Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard Annabella (Roemeense)



    anna bella (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Anders Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen
    Extra info : anna bella de half roemeens half oekraiense. Bij haar bleef ik hangen, ze lachte en was opgetogen...een uitnodiging om te komen was dat voor mij, we kletsen wat en mijn harde wortel bleef goed hard, ze streelde wat en haar ranke lichaam, met wulpse borstj





  2. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover ( 2 februari 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    anna bella de half roemeens half oekraiense. Bij haar bleef ik hangen, ze lachte en was opgetogen...een uitnodiging om te komen was dat voor mij, we kletsen wat en mijn harde wortel bleef goed hard, ze streelde wat en haar ranke lichaam, met wulpse borstjes, hertenborstjes, een reet met een flamoesje die ik direct nat maakte met mijn tong , dat maakte haar geil, nat en we wipten erop los. In ruim een half uur spoot ik het rubbertje vol toen ze mijn voor de zoveelste keer bovenop mijn vleesspeer was geklommen, anna bella is niet alleen lief, zacht, maar ze toont ook inzet en luistert goed als je haar aanwijzingen geeft over hoe je snikkel het beste te pijpen. zowel voor de wip als na de wip kon ik heerlijk kletsen en knuffelen met deze donkerblonde dame...die een aanwinst is in goch

  4. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 3 december 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Ik zag haar vrijdag op een bankje zitten. Ze zat er gelaten bij en maakte weinig contact met andere bezoekers. Toch maar de gok genomen en naast haar gaan zitten.. Ze veranderde in een heel aardig en vrolijk meisje. Ze zei dan ook dat ze er niet van hield om klanten te pushen. haar witte huid voelde zijdezacht aan en ze heeft een heerlijk stel borsten. Na 20 minuten toch maar besloten om de kamer op te gaan en moet zeggen dat ik er geen spijt van heb gehad.. beslist voor herhaling vatbaar.. Jammer genoeg is ze er niet zo vaak

  6. Onderstaande 2 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (21 december 2014),wandelaar68 (20 januari 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ze ziet er weer super uit vandaag.
    Ik heb eigenlijk weinig tot geen contact met haar gehad tot afgelopen vrijdagavond.
    En heb er nu al 3 geweldige avonden mee gehad.
    Het is een leuk lachebekje.
    Maar het mooiste was hoe ze me naam zei.
    Ik zeg hoe kom je aan mijn naam
    Facebook natuurlijk.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  8. #5
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    iemand annabella nog de laatste tijd gezien??

  9. #6
    Geregistreerd
    11 september 2010
    Last Online
    6 april 2024 @ 23:40
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    70
    Thanked
    108 in 24 posts

    Standaard

    Twee weken geleden op woensdag was ze er... heerlijke meid om te zien!

  10. #7
    Geregistreerd
    17 juni 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 14:26
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    op 28 juli was ze er....intussen was ze op vakantie, zo vertelde ze me en vandaag, 11 augustus weer terug. Ze is nogal anders dan veel dames daar, en "werft" niet, waardoor ze wat afstandelijk overkomt. Maar pas op, ze is een bijzondere beauty , leuk gezelschap en geeft je een echte GFE ! Verslavingsgevaar : erg groot
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 augustus 2015 om 00:38

  11. #8
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag met mijn vrijkaartje naar Goch vertrokken.Na een wat slechte ervaring (zie goch algemeen) zag ik gelukkig Annabel zitten. Een leuke meid met een schitterend figuur. Ze komt wat koel en wat verlegen over ,maar als je even in gesprek bent met haar komt ze helemaal los.. Spontaan en veel humor. Ze zal nooit zo gauw naar de sleutel vragen. op de kamer alleen maar goeds over haar ..Heerlijk pijpwerk en goede sex. Zij is een van de weinigen waar ik nog voor naar Goch ga. Helaas gaat ze morgen terug naar haar vaderland en komt ze begin juni weer terug.

  12. Onderstaande leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (27 april 2016)

  13. #9
    Geregistreerd
    7 juli 2008
    Last Online
    1 april 2024 @ 22:10
    Berichten
    25
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    55 in 8 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag voor de eerste maal deze club bezocht. Wegens omstandigheden maar weinig tijd gehad om de "clubsfeer" te proeven, maar de eerste indruk was goed!
    Bij binnenkomst gastvrij ontvangen en de gastheer dacht mij van een eerder bezoek te herinneren... Onmogelijk omdat dit mijn eerste bezoekje aan VG was.
    Daarom kreeg ik een korte rondleiding van een van de aanwezige dames.
    Ik had hier op het forum een beeld gekregen van de club, maar eerlijk gezegd viel het mij in levende lijve positief mee. Keurige kleedkamers, mooie ruimtes en een grote buitenplaats met bubbelbad en een "zwembad".
    Beetje jammer dat je voor je colaatje moet betalen, maar dat mag de pret niet drukken.

    Uiteindelijk gaat het om de dames, en dat viel me op het eerste gezicht niet echt mee. Er waren er een stuk of 10, van alle leeftijden zal ik maar zeggen....
    Ik spotte 2 dames die mijn hartje sneller deden kloppen, een jong (lolita) meisje waarvan ik de naam niet weet (suggesties??) en een iets nors ziende jongedame met een geweldig lichaam.
    Ik ben naast haar gaan zitten en inderdaad voorgangers van deze recensie, ze ontdooide en er volgde een geanimeerd gesprek in zeer goed Engels. Wat een verademing om een keer niet met handen en voeten te communiceren. Na een klein kwartiertje een kamer opgezocht voor een stomend uurtje. Moest denken aan Freude vanwege dat de kamers slechts uit muren bestaan en geen plafond hebben. Zo krijg je ook het plezier van de buurman mee...
    De sessie was van een zeer hoog niveau, ze is zeer actief en vooral het deep throad beheerst Annabelle perfect. Tijdens het beffen werd ook een vingertje anaal door haar gewaardeerd. Wat een passie! Na dit uurtje was ik leeg en heb de club wegens tijdgebrek verlaten. Kom zeker nog eens terug om het Lolita meisje met een bezoekje te vereren. Kortom, ik kom graag in VM maar ook VG is zeker de moeite waard, verandering van spijs doet immers eten.

  14. Onderstaande 7 leden hebben cantona bedankt voor deze bijdrage:

    Erotiekfan (27 oktober 2016),firstme (19 september 2016),goolfy69 (16 november 2016),Liefhebberrob24 (19 september 2016),Liefje (18 september 2016),Sjeufke (18 september 2016),Wentelt Eefje (19 september 2016)

  15. #10
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cantona Bekijk bericht
    Afgelopen donderdag voor de eerste maal deze club bezocht. Wegens omstandigheden maar weinig tijd gehad om de "clubsfeer" te proeven, maar de eerste indruk was goed!
    Bij binnenkomst gastvrij ontvangen en de gastheer dacht mij van een eerder bezoek te herinneren... Onmogelijk omdat dit mijn eerste bezoekje aan VG was.
    Daarom kreeg ik een korte rondleiding van een van de aanwezige dames.
    Ik had hier op het forum een beeld gekregen van de club, maar eerlijk gezegd viel het mij in levende lijve positief mee. Keurige kleedkamers, mooie ruimtes en een grote buitenplaats met bubbelbad en een "zwembad".
    Beetje jammer dat je voor je colaatje moet betalen, maar dat mag de pret niet drukken.

    Uiteindelijk gaat het om de dames, en dat viel me op het eerste gezicht niet echt mee. Er waren er een stuk of 10, van alle leeftijden zal ik maar zeggen....
    Ik spotte 2 dames die mijn hartje sneller deden kloppen, een jong (lolita) meisje waarvan ik de naam niet weet (suggesties??) en een iets nors ziende jongedame met een geweldig lichaam.
    Ik ben naast haar gaan zitten en inderdaad voorgangers van deze recensie, ze ontdooide en er volgde een geanimeerd gesprek in zeer goed Engels. Wat een verademing om een keer niet met handen en voeten te communiceren. Na een klein kwartiertje een kamer opgezocht voor een stomend uurtje. Moest denken aan Freude vanwege dat de kamers slechts uit muren bestaan en geen plafond hebben. Zo krijg je ook het plezier van de buurman mee...
    De sessie was van een zeer hoog niveau, ze is zeer actief en vooral het deep throad beheerst Annabelle perfect. Tijdens het beffen werd ook een vingertje anaal door haar gewaardeerd. Wat een passie! Na dit uurtje was ik leeg en heb de club wegens tijdgebrek verlaten. Kom zeker nog eens terug om het Lolita meisje met een bezoekje te vereren. Kortom, ik kom graag in VM maar ook VG is zeker de moeite waard, verandering van spijs doet immers eten.
    Ik ken haar vrij goed en vraag me af of we over hetzelfde meisje hebben, want zij spreekt vloeiend Nederlands en duits.. Het meeste wat aan haar opvalt is haar mooie blanke huid en borsten met kleine tepels.

  16. Onderstaande leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (29 oktober 2017)

  17. #11
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:59
    Berichten
    323
    Discussies
    23
    Thanks
    41
    Thanked
    441 in 95 posts

    Standaard

    Van de eigenaresse vernomen dat ze er niet meer is en ook niet meer komt.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01.