Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard Geseke, Tempel der Lust

    Uit de doos met uitgestelde recensies, een club die voor mij eigenlijk te ver uit de richting ligt, maar waar ik zelden toch eens binnenwip omdat ik er toevallig in de buurt ben.
    Ooit was dit een hele goede club, ruim opgezet met 2 grote verdiepingen vol met kamers en nisjes, een heel groot wellness gedeelte en een buitenzwembad. In een donker verleden heeft hier een saunaclub gehuisd maar inmiddels draait de Tempel er alweer 6 jaren op volle toeren. Die 6 jaren hebben hun sporen achtergelaten, want wat ooit een prachtige club was, die glom en blonk, begint het inmiddels op een gemiddeld Belgisch huis te lijken: gaten en barsten in de muren en een vervallen indruk achterlatend.
    De entree van de club is zoals bij sommige saunaclubs; een groot hek met een bel ernaast, als het hek dan opengaat sta je even stil tussen het hek en de deur en als je 'oké' wordt bevonden mag je naar binnen. Daar binnen waan je je meteen in een jaren-80-stijl villa met grote bogen en een open blik door het hele huis. Rechts het eetgedeelte, waar eten overigens vaker wel dan niet ver te zoeken is, maar dat mag voor deze entreeprijs. Links de lockers en het wellness gedeelte en recht voor je de huiskamers met de grote bar en een zitgedeelte.
    Zoals ik eerder al opmerkte is de club toe aan een grote opknapbeurt, het oogt allemaal alsof er gewoon geen onderhoud wordt gedaan. Niet in de zin van een vieze bende, maar meer in de zin van verval. Zonde, want dit pand heeft een prachtige potentie. Het zwembad buiten zag er wat troosteloos uit, vol met bladeren en weinig water, maar goed dat mag in november.
    Wat een club echt maakt of breekt zijn in mijn ogen twee zaken; de dames en het publiek wat er komt. Om bij dat laatste te beginnen, de club wordt vooral bezocht door onze vrienden uit de midden-oostelijke sferen, maar dan die van goed aard. Het brengt van tijd tot tijd een gezellige, huiselijke sfeer, als er gedanst wordt op van alles, van Duitse pop tot rock, van manele tot chalka; de variatie hebben ze hier erg goed voor elkaar.
    Wat betreft de dames zit het hier ook zeker wel snor, zeker in de prijsklasse waar deze club zich in bevindt. Van de half-Turkse Gül met haar prachtige lichaam en gezicht, de altijd geile Nella, modepopje Linda en de immer vrolijke Christina tot de minder toegankelijke Iwa, Roemeens snoepje Roxana, Minimeisje Olivia en de vrouw met ervaring Diwa. Het zijn allemaal dames die plezier lijken te hebben in wat ze doen en er altijd vol voor gaan.

    De club is ideaal voor beren die het wat rauwere PT principe kunnen waarderen, want hier wordt nog niet moeilijk gedaan over seks in het openbaar, aan de bar of op de bank en als er al privé wordt teruggetrokken is dat meestal in een nisje met een dun gordijntje ervoor.
    Twee dames staan voor mij qua inzet en niveau met kop en schouders boven de rest:
    Gül: Tomeloze inzet, een killer body en een bijpassend mooi gezicht. Dit is zo'n dame die niet ophoud tot je gespoten hebt. Van passiviteit is geen sprake, pijpen is van hoog niveau en in alle standjes doet ze actief mee. Haar favoriete standje, doggy waarbij zij bijna rechtop zit en je haar borsten in je handen vast hebt, is gewoon ontzettend geil en de beer die dit lang vol houd zonder klaar te komen verdient mijn groot respect. Met zes gesproken talen en een achtergrond als psychologe is dit ook zeker geen domme dame en een gesprek is makkelijk aangeknoopt.

    Roxana: Zeer apart gezicht, heel erg mooi maar ze lijkt soms meer Kazachstaans dan Roemeens. Wat deze dame echt mooi maakt zijn haar perfecte borsten. Zelden kom je zulke welgevormde tieten tegen als aan deze vrouw en dan vindt ze het ook nog geil als je er aan likt en mee speelt tijdens de seks. De combinatie van spelen met die lekkere tieten terwijl ze je op hoog niveau pijpt is wat de sessies met haar voor mij zo perfect maken.

    Voor een luttele 90 euro voor een dagkaart kun je je geen buil vallen, zeker niet met de dames die er nu actief zijn. Als je eens in de buurt bent is het zeker één van mijn aanraders. Ga er met een goed gevulde maag heen en kijk door het vervallende gebouw, dan zul je een hoop Pleizier hebben.

  2. Onderstaande 11 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    .357 magnum (29 december 2014),forgetskinnyletsgetfatty (29 december 2014),frankie10 (30 december 2014),fr_loper (20 juli 2015),hallodaarbenikweer (31 december 2014),jabby (30 december 2014),Mr Pussy (31 december 2014),Tjeppah (30 december 2014),Wijze grijze (29 december 2014),Willi69 (29 december 2014),Zoenenisgaaf (30 december 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

  4. Onderstaande leden hebben .357 magnum bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (30 december 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 december 2009
    Last Online
    6 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    50
    Discussies
    1
    Thanks
    26
    Thanked
    56 in 14 posts

    Standaard

    Voor het eerst dat ik een recensie zie over deze plek. Ik was een aantal maanden geleden een weekje in Winterberg en heb toen deze plek overwogen. Vond de website echter al 'oudbollig' en kon me niet voorstellen dat er voor de 90 euro viele spass te beleven zou zijn. Zie nu dat ze recentelijk de website hebben aangepast. Ik ben zelf toen maar afgeweken naar PS Dortmund

    Blijkbaar zat ik dus mis, een volgende keer toch maar eens een aandoen.

  6. #4
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Omdat ik voor mijn werk in de buurt zat, dit huis met de aantrekkelijke naam maar eens gebeld, zes dames aanwezig volgens de telefoonman. Bij de deur zei de gastman, zes dames aanwezig, bleken er vijf te zijn. De eerste twee PMC, de rest PZC, inzet van de meiden is goed te noemen. Na elke beurt moet je met de meiden mee naar de gastheer die vraagt of je helemaal tevreden bent, waarna de meiden een plastic muntje krijgen. Is op zich een systeem om de meiden die de kantjes eraf lopen er snel uit te halen, vertelde hij mij. In het weekend blijken er 10 tot 15 meiden te werken. Op zich hebben de meiden een mooi figuur, ook een paar met wat bredere stevige heupen en verder slank. Eten is er volstrekt onvoldoende, brood met plakje kaas of worst. En dan stopt het. Het beloofde warme eten 's avonds kwam ook niet. De meiden bestelden zelf wat bij Mac Donalds, geen goed teken.

    Bovenverdieping van dit grote huis kwam ik nog wat andere meiden tegen die op dat moment niet werkten, allen Roemenen, gipsy typetjes. Slank en jong. Verder is er een goed werkend bubbelbad en het buitenzwembad in aanbouw. Ondertussen loopt er een sjagerijnige beunhaas heen en weer en bemoeid zich ook nog met jouw zaken als je ergens loopt. Gaat ook zitten eten bij de rest en ook nog roken. Hoort zeker bij het niveau van de gastheer. Kan best een luxe huis worden. Moeten ze er wel een eerlijke manager of gastvrouw neerzetten ipv deze kleine oplichter die het nu beheert. En bouwvakkers buiten het zicht van de de klanten laten eten en drinken. Prijs is nu te hoog wat nu geboden wordt. Ik heb over de hele dag ongeveer 8 bezoekers geteld. Dus wel lekker rustig. En de meiden willen wel muntjes verdienen. Op mijn vraag waar de zesde dame was kreeg ik geen antwoord. Tijd om te vertrekken.
    Laatst gewijzigd door lp69; 20 juli 2015 om 01:01

  7. Onderstaande leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 juli 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.

  Diamond 468*60