Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard 'Ze was te mooi om zich in een bikini te vertonen'

    De leider van de Thaise junta heeft zijn excuses aangeboden voor zijn suggestie dat twee vermoorde Britse backpackers hun dood zelf hebben uitgelokt.

    De halfnaakte lichamen van David Miller (24) en zijn vakantieliefde Hannah Witheridge (23) werden deze week gevonden op het strand van het eiland Koh Tao. Ze zijn vermoedelijk toegetakeld met de bebloede schoffel die in hun buurt lag. Mogelijk heeft de moordenaar Hannah verkracht.

    'Toeristen denken dat ons land zo mooi en veilig is dat ze overal een bikini kunnen dragen,' zei generaal Prayuth Chan-Ocha. 'Maar zijn ze wel veilig in bikini, tenzij ze niet mooi zijn?' Het gedrag van de slachtoffers moet in ogenschouw worden genomen, liet hij weten.

    Hij haalde zich daarmee de woede van Britse tabloids op de hals. De juntaleider bezoedelde de reputatie van Westerse meiden in het algemeen en van Hannah Witheridge in het bijzonder, bericht bijvoorbeeld de Daily Mail.

    Waarschuwen
    Gisteren verontschuldigde de generaal zich. 'Ik wilde niemand bekritiseren of op iemand neerkijken. Ik wilde toeristen waarschuwen dat ze voorzichtig moeten zijn,' zei hij tegen journalisten. 'Ik heb medelijden met dit koppel en betreur het voorval. Ik wil geen verder verlies van mensenlevens zien,' aldus de leider van het militaire regime.

    De moord is een nieuwe klap voor de Thaise toeristenindustrie. Veel klanten bleven al weg sinds het leger in mei de macht greep. Ook het speurwerk van de politie doet het imago van Thailand geen goed. Vooralsnog lijkt het onderzoek alle kanten op te gaan.
    http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...vertonen.dhtml

    Welkom in Thailand ... .

  2. #2
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:18
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ik heb er in The Nation, een Thaise krant van de week wat over gelezen. Ze nemen dit wel hoog op, want zoiets is funest voor het toerisme. De vrouw was verkracht, maar het dna dat de dader had achtergelaten gaf nog geen enkele match. Ze gaan nu samenwerken met de FBI, die wat dat betreft betere technieken heeft.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.

Freude 468*60   Babylon 468*60