper (21 maart 2015),jope (22 maart 2015),RoboCock (23 maart 2015),The Loner (22 maart 2015)

  26. #91
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Moontanner ik weet persoonlijk de namen van die hele rij ook niet,en idd als je het vraagt wordt je vaak afgebekt..

    Maar afijn ik zou normaal gesproken gisteren Nicole bezoeken maar dat viel dus ff in het water,want meneer buikgriep was me aan het pesten balend als een stekker heb ik nicole netjes afgebeld dat ik niet kwam was geen probleem en wenste me beterschap en gaf zelf tips wat hielp tegen buikpijn zorgzaam is ze ook ..
    volgende week maar ff een poosje kameren met Nicole!

  27. #92
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:08
    Berichten
    414
    Discussies
    65
    Thanks
    1.284
    Thanked
    1.358 in 356 posts

    Standaard

    Gisteren donderdag 26 maart 2015 in Leeuwarden gekeken en zag in het Hofje een aantal nieuwe gezichten.
    Hofje 11: jong smalle dame middenblond of ze zat op 24 te kletsen of ze was erg druk met haar Phone
    Hofje 18: Jong grof lichaamsbouw cup c of d plus min 20 jaar beetje mollig (baby vet) donkere haarkleur
    Hofje 14: Rita, Hongaars, Jong, blond iets breder rond de taille zag er wel lief uit
    In Esperanza melde zich een grof gebouwde groooote Surinaamse bij mij voor een kamer ze wilde niet geloven dat ik de baas niet was (zie ik we dan zo bazig uit dan? :-) )

    Ik vond het best redelijk druk qua kamer bezetting in ieder geval beter dan de afgelopen maanden
    Laatst gewijzigd door jope; 27 maart 2015 om 15:52

  28. Onderstaande 5 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone (27 maart 2015),fr_loper (29 maart 2015),Moontanner (27 maart 2015),RoboCock (31 maart 2015),The Loner (27 maart 2015)

  29. #93
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Ik maak maar even een memo voor de volgende update van de aanwezigheidslijst

    Love and Yoy 04: Een echt mooie Latina/Surinaamse, zit daar wel vaker (of alleen weekends?)
    Walhalla 9 : De Servische is vertrokken daar zit nu Lisa (Aziatisch uitziende dame met bol gezicht) Is een oude bekende in Leeuwarden van Hofje/Walhalla maar nooit recensies.
    Esperanza 007 : Alicia vakantie komt plm. 4 april weer; dank aan PK7S voor de melding
    Hofje 20 Anita is waarschijnlijk al weer gevlogen.

    En ik trof van de door Jope genoemde dames alleen de (inderdaad) aan een stuk door telefonerende en met de buurvrouw kleppende Oostblokdame aan op Hofje 11. Die anderen zijn denk ik al weer vertrokken; of in het weekend afwezig? Even aan zien. Voor de lijst best wel een probleem dat soort dames.

  30. Onderstaande 3 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    jope (29 maart 2015),RoboCock (31 maart 2015),The Loner (29 maart 2015)

  31. #94
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Gisteren liep voor mij uit op de Weaze van Esperanza naar Moulin Rouge een langbenige, superslanke, zwartharige dame, waarvan ik dacht 'he is dat niet Penelope?'. Ze verdween uiteindelijk in de kamer van Pamelita, Moulin Rouge 1, die afwezig is. Ik weet niet zeker of het haar was; want zo goed ken ik Penelope niet. Het is dus een puzzeltje voor degenen onder ons die het interesseert. Uiteraard met het verzoek om het hier even te melden als je wat weet.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 2 april 2015 om 07:17

  32. #95
    Geregistreerd
    5 februari 2015
    Last Online
    3 september 2015 @ 19:45
    Berichten
    51
    Discussies
    8
    Thanks
    178
    Thanked
    85 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moontanner Bekijk bericht
    Gisteren liep voor mij uit op de Weaze van Esperanza naar Moulin Rouge een langbenige, superslanke, zwartharige dame, waarvan ik dacht 'he is dat niet Penelope?'. Ze verdween uiteindelijk in de kamer van Pamelita, Moulin Rouge 1, die afwezig is. Ik weet niet zeker of het haar was; want zo goed ken ik Penelope niet. Het is dus een puzzeltje voor degenen onder ons die het interesseert. Uiteraard met het verzoek om het hier even te melden als je wat weet.
    Heb haar ook gezien en kan met zekerheid zeggen dat het niet Penelope is. weet ook niet wie het wel is, heb haar wel vaker gezien in Walhalla.

  33. Onderstaande 2 leden hebben RoboCock bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 3 april 2015),Moontanner ( 3 april 2015)

  34. #96
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 17:08
    Berichten
    414
    Discussies
    65
    Thanks
    1.284
    Thanked
    1.358 in 356 posts

    Standaard

    In Moulin Rouge 1 zit, beter gezegd ligt nu een dame die aan de omschrijving voldoet
    Ze ligt op het bed niet echt actief aangezien het bed beetje ver om de hoek in de kamer is, is ze moeilijker te bekijken, ze moet vast ff wennen :-)

  35. Onderstaande 2 leden hebben jope bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 3 april 2015),RoboCock ( 4 april 2015)

  36. #97
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Over de aanwezigheidslijst:

    Omdat ook ik weleens wat bijwerk aan die aanwezigheidslijst, wat trouwens al vrij behoorlijk werkt, zit ik me vaak af te vragen: hoe kan het nog beter? Ik heb nl. de laatste tijd met betrekking tot met name de Oosteuropese dames steeds vaker het idee dat het zinloos is, om die maar steeds te vermelden. Het blijft ondanks de updates één grauwe massa. En bijna niemand die het leest. Bijv. de Oosteuropese TMM van voorheen Hofje 3 zit nog steeds op de Weaze maar nu elders. Niemand die dat opgevallen is (schijnt haar leven trouwens wel wat te hebben gebeterd, dus laat dat 'TMM' maar).

    Maar hoe dan ook: van mijn kant kun je in de toekomst wat minder updates verwachten in de zin van 'onbekende blonde Bulgaarse is vertrokken en er zit nu een onbekende andere Oosteuropese'.

    Wat mijns inziens beter kan is dat we de dames 'die er toe doen', het zij positief, het zij negatief, allemaal voorzien van een eigen topic.

    Dus paspoortjes aanmaken! En dan de 'op en af' mededelingen en de verhuizingen van die dames melden in het topic van de dames zelf. Degene die dan op enig moment met de aanwezigheidslijst aan de slag gaat, kan dan een groot deel van zijn updates uit de topics halen. Je krijgt dan een soort wisselwerking tussen de aanwezigheidslijst en de topics.

    En dan niet te vergeten dat je dan ook info/recensies over die dame in haar eigen topic kwijt kunt. Daar is het toch in de eerste plaats allemaal om begonnen?

    Ik ga de komende dagen aan de slag met een paar paspoortjes, maar ken niet alle dames. Dus wie doet mee?
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 4 april 2015 om 04:57

  37. Onderstaande 4 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    DeDon ( 4 april 2015),Frankyfuckbone ( 4 april 2015),RoboCock ( 4 april 2015),The Loner ( 6 april 2015)

  38. #98
    Geregistreerd
    9 februari 2015
    Last Online
    12 september 2017 @ 16:18
    Berichten
    102
    Discussies
    9
    Thanks
    93
    Thanked
    238 in 77 posts

    Standaard

    Ik ben ,,voor'' Moon , ik doe mijn best,bezoek zo veel mogelijk dames, en schrijf hier dan een recentie over.
    Berichten over wazige oostblokkers sla ik meestal over.
    Ik mis hier wel een beetje de recenties zoals we dat ,,vroeger'' gewent waren in de goeieouwetijd.
    Kom op medewandelaars,,klim eens in de pen ! (eehh toetsenbord) en vertel ons je ervaring.

  39. Onderstaande 2 leden hebben latinalover bedankt voor deze bijdrage:

    Frankyfuckbone ( 4 april 2015),jope ( 5 april 2015)

  40. #99
    Geregistreerd
    2 februari 2015
    Last Online
    15 juli 2019 @ 23:07
    Locatie
    0597
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    45
    Thanked
    72 in 29 posts

    Standaard

    Ik ben ook voor!

    Aleen nu heb ik een vraag aan Latina lover en Moon.
    Franky wil en zal de latina tour op gaan ik ben die oostblokkers een beetje zat...

    Iemand een tip welke latina een absolute aanrader is?

    Daniela esp spreekt me wel aan aangezien ze tijdens het masseren haar nagels gebruikt ( Franky is gek op nagels)

    Graag niet in MR...

    Franky

  41. #100
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.352
    Thanked
    2.717 in 890 posts

    Standaard

    Franky,

    Ik kan het niet onder woorden brengen waarom, maar mijn gevoel zegt dat het niet iets geweldigs zal worden tussen jou en Daniela. Een absolute flop zal het niet worden, maar ook niet de topervaring waar jij waar op zoek bent. Misschien dat je dan nog beter kunt gaan naar Roemeense Dana/Daniela in Walhalla. Die heeft meer de onstuimigheid die, denk ik, bij jou past en die heeft ook een Latina mentaliteit. Maar die vindt jij waarschijnlijk al iets te dik. Andere Latina s zou ik voor jou niet weten.

    vr.groet

 

 
Pagina 4 van 58 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

  Living Room 468*60