Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Laila (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard Laila (Duitse)



    Laila (Duitse)
    Leeftijd : 26-29 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.72 m - 1.75m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 130 euro Tijdsduur : 70 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij jou, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
    Extra info : Heeft in Freude 39 Bochum gewerkt, en die ervaring heb ik meegemaakt. Jammer dat ik die tijd heb gemist.




    Laatst gewijzigd door Willem2; 1 oktober 2014 om 23:17

  2. #2
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Ik zit op een bank bij de toegangsdeur naar de nieuwe 3 hutjes buiten. Opvallend weinig gejaag, wel al een paar tongzoenen ontvangen zonder daar €25 voor hoeven te betalen. Die belachelijke regel geldt ook niet in Freude 39, tongzoenen is daar heel normaal zeker door de oude garde. Maar zelf ik laat me niet door iedere dame zoenen. Voor de zekerheid toch nog eens mijn tanden gepoetst, want hygiëne gaat voor alles bij DVP's en daardoor krijg je soms net wat meer service.

    Van tongzoenen word ik wel geil, mijn lul roert zicht wel maar steigert nog niet. Dan komt er een donkerharige schone naast me zitten, geen zoen alleen een hand op mijn knie. Laila is een geweldige verschijning, een zwart gewaad om haar heen, mooi opgemaakt zonder overkill, komt heel elegant over. Naar de kamer gaan met haar voelt als een eer, ons gesprek is meer dan een voorspel, ze weet van wanten, heeft me vaker gezien maar vertrekt meestal voor de beroemde 20 uur. Niet dat €30 voor 20 minuten te weinig is, maar ze wil graag meer tijd besteden aan een klant en om afgerammeld te worden in 5 min. voor 3 tientjes is niet altijd eer van je werk.

    Haar hand gaat dan uiteindelijk toch op zoek naar mijn kruis, kriebelt mijn pas geschoren ballen en neemt de onderkant van mijn schacht tussen 2 vingers. Dan slingert ze mijn lul heen en weer en kust me zeer innig en passioneel. Laila hoort duidelijk tot de oude garde, vanwege haar leeftijd ook zeer ervaren, als i k haar in de nek kus trilt ze even, dan op haar oorlel zuig knijpt ze in mijn ballen van genot. Mijn genot is dan even over, maar ze stelt geen vraag om naar de kamer te gaan. Mijn badjas gaat open en ze likt en zuigt op mijn tepels, heb ik niks mee maar ze doet gewoon haar ding. Mijn handdoek slaat ze open en mijn lul staat fier, ze spuugt in haar hand en streelt mijn schacht van onder naar boven. Ze staat op en knielt voor me tussen mijn benen. Begint met mijn ballen en likt zo omhoog met haar donkere ogen me aankijkend. Met haar tong gaat ze snel open neer, heen en weer bij mijn corona (de onderrand van de eikel) en het toompje (kruising van de eikel en de voorhuid). Ja, nu is afspuiten eigenlijk de normale gang van zaken, maar ik wil haar naakt zien, haar van top tot teen likken, mijn tong in haar vulva steken en haar geile vocht proeven.

    Een beetje hardhandig trek ik haar aan de haren omhoog en kus haar weer nat en lang. Ze smaakt naar aardbeien, de smaak van haar snoepje of kauwgom en ik geniet hiervan.
    Dan vraagt ze: Und? Waarop ik roep: Schlussel!

    Boven kamer 1 is de grotere kamer in het huis, kunnen we lekker rollebollen en stoute dingen doen.
    Ik kleed me uit en trek nog wat aan mijn lul, als er twee handdoeken op het bed liggen knielt Laila zich voor me en laat nu merken dat ze goed is in wat ze doet, een deep throat doet soms wel pijn, maar wat zij kan is heerlijk. Er komt natuurlijk spuug bij kijken en dat maakt het alleen maar lekkerder, als ze naar adem snakt, trekt ze me af met al dat spuug en dat voelt lekker aan. Ik moet haar kussen, even tussendoor en weer naar onder via mijn tepels en weer diep en diep in haar mond. Ik kan eigenlijk gewoon klaar komen, maar ik wil haar nog steeds naakt zien en voelen.
    Ik trek haar omhoog en duw Laila op de handdoeken op het bed, ga naast haar knielen en kus haar in de nek, weer op die oorlellen zuigen en ze geniet zichtbaar. Ik kneed haar borsten en ontdoe haar van het gewaad, een setje dure lingerie wordt zichtbaar en ik voel me overklast. Zelfs mijn dure Calvin Klein onderbroek die ik normaal draag is te min voor haar lingerie. Voorzichtig maar professioneel open ik haar BH en kus haar tepels die inmiddels ook stijf staan, mijn hand glijdt naar haar kruis en ik voel nattigheid tussen haar lippen. Vingeren doe ik meestal niet gelijk, met beffen weigeren ze zelden dus wacht ik mijn moment af.
    Via haar navel lik ik ieder stukje huid wat ik tegenkom en duw haar benen wijd uit elkaar. Op de kop lik ik de bovenkant van haar kruis en haar hand lijdt me dieper naar onderen.

    Ook ik ga nu tussen haar benen knielen en later liggen, ik proef gelijk kutsap maar ook de frisheid want ze ruikt heerlijk. Ik lik om haar lippen en bijt in haar binnenste dijbenen, dan steek ik als een wilde mijn tong in haar gaatje en zuig dan weer teder op haar klit. Ze heeft een dikkere klit die je makkelijk tussen de lippen kunt nemen en erop kan zuigen, mijn vinger gaat dan rond haar gaatje wat rondjes maken om daarna erin te glijden. Zij geniet en dan geniet ik ook, door het samentrekken van haar vulva merk ik dat mijn werk wordt gewaardeerd, maar het duurt me te lang. Ik laat haar niet tot een einde komen en ze is lichtelijk teleurgesteld als ik mijn lul weer aan haar mond aanbied voor wat extra kracht te geven voor het neuk gedeelte. Condoom gaat erom en ze draait zich al om voor de doggy positie, heerlijke kont om vast te nemen en een prachtig gezicht voor je eigen lul heen en weer zien te bewegen. Ze doet ritmisch makkelijk mee, en als ik wat vermoeider raak draaien we om en zit ze op me om me goed te neuken. Ik vraag haar toch maar tussendoor of ik CIM kan doen, wat dus geen probleem is.
    Als ik in missionaris haar goed bekijk als ik haar neuk word ik alleen maar geiler en geiler, we tongzoenen als wilden en als ik wil komen ga ik op haar tieten zitten en trek me af. Laila opent gewillig haar mond en ik zie mijn stralen sperma in het mondje verdwijnen, dan komt ze naar voren toe en neemt hem helemaal in de mond. Ik maak dan neuk bewegingen en spuit me helemaal leeg. Laila stopt gewoon niet en zuigt door tot ik mijn laatste druppel heb verspeelt. Ik plof naast haar neer en ik voel me gebroken, wat een beest, wat een meid, wat een topper. Nu heb ik nog niet zoveel geneukt, maar hier is ervarenheid en uitstraling een super combinatie.

    Laila is een ervaring die je moet meemaken, er moet ook een klik zijn, maar dat is met iedere meid. Ik moet herstellen, niet even maar veel langer want dit is wel mijn langste actieve seks ervaring. Wat zou het mooi zijn geweest als ik ook het oude Freude 39 had meegemaakt, ik zou er kind aan huis zijn geweest.

    Ik ga me douchen en als ik mijn thee drink komt Laila gewoon naast me zitten, geen druk gewoon weer gezellig kletsen. Het is ook niet zo druk en kan ze zich dit permitteren, een vollere blonde dame komt naar haar toe en gaat op haar schoot zitten, haar naam is Vivian en heeft mooie blauwe ogen. Laila kijkt me ondeugend aan en biedt me een trio met Vivian aan, nu of voor de volgende keer. Ik zeg alleen een trio te willen als de dames zich ook helemaal geven en minimaal elkaar tongzoenen, waarop beide dames elkaar te beginnen te tongen en mij erbij betrekken. Zo gewoon openbaar zonder boe of bah. Vandaag zal het niet meer gaan, maar dit is zeker een tip voor de volgende keer.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Sots bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (13 oktober 2014),duif1 ( 7 oktober 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.

  Living Room 468*60