Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20

Discussie: INFO@PROSTITUTIE.NL

  1. #1
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste mensen,

    Ik ben nog maar een klein ijsbeertje op dit forum. Toch hoop ik dat jullie de posts die ik tot nu toe heb geplaatst en die ik in de toekomst zal plaatsen serieus nemen.
    Het is mijn daily business om voorlichting te geven over alles wat met prostitutie te maken heeft; veilig werken voor sekswerkers zelf, veilig afspreken voor de klanten van prostituees, hiv en soa's, soa-onderzoek, etc.

    De informatie die ik geef (wij geven) is deskundig, zonder oordeel en eenduidig. Wij hanteren de algemene en landelijke richtlijnen van het LCI en de RIVM.
    Vragen zijn welkom! Via de privéberichten of via het e-mailadres info@prostitutie.nl
    Je krijgt altijd antwoord, maar het kan soms een paar dagen duren ... ik werk niet 24/7

    Kijk voor meer info op www.prostitutie.nl en dan met name op: http://soaaids.nl/nl/informatie-voor...e-voor-klanten

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  2. #2
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Last Online
    5 december 2014 @ 22:17
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    345
    Discussies
    6
    Thanks
    156
    Thanked
    55 in 24 posts

    Standaard

    Heb je al wel is een saunaclub bezocht pietSAN?

  3. #3
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Belangrijke vraag: kun je je ergens in nl nog anoniem getest worden? Op de site van soa centrum dh worden we nog als risicogroep gezien.

    Ps een tip: focus op nzc en begin niet over de gevaren van pzc

  4. #4
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    is ene goede tip, vrije jongen , alleen de pretentie van ggd's om waardenvrij te opereren is echt 'past tens' , ze zijn in die business direct gelieerd aan politie ...zonder condoom laten pijpen in nederland is voor exburgemeesters als Wolfsen of Assher maar ook de huidge burgemeesters in den haag en amsterdam , een teken van slecht leefgedrag...dat is een nieuw soort ideologie...en de blabla van wij onderzoeken slechts is niet waardevrij, op geen enkele manier meer objectief, de ggd is inmiddels partij!!

    beste PietSAN jullie doen ook goed werk hoor..maar ik moet echt kritisch zijn

  5. #5
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste phea,

    Kritisch zijn is prima. Feedback ontvangen ook.
    Verwar mij echter niet met een medewerker van de GGD, want ik werk niet bij of voor de GGD. Ik ben ook niet gelieerd aan de politie.

    Ik werk wel samen met GGD-medewerkers (verpleegkundigen, artsen, preventiewerkers). Dat is wat anders.
    Zo weet ik dat het merendeel van de GGD medewerkers die zich met prostitutie bezighouden absoluut niet blij zijn met de ontwikkelingen in de steden die jij via de (ex)burgemeesters noemt. Razzia-achtige taferelen wordt liever niet aan meegewerkt. Neem dat van mij aan.

    Over PZC: dat is en blijft een lastige discussie (ik noem het ook in een andere post).
    Het advies (in Nederland) in de prostitutie is om met condoom te pijpen. Dat dit niet altijd en overal gebeurt is bekend (Duitsland vlak over de grens als grote aanbieder).
    Ik ga niet over wat goed of slecht leefgedrag is. Niets menselijks is ons vreemd. Ik weet wel hoe je je eigen seksuele gezondheid zo goed mogelijk kunt bewaken en daarmee dus ook die van degene met wie je seks hebt. Betaald dan wel niet-betaald.
    In het vak van prostituee is pijpen zonder condoom een beroepsrisico. Zij zijn degenen die het meeste risico lopen. Niet de klant.
    Uit respect voor het beroepsrisico van de prostituee zou je als klant je dus moeten laten pijpen met condoom. Zeg jij tegen de bouwvakker/lasser: "Joh, laat die hardhat/spatbril maar liggen, zal zo'n vaart niet lopen"?

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  6. #6
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste vrije jongen,

    Ja, je kunt je als klant van een prostituee nu nog gratis/anoniem laten testen bij een GGD bij jou in de buurt. Ik begrijp in jouw geval in Den Haag.
    Den Haag heeft 5 en 6 november een klantenactie op de respectievelijk Doubletstraat en Geleenstraat (18.00 tot 21.00 uur).
    Zij staan daar met het soa-busje waar je dus gratis getest kunt worden.

    De nieuwe ASG-regeling 2015 noemt de prostituant (de klant dus) niet meer als doelgroep voor gratis testen bij een GGD. Dat betekent voor klanten van prostituees dat vanaf 1 januari 2015 de aangewezen en meest betrouwbare instantie voor soa-onderzoek de huisarts zal zijn. Dat zal niet altijd makkelijk zijn inzake gêne en privacy.
    Er zijn GGD's / soa-poli's die overwegen om (anoniem) testen tegen betaling aan te gaan bieden om deze doelgroep toch de gelegenheid te geven om eens per jaar een soa-onderzoek te doen. (het advies aan klanten van prostituees is namelijk: 1x per jaar en soa-onderzoek om de vinger aan de pols te houden)

    Ik kan hier laten weten of via een link naar www.prostitutie.nl laten weten welke GGD's deze service aan gaan bieden. Het is nu nog niet precies duidelijkheid hoe of wat.

    Een tussenoplossing - maar niet ideaal - is om een zogenaamde thuistest te doen. Niet gratis, maar wel buiten je huisarts om. En dan wel een test die je vervolgens opstuurt naar een gecertificeerd laboratorium. Dus niet zelf gaan zitten klooien aan de keukentafel. Dat soort testen zijn per definitie niet betrouwbaar.

    Hoop dat dit zo even voldoende is.

    Vriendelijke groet,
    piet soaaids

  7. Onderstaande leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    vrije jongen (21 oktober 2014)

  8. #7
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kinky Jan Bekijk bericht
    Heb je al wel is een saunaclub bezocht pietSAN?
    Beste kinky Jan,

    Dergelijke persoonlijke vragen kan ik verwachten.
    Ik ben hier niet als privépersoon, maar als professional of deskundige of hoe je het noemen wilt (medische achtergrond en sinds 1990 werkzaam in de hiv/soa bestrijding).

    Laat ik volstaan met het volgende:
    Ik ben wel eens in sauna's geweest en ik ben wel eens in clubs geweest.
    Of ik de combinatie ook bezocht heb laat ik in het midden

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  9. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Als je er niet bent geweest dan kun je er ook niet over meepraten.
    Hoe het er aan toe gaat.

  10. #9
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    beste pietSAN ja ik zou zeggen tegen die bouwvakker laat maar liggen, maar ik zou er ook bij zeggen, ga in staking en eis meer geld voor je werk , of werk minder zodat je langer en gezonder kunt leven en laat je niet betuttelen door mensen die alleen maar risico's willen uitsluiten jij zegt toch ook niet tegen chauffeurs van vrachtauto's die door jouw stad rijden stop maar niet met rijden door mijn stad want mijn longen zijn toch niet belangrijk in mijn leven, longziekte of longkanker dat overkomt mij toch niet, hoezo selectief argumenteren hoezo geen moraal piet SAN...??? de ggd en jij dienen naast gezondheidsbelangen of andere politieke belangen...economische gezien is het niet handig als mensen te veel aan seks doen en ook nog zonder condoom, dan wordt er heel wat minder om gezet bovendien kost dat de overheid veel belastinggeld en de farmaceutische industrie zit er ook niet optie wachten. economisch gezien is het ook niet slim om vele wegen schoon te houden en minder te werken en meer te vrijen ..., want dan wordt er minder verkocht, ook is het beter veel lucht te verontreinigen , dan houdt je genoeg luchtziektes in de wereld en kan je volop verkopen en transporteren...

    Mischien zou het handig zijn pietSAN om de condoomindustrie te stimuleren en subsidiëren uit respect voor alle mannen en vrouwen inde wereld dat er condooms komen waarin je (bijna)geen onderscheid meer voelt tussen zonder en met pijpen en dat je die distributie van die condooms dan ook op grote schaal laat plaatsvinden in bordelen....

  11. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier (21 oktober 2014)

  12. #10
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Zeg ik dat ik er niet geweest ben?

  13. #11
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Phea,
    Je klinkt cynisch, boos en erg wantrouwend .... waarom is dat vraag ik mij af? (en dit is een rethorische vraag).
    Een korte reactie, maar ik ga geen eindeloze discussie voeren over het waarom ik mijn werk doe zoals ik het doe.

    Ik zou willen dat ik, en mijn organisatie met mij, de macht en invloed had om te zorgen dat de condoomindustrie condooms veel goedkoper beschikbaar zou maken. Of op z'n minst veel goedkoper voor sekswerkers / seksindustrie. Dat is al vele malen een onderwerp van gesprek geweest. Maar forget it but.
    Soa Aids Nederland heeft geen "politieke belangen" of "economische belangen" in de zin die jij beschrijft ... erg cynisch hoor.
    Politiek zijn wij wel bezig met fors lobbyen TEGEN zinloze wetgeving aangaande prostitutie. Zoals klanten strafbaar stellen wat nu opeens weer trending is (CU).

    Het klopt dat er allerlei gezondheidsrisico's in het leven zijn. En dat je niet alle risico's uit kunt sluiten. Such is life.
    Maar je kunt er wel iets aan doen om de dagelijkse risico's minder te laten zijn. En daarover heb je zelf de regie. Dus ook over hoe je seksualiteit beleeft en uitoefent.
    En als iemand die regie nemen/houden moeilijk vindt, vragen heeft, richtlijnen niet snapt, whatever ... Nou, dan ben ik er dus. Gratis en voor niets.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  14. Onderstaande 2 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (21 oktober 2014),T&A Addict (25 oktober 2014)

  15. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Phea,
    Je klinkt cynisch, boos en erg wantrouwend .... waarom is dat vraag ik mij af? (en dit is een rethorische vraag).
    Een korte reactie, maar ik ga geen eindeloze discussie voeren over het waarom ik mijn werk doe zoals ik het doe.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Die eindeloze discussie zeker in dit topic is inderdaad niet opportuun, daar is dit topic niet voor bedoeld!
    Gebruik hier de expertise van pietSAN ipv dit topic te misbruiken voor een standpunt dat je ook in andere topics kunt verkondigen.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #13
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Als je er niet bent geweest dan kun je er ook niet over meepraten.
    Hoe het er aan toe gaat.
    Dat is pure onzin. Zo redenerend zou enkel een rechter die zelf iemand vermoord heeft, mogen oordelen over een moordenaar.

    Ik besef dat ik nu zelf zondig door hier op in te gaan, maar laat dit topic asjeblief 'zuiver' zodat Piet relevante info kan doorspelen waar iedereen ooit (of eigenlijk moet je denken hopelijk nooit vanwege niet van toepassing) iets aan heeft. Je gezondheid lijkt me te belangrijk om er niet even bij stil te staan, gesteund door een wetenschappelijk verantwoorde kijk.
    I drown by the flood of your beauty.

  17. Onderstaande 3 leden hebben Gondolas9 bedankt voor deze bijdrage:

    Red Devil (21 oktober 2014),sofaking (22 oktober 2014),Teiresas (18 februari 2015)

  18. #14
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Berichten
    11.063
    Discussies
    223
    Thanks
    13.004
    Thanked
    17.409 in 6.122 posts

    Standaard

    Ik begrijp niet zo goed waarom Pietsan hier de maat wordt genomen. De man (of vrouw, wie weet) geeft gewoon info die volgens mij neutraal van toon is. Mocht hij de plank volledig misslaan is kritiek zeker op zijn plaats. Wat mij aansprak is zijn kijk op eventuele risicofactoren. De ene wil tot 3 cijfers achter de komma weten of PZC tot een SOA kan leiden en de ander neemt genoegen met de wetenschap dat het een geringe risicofactor is. Op basis daarvan zal ieder tot een andere beslissing komen.

    Dan nog iets over de stelling dat je eerst iets meegemaakt of ondervonden moet hebben, wil/mag je erover mee kunnen praten. Als we dat als uitgangspunt gaan nemen op dit forum kan de zaak beter gelijk opgedoekt worden. Of moet ik eerst HIV onder de leden hebben om daar iets zinnigs over te zeggen?

  19. #15
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ik denk dat als Piet wat verslagen leest over saunaclubs, partytreffs of gangbangs dat hij echt wel een beeld heeft hoe het eraan toe gaat, hij is niet van gister.
    Vaak verbloemen wij niets alleen de meeste neuken met condoom in AO clubs dat dan weer wel
    Piet is niet van gister maar ik moest toch een meisje van de GGD uitleggen wat een gangbang was.
    Het was een leuk meisje, een GB ervaren was beter dan uitleggen dacht ik

    Dat de GGD verkondigd altijd te pijpen met condoom heeft er in Nederland voor gezorgd dat het juist een extra inkomstenbron is.
    Condoom is de norm hier maar bijna iedereen wil zonder en voor 30 euro of 50 euro extra kan er zonder gepijpt worden.
    In Duitsland is het in de clubs zonder de standaard en dus kan er ook niet extra voor gevraagd worden alleen bij een FT+slikken.

    En waarom geen cijfers verkondigen.
    Piet/GGD is toch een instantie met enige stature.
    Als ze zeggen dat AO voor de man maar een risico heeft van <0,001% en er is een man die toch raak schiet dan zal hij zeggen van jullie met jullie cijfers.

    Ben benieuwd of Piet geschrokken is van de huisvlijt hier om het risico te beperken.
    Wassen, uitpissen, een hete sauna nemen, koude douche methode, vitamine C slikken, knoflook en citroenwater, Netstelige heksenboleet erop smeren etc etc.

  20. #16
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 13:38
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Ik ben het met Big30 eens, tracht de inhoud van de berichtgeving door PietSan niet te zien als een stellingname welke al dan niet haaks staat op je eigen clubbeleving of seksuele voorkeuren waartegen je je onbedwingbaar af dient te zetten teneinde je heilige gedachtengoed krampachtig te verdedigen, daarbij zelfs het aanmatigen of beledigen van Piet niet schuwende.
    Ik zie Piet's bijdragen als nuttige informatie verstrekt door een deskundige buitenstaander. Kies er zelf voor om zijn uiteenzettingen als informatie dan wel als gegevens tot je te nemen.
    Ik neuk bijzonder graag AO en ben me bewust van de risico's. Ik neuk liever zonder condoom dan met, ook met prostituees.
    Maar nogmaals; mijn voorkeur maakt de berichtgeving van Piet voor mij niet minder waardevol.
    Ondanks de schamperige deels kleinerende opmerkingen aan het adres van Piet schat ik hem gelukkig in als een intelligent mens die dat graag op professionele wijze als warme lucht langs hem heen laat gaan. Een professional zal zich nimmer laten verleiden tot deelnemen aan en verzanden in oeverloze inhoudloze discussies.

    Piet ga zo door en voorzie ons op objectieve wijze van info. Al het gekleurde geklets en gezever in de rubrieken over neuken zonder condoom haalt het niet bij jouw zinvolle bijdragen.
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  21. #17
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste mensen,

    Geen reden voor paniek.
    De arts M&G infectieziektebestrijding bij Soa Aids Nederland:
    “Voor vrijwel alle virussen geldt dat er meer en minder virulente stammen bestaan. Het onderzoek is wetenschappelijk interessant, maar geeft geen reden tot paniek. Het bevestigt vooral het belang van veilig vrijen en regelmatig testen. Wanneer iemand er op tijd bij is, kan hij of zij met de bestaande hiv-medicatie goed worden behandeld.”

    Gewoon een condoom blijven gebruiken.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  22. #18
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste Beren,

    Ik ben er even een week (iets langer) tussenuit.
    Woensdag 22 april weer terug.

    Als er in de tussentijd vragen, problemen, zorgen zijn, aarzel niet om mijn collega's van de
    Aids Soa Infolijn te bellen of met ze te chatten.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  23. Onderstaande leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 april 2015)

  24. #19
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Ik waardeer de bijdragen van PietSan erg. Zoals Badslippers schrijft is zijn toon neutraal en medisch onderlegd. OK, toegegeven hij zal meer neigen naar de veilige kant van onze hobby.

    Je hoeft het niet met hem eens te zijn. Met wijze raad is het wel vaak zo dat het niet altijd even prettig is om aan te horen, maar daarom nog niet minder waar.

    Ik hoop nog veel van hem te lezen.

  25. Onderstaande 3 leden hebben Ace2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 april 2015),pietSAN (22 april 2015),Wentelt Eefje (11 april 2015)

  26. #20
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Enige realiteitszin is bij sommigen onder ons niet overbodig. Weest waakzaam, weest vertrouwt, maar vertrouwt niemand. (Citaat van RobesPierre, en die dee ut mer al te ger!!)
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60