Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:19
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard Kassandra (Roemeense)



    kassandra (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, GFE, Beffen, Vingeren
    Extra info : ook nzc





  2. #2
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:19
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Op de kamer met Kassandra aangekomen, deed ze haar schoenen uit maar toen ze zag dat ik nog staande wilde tz'en schoot ze ze vlug weer aan maar dat scheelt zo'n 15 cm en dat is bij mij wel nodig. Tijdens het zoenen kon ik haar billen heerlijk kneden. Ze daalde langzaam af naar onderen en begon me heerlijk te pijpen waarbij de ballen ook een beurt kregen. Ik had een prachtig uitzicht op haar pijpend hoofd en haar heel lange zwarte haar.
    Languit op bed ging het weer over in zoenen. Na een tijdje daalde ik af nam haar borsten onder handen (en mond) en begon haar te beffen en even later ook te vingeren. Ze bewoog goed mee met haar bekken en genoot er duidelijk van.
    Ik besloot om mijn eigen "Cassandra's crossing" te maken en liet haar bovenop plaatsnemen waarbij ik de linking pin vormde. De puzzelstukjes zaten al bijna in elkaar toen ik toch maar om een condoom vroeg.
    Al bij tijd en wijle tongzoenend reed ze me heerlijk klaar en bleef daarna nog even doorrijden. Daarna een truc waar Fred Kaps jaloers op zou zijn geweest: Je brengt je lul met gummi in en als je hem er uit haalt is de gummi weg.... applaus. Het was even zoeken maar uiteindelijk heeft Kassandra hem toch gevonden.
    Nog even nazoenen totdat Kassandra heel attent zei dat het half uur voorbij was. Ik vond het een prima sessie die niet veel onderdeed voor de sessie die ik later met Miruna had.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60