Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 179
  1. #151
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Al geven ze GFE het blijven zakenvrouwtjes bemerkte LekkerJong in Sixsens,hij had beter het uur vol kunnen maken https://www.ijsberenforum.com/forum/...305#post406305
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  2. #152
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    LittleJoe hoeft niet lang na te denken en zet zijn geplande verjaardag om in een gepaste herdenking voor de overleden Foots,respect! https://www.ijsberenforum.com/forum/...887#post406887
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  3. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (26 december 2014)

  4. #153
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Al geven ze GFE het blijven zakenvrouwtjes bemerkte LekkerJong in Sixsens,hij had beter het uur vol kunnen maken https://www.ijsberenforum.com/forum/...305#post406305
    +1 !
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  5. #154
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Normaal is HP zijn habitat maar op de 20ste vermaakte Knaktuut zich prima in LR en wist zelfs een blonde Germaanse te vinden zodat hij zijn Michelle niet helemaal miste.Leuk Knaktuut en zijn vaste maten eens ontmoet te hebben https://www.ijsberenforum.com/forum/...230#post406230
    +1 !
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  6. #155
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Als je eerst langs Panthera gaat om zeker te zijn dat je kerstballen leeg zijn alvorens Magnum te bezoeken zegt mij dit genoeg.NLNU weet aan alles een heerlijke draai te geven en daarom,wederom,een nomi voor zijn leuke verhalen.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...612#post406612
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...611#post406611
    Een bijzondere schrijver die vindt dat een mond niet alleen is gemaakt om voedsel naar binnen te schuiven

    +1
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 26 december 2014 om 11:37

  7. #156
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    LittleJoe hoeft niet lang na te denken en zet zijn geplande verjaardag om in een gepaste herdenking voor de overleden Foots,respect! https://www.ijsberenforum.com/forum/...887#post406887
    +1 !
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  8. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (26 december 2014)

  9. #157
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    30 april 2024 @ 06:55
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    LittleJoe hoeft niet lang na te denken en zet zijn geplande verjaardag om in een gepaste herdenking voor de overleden Foots,respect! https://www.ijsberenforum.com/forum/...887#post406887
    Uiteraard +1!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  10. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (26 december 2014)

  11. #158
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    LittleJoe hoeft niet lang na te denken en zet zijn geplande verjaardag om in een gepaste herdenking voor de overleden Foots,respect! https://www.ijsberenforum.com/forum/...887#post406887
    ik sluit me hier volledig bij aan!
    +1

  12. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (26 december 2014)

  13. #159
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Uiteraard +1!
    Ik nomineer mee voor Little Joe.
    +1

  14. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (26 december 2014)

  15. #160
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:16
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.754
    Discussies
    168
    Thanks
    2.725
    Thanked
    8.050 in 1.584 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    LittleJoe hoeft niet lang na te denken en zet zijn geplande verjaardag om in een gepaste herdenking voor de overleden Foots,respect! https://www.ijsberenforum.com/forum/...887#post406887
    Ook van mij een nomi voor Little Joe.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  16. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (26 december 2014)

  17. #161
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:16
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.754
    Discussies
    168
    Thanks
    2.725
    Thanked
    8.050 in 1.584 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Al geven ze GFE het blijven zakenvrouwtjes bemerkte LekkerJong in Sixsens,hij had beter het uur vol kunnen maken https://www.ijsberenforum.com/forum/...305#post406305
    Inderdaad, altijd vervelend die discussies aan de lockers. Nomi voor deze ijsbeer.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  18. #162
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:16
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.754
    Discussies
    168
    Thanks
    2.725
    Thanked
    8.050 in 1.584 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Normaal is HP zijn habitat maar op de 20ste vermaakte Knaktuut zich prima in LR en wist zelfs een blonde Germaanse te vinden zodat hij zijn Michelle niet helemaal miste.Leuk Knaktuut en zijn vaste maten eens ontmoet te hebben https://www.ijsberenforum.com/forum/...230#post406230
    Rondom Ddorf is Living Room naast Panthera ook geen verkeerde keus. Knaktuut had het snel door. +1 dus.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  19. #163
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Het is mij dan ook een eer en groot genoegen om een speciale Kerst-Bonus-Beste-Recensie-Trofee te kunnen uitreiken aan Iamlonely

    Deze woorden las ik op tweede kerstdag toen het kerstdiner van eerste kerstdag net een beetje gezakt was!
    Nou bleek ik toch in de prijzen te zijn gevallen bij mr. Pussy en nog wel net nadat de traditionele familiedag er weer opzat!
    Het is me een grote eer de Kerst-Bonus-Beste-Recensie-Trofee in alle nederigheid te aanvaarden, maar er moet me ook iets van het hart!
    De hele maand december keek ik al uit naar ACE2 zijn Final Countdown, niet alleen omdat het spannend is zouden we de top 10 weer halen, maar ook om Ace2 zijn komische updates vanuit het futuristische Ijsberencafé!

    Ik waagde er laatst eens een privébericht aan naar de poor lonsome cowboy en tot mijn grote droefenis deelde hij mede dat het er dit jaar helaas niet inzit.
    De eerste tranen welde al op in mijn ogen, 2014 was sowieso al niet het allerbeste jaar door privé perikelen en het verlies van verschillende mensen die me dierbaar waren. En nu verdomme kon ik dat nare jaar ook niet met een vette glimlach wegspoelen!
    Het hele jaar had ik tegen de Banaan geroepen nog 1 keer ga ik Ace2 zijn top 10 halen en dan is het mooi geweest!
    Ik herinner me nog hoe meester schrijver Badslippers in Living Room tegen me zei: "Je doet het best aardig, maar het zal over een paar maanden wel afgelopen zijn met schrijven".

    Hij had toen geen idee dat ie mijn eergevoel hiermee een enorme boost gaf, of misschien had hij dat juist wel nu ik inmiddels zijn achtergrond beter ken!
    Wie zal het weten alleen Badslippers waarschijnlijk!? Drie jaar schreef ik hier met veel plezier mijn verhalen, maar de frequentie van verhalen en ook bezoeken zal aankomend jaar drastisch naar beneden gaan. Het Ijsberenforum is een prachtforum en ik heb veel mensen via het forum leren kennen.
    Met sommige is een soort van vriendschap ontstaan met andere een hechte vriendschap die zeker zal blijven bestaan als het aan mij ligt.
    En af en toe zal ik nog wel eens ergens opduiken, mocht er iets opvallends te melden zijn nog wel eens een stukje schrijven maar niet meer met de frequentie van voorheen!

    Ik wens alle ijsberen, admins en opperhoofd Willem2 een geweldig 2015 in goede gezondheid met het nodige portie geile sex!
    En eens een Ijsbeer altijd een Ijsbeer dus mocht de pleuris uitbreken of van mij enige taak of actie verwacht worden dan zal deze reservist tot uw service staan!
    Het was een prachtige tijd die ik voor geen goud had willen missen!

    http://youtu.be/5AVOpNR2PIs
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  20. Onderstaande 13 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 december 2014),Badslippers (26 december 2014),Big30 (26 december 2014),biged (26 december 2014),Bluebear (27 december 2014),Bosco (26 december 2014),KanariePiet (27 december 2014),Liefhebberrob24 (27 december 2014),LittleJoe (26 december 2014),Mr Pussy (27 december 2014),Ricardo Banana (30 december 2014),rob45 (27 december 2014),Wijze grijze (26 december 2014)

  21. #164
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 21:26
    Berichten
    11.127
    Discussies
    226
    Thanks
    13.097
    Thanked
    17.578 in 6.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    De hele maand december keek ik al uit naar ACE2 zijn Final Countdown, niet alleen omdat het spannend is zouden we de top 10 weer halen [ . . . ]

    Ik waagde er laatst eens een privébericht aan naar de poor lonsome cowboy en tot mijn grote droefenis deelde hij mede dat het er dit jaar helaas niet inzit.
    In tegenstelling tot IamLonely ben ik zeer blij dat Ace2 "The Final Countdown" dit jaar laat schieten. Dat geeft mij de mogelijkheid om op het hoogtepunt te stoppen. Waarom? Omdat ik dit jaar zeer lage ogen gegooid zou hebben omdat ik als actief schrijver dit jaar weinig tot niks gepresteerd heb. Nu heb ik tenminste de goede herinneringen aan 2011, 2012 en 2013.

    En misschien denkt De Grote Hercules er ook wel zo over. Jarenlang heeft die kerel het Kerstfeest moeten missen. Zijn familie zal daar zwaar onder geleden hebben als hij weer eens meldde dat hij naar zijn zolderkamer moest om zijn postzegelverzameling te ordenen. Wij wisten wel beter.

    Aan alles komt een einde of het wordt minder intensief. Dat geldt voor het schrijven op dit forum, het lezen op dit forum en het naar de saunaclub gaan. "That's Life" Sommigen dingen gaan en nieuwe dingen komen daarvoor in de plaats.

    En wat betreft de quote dat "IamLonely het wel aardig doet" is natuurlijk een understatement van jewelste. Hij behoort tot het gilde van de beste verhalende schrijvers die met zijn aparte humor je goed bij de les houdt. Want ben eerlijk, hoeveel van die schrijvers hebben we? Een stuk of 25? En dan is het wel zo'n beetje op dunkt me. Gelukkig is er een hele nieuwe lichting schrijvers die het forum aantrekkelijk houdt met hun recensies.

    En wat betreft de "vrienden". Ik zet dat niet voor niks tussen aanhalingstekens. Ook ik heb veel nieuwe mensen dankzij dit forum en onze hobby leren kennen. Maar vrienden? Nee, geen een. Vrienden heb ik hier niet. Wellicht een hard gelag voor sommige ijsberen en schokkend nieuws. En waarschijnlijk verbazingwekkend voor andere ijsberen die zo vaak hebben moeten lezen: "Mijn beste vriend . . . ". Nee, het zijn allemaal passanten, leuke kennissen en velen ook zeer interessant. Vooral de diversiteit heeft mij altijd zeer aangesproken. Van miljonair (ja, die lopen er ook rond) tot Jan Modaal. Van vrachtwagenchauffeur tot manager, van kleine zelfstandige tot SEO. En het fijne was altijd dat als je eenmaal het berenvel aantrok er geen verschillen meer waren.

  22. Onderstaande 8 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 december 2014),Bluebear (27 december 2014),Bosco (27 december 2014),Liefhebberrob24 (27 december 2014),LittleJoe (27 december 2014),Mr Pussy (27 december 2014),rob45 (27 december 2014),Sjeufke (27 december 2014)

  23. #165
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:20
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.688
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik ben het met badslippers eens dat het goed is dat we die final countdown onzin laten schieten, want uiteindelijk waren de resultaten daarvan tamelijk bedroevend (op de winnaars na misschien).

    Nu badslippers zelf nog maar een bericht of twee per jaar schrijft (hmm..) is Iamlonely waarschijnlijk de beste schrijver die er nu nog is, dus de "bonusrijkaart" is hem gegund... het is alleen erg jammer dat het hoogtepunt van schrijverschap wordt verbonden aan iemand die uit principe niet schrijft over wat er met wie op de kamer gebeurd. Ik meen me althans te herinneren dat hij dat wel eens expliciet heeft geschreven; in een bericht over de Villa als ik me goed vergis. Maar niks nieuws natuurlijk. Hetzelfde geld voor de paar jaarlijkse berichten van Picasso en ook van het net bekroonde stuk van Seksenfun; die kerel schrijft constant gedetailleerde damesrecensies, maar "winnen" gebeurt pas als hij de damesinfo eens achterwege laat. Met recensies heeft het hier weinig meer te maken, een kleine naamswijziging zou opportuun zijn... mijn "meest gewaardeerde" bericht was ook een lijst met clubs waarin geen dame werd besproken.

    Dat is dan die 'community' die we nu zijn, net facebook: een plek om dingen te "liken" die je vriendjes hebben gedaan, of waar je zelf bij bent geweest. Ook mooi.

    PS goed dat de jury voor de miss ijsbeer competitie de regels mbt het linken naar eigen berichten, niet streng naleeft, want anders was het een bijzonder kort lijstje zijn geweest. Gelukkig is de jury Haags en dus wel bekend met het buigen van regeltjes.

  24. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (28 december 2014),Oudebelg (27 december 2014),seksenfun (29 december 2014)

  25. #166
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 21:26
    Berichten
    11.127
    Discussies
    226
    Thanks
    13.097
    Thanked
    17.578 in 6.180 posts

    Standaard

    De recensie van Edoh was zeer lezenswaardig echter door het gebrek aan voldoende witregels, spatiëring, "Italic" en VET kwam ik er bijna niet doorheen en dreigde ik af te haken. Dat is toch verdomde jammer omdat het een recensie is die meer en beter verdient. Daarom hier de overzichtelijke versie en vanzelfsprekend de welverdiende nominatie aan de schrijver.

    ================================================== ================================================== ===========

    Vandaag was het “Freude” dag ! Vandaag extra vroeg opgestaan want ik wilde nog wat goedkope drank etc. bij “Rees” in "Duitsland" halen. Rond 09:00 klaar. Na getankt te hebben op weg naar "Bochum". Dat was een klein uurtje rijden. Of zou ik toch naar “Van Goch” gaan? Nee, doorrijden. “Van Goch” komt later wel weer een keer. Goed, gas op de plank dan maar. Onderweg passeerde ik de afslag “Hamminkeln”. Daar zit ook een club waar ik nog niet geweest ben maar ik ga door.

    Ik was uiteindelijk mooi op tijd in “Bochum” maar er was een wegomlegging dus de navigatie werd natuurlijk horendol. Keer om, ga links, keer om. Zucht. Enfin, na een 20 tal minuten kon ik uiteindelijk vanaf de andere kant de afslag naar beneden nemen en kon mijn auto parkeren op de plek die me al jaren zo vertrouwd was. Goed, het was inmiddels tegen 10:30 dus ik had geen tijd te verliezen. Ik had niet de hele dag tijd.

    Naar de entree dan maar. Was er nou wat veranderd? Ik zag alleen het nummer 39 staan. Was dat nou altijd zo? Ik weet het niet meer. Is ook alweer zo'n goede 2 jaar geleden. Ongeveer mijn laatste keer. Maakt ook niet uit. Hup, aanbellen.

    Er werd opengedaan door een schaars geklede zwartharige dame en na zo'n 2 jaar kon ik eindelijk weer voet zetten in mijn voormalige persoonlijke heiligdom. Een golf van herkenning spoelde door me heen en ik realiseerde dat dit toch echt een andere “Freude” was. Ja, ik zag alweer wat dames zitten op de bankjes maar dat waren geen “Freude” dames. Nee, allemaal nieuw en nog te ontdekken door mij.

    Eerst maar even afrekenen bij de “Theke”. Eentje met bril die redelijk correct en zakelijk was.Maar goed, ik kwam niet voor de “Theke”. De entreeprijs was vandaag €19,99 en 2 x “Spass” €70 en iedere keer daarna €40. Voordien nog even de website gecheckt voor de prijzen. Die kwamen vandaag in ieder geval overeen en ik heb persoonlijk niet gemerkt dat dit vandaag nog veranderd werd.

    Goed, handdoek en badjas ontvangen. Mooie nieuwe badjas. ik heb ze wel eens slechter gehad. Naar beneden om me om te kleden. Ik had “Locker” nummer 74 en die bevond zich bij het gedeelte waar de douches waren dus iedereen die gedoucht had moest zich langs de kastjes wurmen waar ik me stond om te kleden. Niet echt handig. Er lagen ook van die matten op de vloer die lekker nat werden door de mensen die gedoucht hadden dus ook weer ideaal om je sokken een beetje droog te houden.

    Maar goed, na enig getover toch getransformeerd tot ijsbeer en naar boven toe. Mijn waardevolle spullen nog even in het kluisje boven gedaan waar ik opmerkte dat de geldautomaat er niet meer was. Wat was ik blij dat die er tijdens mijn laatste bezoek was, anders had ik nu wellicht nog staan afwassen. Bij de balie zag ik ook het bord met de verschillende dames erop en hun diensten. Inderdaad maar weinig die geen ”AO” aanboden. Dat beloofde nog wat . . .

    Eerst maar even een kopje koffie genomen die in een grote kan zat. Ik voelde me gelijk op de camping. Jammer dat het oude koffieapparaat er niet meer was want dan had je tenminste nog keus. Maar goed, dit ging er ook wel in. Met de koffie in de hand naar de grote zaal gelopen en me op een bankje genesteld op de verhoging. Zo kon ik mooi de boel even overzien met een sigaretje erbij. Gelukkig kon je overal roken (sorry niet rokers ).Waren die banken nou nieuw of? Tja, daar zat ik dan op het mij zo vertrouwde plekje maar het voelde toch een beetje alsof ik een vreemde op mijn eigen verjaardag was.

    Nadat de koffie op was de boel maar even verder verkend. Grote borden wezen me de weg naar de “Kino”, sauna etc. Maar goed, ik wist mijn weg blindelings te vinden dus? In de kino weinig tot geen dames gezien. Later speelde er wel een dame met een beer op het bed. Eigenlijk voornamelijk beren gezien die even rustig wilden zitten zo leek het wel. De rest van de ruimtes naar het "Wellness" gedeelte toe, waren eigenlijk ook de hele tijd dat ik er was onbezet. Op één uitzondering na. Een beer die zich even terug getrokken had met een dame op een van de bankjes.

    Toen ik langs al die lege bankjes liep, hoefde ik alleen mijn ogen maar dicht te doen en me te herinneren wie ik hier vroeger allemaal heb zien zitten en mee gekamerd had. Zucht, goed we waren onderweg naar de welness. Het barretje nog steeds leeg en doods. Vroeger was er ook niet veel te doen maar af en toe zag je nog wat leven daar.

    Eens gekeken of de “Erlebnissdusche” nog een beetje werkte. Zoals gewoonlijk weer vrij. Ik heb eigenlijk nog nooit hoeven wachten omdat hij bezet was. Nou, hij werkte nog wel maar zoals gezegd een emmer ontkalker kan geen kwaad. Het leek of de douche ook op “AO” was ingesteld maar dan “Ohne Wasser”. Dat was vroeger toch een stuk aangenamer meen ik me te herinneren. Maar goed, ik had weer een opfrissing “Erlebt”.

    Weer teruggegaan naar de zaal voor mijn 1ste maal “Spass”. Me neergevleid naast de blonde Anita uit “Roemenie” (waar anders) en na de plichtplegingen zoals “Wie heist du” etc. werd er al in recordtijd de “Zimmer” vraag gesteld. Absoluut geen “Pre-Sales” of bank aktie. Maar goed, daar was ik al op voorbereid. Goed, de druk moest er toch even af. Dus hup, de kamer op.

    Op de kamer werd wel netje gevraagd of ik mét of “Ohne” wilde doen. Dat scheelde mij ook weer vragen. Een beetje tongzoenen, even pijpen. “Nein, nicht mit die Finger in meine Muschi”. Zucht. “Goed meid face the wall dan maar. Ik neem je wel even doggy”. Mooi, de druk was er af en ik had de “Timer” lopen. Ben geloof ik amper 10 minuten binnen geweest. Katjing, kassa. Uiteraard geen “Aftersales. Straight” naar de balie en kaartje laten afstrepen.

    Het was na 11:00. eens kijken of er iets van ontbijt te scoren was. Nee helaas. De warmhoudbakken waren mooi leeg, en het viel me op dat de eetruimte vrij donker was. Ik miste toch wel het ontbijt gebeuren van het oude “Freude”. Maar goed, dan maar wat fruit van de schaal gepakt.
    Na even weer wat tijd gedood te hebben, wandelingetje gemaakt, douche genomen, sigaretje gerookt, koffie gedronken en een fris uit die ”Pre mix” apparaten genuttigd.

    Vervolgens op zoek gegaan naar een 2de slachtoffer. Alhoewel langzamerhand mij het gevoel bekroop dat ik eigenlijk hier het slachtoffer was. Maar naast een slanke zwarte Roemse gaan zitten Ramona. Wederom weinig tot geen bankactie en wederom snel de kamervraag. Pfff vooruit dan maar. Op de kamer slecht pijpen, nauwelijks zoenen en inspiratieloos neuken. Tja daar werd ik niet geil van en verspilde daar mijn zaad niet aan. De dame wilde ook nog langer blijven. ”Sorry schat, ik ben een beetje moe”.

    Ik kwam dus af en toe toch nog wel wat bankactie tegen en dacht: “Mhhh, wellicht heb ik 2 mindere getroffen en loopt er nog wel een redelijke tot goede dvp tussen”. Maar ik was er al lang achter dat, in principe, bij elke dame in het oude ”Freude” wel een goede tot zeer goede kamergang in zou zitten maar dat dit vandaag meer geluk dan wijsheid zou worden. In feite heb ik vandaag meer slechte kamergangen gehad dan in die 6 jaar dat ik in het oude “Freude” kwam. Al waren die ook niet allemaal een 10. Maar zelfs de minste kamergang was nog beter dan dat ik vandaag heb mogen beleven.

    Dit alles een beetje overdenkende zat ik te twijfelen of ik hier nog wel zou blijven. Mijn 2x “spass” (nou, nou, wat “Ein spass”)was op en ik had het eigenlijk wel gezien hier. Maar goed ik wou toch nog 1x kijken of ik een redelijk kamergang kon krijgen, zeker nadat ik toch echt gezien had dat er wel af en toe bankacties gedaan werden en sommig dvp's niet meteen na 30 seconden de kamer op renden om na 60 seconden weer terug te komen bij wijze van spreken.

    Me maar gevleid naast een wulpse zwartharige Roemse (ja, het wordt eentonig) in de ontvangstruimte, met de naam Lari of Lani. Wederom weinig tot geen “Pre Sales” en geen bankactie. Oké, maar weer de kamer op, waar zij als een van de weinigen, geloof ik, me duidelijk aangaf geen “AO” te doen.

    Prima meid, geen probleem. Besloten om me tot het einde te laten pijpen met “CIM”. Dat deed ze prima en ondertussen kon ik lekker met haar borsten spelen en haar vingeren. Uiteindelijk lekker in haar mond klaargekomen en terug naar de “Theke” om €40 af te tikken.

    “Mmmm, zie ik nu wat eten in de warmhoudbakken, pasta en een of andere bruine smurrie? Nee bedankt ik eet onderweg wel. Wellicht wel te eten maar ik sla even over”. Tijd om te gaan. Weer omkleden en allerlei beren die gedoucht waren, kwamen zich naast en achter mij afdrogen. Niet echt handig. Badjas maar op de grond om in ieder geval mijn sokken droog te houden.

    Bij het verlaten van “Freude” was er zowaar een verkeersinfarct in de “Freudenbergstrasse” tot en met verkeersregelaars aan toe. Het heeft me ruim een half uur gekost om bij de stoplichten bij “Lidl” te komen. Het leek wel of heel “Bochum” hier in de straat moest wezen. Heb ik nog nooit meegemaakt.

    Conclusie:
    Zoals gezegd is het nieuwe Freude een echte “AO” club en in niets meer te vergelijken met het oude “Freude”.

    Qua drukte waren in de tijd dat ik er was (10:30-13:00) ongeveer 10 beren in het begin wat uitliep tot een 30 tal later. Qua dvp's 10 tot 25 ongeveer. Maar ik heb geen exacte “Headcount” gehouden.

    Kwaliteit van de dames. Wat ik heb meegemaakt, snelle actie, weinig tot geen “Pre- of Aftersales”. Er zullen ongetwijfeld wel wat betere dames tussen lopen maar dat zal ik niet meer gaan uitvinden.

    Bankacties heb ik sporadisch waargenomen. Heb het zelf niet mogen ervaren.

    Ik heb in ieder geval mijn persoonlijke “Freude boek” vandaag kunnen afsluiten.

    Ik heb een mooie tijd in het oude “Freude” beleefd en ik zal met genoegen terug denken aan de vele mooie kameravonturen die ik hier heb meegemaakt. Het nieuwe “Freude” is niet meer mijn “Freude”, dat is me nu duidelijk. En na het vele lezen hier heb ik dat nu ook ondervonden.

    Maar gelukkig heb ik nu andere clubs ontdekt en ga ik nog andere clubs ontdekken waar ik me met plezier op ga richten.
    “Freude” is niet meer. Alleen de herinneringen, vele goede herinneringen blijven en daar ben ik blij om dat ik dat heb mee kunnen maken.

    Het is goed zo !
    ================================================== ================================================== ===========

  26. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (31 december 2014),Bluebear (30 december 2014),Mistralwind (30 december 2014),Mr Pussy (31 december 2014)

  27. #167
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:57
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.369 in 4.542 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    In tegenstelling tot IamLonely ben ik zeer blij dat Ace2 "The Final Countdown" dit jaar laat schieten. Dat geeft mij de mogelijkheid om op het hoogtepunt te stoppen. Waarom? Omdat ik dit jaar zeer lage ogen gegooid zou hebben omdat ik als actief schrijver dit jaar weinig tot niks gepresteerd heb. Nu heb ik tenminste de goede herinneringen aan 2011, 2012 en 2013.
    Dan had je na 2011 moeten stoppen, want in 2012 en 2013 heb je immers vervolgens verloren. Maar maakt niet uit, ook Big30 heeft er een handje van om alle gewonnen prijzen met 3 te vermenigvuldigen en die van anderen te delen door 3.

  28. #168
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Een spelletje kan ook amusant zijn zonder dat er een "prijs" aan vast hangt.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  29. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (30 december 2014)

  30. #169
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    30 april 2024 @ 23:40
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Ik nomineer Edoh in Freude 39:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...485#post407485

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  31. Onderstaande leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Mistralwind (30 december 2014)

  32. #170
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:57
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.369 in 4.542 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Een spelletje kan ook amusant zijn zonder dat er een "prijs" aan vast hangt.
    Een spelletje is vooral amusant wanneer humor daar een onderdeel van mag zijn.

  33. Onderstaande 4 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 december 2014),Bluebear (30 december 2014),Megaboob (30 december 2014),Mr Pussy (30 december 2014)

  34. #171
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard Beste Recensie van de Maand December 2014 - Nog 1 dag te gaan

    Dit is de tweede keer dat ik jury mag zijn voor de Beste Recensie van de Maand verkiezing op dit mooie forum. Ik bijna 160 recensies aandachtig gelezen en beoordeeld hetgeen me in totaal vele avonden heeft gekost, maar ik vind het een eer en doe het dus met overtuiging. Ik heb er deze keer wel veel minder een show van gemaakt dan de vorige keer. In plaats daarvan heb ik helemaal aan het begin aangekondigd dat ik vooral zou gaan letten op informativiteit. Welnu, zo bijna aan het einde van de maand moet ik helaas constateren dat het grotendeels om te huilen was eerlijk gezegd, enkele pareltjes niet te na gesproken. De meeste recensies leveren nauwelijks informatie over een club of een dame waar de lezer iets aan heeft. In plaats daarvan gaat het veel te vaak over welk vriendje van waar opgehaald moest worden, wat er aan de bar allemaal voor lol werd gemaakt - waar je nou eenmaal bij moet zijn (geweest) om er iets aan te hebben, dat de vloer te glad is, de sauna de koud, de douches te kort, de zeep op, het eten te laat of te vroeg of te vet, enz. enz. Sfeerbeelden die weliswaar niet van nul en generlei waarde zijn, maar ik ga daar mijn bezoekjes niet op afstemmen, dan ga ik liever zelf een kijkje nemen. Wij zijn, een enkeling daargelaten, een neukersgilde met een schrijfprobleem en niet anders(om)!

    Vrije jongen schreef over de Kerst-Bonus-Beste-Recensie-Trofee voor Iamlonely:

    ... het is alleen erg jammer dat het hoogtepunt van schrijverschap wordt verbonden aan iemand die uit principe niet schrijft over wat er met wie op de kamer gebeurd. Ik meen me althans te herinneren dat hij dat wel eens expliciet heeft geschreven; in een bericht over de Villa als ik me goed vergis. Maar niks nieuws natuurlijk. Hetzelfde geld voor de paar jaarlijkse berichten van Picasso en ook van het net bekroonde stuk van Seksenfun; die kerel schrijft constant gedetailleerde damesrecensies, maar "winnen" gebeurt pas als hij de damesinfo eens achterwege laat. Met recensies heeft het hier weinig meer te maken, een kleine naamswijziging zou opportuun zijn... mijn "meest gewaardeerde" bericht was ook een lijst met clubs waarin geen dame werd besproken.

    Dat is dan die 'community' die we nu zijn, net facebook: een plek om dingen te "liken" die je vriendjes hebben gedaan, of waar je zelf bij bent geweest. Ook mooi.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...034#post407034
    Ik vind dit persoonlijk te cynisch, vooral omdat de "logica" van de zin 'maar "winnen" gebeurt pas als hij de damesinfo eens achterwege laat' ver te zoeken is. De BRvdM heeft nou eenmaal elke maand een nieuwe jury en de winnaars worden gekozen uit de recensies van die maand. Toch is de kern van deze observatie van vrije jongen absoluut to-the-point, niet in het minst vanwege de genoemde analogie met de facebook-community. Maar laten we toch vooral de hand in eigen boezem steken, goed voorbeeld doet goed volgen, en meer van die gemeenplaatsen.

    Onder mijn forumnaam staat inmiddels: "zeer ervaren ijsbeer". Dat moet haast wel een titel zijn die elk forumlid krijgt na 1 jaar of na zoveel berichten, want ervaren ben ik zeker niet, met maar iets meer dan 1 jaar ervaring met 22 saunaclub-bezoeken en ongeveer 17 gangbangs, waarvan de grote meerderheid in de eerste 6 maanden van mijn carriere als Ursus Maritimus. Voor wie geinteresseerd is, lijstjes doen het immers goed op dit forum: 1x van Goch, 4x Babylon, 4x Living Room, 3x Golden Time, 2x Heaven 7, 1x Happy Garden, 1x Haus Panthera, 1x Dolce Vita, 1x RTC Alina, 1x Viersen, 1x Partytreff Dorsten, 1x Partytreff Xanten, 1x Pauschalclub Dortmund. Die laatste was afgelopen zaterdag, daar ga ik nog over schrijven. De gangbangs: vooral Zhuzha, zowel in Ratingen als Düren, MariskaX, Laureen Pink, Salma de Nora, Spermagames en nog zo wat. De ramen stelt helemaal niks voor, 6 a 7 keer ergens naar binnen geweest, maar dat was vooral voor mijn badjassentijd, m.u.v. twee bezoekjes aan de Vulkaan. Kortom, ik begin pas en toch is mijn drang om te schrijven al aanzienlijk minder dan in het begin. Ik geef toe, die drang was zeker ook ingegeven door de mogelijkheid om vrijkaartjes te winnen, maar toch ook omdat ik heel erg veel van schrijven hou en niet alleen hier. Echter, al na een half jaar gold voor mij dat ik het gevoel had alles wel zo'n beetje geschreven te hebben. Im Grossen und Ganzen heb ik daarom alleen nog maar zin om te schrijven als ik iets bijzonders meemaak, zoals dat interessante bezoekje aan Partytreff Xanten :wink:

    Het is ook lastig om nuttig te schrijven. Mijn eerste clubs (van Goch, PT Dorsten, RTC Alina) waren niet veel bezongen en het was daarom zinvol om iets te schrijven over de faciliteiten, indeling, gang van zaken, enz. Echter, voor een veel bezochte club als Living Room of SixSens is zo'n beschrijving alleen voor novieten nog interessant, maar die kunnen m.i. dan beter de FAQ lezen. Wel altijd interessant zijn de beschrijvingen van de dames, maar ook daar schuilt een probleem: beschrijf je je eigen ervaring, dan zegt dat in veel gevallen te weinig over wat een andere ijsbeer mag verwachten op een ander moment, in een andere stemming, en vooral: met een andere relatie tot de dame in kwestie.

    Ace2 sloeg mijns inziens de spijker op zijn kop in zijn trip down Memory Lane, Brüggen:

    Maar goed, ik was weg gegaan als redelijk ervaren bezoeker met elke keer super sex (met 1 dame) en nu moest ik van voren af aan beginnen. Bijna niemand kende mij nog en de kamersessies waren matig. Even schoot door mijn hoofd dat het serviceniveau wel was afgenomen in een jaar, maar al snel drong tot mij door dat dat aan mij lag. Ik legde de gewenste lat op het niveau van de beste sessies met mijn vriendinnetje en dat zat er even niet meer in. Toch kwam ook dat terug.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...096#post406096
    (Ace2 krijgt in elk geval een pluim voor zelfreflectie. Dat is niet zoiets als onanie, voor de duidelijkheid.)

    Maar zoals aamu mij in Babylon al een keer toevertrouwde, hetgeen precies maar dan ook precies is zoals ik dat voel: ALS je een bijzondere band hebt met een dame (zelfs al realiseer je je dat het nog altijd een klant-leverancier-relatie is), dan voelt het niet goed om vervolgens in geuren en kleuren te gaan beschrijven wat je op de kamer allemaal hebt uitgespookt. Al was het alleen maar omdat je niet wil dat de volgende beer gewapend met jouw verslag de dame aanspreekt op haar vermeende dienstverlening. Beren die die knop wel om kunnen zetten en objectief aangeven wat er (in hun geval) mogelijk was, zijn een aanwinst voor een forum zoals dit en het betekent ook dat zij hun tijdelijke relatie met de betreffende dvp in het juiste perspectief kunnen plaatsen, iets wat de dames doorgaans veel beter doen dan wij... Maar ik kan dat niet zo goed en ik denk dat ik niet de enige ben. Mijn eerste recensies waren nog wel heel persoonlijk en direct, maar na een tijdje kwam er een schilletje omheen, werden het feitelijke verslagleggingen van wat er gebeurd was, en verdween daarmee ook de aantrekkelijkheid voor anderen om het te lezen neem ik aan. Ik ben me daar wel degelijk van bewust. Zo heb ik niet geschreven over een gangbang waar ik een relatie (die al weer ten einde is) aan over hield en waar ik ontzettend veel van geleerd heb. De dame in kwestie zal altijd heel speciaal voor me blijven, maar verliefd was ik gelukkig maar een tijdje. Tegelijk is het eeuwig jammer dat je "groeit", want het is een vorm van afstomping. Ik heb besloten dat ik mijn kop wil blijven stoten want er zijn geen hoge pieken zonder diepe dalen. Dus ik blijf me tegen beter weten in in het onbekende storten. En daar niet over schrijven als het mij echt raakt.

    Om nog een voorbeeld te geven waarin m.i. zowel de afvlakking als de problematiek van de persoonlijke relatie een rol spelen noem ik de verslagen van Wijze Grijze, toch een van de trouwste schrijvers op dit forum. De verwondering, de fascinatie voor het nieuwe die zijn vroegere verhalen zo lezenswaardig maakten is er van af. Het zijn verslagen met een zeer hoge informatiedichtheid, dat wel, maar in een vast stramien en ik heb geen enkele illusie dat Tailer mij dezelfde behandeling zal geven zoals ze WG geeft, die het afgelopen jaar immers toch al zeker wel 60 keer zijn, and I quote: "DNA-cocktail" in haar mondje moet hebben gedeponeerd. Met alle respect voor WG, en het is dat zijn recente verhalen de hierboven genoemde observaties zo mooi illustreren, maar dit geldt voor heel veel beren: dat verhaal ken ik nou wel. Is dat erg? Helemaal niet, behalve als je op zoek bent naar de beste recensie van de maand...

    Badslippers deed ook een waardevolle en, zoals we van hem kennen, relativerende duit in het zakje:

    Aan alles komt een einde of het wordt minder intensief. Dat geldt voor het schrijven op dit forum, het lezen op dit forum en het naar de saunaclub gaan. "That's Life" Sommigen dingen gaan en nieuwe dingen komen daarvoor in de plaats.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...999#post406999
    In feite vind ik de paspoortjes momenteel nog het meest interessant. Die zouden wat mij betreft best structureel doorzoekbaar mogen zijn: Geef mij eens het lijstje met alle "latina's" met een "B+" cup die "FT" in hun pakket hebben, bijvoorbeeld. De zoekfunctie van kinky.nl, dat idee.

    Ben ik terug bij de Beste Recensie van de Maand December. De winnaars tot nu toe hadden verhalen geschreven die in elk geval niet leden onder het hoge ons-kent-ons gehalte waar de meeste verslagen die hier verschijnen onder gebukt gaan. En dat zal ook gelden voor de laatste twee winnaars deze maand, die ik morgen bekend zal maken!

    Laatst gewijzigd door Mr Pussy; 30 december 2014 om 16:17

  35. Onderstaande 7 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (31 december 2014),Ace2 (31 december 2014),hasta la pasta (30 december 2014),Mistralwind (30 december 2014),sofaking (30 december 2014),vrije jongen (30 december 2014),Wijze grijze (30 december 2014)

  36. #172
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Op de valreep nog een nominatie voor Felrops die averij lijdt in het Schipperskwartier. Nuttige inhoud en goede vorm en dus nominatiewaardig.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...589#post407589
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  37. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (30 december 2014)

  38. #173
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:35
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.639
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.271 in 5.183 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Op de valreep nog een nominatie voor Felrops die averij lijdt in het Schipperskwartier. Nuttige inhoud en goede vorm en dus nominatiewaardig.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...589#post407589
    Yep, SKW verslagen ondersteun ik graag zeker als deze met de nodige humor zijn geschreven !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  39. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (30 december 2014)

  40. #174
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Yep, SKW verslagen ondersteun ik graag zeker als deze met de nodige humor zijn geschreven !
    Als SKW-bezoeker en ook al een paar keer misleid,nomineer ik mee.
    +1

  41. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (30 december 2014)

  42. #175
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    30 april 2024 @ 23:40
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Ik nomineer Felrops van harte mee voor deze loden kut verkiezing! Wat een drama... Ik leef mee!

    Megaboob

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Op de valreep nog een nominatie voor Felrops die averij lijdt in het Schipperskwartier. Nuttige inhoud en goede vorm en dus nominatiewaardig.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...589#post407589
    Laatst gewijzigd door Megaboob; 30 december 2014 om 20:05
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  43. Onderstaande leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (30 december 2014)

 

 
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.

Living Room 468*60   Diamond 468*60