Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Anca (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard Anca (Roemeense)

    Naam: Anca
    Nationaliteit/Taal : Roemenië / Oppervlakkig Engels
    Leeftijd : 20
    Haarkleur/-lengte : Zwarte pony, stijl en lang
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : lolita, maar zandlopertje hoor / Prachtkont / B-cup
    Tatoeages/Piercings : Playboy bunny op kont
    Roken: ja, veel
    Voordelen: Nieuw in LR, meest sexy kont van LR, mooie meid en geil lichaam.
    Nadelen: natte doekjes om eerst penis te verschonen, TZ?, mist heel wat ervaring
    Prijs : 50€/kwartier
    En de punten zijn: op uiterlijk 9/10 en op dienstverlening 3.5/10


    PSE, GFE, combinatie of neutraal? neutraal
    Service: PZC, NMC

    Presales:
    Ik lag met mijn luie kloten in het bubbelbad. Komt zij er ff bijzitten. Zij was nieuw en bovendien al meteen indruk op mij maken. Dit is wel vlees dat ik rauw lust. Natuurlijk werd er weer veel beloofd. Ik ging een puike GFE krijgen met veel TZ. Na de jacuzzi had ik eerst nog met Paula geneukt, maar daarna in de bar, kroop ik toch naast haar in de zetel. Ze rookte als een ketter en mijn pik stond op exploderen. Zimmer, baby!
    De betaalde tijd:
    Het zag er in het begin veel belovend uit. Ze ging op de rand van het bed staan en flikkerde haar lingerie uit. Ze boog voorover en ik beet in haar kontskaken, likte haar sterretje en slurpte aan haar kut. Relatief droog allemaal, maar het zicht en de manier waarop, deden me door het dolle heen gaan. Vanaf toen ging het bergafwaarts. Ze laat zich zakken op het bed en zakt op haar buit en zet haar benen zoals een kikker en haar gapende kont lonkt naar mij. Ik wil mijn vingers erin steken en ze trekt al terug. Ja, ga dan zo niet zitten… Anders kan ik evengoed foto’s bekijken. Ze draaide zich dan maar om en ik dacht eens lekker te gaan droogneuken… Ook dat werd niet toegestaan. Alle GFE waarden waren al om zeep. Van TZ kwam trouwens ook niet veel in huis, ondanks de belofte. Ik mocht al blij zijn dat ik haar lippen heel even kon proeven. Ze wou me vervolgens pijpen, maar toen ze eerst haar natte doekjes tevoorschijn haalde, gebood ik haar die weer weg te stoppen. Een blowjob was voor mij al niet meer nodig. Als ik mijn pik met babydoekjes wil opboenen, dan zal ik wel naar Xanten rijden. OK, ik liet haar een condoom over mijn klepel trekken en hup dan maar neuken. Terwijl ik haar in missio lag te vogelen, zat ze met haar eigen tepels te spelen. Voor de rest bewoog ze niet echt mee. Ik graaide haar kont vast, concentreerde me vooral op haar uiterlijk en zoog aan haar gerookte vingers, terwijl haar bonkte als een gek. Na een kwartiertje was ik klaar en langer moest het niet duren. Meteen ook de kamer af!
    Aftersales:
    Zocht nog wel toenadering, maar daar had ik na die kutsessie ook geen behoefte meer aan.
    Verdere opmerkingen:

    Zeker een aanrader voor de liefhebbers van het genre en het type. Optick fucker; be my guest. De gemiddelde LR-ganger de kwaliteit prefereert; forget it… Zet het uit je kop. Ze is bloedmooi, maar kijk er dan ook alleen maar naar. Moest ik haar opnieuw treffen en ze komt zich aanbieden, dan mag ze altijd voor mij poseren. Zo’n knap wijf kan ik wel gebruiken om mijn volgende affiche van de volgende tour te maken.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 november 2014),gignnl (27 november 2014),Megaboob (26 november 2014),Oudebelg (27 november 2014),terminator (16 december 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2014
    Last Online
    25 april 2016 @ 18:30
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Samya ==> Anka

  4. #3
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Beste medeberen, ik ben een beetje verward, vandaag ook een sessie met ene Anca gehad welke echt in alles de ervaring van collega SFL tergenspreekt. Deze dame heeft ook een bijzonder mooie kont, omgeveer 160mtr, goed engels en niet rokend rood korter haar, voorheen lang rood (ze liet fotos in haar telefoon zien) wellicht een andere dame? Ik wil graag een ervaring plaatsen maar wel bij het goede draadje, iemand advies?

  5. #4
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Nog te vermelden, Roemeens, werkt nog niet zo lang bij LR, voorheen kort PHG geprobeerd waar ze het niet naar haar zin had, was het zwarte haar wellicht een pruik?

  6. Onderstaande leden hebben goei1163 bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (16 december 2014)

  7. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Zal waarschijnlijk om een andere dame gaan ook al omdat deze dame klaarblijkelijk nu in Samya werkt maar nog niet was verplaatst. Je kunt je recensie hier plaatsen of in een nieuw topic, deze Anca zal verplaatst worden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #6
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:11
    Berichten
    2.952
    Discussies
    13
    Thanks
    199
    Thanked
    884 in 543 posts

    Standaard

    No, Anca is still in LR because I fucked her on last friday. I think Octopussy wanted to say that she was coming from Samya where she worked 3 months before finding the way from Kaarst.

  9. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2014
    Last Online
    25 april 2016 @ 18:30
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    She has been working between the 2 clubs lately, but seems to consider the LR as her favorite basecamp...

  10. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    OK clear, so this Anca is still in LR.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #9
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Heel andere, zeer positieve ervaring met Anka gisteren gehad. Absolute GFE op het allerhoogste niveau. We kennen dat waarschijnlijk allemaal, zo'n ontmoeting met een dame waarbij de vonken van wederzijdse waardering lijken over te springen. Gedeeltelijk natuurlijk een illusie (bij de dame althans) maar toch voelde het gisteren heel natuurlijk. 3 uur op de kamer geweest (een record voor mij) waarbij we eigenlijk bijna constant bezig zijn met zoenen, knuffelen, pijpen, beffen, neuken noem het maar op. Alles heel zacht vol gevoel waarbij Anka ook steeds enthousiaster werd en op een gegeven moment de spreekwoordelijke remmen los liet en er een nog liever meisje naar voren trad. Veel gepraat ook. Dit heb ik zo relaxed nog nooit meegemaakt. Het leek wel een lome zondagnamiddag thuis met je vriendin in bed de dag laten passeren. Ik was even helemaal vergeten waar ik was.

    Ik ben geen jonge adonus met een goddelijk lijf dus daar kan het niet aan gelegen hebben, maar dit is een ervaring die voor mij nog lang in herinnering zal blijven. In een word WOW!

  12. Onderstaande leden hebben goei1163 bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (18 december 2014)

  13. #10
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    12 april 2024 @ 14:45
    Berichten
    320
    Discussies
    8
    Thanks
    581
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goei1163
    Heel andere, zeer positieve ervaring met Anka gisteren gehad. Absolute GFE op het allerhoogste niveau. We kennen dat waarschijnlijk allemaal, zo'n ontmoeting met een dame waarbij de vonken van wederzijdse waardering lijken over te springen. Gedeeltelijk natuurlijk een illusie (bij de dame althans) maar toch voelde het gisteren heel natuurlijk. 3 uur op de kamer geweest (een record voor mij) waarbij we eigenlijk bijna constant bezig zijn met zoenen, knuffelen, pijpen, beffen, neuken noem het maar op. Alles heel zacht vol gevoel waarbij Anka ook steeds enthousiaster werd en op een gegeven moment de spreekwoordelijke remmen los liet en er een nog liever meisje naar voren trad. Veel gepraat ook. Dit heb ik zo relaxed nog nooit meegemaakt. Het leek wel een lome zondagnamiddag thuis met je vriendin in bed de dag laten passeren. Ik was even helemaal vergeten waar ik was.



    Ik ben geen jonge adonus met een goddelijk lijf dus daar kan het niet aan gelegen hebben, maar dit is een ervaring die voor mij nog lang in herinnering zal blijven. In een word WOW!
    Money talks?

    Sent from my D6503 using Forum Fiend v1.2.14.

  14. Onderstaande leden hebben potentebeer bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (18 december 2014)

  15. #11
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Dat lijkt me vanzelfsprekend! Ik kan me niet voorstellen dat al die mooie dames daar zouden zitten als het niet goed betaalde... trouwens, mijn credo in de commercial trainingen die ik geef is ook, you get what you pay for...

  16. Onderstaande leden hebben goei1163 bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (18 december 2014)

  17. #12
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Anca heeft dat credo kennelijk ook hoog in het vaandel wat een goede zaak is;-))

  18. #13
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Deze Anca dus



  19. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (18 december 2014)

  20. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Dat was mijn Anca... heel knap, wel rokend, maar deugde voor geen meter! Service van de ramen in Antwerpen of Amsterdam!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  21. #15
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 19:12
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    ze stond toch al op mijn todo-lijstje, dus ik zal haar komend weekend eens testen en een onafhankelijk oordeel vellen

  22. #16
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    ze stond toch al op mijn todo-lijstje, dus ik zal haar komend weekend eens testen en een onafhankelijk oordeel vellen
    laat dat nu ook net mijn plan zijn.

  23. #17
    Geregistreerd
    27 augustus 2014
    Last Online
    24 oktober 2023 @ 09:27
    Berichten
    68
    Discussies
    3
    Thanks
    162
    Thanked
    59 in 25 posts

    Standaard

    Ben na het zien van bovenstaande foto's niet geheel zeker of het dezelfde dame betreft:

    Figuur en lichaam identiek, maar rood haar, en, naar Eigen zeggen, niet rokend wat ik na het vele tongzoenen ook kan beamen (als niet roker heb je dat snel door).

    Vergt verder onderzoek..

  24. Onderstaande leden hebben goei1163 bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (19 december 2014)

  25. #18
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 19:12
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard Anca (Roemeense)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    ze stond toch al op mijn todo-lijstje, dus ik zal haar komend weekend eens testen en een onafhankelijk oordeel vellen
    Met enkele weken vertraging is het er vandaag eindelijk van gekomen.

    Sessie was niet slecht, maar zeker ook niet top.

    Ze heeft een geweldige Arsch, maar daarmee hoeft ze me niet te "verarschen"

    helaas voor haar kan ik wel klokkijken !!!

    Na een kleine discussie bij de lockers dus linea recta naar de theke, waar mevrouw al rap terugkroop in haar schulp.

    € 50 afgerekend en uiteraard Herhaling volledig uitgesloten
    Laatst gewijzigd door Boy69; 11 januari 2015 om 18:22

  26. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (11 januari 2015)

  27. #19
    Geregistreerd
    6 juli 2007
    Last Online
    22 februari 2024 @ 07:38
    Berichten
    172
    Discussies
    21
    Thanks
    366
    Thanked
    587 in 86 posts

    Standaard

    Ik zag haar gisteren de jaccuzie betreden en was meteen verkocht vanwege haar kleine stevige tietjes, het moet haar opgevallen zijn dat mijn mond openviel toen ze haar kontje mijn kant op poseerde want toen ze me zag zitten sprong ze naast me in op de bank. Vrijwel geen presale maar wel een verdomd mooie meid. De naam Anka deed wel een belletje rinkelen maar ik wist niet meer wat ik gelezen had op dit forum! Dus zelf maar op ontdekking, inderdaad het vochtige doekje voor mijn pieter maar ook voor haar kutje, nou ja kutje is een understatement. Theo Maasen zou gezegt kunnen hebben: een verdomd lekkere en handige kut, die kun je met dit koude weer ook nog perfect als muts dragen. Dus de labia origamisten onder ons kunnen hier een leuke puzzel aan hebben. Ik kan niet anders dan tevreden zijn, pijpen is ok neuken echter prima. Ze spoort je flink aan dus uiteindelijk met een gerust gevoel eens flink doorgerammeld en gesloopt de kamer verlaten. Voor de duidelijkheid: ik was gesloopt en aan haar was niets te zien, ja de leeftijd gaat me langzaam parten spelen.

    Dus wie een super strakke teeny zoekt met kleine tietjes en een prachtige kont en wat uithoudingsvermogen kan bij haar terecht.
    EEN RAPPORTAGE VAN UW BERINNENSCOUT TER PLAATSE

  28. #20
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Naam: Anka
    Nationaliteit/Taal : Roemeens
    Leeftijd : 20
    Haarkleur/-lengte : Lang en zwart
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : zandloperfiguur/B-cup tietjes / uitermate mooi volle kont
    Tatoeages/Piercings : Playboy Bunny om haar kont
    Roken: Ja veel
    Voordelen: Haar kont
    Nadelen: Nat doekje, weinig ervaren, kutservice, wil meer verkopen, maar kan de standaard nog niet eens te berde brengen (optie anaal)
    Prijs : 100€ teveel/uur
    Rapport: op uiterlijk 7/10, op technische vaardigheden 2.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 1.7/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? zo neutraal als de pest
    Service: PZC, NMC, optie anaal, slappe massage

    Presales:
    Ik wist het, want ik meende haar te herinneren van een andere club, al vind ik er niks meer over terug, simpelweg omdat ik niet meer weet onder welke naam ze daar actief was. Ik waarschuw al mijn kameraden nog dat ze voor geen meter deugt. Totdat die kale kwast van een badslippers een door hem voorgespoten mokkel op mijn schoot kiepert. Tegen haar zeg ik nog dat ze mijn type niet was, maar ze gaf niet af (Anda als ik het goed heb). Ze roept er versterking bij en Anka komt eveneens op mijn schoot zitten. Met 2 zitten ze mijn half af te likken en hun beider handen onder mijn badjas maar aan mijn pik sleuren. Ik moest me volop concentreren om een erectie uit te stellen, want er liep een soort van weddenschap dat Anda me niet stijf zou krijgen. Dat lukte wel en uiteindelijk gaf ze het op. Anca daarentegen bleef op mijn schoot zitten. Ze parkeerde haar sexy kont op mijn pik en zat me daar te bereiden, terwijl ze aan het roken was. Ja, dan vormen er zich gaten in mijn imuunsysteem tegen opdringerige hoeren. Nog voor ze haar sigaret op had, zat ik met een knoert van een stijve en begaven we ons naar de kamer.

    De betaalde tijd:
    Vooraleer we naar de kamer gingen, nam ik nog een douche… Maar meteen op de kamer vond ze het nodig om toch nog met zo’n nat babydoekjes over mijn pik te gaan. Dan neemt mijn geilheid al een duikvlucht naar de helft van wat het voorheen was. Ze begint me daar te pijpen en het pijpen was vrij zacht, wat ik wel prefereer, maar meer afwisseling in techniek zou een welgekomen zaak zijn geweest. Nu goed, de volgende 30min heeft ze niks anders gedaan dan liggen pijpen en mijn pik zat in een interval van slap en halfstok. Ik nam me voor om er na dat halfuur de brui aan te geven en zeg haar dat we beter van de kamer kunnen gaan. Zij zegt vervolgens dat we al 35min op de kamer waren en dat we beter de tijd nog vol kunnen maken… Godverdomme gigantisch kutwijf! Ze pijpt nog 10min verder en middels volledige concentratie op haar kont, krijg ik hem toch nog stijf genoeg om te kunnen neuken. Het condoom ging om en dan durft die geldzuchtige teef me nog te vragen of ik haar anaal wil stengelen, daarbij vernoemt ze ook nog eens dat het extra kost. Flikker op trut… Maak dat je je kut over mijn lul schuift en dat we kunnen neuken, alvorens ik terug een slappe heb van jouw zielige gezeik. We beuken enkele keren op z’n hondjes… Puur gefixeerd op die mooie ronde kont, slaagde ik erin om toch te spuiten. De resterende 10minuten rookt ze nog een sigaret en geeft me een massage. De techniek voor de massage had ze wel een beetje, alleen was het zo slapjes dat het nauwelijks waarneembaar was.

    Aftersales:
    Nada, Niks en dat is maar goed ook!

    Verdere opmerkingen:
    Voor vele ijsberen is dit een knap wijf… Die lomperik van een Kinky-Bull ging tegen mijn raad en ervaringsdeskundigheid in en zou later ook nog met haar kameren. Hij vond haar nog meevallen, vooral haar pijpwerk. Ofwel is hij niks gewend, oftewel had ze voor hem wel een speciale service in petto. Laat ons het erop houden dat Kinky-Bull op dat late uur al zo zat was als een orgel. Ik herhaal nogmaals: het had bij een halfuur moeten blijven en zelfs dan zou ik nog ziek zijn van die 50€. Natte doekjes, geen TZ, weinig ervaring en veel service beloven, maar niks service geven: dat zijn de afknappers voor mij. Sowieso ben ik tegenstander van 100/uur. In Samya heb ik middelmatige mokkels gehad voor 75/u, en dan dram ik daar ook niet over door. Later op de avond was ik weer samen met Ella: 2uur aan 100/uur… Dat was tenminste service, en dan heb ik dat er voor over… Mocht deze Anka in zo’n gore all-in club werken en je had op voorhand toch al betaald… Wel, ik denk dat ik haar links zou laten liggen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  29. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 mei 2015),NeverEnough (30 juni 2015)

  30. #21
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Ja, nu zie ik het... Lompe idioot dat ik ben... Heb haar in LR zelf eerder gevogeld. Had toen een ander kapsel en zag er beter uit dan gister!
    Maar kom, mag geen excuus zijn voor hierboven... Ik wist dat ze niet deugde voor mij en toch ben ik er opnieuw mee naar de kamer geweest. Shame on you SFL... Ze had je verdomme als straf nog 300€ meer moeten aansmeren!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  31. #22
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Misschien heden de meest sexy kont in LR.maar de meest sexy kont ever there ligt regelmatig in mijn handen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Babylon 468*60