Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Breda Bukkake Kelly

  1. #1
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard Breda Bukkake Kelly

    Sinds enige tijd bezoek ik de Bukkake partys van deze organisator.Voor 50 euro is dit absoluut value for money.
    Dameskwaliteit is wel eens wisselend maar dat kan van Kelly niet worden gezegd,dat is een topper.
    Had haar afgelopen zomer al eens bezocht en toen ik de nieuwe datum zag was het besluit snel genomen.
    Kelly is een guitige jongedame,beetje frele en met a cupjes dus niet direct een Gign meisje,maar die zaadvragende oogjes.
    Op een nette locatie lag het matras al klaar en Kelly betrad haar arena,een tiental gladiatoren stonden al klaar met hun speren in de aanslag.
    Kelly begon direct met heerlijk pijpen en werkte netjes de ronde af,waarna de eerste spermaklodders in het rond vlogen.Tussentijds vertrokken enkele mensen van wie de pauze weer voorbij was maar de rest ging door voor de tweede ronde.
    Kelly maakte netjes de tijd vol en iedereen ging bevredigd weg,kelly met een nieuw gezichtsmasker

    http://www.sexjobs.nl/sexjobs/gangba...werpen_4335190
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  2. Onderstaande 6 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 november 2014),BSesamstraat (30 november 2014),GrandCru (27 november 2014),Nibor76 (27 november 2014),noglangnietuitgewandeld (27 november 2014),Teiresas (27 november 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.