Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard Joyce (Braziliaanse) Ex YY

    Naam : Joyce
    Nationaliteit: Braziliaanse
    Leeftijd:30-32
    Haarkleur: bruin met blonde strepen
    Lengte; 1,68
    Postuur: slank/ 36c, mooie grote kont
    Tatoo/piercing: nee/nee
    Service: PMC, NMC

    De wet van de gemiddelden staat dat je vroeg of laat gaat een gemiddelde of slechte ervaring op te doen. Joyce een mooi zwart meisje benaderde me in de bar en stelde zich voor als zijnde ex YY (geen idee of ze Joyce daar werd genoemd, maar kon geen gegevens vinden over haar, toen ik later gecontroleerd). Ik wouden met een zwart meisje als het een tijdje geweest, dus ik vroeg haar wat de dienst in de kamer was en ze antwoordde alles wat ik wil.

    Mijn schuld voor het niet controleren van de details denk ik. De kamer in en uit met het condoom, nadat ze vroeg me of ik het geld bij me - nee het is in mijn kastje! Ik al gezegd dat ik wil dat het zonder en ze zegt dat u een extra € 50 te zijn! Ik zei niet een kans hoewel ze stond erop dat dit de normale prijs in YY. Nou het is niet normaal voor mij! Hoe dan ook op met de rubberen voordat ze had zelfs raakte mijn lul! Geen zoenen en ik moet echt de actie gestopt. Niet goed kon moeilijk krijgen doordat ze pissed off en na een mislukte poging tot doggy en missionaris Ik riep een halt toe te roepen en had haar afmaken mij met de hand. (in ieder geval nam ze het condoom voor dit). In de kamer is ongeveer 15 minuten al met al en zal ik niet herhalen.

    The law of averages states that sooner or later you are going to get an average or poor experience. Joyce an attractive black girl approached me in the bar and introduced herself as being ex YY (no idea if she was called Joyce there but couldn't find any data on her when I checked later). I fancied having a black girl as it had been a while so I asked her what the service in the room was and she replied anything that I want.

    My fault for not checking the specifics I suppose. Into the room and out with the condom, after she asked me if I had the money with me - no it is in my locker! I mention that I want it without and she says that will be an extra 50 euro! I said not a chance although she was insistent that this was the normal price in YY. Well it is not normal for me! Anyway on with the rubber before she had even touched my dick! No kissing and I really should have stopped the action. Couldn't get properly hard due to being pissed off and after an abortive attempt at doggy and missionary I called a halt and had her finish me by hand. (at least she took the condom of for this). In the room about 15 minutes all in all and I will not be repeating.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 september 2014),Flurkman ( 9 oktober 2014),Jansen (21 maart 2015),Kwakje (14 september 2014),sofaking (13 september 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    25 december 2014
    Last Online
    20 maart 2024 @ 18:54
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    16
    Thanked
    68 in 14 posts

    Standaard

    Beste Heren Ijsberen,

    Joyce is een waardeloos wicht. Dit is heel kort samengevat, maar de waarheid. Een mede-ijsbeer was gisteren met haar naar de kamer geweest.
    Hij was betrekkelijk snel terug. Ik zei:" amai dat was ook snel geklaard". Nu blijkt dat deze dame bovenop het standaard-tarief van €50, €20 extra vroeg omdat hij wou beginnen met een massage. Dit spreekt voor zich! Mijden die meid, het is gewoon pure geldverspilling als je met haar de kamer opgaat.

  4. Onderstaande 3 leden hebben Sjeng bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 1 januari 2015),robwilwel ( 1 januari 2015),seksenfun ( 4 januari 2015)

  5. #3
    Geregistreerd
    17 april 2014
    Last Online
    24 juli 2023 @ 16:01
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard

    Het leek me wel wat: die volle lippen zoenen. "Ik kan goed blazen," zei ze nog. Een mooi gezichtje. En dan houdt het op. Op de kamer snel-snel. Ik had het beter zelf gedaan. Direct cd eromheen en even pijpen. Gevolgd door verplichte doggy. Haar theezakjes mocht ik nog net aanraken. Zoenen was uit den boze. 50 euro armer. Gelukkig was het gezelschap aan de bar aangenamer en maakten we er daar toch een goede avond van.

  6. Onderstaande 2 leden hebben robwilwel bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 1 januari 2015),seksenfun ( 4 januari 2015)

  7. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee tip

    Voor wie wat meer wil van een dame zijn volgende uitspraken zeer vaak een teken van "weinig soeps" op de kamer:
    1) Ik geef je een goede massage.
    2) Lekker pijpen en neuken.
    3) Ik geef goede service.
    4) (Bij een eventueel "moeiheidsexcuus van de man): Jij moet niets doen.
    Er zijn er nog maar dat zijn de voornaamste, die telkens weerkeren .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy ( 4 januari 2015),robwilwel ( 6 januari 2015),Sjeufke ( 4 januari 2015)

  9. #5
    Geregistreerd
    2 juli 2014
    Last Online
    14 juli 2023 @ 14:27
    Berichten
    69
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    96 in 35 posts

    Standaard

    Lag gisteravond in de bioscoop toen deze Braziliaanse verscheen. Aangezien ik al een tijdje "droog" stond heb ik, achteraf gezien, veel te snel toegehapt. Op dat moment vond ik het niet eens zo slecht.
    Ze deed echt haar best vond ik afgezien van het vele fake gekreun. Maar bij mij vroeg ze niet om meer geld en ook kan ik haar flinke tieten met de beste wil van de wereld geen theezakjes noemen maar gewoon lekkere flinke tieten,
    Maar na mijn latere ervaring die avond dacht ik had niet met die Joyce moeten gaan.

  10. #6
    Geregistreerd
    17 april 2014
    Last Online
    24 juli 2023 @ 16:01
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    16 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orlando F Bekijk bericht
    en ook kan ik haar flinke tieten met de beste wil van de wereld geen theezakjes noemen maar gewoon lekkere flinke tieten...
    Excuse le mot! 'Theebuilen' was misschien beter. Die flinkerds van jou waren niet meteen mijn cup of tea. Ieder zijn smaak, gelukkig maar!

  11. #7
    Geregistreerd
    26 augustus 2006
    Last Online
    29 januari 2024 @ 18:16
    Berichten
    353
    Discussies
    11
    Thanks
    408
    Thanked
    175 in 61 posts

    Standaard

    Bijzonder irritante dame, die zich met een keur aan varianten op het door Seksenfun opgestelde lijstje van "wervende citaten van absoluut te mijden DVP's" aan je opdringt. Om je vervolgens dood te kijken wanneer je daar niet op ingaat. Ze had gisteren dan ook geen zak te doen....
    luctor et ejaculator!

  12. Onderstaande 2 leden hebben george101 bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (11 januari 2015),robwilwel (11 januari 2015)

  13. #8
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Niet mijn type maar blijft proberen. Ze had vandaag weinig te doen. Met een andere benadering kan ze veel vaker scoren maar dat heeft ze nog niet door.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  14. #9
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Deze dame zegt Braziliaans te zijn, maar is het beslist niet. Hoorde haar tekeer gaan in de telefoon in een Afrikaanse taal. Ik weet niet welke, maar weet wel dat het geen Portugees is.

  15. #10
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:01
    Berichten
    11.105
    Discussies
    224
    Thanks
    13.074
    Thanked
    17.507 in 6.159 posts

    Standaard

    Deze zwarte dame trof ik eerst in de serre waar ze zeer luidruchtig zat te bellen. Ze schreeuwde een mengelmoes van een Swahili en Engels in de hoorn terwijl ik daar in alle rust een sigaret trachtte te roken. Er zat ook nog een oud kereltje in zijn gewone kloffie. Blijkbaar zo'n soort opafiguur want aan gezelschap had hij geen gebrek. De ene na de andere Roemeense kwam op zijn schoot zitten.
    Na een uur ging ik nog eens naar de serre en zat dat wijf nog steeds in haar GSM te brullen. Kwam behoorlijk ordinair over. Toen ik na weer een uur in de turkenzetels zat, kwam deze chick voorbij en prees zich aan als een regelrechte Golddigger. "I make you hot", krijste ze terwijl de koude rillingen over mijn rug liepen. Ik hoefde niet eens mijn intuitie te gebruiken om deze voodoo-chick resoluut af te wijzen. Behoorlijk irritant gezelschap. Een kamer zou ik alleen hebben genomen om me op te sluiten om aan dat onaangenaam schepsel te ontkomen.

  16. Onderstaande 8 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (16 maart 2015),Jansen (21 maart 2015),Kwakje (16 maart 2015),Mr Bluenose (18 maart 2015),phoenix (16 maart 2015),rob45 (16 maart 2015),sofaking (16 maart 2015),Wentelt Eefje (16 maart 2015)

  17. #11
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard

    Zit gisterenavond rustig aan de bar te "genieten" van een watertje, toen mij iemand de schouders begon te masseren.
    Joyce had ik een half jaar geleden al eens gepolst en mijn intuïtie zij mij dat dit een te mijden meid was.
    Ze spreekt een mondje nederlands en probeert je na een minuut al op de kamer te krijgen. Tamelijk vasthoudend type: vriendelijke smoesjes van mijn kant zoals: later misschien, nog niet lang terug van een kamer etc. wimpelt ze af.
    Toen heb ik haar maar vlakaf gezegd dat het die dag zeker niet zou gebeuren: ze kijkt je dan inderdaad aan alsof je haar hele familie met haar erbij dodelijk beledigd hebt. Nu niet, dan niet en nooit niet met deze Joyce.
    Gelukkig kwam, eens ze vertrokken was, een uiterst sympathiek Bulgaartje met de naam Keely op het krukje naast mij zitten.
    Van de hel naar de hemel op minder dan een minuut: je kan in SS alle kanten uit.

  18. Onderstaande 7 leden hebben Voodoodiver bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (22 maart 2015),Bluebear (22 maart 2015),ftchietgraag (23 maart 2015),Jansen (21 maart 2015),Kwakje (21 maart 2015),licky luke (21 maart 2015),Sjeufke (21 maart 2015)

  19. #12
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik was er gisteren ook en werd gelukkig door haar met rust gelaten. Onbegrijpelijk dat ze er nog steeds rond loopt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  20. #13
    Geregistreerd
    7 april 2013
    Last Online
    29 maart 2023 @ 12:53
    Berichten
    148
    Discussies
    7
    Thanks
    30
    Thanked
    73 in 44 posts

    Standaard

    Werd ook al vaker door deze dame hinderlijk gestalkt. Denk dat ze door het management van SS nog wordt gedoogd omdat ze een van de weinige donker gekleurde dames in de club is.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.

Freude 468*60