Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 183

Discussie: Live from Oceans

  1. #51
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Berichten
    13.823
    Discussies
    98
    Thanks
    5.264
    Thanked
    10.347 in 4.538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Jij hebt iets met Oceans dat andere niet hebben .
    Misschien te vergelijken met dat jij iets met Paradise hebt dat anderen niet hebben.
    Maar ik begrijp de mindere recensies over deze club wel, hoewel ik er regelmatig dames aantref die meer mijn ding zijn.

  2. #52
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:23
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.106
    Discussies
    231
    Thanks
    21.339
    Thanked
    6.230 in 2.966 posts

    Standaard

    Als ik zijn berichten lees denk ik altijd... Seksenfun heeft iets dat anderen gelukkig niet hebben

    Ik snap de mindere recensies over deze club ook wel, maar heb me er maandenlang uitstekend vermaakt, al gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik er sinds het vertrek van Mickey nog niet weer geweest ben.

    Komende weken een aantal andere clubs bezoeken, dan Oceans eens weer om een "afstandelijker" oordeel te kunnen vormen, maar ben bang dat ik me er dan ook weer prima vermaak

  3. #53
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Misschien te vergelijken met dat jij iets met Paradise hebt dat anderen niet hebben.
    Nogal flauw en makkelijk maar ook (schijnbaar) de nagel op de kop (alhoewel, ik kwam er destijds vaak en waar je vaak komt, krijg je betere service, door de band genomen) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #54
    Geregistreerd
    14 februari 2015
    Last Online
    11 juni 2017 @ 13:30
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    30 in 14 posts

    Standaard

    Vandaag onverwachts live vanuit Oceans, waarvoor ik Willem2 nog wil bedanken voor de vrijkaart.
    Ik was er al om een of 12 wetende dat het dan nog rustig zou zijn, daarover hoor je me dan ook niets zeggen. Ik ben er niet alleen om meters te maken vandaag maar ook voor een sauna, stoombad en gewoon wat te relaxen.
    Toch waren er op dat tijdstip al een 12 tal meiden aanwezig tegen een handejevol ijsberen.
    Al vrij vlug had ik contact met Ukrainse Nora, waarvan verder op het forum nog een recensie te vinden is zonder naam, misschien kan de mod hier een naam bij zetten. Ze zat bij vlakbij de Kino waardoor een gang naar de Kino de kortste oplossing was voor het probleem wat ik had onder mijn dikke ijsberenvel.
    Daar aangekomen een zeer fijne tijd gehad met deze dame die het mondelinge vak zeer goed beheerst. Tussentijds keer wat posities afgewisseld waarna ik toch behoefte had om het mondeling af te laten maken waarna alles verdween in het mondje en ik er niets van terug gezien heb. Herhalingsgevaar zeer groot, maar meer lekkers hier..
    Sfeer is zo vroeg nog niet alles maar dat was bekend. Tot later
    Laatst gewijzigd door Edwin66; 27 juli 2015 om 15:39

  5. Onderstaande 2 leden hebben Edwin66 bedankt voor deze bijdrage:

    Kapitein Knut (27 juli 2015),Sjeufke (27 juli 2015)

  6. #55
    Geregistreerd
    14 februari 2015
    Last Online
    11 juni 2017 @ 13:30
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    30 in 14 posts

    Standaard

    Klok tikt door en ondertussen nog een half uurtje op de kamer doorgebracht met Soroya, totale tijd samen was veel langer. Toen ik vorige bericht zat te tikken kwam ze erbij zitten en begon met de presales maar ik gaf aan dat ik net terug was uit de Kino.
    Ze ging toch door met friemelen onder het ijsberenvel en de c cupjes in mijn nek te duwen.
    Toen ik aangaf er nog niet bereid voor was maar misschein met wat meer presales het wel ging lukken stelde ze voor naar de Kino te gaan alwaar de presales uitgebreid werden met teasende kussen en wat gewrijf met haar blote borsten op kleine edje, waarna ze begon aan wat mondeling, eerst voorzichtig maar na een tijdje gewoon sloppy deeptroath, tot kokhalsen aan toe. Wat een presales...toen ik melde dat ik nu weer op oorlogssterkte was en het wel ging lukken zijn we naar kamer 1 vertrokken alwaar we een nieuwe sessie begonnen zijn an een half uurtje, voornamelijk met sloppy nat diep pijpwerk tot ik het bijna uit mijn tenen voelde komen en haar gevragen heb me even cowgirl te berijden, tijdje gedaan op haar hurken tot ze moe werd en het toen mondeling af laten maken met een happy ending...
    Voor de liefhebbers van deep, sloppy, nat pijpwerk zonder handen een aanrader eerste klas.

  7. Onderstaande 2 leden hebben Edwin66 bedankt voor deze bijdrage:

    Kapitein Knut (27 juli 2015),Nedlovefkk (27 juli 2015)

  8. #56
    Geregistreerd
    14 februari 2015
    Last Online
    11 juni 2017 @ 13:30
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    30 in 14 posts

    Standaard

    Verder nu even live van de bank thuis, moegestreden. Verder niet veel tijd en zin gehad om van daaruit te schrijven.
    Goed bord warm eten daar gehad, zeker restaurant kwaliteit. Nogmaals met Nora gekamerd en service was weer super en vergelijkbaar met de eerste keer, niet dat er een zelfde programma afgedraaid word met wel met hetzelfde resultaat, FT.
    Niets te klagen gehad vandaag als je er maar ingaat met de instelling dat het overdag rustig is. Zelfs toen ik ging om 20.30 was er nog niks te doen en zaten er 25 meiden verveeld aan de bar.
    Enigste min was de afvoer van de douches en het turkse stoombad, hier is met installatie iets verkeerd en werkt de stankafsluiter niet 100% maar daar word spoedig iets mee gedaan.
    Al met al toch dik 8 uur daar geweest en tevreden naar huis vertrokken.

  9. Onderstaande 2 leden hebben Edwin66 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (27 juli 2015),Nedlovefkk (27 juli 2015)

  10. #57
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Zat het optisch wel goed in elkaar? Ik bedoel de dames dan hé . Mooie line up?

  11. #58
    Geregistreerd
    14 februari 2015
    Last Online
    11 juni 2017 @ 13:30
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    30 in 14 posts

    Standaard

    Line up was niets op aan te merken, had gewoon een klik met Nora maar verschillende keren gedacht om toch voor andere opties te gaan ondanks mijn belofte met haar af te sluiten, echte stunners zaten erbij...
    Ben niet zo'n saunaclub expert maar werd soms toch echt still van wat er langs kwam.
    Maar 1 kiloknaller voorbij zien komen maar zelf daar zat nog een leuke kop op, stevige secretaresse..
    Ga er zeker nog terug, maar als je gaat verwacht overdag geen groot feest en houd jezelf bezig met de wellness en de ipads die je kunt pakken op de bar en vul deze topic aan ....
    Veel plezier als je gaat... Lukt zeker.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Edwin66 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (27 juli 2015),licky luke (29 juli 2015)

  13. #59
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Dank. Weet dat het meer een avond cq nachtclub is. Concurrentie is groot in de regio Düsseldorf maar dat heeft voor ijsberen ook voordelen

  14. #60
    Geregistreerd
    14 februari 2015
    Last Online
    11 juni 2017 @ 13:30
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    30 in 14 posts

    Standaard

    Zekers, mezelf goed vermaakt als je maar met de juiste gedachte vroeg aanbelt. Keuze te over, er wordt daar door de meiden wel al gesproken dat het zo niet lang meer kan duren voor het op de fles gaat.
    Er is zo veel geld ingepompt er de laatste tijd is het gewoon veel te slap. De tijden van 100 meiden op een avond is ook voorbij, er is niets te verdienen want er komt ook s avonds te weining volk. De meiden van vanavond vormen waarschijnlijk ook de nachtploeg, er waren er al bij die er de hele dag zaten zonder te kameren, en lekker spulleke... Spulleke voor het lulleke

  15. #61
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Dan lijkt het er op dat concurrenten in de directe omgeving als dolce vita, magnum, acapulco gold, living room weinig hinder van Oceans ondervinden.

    Zou Deutsche bank hier geld in gestoken hebben

  16. #62
    Geregistreerd
    14 februari 2015
    Last Online
    11 juni 2017 @ 13:30
    Berichten
    37
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    30 in 14 posts

    Standaard

    Er schijnen turken in te zitten die ook in Berlijn en andere plaatsen soortgelijke zaken opgezet hebben, ze kunnen wel tegen een stootje of tegenslag maar hier is serieus veel geld geinvesteerd. Goed te zien, alles top of the bill in afwerking en luxe

  17. Onderstaande leden hebben Edwin66 bedankt voor deze bijdrage:

    Kapitein Knut ( 1 augustus 2015)

  18. #63
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:44
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.237 in 706 posts

    Standaard

    Ocean's is een supermooie club, alleen hebben ze hun hand overspeelt door een vaag entreeprijs beleid (wat elke maand wijzigt) en te denken dat mensen hun eten apart willen betalen.
    De eerste maanden zat het stampensvol omdat ze meer dan 100.000 vrijkaarten in heel NRW en oost NL hadden verstuurd, toen die deadline voorbij was, was het ineens mega stil geworden.
    Hopelijk gooien ze binnenkort gewoon het prijsmodel over naar de rest van NRW, gewoon E60 inkom incl hele dag bier en eten incl. met evt een happy hour voor 14:00.
    Ik zei het al vanaf dag 1 dat ze dit model moesten nemen om te overleven, maar ooit worden ze wakker

  19. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Kapitein Knut ( 1 augustus 2015)

  20. #64
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het is zomer. Het is overal rustig. Er zijn maar weinig clubs die het voor mekaar krijgen om 100, zelfs 50, dames bij mekaar te krijgen. In NRW lees ik zelf dat het soms rustig is in GT . Dat het eten niet inbegrepen is in de inkomprijs dacht ik ook dat niet de waarheid is. Enkel als je gratis binnenkomt krijg je geen avondeten. Zo staat het me toch voor. Of je avondeten krijgt als je tegen voordelig tarief binnenstapt, weet ik niet. Persoonlijk maakt het mij niet uit om € 25 te betalen voor lekker warm eten in plaats van eten uit voederbakken. Mij maakt € 25 niet uit op de gehele rekening (verplaatsing, inkom, neuken, alcohol) .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Edwin66 (28 juli 2015),Kapitein Knut ( 1 augustus 2015),licky luke (29 juli 2015)

  22. #65
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Oftewel, nog niet genoeg onderscheidend vermogen. Ga er wel keer langs als het uit komt.

  23. #66
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Berichten
    13.823
    Discussies
    98
    Thanks
    5.264
    Thanked
    10.347 in 4.538 posts

    Standaard

    Er mankeert niets aan het onderscheidend vermogen van deze club:
    - dames komen pas binnen om 21.00 uur
    - als je met de taxi komt mag je een hogere entreeprijs betalen
    - vrijkaart is exclusief eten
    - bier is gratis op tijden dat er nauwelijks dames aanwezig zijn
    - stamgasten betalen minder
    - behalve storende Roemeentjes zijn er in deze club ook zingende Roemeentjes
    - Amerikaans model met Griekse evenementen ingevuld door Roemeense dames
    - Russische dames doen zich voor als Roemeentjes
    - geen gebruik van een badjas leidt tot een duurder entreeprijs omdat er geen extra badjas gewassen hoeft te worden en dat de kosten drukt
    - I-pads beschikbaar om de tijd te doden
    - elke week nieuwe dames die niet langer dan een week blijven
    - weinig orgasmes bij de dames wegens een tekort aan befkoningen
    - onder het motto 'schoning van de line up' worden dames die zich niet wassen uit de club gezet door dames die zich wel wassen
    - mondspoeling en tandenborstels in alle toiletten beschikbaar voor de hygiene alvorens je kamert met gewassen niet-tongzoenende dames
    - en last but not least Picasso komt hier zo nu en dan graag en tongzoent dan elke keer volop met niet-Roemeens en niet zingende gewassen nieuwe dames

    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 28 juli 2015 om 17:02

  24. Onderstaande 13 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (29 januari 2016),Bluebear (28 juli 2015),Cupido ( 4 augustus 2015),de duisburg spesjalist (28 juli 2015),Edwin66 (29 juli 2015),hp001 (28 juli 2015),Kapitein Knut ( 1 augustus 2015),licky luke (29 juli 2015),Marcus69 (22 september 2015),MiniME (28 juli 2015),Nedlovefkk (28 juli 2015),The Joker (28 juli 2015),Wentelt Eefje (10 augustus 2015)

  25. #67
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    vor etwa 2 wochen habe ich das oceans besucht. es war an einem freitag abend. 65 euro eintritt und ein blaues bändchen erhalten.
    nach der obligatorischen verwandlung in einen eisbären habe ich mir den club mal unter die lupe genommen.
    nette stylische aufmachung mit gutem wellnessbereich.
    im club dachte ich, ich hätte ne reise direkt ins osmanische reich hinter mir... die meisten liefen mit freikarten-bändchen (schwarz) herum. ich glaube, ich war der einzige im sehr vollem club, der regulären eintritt gezahlt hat.
    es herrschte ein klarer männerüberschuss 5:1 war as verhältnis gewiss.
    nach wellness habe ich mir die frauenriege angeschaut und da fällt der optikkracher ewa direkt ins auge:
    blond / präsentiert die referenztitten in b cub frei herum / tatto verzierter body / hübsches face / knackarsch, wie er im buche steht...einfach gesagt optik: wow, leck mich am arsch, was für ein kracher.....

    aber das wars auch schon... kurze aquise auf dem sofa, bei der sie mir sagte sie biete alles an... na gut dann bitte schlüssel organisieren...
    auf dem zimmer habe ich 1 stunde in aussicht gestellt, wenns denn mit uns klappt....

    und dann kam nur noch scheiss... keine versprochenen zungenküsse sondern nur bussis...
    blasen war sehr monoton mit vorherigem desinfektionstuch...
    lecken lassen war, wie ne gummipuppe zu lecken... starren an die decke mit übertribenem stöhnen und ein wenig dämlichen dirtytalk...
    ficken in reiter war eingermaßen ok, aber der gesichtsausdruck sprach bände und dazu das beschissene gespielte stöhnen...
    hab das zimmer dann in doggy, in dem ich sie hart gestoßen habe zögig zuende gebracht...
    insgesamt waren wir etwa 15 minuten auf dem zimmer... 15 minuten zu lang...

    wiederholung: never ever

    der rest der girls hat mich nun nicht vom hocker gehauen. vielleicht lag´s an der zeit (mädels noch in heimaturlaub...)
    der service an der theke und kasse ließ auch zu wünschen übrig, dort gab´s auch eine glatte 5 von mir als bewertung / freundlichkeit wird hier nicht großgeschrieben.

    fazit oceans: potenzial ist vorhanden, wenn das line up sich bessert und vor allem der service in allen bereichen angegangen wird...
    Laatst gewijzigd door paul-kuhn; 26 januari 2016 om 00:36

  26. Onderstaande 2 leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (26 januari 2016),Wentelt Eefje (26 januari 2016)

  27. #68
    Geregistreerd
    12 januari 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 13:56
    Berichten
    72
    Discussies
    2
    Thanks
    43
    Thanked
    42 in 14 posts

    Standaard

    Vernam van collega ijsbeer in andere tent, dat Ocean tegenwoordig hoog moet score. Dames in overvloed. Iemand die dit kan bevestigen?

  28. #69
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:23
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.106
    Discussies
    231
    Thanks
    21.339
    Thanked
    6.230 in 2.966 posts

    Standaard

    Wel van aantal dames onlangs gehoord (geen Oceans, maar ex-Oceans dames) dat er redelijk wat dames vanuit GT verhuisden, verhuizen en verhuizen gaan naar Oceans.

    (Om volgens mijn bronnen, betrouwbaarheid ga ik niet voor instaan, merendeels Roemeens , uiteindelijk in Magnum te gaan belanden... )

  29. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (27 januari 2016)

  30. #70
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:42
    Berichten
    13.823
    Discussies
    98
    Thanks
    5.264
    Thanked
    10.347 in 4.538 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Wel van aantal dames onlangs gehoord (geen Oceans, maar ex-Oceans dames) dat er redelijk wat dames vanuit GT verhuisden, verhuizen en verhuizen gaan naar Oceans.

    (Om volgens mijn bronnen, betrouwbaarheid ga ik niet voor instaan, merendeels Roemeens , uiteindelijk in Magnum te gaan belanden... )
    Er zijn redelijk wat dames in Oceans (een 60tal gok ik). Line up te vergelijken met YY en grotendeels Roemeens en dus zeker niet met GT te vergelijken. Er lopen wel enkele ex-GT dames maar die lopen er ook soms in YY, Magnum, Sharks......Kortom, ik kan dat bericht niet bevestigen. Wel zie ik erg veel Dolce Vita Roemeentjes die gemiddeld een stuk beter uitzien dan Roemeentjes elders (en de kans op een flop stukken groter bij is).

  31. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 januari 2016),Wentelt Eefje (28 januari 2016)

  32. #71
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Wel zie ik erg veel Dolce Vita Roemeentjes die gemiddeld een stuk beter uitzien dan Roemeentjes elders (en de kans op een flop stukken groter bij is).
    Ah.........Dolce Vita Roemeentjes = De Virgins die nooit kussen (TZ).............code rood service alarm dus

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  33. #72
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 06:22
    Berichten
    5.060
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.578 in 2.507 posts

    Standaard

    Er zijn uitzonderingen hoor, je moet alleen het geluk hebben om er 1 of 2 te pakken te krijgen.

    Even iets anders, ben van plan om donderdag 11-2 richting D'dorf te karren ivm de gratis entree voor Oceans. Maar ik twijfel of het niet beter is om naar Acapulco Gold te gaan ivm de betere service en daarna misschien een bliksembezoek te brengen aan Oceans met eventueel 1 kamergang. Gaarne een advies of het loont om op donderdag naar Oceans te gaan, ik zal iig begin van de middag aldaar arriveren en tot 20 uur blijven. Ben in beide clubs nog nooit geweest.

  34. #73
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:23
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.106
    Discussies
    231
    Thanks
    21.339
    Thanked
    6.230 in 2.966 posts

    Standaard

    Donderdagavond is een avond die absoluut loont in Oceans, maar veel van de gewildere dames (voorzover die niet in de club zelf overnachten) komen pas tussen 20 en 22 uur binnen. Als je slechts tot die tijd blijft is het niet aan te raden als je niet voor Niets ergers als dat je net een griet hebt gebeft en je gaat bij je maten zitten dat je maat zegt ow die heb ik net afgetankt.... #melksnor
    en specifieke overdag aanwezige dame gaat

  35. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (29 januari 2016)

  36. #74
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Clitt Bekijk bericht
    Even iets anders, ben van plan om donderdag 11-2 richting D'dorf te karren ivm de gratis entree voor Oceans. Maar ik twijfel of het niet beter is om naar Acapulco Gold te gaan ivm de betere service en daarna misschien een bliksembezoek te brengen aan Oceans met eventueel 1 kamergang. Gaarne een advies of het loont om op donderdag naar Oceans te gaan, ik zal iig begin van de middag aldaar arriveren en tot 20 uur blijven. Ben in beide clubs nog nooit geweest.
    Oceans is pas later op de dag/avond (na 19:00) enigszins de moeite waard, dus eerst naar AcaGold en dan naar Oceans is prima volgorde (het is 7 minuten rijden tussen beide clubs). Extra voordeel is: de kans op 1 of 2 (redelijk) goede sessies in AcaGold is groter dan in Oceans (alhoewel dat dus ook weer niet heel veel zegt ).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  37. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (29 januari 2016),pret (29 januari 2016)

  38. #75
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    4 april 2024 @ 16:42
    Berichten
    4.699
    Discussies
    353
    Thanks
    5.150
    Thanked
    10.136 in 2.561 posts

    Standaard

    Toch grappig hoe een an sich korrekte stelling van MiniMe wéér gekleurd dient te worden verpakt...Voor 20 uur is Oceans een soort van woestenij waar weinig tot niets te beleven valt (het gros van de dames komen pas s´avonds, althans degenen die er niet inslapen)...AcaGold is dan weer een dagclub an sich waar vanaf openingstijd doorgaans een 15- tot 20-tal dames aanwezig tekenen en het al rondom 15 bijna voltallige bezetting is (35-tal dames derzeit). Dat van die (redelijk) goede sessies wat MiniMe oppert dient men uiteraard met een gekleurde korrel zout te nemen want hij is de eerste die 2 AGold==>Babylontransfers in Elsdorf de "hemel" inschrijft en voor de goeie orde betreft het daar 2 goede dames naar AG-normen doch nog lang niet tot de "top" daar behorend, zie ook de reden van "verhuis" richting andere club voor blijkbaar 3/4 dagen pér week. Het lijkt me duidelijk dat daar voorts weinig tegen in te brengen valt, soms spelen er "andere motieven"...Bottom line zijn er in AcaGold minstens een 6 tot 8-tal dames die men voor het overgrote gros des ijsberen als absolut top kan bestempelen, een level dat men in ook in de prairie of in Oceans met een erg groot vergrootglas dient te gaan zeoken, zie ook de 5-sterrenwaardering voor Lavinia/Denisa uit AcaGold in Babylon volgens voorvernoemde MiniMe...publieke actie staat niet gelijk aan 5 sterren (voor de meesten)...Doch overgaand naar het Oceans-topic, overdag dus geen aanbeveling (zie ook de Monatskaarten voorheen die wat heren kostenloos lieten eten/zuipen/rondhangen) om zo "andere" klanten niet terecht te laten komen in een compleet lege club, of die heren er effectief ook neukten is nog een andere zaak...Doch niet zo relevant. Het concept van Oceans kan men beschrijven als "erotic disco" en zoals iedereen wel zal snappen valt er in het gros van de disco´s voor 22 uur niet erg veel te beleven...Een lege dansvloer, middelmatige opwarmomlijsting en dan kan men uiteraard in acaGold op hoog level (ondanks wat MiniMe wenst wijs te maken, zie de 5-Sternen etc., (en dan zijn er dus menige 7-Sternendames in aG dear MM, je moet ze enkel boeken hoor...) gaan clubben en bijna leeggepompt doorrijden naar Oceans om daar een optickfickavontuur aan te gaan en te genieten van de discosfeer met halfnaakte mokkels, amusant zonder enige twijfel. Het contrast tussen Oceans en AcaGold is groot, en niet klein zoals MM tracht voor te stellen...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  39. Onderstaande 4 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Brad Clitt (29 januari 2016),Nedlovefkk (29 januari 2016),pret (29 januari 2016),Wentelt Eefje (29 januari 2016)

 

 
Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.