Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Lächeln VT (Villa Tinto) 36, Beyoncé

    Haarkleur/-lengte : Bruin, Kort
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : Slank, B-cup
    Nationaliteit/Taal : Nederlands
    Leeftijd : 28-32jaar
    Tatoeages/Piercings : Ja, ?
    Service: zie https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...88&postcount=7
    Voordelen: GFE,
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur :20 min.
    Prijs :50
    Extra’s bij het bezoek:


    Zondagmiddag voor de verandering weer eens een nieuwe (sinds enkele weken) Dame bezocht, en dus niet een van mijn bekende favorietjes.

    Deze schoonheid noemt zich Beyoncé, en is uit nederland afkomstig.

    De schat had me al enkele keren vriendelijk toegelachen bij het passeren, dus na het zoveelste rondje toch maar eens gaan praten, en snel naar binnen. Beyoncé was vanaf het eerste moment erg vriendelijk en een beetje over van alles en nog wat gebabbeld tijdens het uitkleden.

    Toen ik naast haar op bed lag begon ze direkt met strelen en knuffelen. Hierna gaf ze kusjes op mijn tepels en zachte beetjes erin. Al zakkend over mijn lichaam ging ze verder met kussen en strelen tot ze bij kleine Sub aangekomen was. Uiteraard ging er toen eerst een condoom om heen voor ze verder ging. Pijpen deed ze vrijwel perfect, niet te zacht maar zeker ook niet te hard, en ook vergat Beyoncé mijn ballen niet. Het was bovendien ook aardig gevarieerd, en had ze hem het ene moment vrij diep in haar mond en even later weer alleen de kop.

    Na zo een tijdje bezig geweest te zijn begonnen we aan het "grote" werk, en wel in missionaris. Ik ben geen fan van dit standje, omdat ik last van mijn knieëen heb en het op die manier dus niet lang uit kan houden. Bij deze schat had ik er dus geen moeite mee, en deed ik het met alle plezier in dat standje. Zij trok mij redelijk stevig tegen zich aan, en toen ik klaar kwam zette ze haar voeten achter op mijn kont om me extra diep naar binnen te duwen. Ik heb me zelden zo op mijn gemak gevoeld tijdens een eerste bezoek aan een Dame. Beyoncé is nu al een klein GFE-tje voor mij, en dit zal bij mijn vervolgbezoeken die er zeker gaan komen alleen maar beter worden.

    Na afloop ook weer wat strelen en knuffelen, en bij het buitengaan een heerlijke afscheidskus.

    Beyoncé is dus een echte aanwinst voor ons skw, en ik wil haar nu al niet meer missen.

    Grz Sub
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 mei 2007 om 22:23

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Gisteren deze prachtmeid nog eens bezocht.

    Het was slechts mijn tweede bezoek aan Beyoncé, maar het was net of we elkaar al jaren kennen, en van begin tot eind één geweldige ervaring.

    Beyoncé is dan ook met stip mijn top drie binnengekomen, en heeft heel wat Dames die ik al langer wilde bezoeken, of ook al jaren bezocht heb in één keer doen vergeten. Zo heeft Beyoncé er voor gezorgd dat ik de vertrokken alom volprezen ellenlange godin Nina volledig niet meer mis.

    Maar nu over het bezoek zelf.

    Na binnenkomst, beneden direkt achter de deur met haar gloednieuwe naambordje, en gesloten gordijn al wat staan kletsen en zoenen. Daarna naar boven, en zijn we aan het echte werk begonnen.

    Toen we op bed plaats genomen hadden, Beyoncé lag er al voor mij, en ging in een verleidelijke pose klaar liggen. Toen ik ook al mijn kleren uit had en bij haar ging liggen, begonnen we met lekker relaxed knuffelen, zoenen en strelen. Na verloop van tijd begon ze op mijn tepels te zuigen en bijten, en zakte Beyoncé al kussend en likkend naar beneden waar ze mijn ballen opzocht en in haar mond zoog. Daarna ging het jasje aan en nam ze kleine Sub in haar mond, voor een lekkere uitgebreidde en gevarieerde pijpbeurt.

    Na zo een tijd bezig geweest te zijn was het mijn beurt, om haar te laten genieten, wat me duidelijk gelukt is, wat te merken was aan haar felle en ongecontroleerde kronkelingen. Met achteraf enkele welgemeende complimenten hierover. Hierna in enkele standjes geneukt, en zijn we samen tot een geweldig hoogtepunt gekomen.

    Nu ik dit zit te schrijven, krijgt kleine Sub al weer zin en zal ik misschien wel terug moeten deze middag.

    Grz Sub

  3. #3
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Mooi zo Sub,

    alleen staat er haar hoofding nog steeds VT36, terwijl ze vrijdag toch wel degelijk in de VT34 zat
    Te hevig, dat je dit niet hebt gemerkt? :p Of vliegen jullie door de hevigheid van de 34 naar de 36 en terug ???

  4. #4
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Mooi zo Sub,

    alleen staat er haar hoofding nog steeds VT36, terwijl ze vrijdag toch wel degelijk in de VT34 zat
    Te hevig, dat je dit niet hebt gemerkt? :p Of vliegen jullie door de hevigheid van de 34 naar de 36 en terug ???
    Rplover,

    Deze schat heeft geen vaste kamer, en zouden we haar dus iedere keer moeten verhuizen. Vandaar dat ik het niet gewijzigd heb.

    Ben trouwens deze middag nog maar eens terug geweest.

    Grz Sub

  5. #5
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch Beyoncé

    Deze middag inderdaad mijn bezoek van gisteren nog maar eens dunnetjes over gaan doen. Het was weer een GIGA ervaring, in iets afgeslankte vorm tegenover gisteren, omdat ik wat minder uitgegeven heb.

    Mijn toppertjes zullen op moeten passen anders gaan ze zakken op mijn lijstje.

    Grz Sub

  6. #6
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Lächeln haar service (alles liefst :-) )

    Sub,

    kan je ook eens een korte opsomming maken van de service die de Dame in kwestie, Beyoncé levert, of allemaal kan/wil leveren?
    Gewoon kwestie dat we Willem wat werk geven haar paspoort verder bij te werken :p
    Interessant als er nog anderen gegadigden zijn die haar willen 'be-subben'
    Dan kunnen ze in een oogopslag zien wat ze allemaal kunnen verwachten bij één van uw toppertjes.

    Mercikes voor de moeite,

    rplover

  7. #7
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard Service's

    Ok dan,

    Ik zal een aantal services noemen die Beyoncé geeft, niet allemaal voor vijftig euro uiteraard. Mijn tweede bezoek was ook wat duurder en uitgebreider.

    Je kan bij Beyoncé terecht voor: uiteraard pijpen en neuken in enkele verschillende standjes, ik weet niet of ze ook de meer aparte standjes doet of enkel de standaardstandjes. Je mag haar vingeren, ook anaal. Beffen, en haar borsten likken is ook mogelijk. Russisch staat ook op het menu, evenals ballenlikken. Ze ligt ook bijna de hele tijd in een "Girlfriend"achtige omhelzing, zowel in het begin als tijdens het neuken.

    Ik heb vanaf mijn eerste gesprek met haar een goede band met haar, omdat het meteen klikte, en ik heb haar met enkele zaken geholpen, zodat ze er misschien iets meer gevoel inlegt. Dus ik ben benieuwd hoe andere leden een bezoek aan haar ervaren.

    Grz Sub

  8. #8
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch Werktijden Beyoncé

    Ik heb via IM al vragen over de werktijden van Beyoncé gekregen. Ik zal ze dus hieronder even vermelden.

    Beyoncé werkt in principe alleen in het weekend, af en toe komt ze door de week een dag extra.

    Ze werkt dan echter wel het volledige weekend.

    Beyoncé begint dan op Vrijdagavond, werkt dan vaak tot 1 of 2 uur 's nachts. Op Zaterdag werkt ze dan een dubbele shift, van kort na de middag tot ongeveer dezelfde tijd in de nacht, en op Zondag werkt ze alleen in de middag tot ongeveer een uur of 6.

    Zowel met de dagen als met de uren springt ze wel flexibel om. Als ze thuis iets te doen heeft in het weekend of zo komt ze dat weekend niet, of korter, dit geldt ook voor haar uren.

    Bovendien heeft ze geen vaste kamer en kun je haar op elke kamer in VT aantreffen. Dus gewoon op zoek gaan naar haar naambordje.

    Grz Sub

  9. #9
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Een tijdje terug deze prachtmeid nog eens met een bezoekje vereert.

    Het was weer een fantastisch klein half uurtje.

    Begonnen met een zalige en gevarieerde pijpbeurt, en daarna in een paar standjes afgemaakt. Voor verdere details verwijs ik naar mijn eerdere recensie's, dan hoef ik niet alles te herhalen.

    Voor liefhebbers van zachtaardige sex is Beyoncé ongeveer het beste wat er momenteel in skw aanwezig is.

    Grz Sub

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Even later hield een onguur haar gedurende geruime tijd aan de klap.Het kan anders......:teuflisch
    Wat bedoel je daar nu weer mee? :o

    Anvers :wink:

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    18 februari 2022 @ 17:11
    Locatie
    SKW Antwerpen
    Berichten
    2.215
    Discussies
    169
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 8 posts

    Blinzeln Beyoncé van VT

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coco 2
    Waarom BeyonceS (vandaag VT 12) een subtopper blijft is mij nu wel duidelijk.Ze lag languit voor het raam een filmpje te kijken.Van enige interesse was weinig te bespeuren.
    Even later hield een onguur haar gedurende geruime tijd aan de klap.Het kan anders......:teuflisch
    Zeg Coco,

    het zou natuurlijk ook kunnen dat Beyoncé niet van "windowshoppers" zoals U houdt. :teuflisch
    Een dame die een filmpje het bekijken is, lijkt mij toch ook niet ZO abnormaal.
    Besef je wel al de tijd dat de dames in het raam zijn op een dag, en dat het voor hen op de duur ook ééntonig wordt. :p

    Die "ongure persoon", die je aanhaalt, zou dat misschien de Sub kunnen zijn?
    Deze schijnt dan WEL binnen te mogen, en dat zegt misschien wel iets HOE zij denkt over hem.

    Anvers :wink:

  12. #12
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Gisteravond Beyoncé weer maar eens bezocht. Ik heb niet al mijn tussentijdse bezoeken hier vermeld, maar ik wilde er nu toch weer eens een klein berichtje aan wijden.

    Het was weer fantastisch, en doordat we elkaar steeds beter leren kennen wordt het ook nog steeds elke keer beter en prettiger. Ik zal geen details vermelden, want ik heb volgens mij het meeste al in eerdere berichten geschreven.

    Beyoncé stijgt steeds hoger op mijn lijst met "Altime-favorites", en staat op het punt om de eerste plaats over te nemen.

    Grz Sub

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Sub
    Gisteravond Beyoncé weer maar eens bezocht. Ik heb niet al mijn tussentijdse bezoeken hier vermeld, maar ik wilde er nu toch weer eens een klein berichtje aan wijden.

    Het was weer fantastisch, en doordat we elkaar steeds beter leren kennen wordt het ook nog steeds elke keer beter en prettiger. Ik zal geen details vermelden, want ik heb volgens mij het meeste al in eerdere berichten geschreven.

    Beyoncé stijgt steeds hoger op mijn lijst met "Altime-favorites", en staat op het punt om de eerste plaats over te nemen.

    Grz Sub
    Off tpic, ik weet het.
    Wacht to je Roxanne hebt geproefd, onder het motto 'hoe vettiger, hoe prettiger' :D
    Neen, sub, ik geloof je best, maar pas maar op, er zitten heel wat kapers op de kust in het Antwerpse, en vlakbij die 'Bridge over troubled water'

    Nog meer off-topic: blij dat je je schrijflust herontdekt hebt, doet me goed

    groetjes,

    rplover

  14. #14
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover
    Off tpic, ik weet het.
    Wacht to je Roxanne hebt geproefd, onder het motto 'hoe vettiger, hoe prettiger' :D
    Neen, sub, ik geloof je best, maar pas maar op, er zitten heel wat kapers op de kust in het Antwerpse, en vlakbij die 'Bridge over troubled water'

    Nog meer off-topic: blij dat je je schrijflust herontdekt hebt, doet me goed

    groetjes,

    rplover
    Dan zal ik er nog maar eens een schepje off-topic er bovenop doen. Ik heb ergens anders gelezen dat jij zin had om op 31-3 in Amsterdam tussen die mannen t gaan staan. Moet je doen, dan krijg je Beyoncé misschien wel op bezoek. Zij wil namelijk met een vriendin de zaak een van de andere kant gaan bekijken.

    Grz Sub

  15. #15
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch Perfecte opvolgster

    Vorig weekend mijn schatje Beyoncé nog eens met een bezoek vereert.

    Bij binnenkomst meteen een dikke kus vol op de mond, en daarna zijn we uitgebreid met onze tongen te keer gegaan. Beyoncé was duidelijk erg blij mij weer te zien, en ze was nog blijer met wat ik bij had. We hebben eerst beneden een tiental minuten staan vrijen en doen alsof we een jong verliefd koppeltje waren.

    Hierna zijn we naar boven naar de kamer gegaan, en daar zijn we nog eens extra stevig te keer gegaan. Ook hier ging het er een stuk heftiger aan toe dan ik tot nu toe gewend was bij Beyoncé, het wordt dus nog steeds iedere keer beter en beter.

    Na afloop beneden weer uitgebreid vrijend afscheid genomen, en haar een prettige vakantie gewenst, die inmiddels al weer half voorbij is. Alles bij elkaar toch een klein uurtje binnen geweest.

    Grz Sub

  16. #16
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Afgelopen zaterdag, de eerste dag na haar vakantie, deze schoonheid weer eens bezocht.

    Ik ga het steeds vreemder vinden dat niemand anders over Beyoncé schrijft. Zaterdag moest ik wel heel veel geduld hebben, en enkele smsjes sturen voordat ik binnen kon. Beyoncé is steeds vaker bezet, en afgelopen zaterdag was ze dus vrijwel continu bezet. Toch schijn ik het enige forumlid te zijn dat haar bezoekt.

    Zaterdag begonnen we bij binnenkomst natuurlijk eerst over haar vakantie en aanverwantte gespreksonderwerpen. Na het uitkleden namen we plaats op bed, en begon Beyoncé met mijn tepels te spelen, er op te zuigen, aan te likken en er in te bijten. Ook kusten we elkaar uitgebreid, waarbij regelmatig onze tongen in de mond van de ander verdween. Na verloop van tijd begon ze de kleine Sub onder handen te nemen. Deze reageerde hier direkt op. Ze sabbelde er lekker op likte er langs en liet de ballen ook niet onberoerd. Toen hij zo hard was als een honkbalknuppel begon ze aan het serieuze pijpwerk. Deze keer alleen hiervoor gekozen, en na een tijd heerlijk tot ontploffing gekomen.

    Het was weer een grandioze ervaring, die nog vele malen een vervolg zal krijgen.

    Grz Sub

  17. #17
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    De leeftijd van Beyoncé mag aangepast worden. Ze is inmiddels een jaartje ouder, ze is onlangs 29 jaar geworden.

    Grz Sub

  18. #18
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Daumen hoch

    Het begint ééntonig te worden, maar ik ben van haar (gestaag groeiende) klantenkring, schijnbaar het enige lid van dit forum. Er in elk geval geen enkel ander lid dat over zijn bezoekjes aan Beyoncé schrijft, terwijl ze naar aanleiding van dit forum, en waarschijnlijk ook het andere, toch vaak aangesproken word, ook in de straat al. Er zijn dus voldoende mensen die haar aan de hand van de omschrijving al herkennen.

    Als ik stevige (kinky) sex wil ga ik naar mijn absolute #1 Mirela, maar als ik op zoek ben naar zachte knuffelsex, dan stap ik bij mijn #2 binnen en dat is Beyoncé. De laatste paar weken heb ik dus weer een paar keer van lekkere zachte knufelsex genoten. Omdat we elkaar steeds beter leren kennen, kunnen we ook steeds meer van elkaar genieten, en lekker relaxen en tot rust komen.

    Grz Sub

  19. #19
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Afgelopen Donderdag was ik voor mijn doen nogal vroeg in skw, omdat ik met collega Anvers eerst was gaan ontbijten. Toen we enkele rondjes liepen was het eigenlijk nog steeds erg rustig, en ik vond dat het weer eens tijd was voor een triootje, dit was al weer erg lang geleden, dus dat kon wel weer eens. Hiervoor had ik mijn zinnen gezet op twee prachtmeiden in Verversrui 14, te weten Nelly en Lilli. Toen ik door de VT onderweg naar hun was met dit voorstel, liep daar in het gangetje mijn absolute #1 van dit moment tegen het bevallige lijf. Dus even gestopt en Beyoncé gegroet en een goededag gezegd met enkele kussen, en uiteraard beloofd langs te komen als ze eenmaal geinstalleerd was. Hierdoor was mijn andere plannetje meteen weer de ijskast ingeschoven, en zullen die twee schoonheden nog even geduld moeten oefenen. Wat kan het soms raar lopen in de wereld, want als ik een half minuutje eerder of later geweest was, dan had ik Beyoncé misgelopen, en was ik bij Lilli en Nelly binnengewwest voor een trio, is ook geen straf natuurlijk, en had ik Beyoncé pas gezien bij het al nagenietend nog wat rondlopen.

    Over het bezoek zelf valt eigenlijk weinig nieuws te melden, ik wil niet al te veel in herhaling vallen. Het was gewoon weer een geweldige ervaring, waardoor ik mijn andere absolute topper in het geheel niet mis eigenlijk. Het was een uitgebreidde knuffelsessie, waarbij we beiden lekker ontspannen bezig waren, en van elkaars samenzijn konden genieten. De schat heeft terstond nog een nieuwe naam voor me verzonnen.

    Ik zal deze middag nog eens een babbeltje gaan maken, en wie weet wat nog meer.

    Grz Sub

  20. #20
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Deze middag voor de eerste keer na haar terugkeer Beyoncé bezocht. Het was haar eerste weekend terug na een verlofperiode.

    Het bezoek was weer als vanouds, of zo mogelijk nog beter. Ik ga niet in details treden, omdat Beyoncé niet graag heeft dat er al te gedetaileerd over de bezoeken geschreven wordt, dit is al meerdere keren eerder geschreven. Het bezoek was voor ons beiden zeer bevredigend. Ik bedoel hier niet dat ik haar klaar heb laten komen. Dit voordat er weer opmerkingen over gemaakt worden. Het zijn vooral de gesprekken vooraf, en achteraf die bevredigend verlopen zijn. We hadden na al die tijd elkaar dan ook heel wat te vertellen.

    De sexuele daad tussen deze gesprekken door was ook wel uitermate bevredigend, met name voor mij. Ook Beyoncé kon lekker relaxed zijn, omdat ze weet dat ik rekening met haar gemoedstoestand houd, en ze ook weet hoe ze mij kan behagen.

    Grz Sub

  21. #21
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Ik heb vandaag, als één van de laatste klanten voordat ze, aan het begin van de avond terug naar huis vertrok, Beyoncé nog eens bezocht, voor de derde keer in 1 week. Het was weer als elke keer, en ik heb er dan ook geen seconde spijt van gehad.

    Afgelopen Maandag klaagde Beyoncé dat VT 51 niet echt een goede kamer was, maar tegenover mij zei ze vandaag dat VT 06, in het hoekje bij het bureeltje helemaal een ramp is. Zo dicht bij het bureeltje en het kleine opstapje lijkt toch de meeste wandelaars af te schrikken.

    Het werkschema zoals Beyoncé dat vandaag aan mij vertelde, ziet er voor de komende tijd als volgt uit. Beyoncé komt ieder weekend werken tot ze eind Maart met verlof gaat. En dit vanaf Zaterdag omstreeks het middaguur tot de late middag of vroege avond op Zondag. Een enkele keer zal ze misschien op vrijdagavond al aanwezig zijn. Te beginnen komend weekend zal Beyoncé dus op Zaterdag 1 Maart rond het middaguur weer aanwezig zijn. Uiteraard kunnen hier uitzonderingen op zijn, als ze, of geen kamer kan krijgen voor een bepaalde shift, of met een vaste klant op hotel is of zo.

    In principe gaat Beyoncé er dus wel ieder weekend zijn vanaf volgende week.

    Ik kan al twee mannen noemen die niet kunnen wachten tot het Zaterdag 1 Maart is.:D:D:D

    Grz Sub

  22. #22
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Ik heb gistermiddag Beyoncé nog eens met een bezoek vereert. Het was weer fantastisch, zoals ik niet anders van haar gewend benen het ook bij geen enkele andere Dame gewend ben. Ik ga er dan ook niet verder over uitwijden.

    Beyoncé blijft, zoals de plannen momenteel zijn, zeker tot Maandag of Dinsdag. Drie keer raden waar ik de komende dagen veelvuldig te vinden zal zijn.

    Fun42, Beyoncé wacht op je.

    Grz Sub

  23. #23
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sub Bekijk bericht
    I Drie keer raden waar ik de komende dagen veelvuldig te vinden zal zijn.
    1.In de trein
    2.In een koffieshop
    3.In je wagen


    En Pierre, wat heb ik gewonnen? :D

  24. #24
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    1.In de trein
    2.In een koffieshop
    3.In je wagen


    En Pierre, wat heb ik gewonnen? :D
    Helemaal niets.

    Je hebt namelijk de ongelofelijke prestatie geleverd om drie keer verkeerd de raden. En dat op zo een gemakkelijke vraag. Ik vertrek nu die kant uit, dus dan kun je komen kijken, waar ik ga babbelen.fuck:

    Grz Sub

  25. #25
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    22 maart 2017 @ 11:44
    Locatie
    Schippersstraat 24/1
    Berichten
    465
    Discussies
    23
    Thanks
    12
    Thanked
    6 in 5 posts

    Standaard Beyoncé gestop

    Beyoncé is vanaf nu gestopt, ik zal haar zeer missen, en haar topic kan dus naar het archief.

    Grz Sub

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.

  Diamond 468*60