Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 35 van 35
  1. #26
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    Still at Sixsens?

  2. #27
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:13
    Berichten
    259
    Discussies
    60
    Thanks
    0
    Thanked
    310 in 91 posts

    Standaard

    Ze vertelde me vandaag in Sixsens dat ze 4 dagen hier weer aanwezig is.

  3. #28
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Klopt dat ze weer actief is in SS. Ze bazuint wel rond dat ze enkel raamservice geeft (pijpen en neuken). Of het pijpen met of zonder condoom is ? (Maar snel weer naar LR ermee .)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #29
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Heb ik dit nu goed gezien of niet. Deze leuke meid ziet er schitterend uit. Echt mijn type. Zwarte carré, lieve guitige ogen en een lekker slank lijfje.
    Ze vertoeft ik het groepje met Mara en Betty. Ik krijg moeilijk haar aandacht, die van Mara des te meer maar haar ken ik
    dan ook van eerdere sessies. Dan maar even aan haar vragen naar haar nieuwe vriendin.
    Uiteindelijk regelt zij dan ook snel een date.

    Angie komt verwonderd bij me staan met als openingszin "Ik dacht dat je geen interesse had in mij". Ik reageer dan ook uiteraard met enkele complimentjes die ze graag in ontvangst neemt.
    Laat ons dan maar eens een zeteltje opzoeken om wat meer te weten te komen. Ik ben natuurlijk al lang verkocht.
    Uit het gesprek blijkt dat deze dame duidelijk weet wat ze wil en best een pittig karakterje heeft. Hehe hier hou ik wel van.
    Kan ik lekker ook wat stoute opmerkingen maken en al snel volgt er wartaal van beide zijden.

    Leuke presale en wat later dan maar naar de kamer.
    Als ik achter haar de trap op loop kijk ik nog even naar dat kontje en denk bij mezelf 'hier heb ik de hoofdvogel geschoten'.
    Op de kamer eerst voorzichtig zoenen, niet teveel tong maar toch net genoeg om er plezier aan te beleven.
    Ze duwt me achterover en kruipt op me. Piemelmans stond reeds paraat van in de bar en deze wordt even deftig ondervraagt.
    Van zacht naar harder en ook een lekkere deepthroat tussendoor. Niet in de mond spuiten zegt ze nog even en ik geeft haar een signaal dat ik braaf zal zijn.
    Bij mezelf denk ik 'hier kom je niet zo snel vanaf meid we gaan nog een tijdje samen genieten'.

    Na een goede blowjob wil ze me klaar rijden maar ik had zelf nog wat andere plannen en ga dan ook eerst even op inspectie. Een mooi sappig pruimpje komt te voorschijn
    lekker zacht en strak. Ze kijkt me aan met grote ogen als ik haar gevoelige plekje gevonden heb.
    Haar ademhaling gaat omhoog en ze laat zich gaan, haar guitige ogen zijn veranderd in zachte knikkers, We kruipen in mekaar en zoenen zacht.
    Het duurt even vooraleer ze beseft dat het nog niet afgelopen is. Een uurtje vraagt ze, natuurlijk knik ik.
    Piemelmans staat al meer dan een half uur gespannen en wil ook aan de slag. Condoompje ervover en eerst een lekkere cowgirl. Glijmiddel is er niet nodig hij schuift er lekker naar binnen.
    Van zacht naar iets harder en dan weer langzaam maar lekker diep. Heerlijk zo een potje neuken. Missio komt aan bod, de beentjes omhoog dan rechtop zittend. Piemelmans staat op springen maar ik probeer het nog wat te rekken.
    Over naar doggy en hier hebben we niet lang meer nodig om kwakjes zaadjes te laten springen.

    Het uur is nog niet vol en we genieten nog even na. Ik kijk nog even naar dat lekkere lijfje, geef haar nog een zoen en weg zijn we dan.

    Herhalingsgevaar absoluut.

  5. Onderstaande 6 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (19 oktober 2015),licky luke (18 oktober 2015),Mr Bluenose (18 oktober 2015),salitos (18 oktober 2015),seksenfun (18 oktober 2015),sofaking (18 oktober 2015)

  6. #30
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Ik vermoed toch dat dit het correcte draadje is.
    Angie heeft een bloemen tatoe op haar rechterschouder.
    Zou 22 zijn en afkomstig van Moldavie.

  7. #31
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De vraag waarom zij de eerste dagen van haar aanwezigheid uitschreeuwde (tegen me) dat ze enkel aan pijpen en neuken deed, blijft een vraag en zal allicht nooit meer beantwoord worden (een goede verstaander...). Ik weet inmiddels wel hoe lief ze is .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #32
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Maandag terug naar Moldavië. Zou nietmeer terugkomen maar bon met deze meisjes weet je nooit..

  9. #33
    Geregistreerd
    24 januari 2013
    Last Online
    12 juni 2023 @ 17:58
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    21 in 13 posts

    Standaard

    Any sighting of Angie? Just hoping.

  10. #34
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    19 januari 2023 @ 17:29
    Berichten
    475
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673
    Thanked
    762 in 282 posts

    Standaard

    Sadly, no.

  11. #35
    Geregistreerd
    23 augustus 2016
    Last Online
    6 februari 2024 @ 13:05
    Locatie
    bui
    Berichten
    83
    Discussies
    3
    Thanks
    14
    Thanked
    56 in 28 posts

    Standaard

    hoi BananaBoi,
    apparently she is back, now at PHG, under the name Raluca. look at the posts in PHG and hopefully some beer can confirm she is Angie, aka COra, aka Daria.

  12. Onderstaande leden hebben mejicano bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa (28 augustus 2016)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38.

Diamond 468*60   Freude 468*60