Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Liv

  1. #1
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard Liv

    Nieuwe dame in SS. Liv is een Poolse die blijkbaar in Duitsland school heeft gelopen: spreekt perfect Duits.
    Ik schat haar achteraan in de 20, bruine haren, B cup, 1,65m, slank en gezegend met een Kim Kardashian kont.
    Deze dame is uiterst beleefd en jaagt niet.
    Bij de kennismaking aan de bar , vroeg ik haar do's en dont's.
    Ze deed alles behalve dat pijpen met cd was. Op mijn reactie dat zulks niet de gewoonte is in SS, reageerde ze door te zeggen dat extra betaling dit wel kon verhelpen. Normaal is dit genoeg om een dame links te laten liggen, maar op een of andere manier intrigeerde ze me.
    Op de kamer deed ze aan TZ zoals het moet: lekker nat en lang. Ze geilde zichzelf en mij op door voor de spiegel met haar kont tegen mijn paal aan te schuren en haar tieten te kneden. Beffen heeft deze dame zeer graag. Pijpen is er niet van gekomen: met een rubber vind ik er gewoon niets aan.
    Neuken in doggy: met uitzicht op die (voor mij) lekkere kont duurde het niet lang.
    Conclusie: er is herhalingsgevaar, maar alleen als ze in de toekomst pijpt zonder rubber.

  2. Onderstaande 6 leden hebben Voodoodiver bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (18 september 2014),Kwakje (21 september 2014),licky luke (18 september 2014),Megaboob (18 september 2014),Sjeng1960 (28 september 2014),Ties85 (20 september 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.