Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard Eileen/aileen (Turkse)



    Eileen/aileen (Turkse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Arm, Nek, Schouder(blad)
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip, Neus, Tong
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Groen Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 35 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : ze lijkt op Shayenne-(Turkse)





  2. #2
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    16-9-2014

    Na een zakelijk bezoek in de buurt van Venlo begon m'n auto behoorlijk te trillen... fuck dacht wat nu weer.. Maar na een paar kilometer had ik het door en wilde m'n bolide richting Bruggen!!
    Helaas mislukte de date met Cora en Shiva omdat Shiva vroegtijdig naar huis ging, Maar niet getreurd er waren meerdere nieuwe dames

    Ik had al een paar een mooi Turks meisje gezien die aardig stil op een kruk zat en later in de bank. Maar iets hiel me tegen... ze was of erg verlegen of arrogant(lekker tegenstrijdig
    Ze had een mooi getinte huid en paar mooie tattoo's en daar had ze een super mooi rood setje aan.

    Ik bleef maar ijsberen wat ga ik nu doen!! na een tijdje maar naast haar gaan zitten en rustig over van alles gekletst en dat was al erg aangenaam.
    Wat me erg opviel dat het arrogante helemaal weg was en ze ook een leuk gezellig gesprek aanging. Dus na een 10 minuten zonder de kamer vraag zelf gezegd dat we naar de kamer gingen.
    Qua service gaf ze aan dat ze veel wilde doen behalve anaal. Op de kamer nam ze aardig zelf het heft in handen en dat verbaasde me wel maar dat pakte goed uit
    Ze kuste me teder over m'n lichaam en met haar scherpe nagels kriebelde ze me ballen en daar werd ik bere geil van. Ondertussen was ze likkend en kussend naar beneden afgedaald waar ze me direct diep begon te pijpen.
    Ik had aan gegeven dat ik het geil vond dat ze lekker nat pijpte en dat heb ik gevoeld het speeksel gebruikte ze lekker veel ze kon me niet helemaal hebben maar het gag geluid was erg geil!

    Maar dit ging me te snel dus tilde ik haar op en gooide haar op haar rug en begon haar zachte huid te kussen en met mn handen voelde ik dat echt lekker nat was van onderen en dat beviel haar wel.
    Heb haar lang gebeft waarbij ze echt 2 keer klaar kwam waarbij de 2e keer er een straaltje vocht mee kwam dmmm wat was dat geil!!

    Ondertussen had ze al m'n lul weer in dr mond en waren we dus 69 elkaar aan het verwennen en dat is voor mij het standje waar ik diep in haar keel kon stoten en dat vond ze zelf erg opwindend.
    Hier kan bertje niet tegen dus na een paar diepe stoten diep in haar keel kwam ik grommend klaar en het was aardig veel zodat ze zich letterlijk verslikte.. bah vies kereltje ging door mn hoofd maar ja is toch wel geil als ze gaggend voor je ligt.
    Na dat ik m'n lul uit dr mond trok ging ze nog even likkend door om m'n natte lul schoon en glimmend te maken!! TOPPERTJE

    Dus wat een stil en/of arrogant meisje was ... is ze voor mij veranderd in een echt toppertje wat ten eerste de knapste van de club was gisteren maar ook een topper op de kamer.
    Ze is vandaag helaas weer naar huis en komt over 2 weken weer terug als alles mee zit en dan voor een week!!

    Hier een voorbeeld hoe haar kapsel is al heb ze mooier en styler haar
    rihanna kapsel geschoren 2012.jpg

  3. Onderstaande 4 leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 september 2014),Badslippers (17 september 2014),Megaboob (17 september 2014),seqoya (17 september 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    21 april 2024 @ 13:02
    Berichten
    4.702
    Discussies
    354
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    ex-Aylin uit Samya, daar een jaartje aan de slag geweest, doch zal zich de komende tijd op GT focussen...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  5. #4
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Vandaag aanwezig. Ik was al vaker met haar op de kamer en ze biedt een uitstekende service.

  6. #5
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Eileen was gister in GT. Ze had dit keer caramel blonde haren en dit stond haar echt goed. Wat een kleurtje toch al niet kan doen. Ze was al mooi, maar is nu nog mooier. Voorts geeft ze ook een uitstekende service.

  7. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (14 februari 2016),trickyD (15 februari 2016)

  8. #6
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Gisteren (eigenlijk vanmorgen) laatste kamergang met aileen.
    Ik had hier gelezen over haar en wou wel eens kijken.
    Mooi meisje en ook nog lief.
    Op de kamer moest ze wel haar best doen en waar ik over twijfelde kreeg ze toch wel omhoog.
    Half uurtje gespeeld waarbij ze idd een uitstekende service geeft.
    Geen finish, maar dat lag aan mij natuurlijk...
    Herhalingsgevaar? 100%

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.

Diamond 468*60   Babylon 468*60