Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 193

Discussie: Viersen, Ewa Polen

  1. #101
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Last Online
    10 april 2024 @ 03:31
    Berichten
    257
    Discussies
    3
    Thanks
    219
    Thanked
    125 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steef Bekijk bericht
    Volgens mij is de volgende party niet op 15 maar 16 april.
    Inderdaad gewoon even op de website kijken

    Sa. 16.04.2011 - 11 bis 18 Uhr
    Fr. 29.04.2011 - 11 bis 20 Uhr

  2. #102
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    5 maart 2012 @ 14:39
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steef Bekijk bericht
    Volgens mij is de volgende party niet op 15 maar 16 april.

    Ja je hebt helemaal gelijk

  3. #103
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    7 juni 2022 @ 06:18
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cumslut Bekijk bericht
    Ja je hebt helemaal gelijk
    Als je de 16e naar Team Tabulos gaat, neem dan je geile vrouw eens mee. Lijkt me gezellig.

  4. #104
    Geregistreerd
    2 november 2009
    Last Online
    15 december 2023 @ 21:52
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    hoeveel mannen zijn er gemiddeld op een "party"? Kan men zich ook met een dame afzonderen op zo'n dag? En als er iemand klaargekomen is in vaginaal/anaal, wordt er door de dame dan een douche genomen of is de volgende dan alweer aan de beurt??? Ben benieuwd.

    Groetjes
    Guus

  5. #105
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    5 maart 2012 @ 14:39
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guusje Bekijk bericht
    hoeveel mannen zijn er gemiddeld op een "party"? Kan men zich ook met een dame afzonderen op zo'n dag? En als er iemand klaargekomen is in vaginaal/anaal, wordt er door de dame dan een douche genomen of is de volgende dan alweer aan de beurt??? Ben benieuwd.

    Groetjes
    Guus
    Nadine en Celine gaan na 1 ,2 of 3 mannen (dat ligt eraan hoeveel sperma ze in of op zich hebben) snel douchen en komen dan terug om meer. Ewa en Eva blijven op de mat liggen tot ze helemaal gevuld zijn. Schlammschieben is hun kick dus als hun kutje of kontje of bekkie gevuld is met zaad blijven ze liggen en roepen ze om meer van de volgende gast. Die kan het gevulde gaatje dan met zijn leuter voorzien van nog meer sperma. De dames worden steeds geiler en laten zich totaal afvullen, likken elkaars gaatjes uit en gaan pas aan het einde helemaal plakkend van het mannensap douchen. Ewa gaat daarbij ook nog in bad liggen en dan kun je haar schoonpissen voor ze gaat douchen, heerlijk om die sperma weg te pissen bij dat AO-sletje.

  6. #106
    Geregistreerd
    2 november 2009
    Last Online
    15 december 2023 @ 21:52
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Sorry, maar dat is niet echt mijn ding. Stel toch graag prijs op goede hygiëne. Hoe is de formule op "normale" dagen?

  7. #107
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cumslut Bekijk bericht
    Nadine en Celine gaan na 1 ,2 of 3 mannen (dat ligt eraan hoeveel sperma ze in of op zich hebben) snel douchen en komen dan terug om meer. Ewa en Eva blijven op de mat liggen tot ze helemaal gevuld zijn. Schlammschieben is hun kick dus als hun kutje of kontje of bekkie gevuld is met zaad blijven ze liggen en roepen ze om meer van de volgende gast. Die kan het gevulde gaatje dan met zijn leuter voorzien van nog meer sperma. De dames worden steeds geiler en laten zich totaal afvullen, likken elkaars gaatjes uit en gaan pas aan het einde helemaal plakkend van het mannensap douchen. Ewa gaat daarbij ook nog in bad liggen en dan kun je haar schoonpissen voor ze gaat douchen, heerlijk om die sperma weg te pissen bij dat AO-sletje.
    lekker voor de liefhebber, maar mij zul je hier nooit zien
    de hoeren lusten er wel pap van

  8. #108
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guusje Bekijk bericht
    Sorry, maar dat is niet echt mijn ding. Stel toch graag prijs op goede hygiëne. Hoe is de formule op "normale" dagen?
    Normale formule dus normale douche etc.


    Befbeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  9. #109
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Volgens mij hebben wij een totaal verschillende hobby, zeg maar korfballen vergeleken met formule 1, beiden sport maar ook oh zo verschillend..
    Ik laat maar in t midden wie korfbalt en in een F1 bolide rijdt... )


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cumslut Bekijk bericht
    Nadine en Celine gaan na 1 ,2 of 3 mannen (dat ligt eraan hoeveel sperma ze in of op zich hebben) snel douchen en komen dan terug om meer. Ewa en Eva blijven op de mat liggen tot ze helemaal gevuld zijn. Schlammschieben is hun kick dus als hun kutje of kontje of bekkie gevuld is met zaad blijven ze liggen en roepen ze om meer van de volgende gast. Die kan het gevulde gaatje dan met zijn leuter voorzien van nog meer sperma. De dames worden steeds geiler en laten zich totaal afvullen, likken elkaars gaatjes uit en gaan pas aan het einde helemaal plakkend van het mannensap douchen. Ewa gaat daarbij ook nog in bad liggen en dan kun je haar schoonpissen voor ze gaat douchen, heerlijk om die sperma weg te pissen bij dat AO-sletje.

  10. #110
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    5 maart 2012 @ 14:39
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze meiden zijn in elk geval F1-waardig. Je kunt er goed gas op geven. Korfbalmeiden zijn saai.
    Dan heb ik liever van die lekkere geile hockeyhoertjes.
    Die lusten er ook pap van.

    De meiden van Tabulos zijn lekker gewillig, doen graag de benen open en zijn geil op ons lekker sap.
    Dat kunnen we ze toch niet onthouden (ik in ieder geval niet).

  11. #111
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    let maar op cumslut dat je niet net als Jos Verstappen telkens in de grindbak beland
    de hoeren lusten er wel pap van

  12. #112
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    5 maart 2012 @ 14:39
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door facial Bekijk bericht
    let maar op cumslut dat je niet net als Jos Verstappen telkens in de grindbak beland
    haha Facial dat is een goede.
    Als die grindbak dan een spermakutje of zaadkontje van een van deze F(uck)1 meiden is, heb ik er geen moeite mee.

    Misschien moeten we maar eens schlammkwartetten (hoeft niet speciaal bij tabulos te zijn), jij, ik en 2 AO-dames die we dan voorzien van een mooie lading zaad en dan wisselen, schlammschieben in het kwadraat. Als je zin hebt mail me maar een prive-bericht. Als anderen dit zien zitten kun je ook even prive-berichtje sturen.

  13. #113
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Bedankt voor je aanbod, maar ik kom nooit in AO clubs is niet zo mijn ding, maar ik wens jou er veel plezier.
    de hoeren lusten er wel pap van

  14. #114
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    5 maart 2012 @ 14:39
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Is er iemand anders die dit wil? Leuke nieuwe zaadslet (Anna) bij Tabulos, 25 jaar en lekker geil.
    Zij wil graag schlammschieben, ze wil zoveel mogelijk zaad in haar kut, maar bij Lena en friends in de Mulforterstrasse kicken ze er ook op.
    Kom op reageer via een privebericht en we maken een afspraak.

  15. #115
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Last Online
    10 april 2024 @ 03:31
    Berichten
    257
    Discussies
    3
    Thanks
    219
    Thanked
    125 in 50 posts

    Cool

    Adres en telefoonnummer , is gewijzigd ,

    47918 Tönisvorst, Industriestr. 2 a,

    Tel. +49 1735324821.

    De service hopelijk niet............

  16. #116
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Last Online
    7 juni 2022 @ 06:18
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Ik denk niet dat er op de nieuwe lokatie veel gaat veranderen.
    Ik ben bij de laatste party in oktober van de partij geweest en deze van als vanouds. Alle dames waren aanwezig en waren ontzettend geil.
    Ik had de douchedeur nog niet dicht of Celine zat al onder mijn handdoek. "Ich bin geil auf dich" zei ze en sleurde mij naar het matras. Ze was helemaal wild en wilde hard geneukt worden. Eerst blazen zij ik en zij gehoorzaamde. Ze pijpte alsof ze een week geen lul gepijpt had. Tijden het pijpen kon ik haar kut bewerken. 3, 4 vingers gingen er met gemak in. ze werd geiler en natter totdat ze heftig klaarkwam. De rest van de meiden en mannen waren ondertussen ook op het matras gearriveerd. Het was een geile boel. Ik heb Celine in een aantal standjes had geneukt totdat ik haar helemaal onder spoot en ruimte maakte voor de volgende. In de pauze werd veel en lang gepraat over de nieuwe lokatie. Dit duurde mij te lang en vroeg Ewa en Nadine mee te gaan naar het matras. Snel volgde de rest. Ik heb Ewa uitvoerig in kut en kont geneukt waarna ik hulp kreeg van een collega. Wij haar uitvoerig gesandwiched. Tijdens het neuken van Ewa's kont zag ik dat Nadine net klaar was met een collega en lag met een druipende kut mij zeer geil aan te kijken. Ik haalde mijn lul uit Ewa's kont en liet mij uitvoerig door Nadine pijpen waarna ik haar volle kut geneukt heb. Na een tijdje heb ik haar kut nog voller gespoten. Iedereen was volop aan het genieten.

  17. #117
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:33
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.187
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Al fietsend over het internet zag ik dat ze nu weer zitten op de locatie Am Schomm 7 Monchen Gladbach, zie sexrelax.de, Eva, Celine & Katrin (een nieuwe ster?) . Op 6 jan 2012 was er de Eroffnungspartie. Stond verder geen info over prijzen, wel open ma - vrij 12.00 tot 20.00 uur, ook geen link naar een website, enkel een tel.nr. Ik zal er van de week eens € 0,23 aan verbrassen en een telefoontje plegen. Nadere info / update volgt. Een al een beetje verwarrend al die heen en weer bewegingen. Weet iemand waarom de nieuwe lokatie geen succes was?

  18. #118
    Geregistreerd
    22 april 2006
    Last Online
    11 augustus 2022 @ 17:04
    Berichten
    768
    Discussies
    13
    Thanks
    451
    Thanked
    264 in 174 posts

    Standaard website

    Eva en haar vriendinnen zijn voor zichzelf begonnen, op de oude locatie.

    Groeten,

  19. #119
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Ik ben afgelopen vrijdag bij de party geweest. Ze zitten weer op het oude adres. Ewa en Ella zijn verdwenen. Nu zijn Eva, Celine, Nadine en Julia de dames.

    Verder is er qua service niets verandert. Blijven lekkere meiden. Julia is nieuw Pools, 19 jaar en prachtig figuur. Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad met haar op de mat te gaan. Ik heb ze wel bezig gezien. Ziet er geil uit. Heeft wel elke keer lange pauzes tussen de sessies door nodig. Niet handig bij een party!

    Ik ga de volgende keer aLs er geen party is weer bezoeken.

    Sport ze

  20. #120
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Vrijdag was er weer een gangbang in gladbach er waren 4 dames aanwezig.
    De party van 11 tot 20 uur was uitstekend al waren er niet veel mannen aanwezig.
    De dames zagen er fantastisch uit en gingen tot het uiterste.Goed voor een herhaling.

  21. #121
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    Gisteren een bezoek gebracht aan club Tabulos. Heet nu inderdaad EVa-Freundin. Nadat ik vorig jaar een bezoek had gebracht waarbij ik een dubbel gevoel had overgehouden toch weer een terug om te kijken hoe de vlag er nu voor staat. Toen was het wel goede service op de kamers, maar in de huiskamer een beetje tam en veel aandacht voor ander zaken als waarvoor je komt. Toen ik vorig jaar om 11.15 binnenkwam (11.00 uur open) werd ik ruim een half uur aan mijn lot overgelaten in de huiskamer, voordat er actie mogelijk was.

    Nu was de binnenkomst een stuk beter. Nadat ik mijn kostbaarheden in een bruine enevlop had laten doen vroeg ik aan Eva wat de bijzonderheden van deze Pauschaltag waren. Ik had dit wel op de site gezien, maar geen prijzen. Eva vertelde dat het vandaag een vaste prijs van EUR 120,00 voor 3 "beurten" was. ER zijn 5 dames aanwezig OK dan, leek me prima.

    Na 5 minuten op de bank te hebben gezeten vroeg ik Nadine, ze was op dat moment te krant aan het lezen, om mee te gaan naar de kamer.Onderweg naar de kamer vroeg Nadine of ik het met twee vrouwen wilde doen. Tuurlijk. welke dan? Ik koos voor Celine. Na enige vertraging (Celine had haar gewone kleren nog aan in plaats van een makkelijk uit te trekken niemendalletje) werd ik door beide dames onder handen genomen. Wat een vakvrouwen en wat is Nadine vreselijk lekker.

    De tweede sessie,een uurtje later was een fikse tegenvaller, bij gebrek aan beter moest ik voor een oudere, ietswat verlopen, door het roken aangetaste dame (Alice) kiezen. Nadine liet zich maart zelden zien, Celine was weg (naar de garage met haar auto), nummer drie was een erge gezette dame (niet mijn ding) en nummer vier kwam pas om 14.00 uur opdagen.

    Gelukkig was Eva nog beschikbaar voor mijn derde hoogstandje. Wat een ongeremd beest is dat. Een lekker lichaam en ze weet precies wat xze moet zeggen en doen om je de indruk te geven dat zij degene is die een dienst wordt bewezen. Wat een heerlijk sessie was dat.

    Overigens is het tabulose niet echt merkbaar. Ongetwijfeld is het mogelijk om ao te bedrijven, werd ook gevraagd, maar met condoom is ook een makkelijke keuze en daar werd bij de eerste sessie met Celine en Nadine ook van uitgegaan. Wel zo prettig.

    Ondanks dat de pauze's tussen de actie door inderdaad nog steeds gezapig zijn en brengen de dames je tussendoor niet echt in de stemming, verre van dat zelfs,ik was toch geneigd om hier mijn vaste adresje van te maken. Met name door de natuurlijke geilheid van Eva en het heerlijke lichaam van Nadine. Maar het afrekenen bedierf mijn stemming.

    Na douchen aankleden melde ik me bij de Theke en Eva haalde mijn bruine envelop met inhoud tevoorschijn. Ze gaf aan dat ik vier sessei had gehad, waarbij ik zei dat het er drie waren. Toen rekende ze voor dat bij de eerst sessie naast Nadine ook zijzelf van de partij was en dat ditdan dubbel telde. Ik gaf aan dat ik het niet met haar eens was omdat het volgens mij afrekenen per sessie is, ongeacht het aantal dames en dat niet ik de dubbele bezetting voorstelde maar Nadine en dan had ze ook moeten vertellen dat dit direct als twee sessie geteld worden, dan had ik die mislukte sessie met Alice niet gedaan. Ze stond erop dat ik EUR 170,00 betaalde (EUR 120,00 + EUR 50,00 voor 4e sessie) en uiteraard heb ik dat (onder protest) gedaan.

    Gevolg is wel dat ik EVA-Freundin/Team Tabulos van mijn lijst afschrap van mogelijke adressen. Uit principe bezoek ik geen zaken meer als ik ergens getruct wordt. En dat gevoel had ik toch echt deze keer. Ondanks dat ik snap dat op een normale dag het duurder had uitgepakt, vind ik dat "3 Vergügungen zum Pauschalpreis" zoals op de website staat vermeld niet is waargemaakt. Jammer en een gemiste kans.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  22. Onderstaande 2 leden hebben michelvv bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 april 2012),Willi69 (11 april 2012)

  23. #122
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Die gezette dame is Alice; je vergist je dus. Op de site met die afgetouwde borsten en ik had nagevraagd hoe ze uitzag en er dus maar niet heen gegaan...

    Het is bekend dat trio's dubbel tellen.
    Dat is niet alleen hier zo (ook alle saunaclubs mi) en is dus naief van je (of een trukje van jou).

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  24. #123
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    Die naamsverwarring van Alice is goed mogelijk. Had geen opschrijfboekje bij me.

    Ben het overigens niet eens met je stelling: "Het is bekend dat trio's dubbel tellen." Waar dan? Alleeen in een Saunaclub? Of ook in een Pauschalclub?

    Mag het als bekend worden verondersteld dat er tijdens een Pauschaltag ineens niet meer per sessie wordt geteld maar per dame?. Het was zeker geen trucje en ook niet naief.

    Lijkt me een kwestie van duidelijk vooraf communiceren door de dames, zeker als ik er zelf niet om de dubbele bezetting heb gevraagd.

    Maar geen probleem, ik neem mijn verlies en blijf weg uit Tabulos.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  25. #124
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    moet zegge dat ik het met befbeer eens ben. telling per dame is heel erg logisch, maar misschien niet bewuste keus van jou om met 2 dames te gaan. maar wel logo dat je 2 sessie doet. in een fkk of sauna club wordt ook weleens gevraagd voor een trio. dan vind ik het logisch dat er dubbel betaald moet worden. ze verichten beide ook werk.

  26. #125
    Geregistreerd
    27 december 2010
    Last Online
    19 februari 2024 @ 21:56
    Berichten
    102
    Discussies
    2
    Thanks
    27
    Thanked
    79 in 36 posts

    Standaard

    Hallo,

    Hierbij even een verslag van afgelopen vrijdag. Eva und Freundin word steeds meer mijn favoriet. Sfeer is gemoedelijk prijs op dinsdag en vrijdag prima € 50,00 per bezoek (inclusief pzc, diverse standjes,slikken en GFE en zelfs ao voor de liefhebbers) andere dagen € 60,00 per kamerbezoek. Eva is een beetje wild en gek maar alles mag behalve anaal. Nadine heeft een mooi figuur en uiterlijk. Francesca is ook zeer gewillig op de kamer. Trixi favoriet bij de duitsers, mooi figuur ik had er niet zo,n klik mee. Sarah is mijn favoriet alles mag kijk maar op de site en ziet er ook goed uit.
    Alle dames doen ao behalve Trixi en Agnes. Agnes is de minste van het stel.

    Veel plezier, ik zou er zeker een keer langs gaan.

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Babylon 468*60   Freude 468*60