Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Evelina (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Evelina (Duitse)



    Evelina (Duitse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : Onbekend Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Tepel, clit
    Cup-maat : A/B Siliconen : Onbekend
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info : Aanvullingen welkom!




    Laatst gewijzigd door Big30; 4 december 2014 om 17:01

  2. Onderstaande leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (16 november 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Blonde Evelina met piercings

    Evelina loopt sinds een week of 3 rond in SS en gisteren heb ik kennismaking met haar gemaakt. Ze vertelde dat ze anderhalf jaar geleden ook al in SS heeft gewerkt maar dat heb ik dan blijkbaar gemist. Ze lijkt een beetje verlegen en dringt absoluut niet aan. Evelina heeft een mooi slank figuur en een mooie kont (mijn trigger). Na een praatje op naar de kamer: Evelina heeft gepiercte tepels (borstmaat eerder A dan B) en ook een piercing in haar klitje.
    Ze spreekt perfect Duits hoewel ikzelf het idee heb dat ze geen Duitse van origine is. Na een voorzichtige kus heeft ze een goede pijpbeurt gegeven en daarna een lekker potje geneukt. Ze is erg strak en geeft goed tegengas. Kortom een leuk halfuurtje maar ik miste toch de 'chemie'. Kan natuurlijk ook aan mij liggen.
    Over een paar weken een retrial en daarna een definitief oordeel.

  4. #3
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Zeg dat het niet waar is hé! Ik hoop dat het hier gaat over Evelyn die ongeveer 1,5 jaar geleden bij SS van de radar verdween.
    Blond, redelijk groot, prachtige kont, niet roker, super elegant als ze rondloopt, gereserveerd met flesje vittel aan de bar, top gfe en roze clitpiercing, superfris kutje en neemt meestal een douche voor en na op de kamer en bijna nooit recencies gekregen op fora nietegestaande veelvuldig kameren.
    Voor mij nog steeds top drie aller tijden. Suuuuuper chique griet! Graag bevestiging aub

  5. #4
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Volgens mij wel waar

    Pistoleeke,
    De Evelina die ik getroffen heb voldoet aan je beschrijvingen maar ze heeft een zilveren clitpiercing ipv roze.
    Maar zoals de Engelsen zeggen: The proof is in eating the pudding. Dus kom langs en overtuig jezelf. Ik moet er wel bij vertellen dat ze voor ongeveer tien dagen hier is en dan weer naar haar thuis ergens diep in Duitsland vertrekt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Zeg dat het niet waar is hé! Ik hoop dat het hier gaat over Evelyn die ongeveer 1,5 jaar geleden bij SS van de radar verdween.
    Blond, redelijk groot, prachtige kont, niet roker, super elegant als ze rondloopt, gereserveerd met flesje vittel aan de bar, top gfe en roze clitpiercing, superfris kutje en neemt meestal een douche voor en na op de kamer en bijna nooit recencies gekregen op fora nietegestaande veelvuldig kameren.
    Voor mij nog steeds top drie aller tijden. Suuuuuper chique griet! Graag bevestiging aub

  6. #5
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Heb vanwege het werk mijn afspraak met Licky Luke moeten cancelen anders had ik ons Evelynneke vorige dinsdag al geprikt.
    Zal kortelings toch nog eens proberen om een gaatje te vinden!
    Zou nu zaterdag wel kunnen maar ik heb al een afspraak met mijn GT-duifje. En afspraken zijn afspraken behalve als er iets tussenkomt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeng1960 Bekijk bericht
    Pistoleeke,

    De Evelina die ik getroffen heb voldoet aan je beschrijvingen maar ze heeft een zilveren clitpiercing ipv roze.
    Maar zoals de Engelsen zeggen: The proof is in eating the pudding. Dus kom langs en overtuig jezelf. Ik moet er wel bij vertellen dat ze voor ongeveer tien dagen hier is en dan weer naar haar thuis ergens diep in Duitsland vertrekt.

  7. Onderstaande 2 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (14 december 2014),Sjeng1960 ( 5 december 2014)

  8. #6
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Standaard

    Jawel, het is de Evelien van vorig jaar Maart en April. Gisteren heb ik haar ontmoet en na een heel leuk gesprek (ze spreekt nu ook heel goed Nederlands!) aan de bar ben ik met haar naar de kamer geweest. Een topklasse meid met een heel mooi lichaam en goede service op de kamer. Ze is inderdaad niet helemaal Duits van orgine want haar vader is van Polen. Heel leuk en goed dat ze terug is en voor mij absoluut voor herhaling vatbaar.

  9. Onderstaande 4 leden hebben ronny07 bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (14 december 2014),Kwakje (15 december 2014),pistoleeke (14 december 2014),Sjeng1960 (15 december 2014)

  10. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard Evelina

    Gisteren 2maal met deze superdame gekamerd, het was de eerste keer dat ik op een dinsdag
    in sixsens was, maar de reden was Cathalina te treffen, die was echter s, morgens vertrokken richting
    home.Ik was redelijk vroeg in de club en het was nog heel kalm dus ik ben dan maar gaan ontbijten.
    Een uurtje later was het dames aantal al flink verbeterd en ik zag een aantrekkelijke blondine aan de bar
    wat praten met wat andere meisjes.Na wat te zitten de kat uit de boom kijken deed ik teken op haar en Evelina kwam bij me zitten (deze dame is dus geen jagertje) Ik vroeg of ze nieuw was omdat ik haar nog niet eerder gezien
    had.Ze vertelde me dat ze hier dus al eerder gewerkt had en stelde zich voor als Evelina waardoor er een lichtje
    ging branden bij (dank zij het schrijven van medebeertjes waarvoor dank) we raakten aan de praat en het
    was zo leuk dat ik na een halfuur zelf maar aangaf dat ik met haar de kamer op wou
    Ik heb een heerlijke kamergang gehad met deze dame,Lekker zoenen niet diep maar toch heel lekker,
    Ik zat op mijn knieen op het bed toen ze me een pijpbeurt gaf met het mooie zicht op haar mooi lichaam,
    daarna doggy en ik was snel klaar en zei dat ik na een uurtje nog een tweede kamergang met haar wilde,
    Wat ook gebeurde eerst in de bar wat praten , niks gehaast , uitstekende kamergang samen gedoucht elkaar
    lekker ingezeept, goeie aftersales geen gehaast gewoon af!!
    Heel mooie dame met piercings in beide tepels wat haar echt goed staat en ook enkele piercings onderaan
    maar die mogen jullie zelf ondekken wat mij betreft TOPMEISJE !!!!
    Grts Flyerke

  11. Onderstaande 2 leden hebben Flyerke bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (21 december 2014),pistoleeke (17 december 2014)

  12. #8
    Geregistreerd
    23 augustus 2007
    Last Online
    5 januari 2023 @ 07:47
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Iemand die weet waar ze nu werkt?

  13. #9
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 20:54
    Berichten
    392
    Discussies
    32
    Thanks
    344
    Thanked
    365 in 175 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterhasselt Bekijk bericht
    Iemand die weet waar ze nu werkt?
    Weiterhin im Sixsens; jedoch hat sie die Seiten getauscht und arbeitet nun dort am Empfang hinter der Theke!
    Wer unten liegt, hat nicht immer verloren!

  14. #10
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Blinzeln Evelina in een andere rol

    Und sie hat noch immer die schöne Augen und ein big smile

  15. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:22
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.155
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Evelientje was vrijdag thekevrouw

  16. #12
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard

    Evelientje deed gisterenavond de bar en wist niet wat ze hoorde, toen ik zei dat ze in geuren en kleuren op het internet beschreven is geworden. OMG was de reactie.
    Heb haar maar meteen getroost met de mededeling dat er enkel positieve berichten over haar waren.
    Aanwinst voor zowel theke als bar.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

Living Room 468*60