Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 64
  1. #1
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard Saunaclub Diamond ,Moers , Algemeen

    www.saunaclub-diamond.de
    Eurotec Ring 51
    47447 Moers


    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 december 2015 om 23:05

  2. Onderstaande 2 leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Banana Boi (11 september 2014),Willi69 (10 september 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    En gaat weer open...

    LR 2?

    https://saunaclub-diamond.de/
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (28 november 2023)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Zo te zien nieuw bewind. Diamond was eerst samen met een andere club, maar nu blijkbaar met Living Room.

    Jammer dat er weer een budget club is verdwenen. Hoewel, de Happy Hour van LR is best wel scherp.

  6. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Mooi! Ben benieuwd hoe LR deze zusterclub dan gaat positioneren. Gelijkwaardig zou natuurlijk ideaal zijn en veel beter dan een budgetclub ernaast. Er is denk ik wel ruimte voor nog een club die lijkt op LR dat steeds meer van de potentie ook daadwerkelijk waarmaakt.

    En scheelt me toch een klein uurtje op een dag clubbezoek en ruim €5 brandstof...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  7. #5
    Geregistreerd
    31 januari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 07:33
    Berichten
    265
    Discussies
    2
    Thanks
    1.409
    Thanked
    1.095 in 134 posts

    Standaard

    Ik heb recent nog gesproken met iemand van het management van Living Room en deze vertelde mij dat ze deze club gaan openen. Ik zal dit weekend (als we niet zijn ingesneeuwd) wel eens vragen wat de positionering van deze club wordt.

  8. Onderstaande 6 leden hebben snaal88 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (29 november 2023),Kurt Cobain (29 november 2023),mentholbear (29 november 2023),Toetebel (29 november 2023),WANDELAAR5 (29 november 2023),Wentelt Eefje (29 november 2023)

  9. #6
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    En gaat weer open...

    LR 2?

    https://saunaclub-diamond.de/
    je wordt inderdaad door verwezen naar livingroom

  10. #7
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    je wordt inderdaad door verwezen naar livingroom
    Goh helemaal zelf ontdekt? Wat goedddddddd

  11. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (29 november 2023)

  12. #8
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Berichten
    326
    Discussies
    5
    Thanks
    3.412
    Thanked
    258 in 128 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaal88 Bekijk bericht
    Ik heb recent nog gesproken met iemand van het management van Living Room en deze vertelde mij dat ze deze club gaan openen. Ik zal dit weekend (als we niet zijn ingesneeuwd) wel eens vragen wat de positionering van deze club wordt.
    De Theke van Living Room (vandaag) herkende ik als voormalig DVP in Diamond Moers. In de loop van de dag hadden we het even over de plannen m.b.t. Diamond, maar ze wist er niet veel van. Bij het naar huis gaan was er iemand van het management bij de Theke. Ze gaf mijn vragen door en hij vertelde mij dat de naam Diamond blijft. Entree (30) en kamerprijzen (50) blijven ook gelijk. Opening waarschijnlijk in februari.

  13. Onderstaande 5 leden hebben Toetebel bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 december 2023),Firehawk (27 december 2023),ju52 (27 december 2023),mentholbear (27 december 2023),snaal88 (27 december 2023)

  14. #9
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    333
    Discussies
    10
    Thanks
    2.763
    Thanked
    552 in 202 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toetebel Bekijk bericht
    Ze gaf mijn vragen door en hij vertelde mij dat de naam Diamond blijft. Entree (30) en kamerprijzen (50) blijven ook gelijk. Opening waarschijnlijk in februari.
    Diamond soll die low Budget Ausgabe von Living Room werden, Preise und Service deutlich geringer,
    wurde mir vor einiger Zeit vom Management des LR gesagt.

    So ähnlich wie Samya und Mondial in Köln.
    Ich bin gespannt, ob dieses Konzept auch auf eine Entfernung von 33 Kilometer aufgeht.

  15. Onderstaande 4 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (27 december 2023),mentholbear (27 december 2023),Toetebel (27 december 2023),wooley (29 december 2023)

  16. #10
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    963 in 330 posts

    Standaard

    Voorlopig staat de opening op 15 februari

  17. Onderstaande 7 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    Herr Fick ( 4 februari 2024),ju52 ( 4 februari 2024),mentholbear ( 4 februari 2024),Patjax ( 4 februari 2024),Toetebel ( 8 februari 2024),WANDELAAR5 ( 4 februari 2024),wooley ( 5 februari 2024)

  18. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Inderdaad nog eens nagevraagd. Donderdag 15 februari gaan ze nog steeds open. Zelfde entree met happy hour als Living Room. Meiden 50 per half uur. Ben benieuwd waar ze de meiden vandaan halen want in Living room waren er niet eens zoveel.

  19. Onderstaande 10 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (11 februari 2024),Husky (10 februari 2024),ju52 (12 februari 2024),Kurt Cobain (10 februari 2024),mentholbear (10 februari 2024),pret (11 februari 2024),Tjeppah (10 februari 2024),Toetebel (11 februari 2024),Wentelt Eefje (10 februari 2024),wooley (11 februari 2024)

  20. #12
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.752
    Discussies
    86
    Thanks
    14.341
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Onverwacht leuke opening!

    Nu wat uitgebreider de tijd nemen voor een uitgebreid verslag van de opening. Voor mensen die verslagen soms te lang vinden, stop maar met lezen, er is gewoon meer te vertellen dan "ik ging naar de club, eten, wellness rondje, kamer met die en die, einde". Er verbeterde ook veel tijdens de dag.
    Waarom ging ik naar Diamond? Je weet dat wanneer een club opent waarschijnlijk nog niet alles op orde is. LR was zelfs een bouwput bij de opening en Diamond werkt nu onder hetzelfde management. Maar dat pionieren leek me juist wel leuk. En met een entree van €30 is de schade beperkt. Ik had lage verwachtingen, maar hoopte in ieder geval iets te eten te krijgen en ach wie weet was er ook wel een leuke dame? Na een rit door het drukke vrijdagmiddagverkeer kwam ik rond 14:15 aan op de ruime parking van Diamond. Er staat een hek omheen en als die parking vol zou zijn, dan zijn er op straat nog ruim voldoende parkeervakken die denk ik vooral overdag voor kantoorpersoneel van het bedrijventerrein zijn waar Diamond gevestigd is. Dus parkeerplaats zat.

    Ik was nog niet eerder in Diamond geweest, dus ik kan niet helemaal een vergelijking maken tussen vroeger en nu. De club bestaat eigenlijk uit 3 "kokers" De voorste koker is de receptie en de kleedruimte met WC en 3 douches met drukknop. Er zit wat schimmel op het plafond (maar verder was de club echt zeer goed schoongemaakt) en de douches en drukknoppen zitten een beetje los in de muur. De douches waren goed heet. Er zit een zeepdispenser bij de wastafel, dus ik moest wat heen en weer lopen tussen de douche en de zeepdispenser die ik vaak in moest drukken om voldoende zeep te krijgen. De kraan bij de wastafel deed het niet, maar werkte later wel. Later stonden er ook flessen lekkere douchgel zodat je niet heen en weer hoefde te lopen en er was mondwater met plastic bekertjes op de wastafel gezet. De hele club was erg netjes schoon (behalve dat plafond dan). Ik begreep dat met name Sosa, Mia, Nicole en Melly woensdag en donderdag hard gewerkt hadden. Alle sofa's waren opgestapeld en na het schoonmaken hebben ze die allemaal moeten versjouwen. Ook moesten ze spiegels ophangen, de bar inrichten, de receptie inrichten etc. Zowel Melly als Nicole hadden last van hun armen. Als je vanuit de omkleedruimte terug gaat naar de receptie dan kun je de deur door naar een lange gang tussen koker 1 en 2. Die gang hoef je niet helemaal uit te lopen, die kokers liggen in de breedte achter elkaar, dus je kunt de gang oversteken naar de deur die naar de bar gaat. Die bar is de tweede koker. Ik schat circa 15-20m breed en 5m diep. Er staan allemaal sofa's tegen de muren en een paar in het midden en er staat links een grote danspaal. Er zijn geen ramen. Achter de bar een TV die nu alleen nog maar een testbeeld gaf. Veel flessen drank achter de bar en een muziekinstallatie met ook wat discolichten. Er hingen wat draden uit de wand voor nog aan te sluiten lampen. In het midden van die "koker" zit de deur naar koker 3. Een overdekt serre met ramen en een verschuifbare zonwering. Daar was de vloer opnieuw gestort met beton en betegeld. Ook stond er een prachtig groot nieuw RVS buffet of beter gezegd een stuk of 3 buffetkasten met links ernaast een BBQ.
    In die lange gang tussen koker 1 en 2 zit ook de trap naar boven. Boven aan die trap kun je rechtsaf naar de kamers, kino en wellnessruimte boven koker 1, of linksaf naar de kamers boven koker 2 (de bar). In totaal zijn er 12 zeer ruime en fraaie kamers, waarvan kamer 4 in gebruik is als Kino. De wellness heeft links een ruime sauna die goed heet stond. Rechts achterin is er een ruimte voor de masseur. Dominicaanse Sosa zal daar op vrijdag en zaterdag massages verzorgen. Meteen rechtsom na de ingang van de wellness is een douche en een erg grote erg mooie hammam. Die hammam werd wat later aan gedaan. Hij heeft ongeveer 30 minuten nodig om op temperatuur te komen, maar daarna was het daar echt heerlijk relaxen. Een uniek pluspunt van deze club, die het ontbreken van een jacuzzi voor mij compenseert.

    Ik werd extreem vriendelijk ontvangen door theke Melly. Zij vertelde dat ze daar al langer werkte. Ze hield een heel verhaal, maar in het kort kwam het erop neer dat ze alleen koffie en water te drinken had en dat er 4 of 5 dames waren. Ook vertelde ze dat er nog wat bouwvakkers rondliepen. Ik dacht nog: Hoe kun je nu niet weten of er 4 of 5 zijn, maar goed, verder zoals verwacht pionieren. De entree is €30 (en die prijs varieert niet tijdens de dag). Ook vertelde Melly dat de damesprijs vanaf €50/30 minuten was. Ik kreeg een sjieke dikke roodfluwelen badjas die te klein bleek te zijn. Ach ik heb altijd een saunakilt eronder, dus dat was geen ramp, maar later had ze de grotere badjassen gevonden en kon ik de badjas wisselen. Ze bleef regelmatig vragen of er nog iets was wat ze voor me kon doen en me bedanken dat ik op de openingsdag toch gekomen was. Echt een schat. Er bleken 3 dames te zijn: Milva, Italiaans volgens haar zelf. Een 39 jarige BBW met rood haar en borsten waar Husky zeker voor zou vallen, Nicole een knappe 27 jarige brunette uit Roemenië en Elly een zeer slanke (prachtig kontje!) donkerblonde Roemeens Turkse dame van naar eigen zeggen 24 jaar, maar ik zou er wat jaartjes bij optellen. Even later kwam Braziliaanse Michelle er ook nog bij en een wat oudere dame Rosa om te helpen. Dat begreep ik niet zo goed, totdat ze later op de avond de samba show gingen verzorgen en ik de prachtige kostuums zag. Ik heb eerst even de hele club verkend en toen een kop koffie besteld. Die was helaas lauw. De verwarming deed het niet en er stonden 2 terrasverwarmers te branden in de bar. Er ontstond wel een leuke sfeer toen we alle barkrukken om 1 terrasverwarmer hadden gezet en alle aanwezige ijsberen (een stuk of 5), theke en DVPs er omheen zaten. 1 van de mannen zei nog dat hij nog nooit zo iets had meegemaakt in een saunaclub. Het was een beetje de sfeer zoals rondom de eettafel in Atlantis in Kufstein, maar dan met een stukje gedeeld slachtoffer zijn door de kou. Ik heb ook heel wat dameshandjes daar opgewarmd tussen mijn handen. En ik heb een vers bakje warme koffie gekregen.

    Nicole was ingepalmd door ju52 die er ook was. Dus ik besloot maar een kamertje te gaan maken met Elly. Vooraf beloofde ze me full GFE dienstverlening, dus haar gevraagd om de sleutel te gaan halen. Daar bood ze nog een extra aan en vroeg of ik langer wilde blijven. Ik zei dat we het wel zouden zien. De kamer was nog stervenskoud, dus ze kroop goed tegen me aan. En het werd een prima kamer, zie haar paspoortje en het verslag. Na het afrekenen en weer opwarmen onder de goed hete douches ben ik de barruimte weer in gegaan en Melly kwam me vertellen dat er wat te eten was. Milva trakteerde me op een Ferrero Rocher chocolaatje. Bodo uit LR had wat kipvleugeltjes en worsten geBBQed en er stond een bak aardappelsalade en een bak koolsalade. Ook was er mosterd, ketchup, curry en mayonaise. Kortom genoeg voor een lekker hapje. Iedereen at ook samen aan de mooie nieuwe eettafel naast een terrasverwarmer. Dus dat huiselijk sfeertje bleef nog even bestaan.

    Dennis, de bedrijfsleider uit Living Room liep rond en coordineerde de werkzaamheden, terwijl hij zelf ook fanatiek mee hielp. Daardoor werd er hard gewerkt, de frisdrankmachine werd binnen gedragen (maar nog niet aangesloten). Later waren er ook flessen frisdrank. De verwarming werd gerepareerd en stond later roodheet. Dus de terrasverwarmers konden naar de serre. De douches werden wat kouder gezet (maar waren 's nachts nog steeds erg heet). Er waren allerlei werkzaamheden aan het terras, de situatie veranderde razendsnel ten goede die dag. Sosa bleef ook maar poetsen. Ik had 1 van de aanwezige mannen ook gewezen op het ontbreken van een haakje in het toilet om je badjas aan op te hangen en even later zat er zo'n haakje. Dikke prima voor de inzet van iedereen.

    Ondertussen was er nog een Samba dame binnen gekomen met een wat blankere huid dan Michelle. En Mia (ex BN, PHG, Magnum, Rheingold, LR en nog 1 club die ik vergeten ben) kwam Melly helpen achter de bar. Ook druppelden er nog een paar mannen binnen. Ju52 was na 2 kamers eindelijk klaar met Nicole en Nicole kwam bij me zitten omdat ik al gezegd had graag met haar naar de kamer te gaan. Het was nog steeds niet helemaal opgewarmd, dus ze kwam lekker tegen me aan zitten en na een kwartiertje had ik haar gevraagd de sleutel te gaan halen. Dat werd een topkamer. Die dame is wel een reden voor mij om terug te gaan. Zie ook daar het paspoortje en verslag.

    Toen ik van die kamer terug kwam was er avond eten. Een soort eenpansmaaltijd met kipfilet en veel groente in een lekkere saus. Die heb ik me goed laten smaken. Ook een mij bekende ijsbeer ontmoet (forumnaam weet ik even niet meer, maar wie weet meldt hij zich nog), die was gekomen vanwege mijn live berichtjes. Hij had zijn zinnen gezet op Elly, maar die was op een gegeven moment verdwenen. Nog even gepraat met 2 Nederlanders. De mannen vertelden stamgast te zijn in LR en vaste klant van Daniela respectievelijk Roxana. Maar op verzoek van Dennis waren ze in Diamond gaan kijken. Toen kwam er ineens een lading dames uit LR binnen vallen: Cecilia (Iran), Luxandra, Amira en Aïda (Roemeens). Luxandra heeft een Cleopatra kapsel en als die staat te dansen.... Man man, die wil je direct meesleuren naar de kamer. Ju52 kreeg spontaan keuzestress en wilde ze alle 4 meeslepen naar de kamer. Ju52 adviseerde mij een trio met Amira en Aïda. Maar Amira was al naar de kamer met een andere klant en even later verdween ook Aïda naar de kamer. Geen ramp, ik kon nog wel even wachten. Zeker omdat er een samba show kwam van die Latina's. In totaal hebben ze 3 optredens gegeven, waarvan ik de derde gemist heb omdat ik op de kamer was. Het eerste optreden was met prachtige grote veren (vandaar al die koffers en de hulp van Rosa). Het tweede optreden in een soort badpak en dat werd bijna een privé optreden voor mij zei Ju52 later. Tsja dat bonden rondom die terrasverwarmers had dus ook wat leuks opgeleverd en kennelijk voelde vooral Michelle (wat een prachtige billen en stralende lach!) zich wel comfortabel bij mij. Haar collega kon de heupen trouwens nog wat sneller bewegen. Na de tweede samba show was Amira weer beschikbaar en de man die met Aïda naar de kamer was kwam ook de bar weer binnen, dus ik ben naar Amira gelopen en heb haar gevraagd of ze beschikbaar was voor een trio. Ze wilde nog even wat drinken en relaxen en bovendien was Aïda er nog niet, maar het zou goed komen. En dat kwam het!
    Echt een superleuk trio gehad met die 2 dames. Ze zijn goed op elkaar ingespeeld. Amira zoende het beste en bewerkte ook mijn erogene zones het beste, maar ze bleek lid van de KKC te zijn. Aïda was gelukkig wat flexibeler en ik heb in het tweede standje het condoom gevuld. Zeker voor herhaling vatbaar, alleen moet ik dan waarschijnlijk naar Living Room. Toen we uit de kamer kwamen bleek net de derde sambashow te zijn geweest. Aïda kwam in de serre op mijn schoot zitten om lekker warm te zitten en ze begon me gruwelijk te verleiden om toch snel weer een keer naar LR te komen. Tsja dat zal binnenkort dus wel gebeuren. Ook nog een leuke verrassing: de twee Nederlandse beren hadden Roxana en Daniela opgehaald uit Living Room. Daniela besloot nog even wat te dansen met de samba danseressen en toonde aan niet alleen een prima split in huis te hebben, maar ook zeker zo goed met haar billen te kunnen schudden. Later leidde Daniela ook de groepsdansjes in waarin wij werden meegesleurd. Kortom er ontstond echt een hele leuke partysfeer. Iets voor half 2 verliet ik de club. Laat voor mijn doen.

    Er zijn die dag misschien een man of 20 binnen geweest. Dat is dus niet zoveel. Maar er is ook weinig marketing gedaan om bekend te maken dat de club weer open gaat. Uiteindelijk waren er 9 dames (en dan tel ik Michelle even niet mee, want ik vermoed dat ze er alleen was voor die show). De middag en avond waren echt veel leuker verlopen dan ik van tevoren had gedacht. 3 zeer kamers, waaronder een trio, een leuke Samba show, een ontspannen hammam, lekker eten, leuk gedanst, Ju52 leren kennen, super theke. Het gaat denk ik nog even duren totdat de club echt goed loopt, er is ruimte voor veel meer dames en bezoekers. De eerste klap is een daalder waard en in dit geval misschien wel een rijksdaalder. Mijn geplande clubbezoek voor vandaag heb ik maar afgelast. Ik hoop dat Diamond een succes wordt.
    Laatst gewijzigd door WANDELAAR5; 17 februari 2024 om 12:33

  21. Onderstaande 25 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (17 februari 2024),Dannii (17 februari 2024),donkeywonkey (17 februari 2024),Eddy_V (18 februari 2024),Firehawk (17 februari 2024),forgetskinnyletsgetfatty (18 februari 2024),Gethijsem (18 februari 2024),Gielle012 ( 7 maart 2024),ju52 (17 februari 2024),Knutje77 (17 februari 2024),Kurt Cobain (18 februari 2024),ME262 (20 februari 2024),mechelen (17 februari 2024),mentholbear (18 februari 2024),mynasch (18 februari 2024),nick n. (17 februari 2024),noglangnietuitgewandeld (17 februari 2024),pcenter (20 februari 2024),Reno1 (19 februari 2024),Siberische tijger (17 februari 2024),snaal88 (17 februari 2024),The Joker (19 februari 2024),Toetebel (17 februari 2024),Wentelt Eefje (17 februari 2024),wooley (17 februari 2024)

  22. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Maar er is ook weinig marketing gedaan om bekend te maken dat de club weer open gaat.
    Gelukkig is er een "gratis" platform
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (17 februari 2024),mentholbear (18 februari 2024),snaal88 (17 februari 2024),WANDELAAR5 (17 februari 2024)

  24. #14
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Helaas al weer weg uit diamond en naar aca gold vertrokken. Beter hadden ze nog kunnen wachten met open gaan. 2 vrouwen. Een oude met rood haar en die Nicole. Uiteindelijk een andere gast. Maar beetje hele tijd met de theke zitten praten. Was alleen koffie en water en later zouden nog flessen frisdrank komen. Meiden ook hoopte ze maar daar niet opgewacht na een paar uurtjes daar rond gedoold. Olly was er om te koken, hij wel lekker gekookt. Verder was alleen de tegelvloer en tafels met stoelen in het restaurant serre nieuw. De rest alles van het oude diamond zelfs de badjassen en slippers.
    Voor nu even wachten tot alles klaar is voordat ik weer eens kom.

  25. Onderstaande 11 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Dannii (17 februari 2024),donkeywonkey (17 februari 2024),Giodude (18 februari 2024),ju52 (17 februari 2024),Kurt Cobain (18 februari 2024),mentholbear (18 februari 2024),pret (17 februari 2024),snaal88 (17 februari 2024),Toetebel (17 februari 2024),WANDELAAR5 (17 februari 2024),Wentelt Eefje (17 februari 2024)

  26. #15
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:57
    Berichten
    221
    Discussies
    1
    Thanks
    152
    Thanked
    639 in 131 posts

    Standaard

    Nou hopen dat oude bekenden zoals Lilly weer terugkomen en dan is er een vaste stamgast bij

  27. #16
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    333
    Discussies
    10
    Thanks
    2.763
    Thanked
    552 in 202 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Onverwacht leuke opening!

    ... Ju52 kreeg spontaan keuzestress en wilde ze alle 4 meeslepen naar de kamer. ...

    Normally I am a person who can tolerate stress well.

    But yesterday at the opening of the new Diamond in Moers,
    too many things came together!

    And too many beautiful women always cause stress...

    How can I not get nervous under these conditions!


    My favorite woman for years, charming, bubbly and alluring as always,
    unreachable now because separated from me by a massive counter!
    She was the only reason I had come to Diamond.

    I usually drag her straight up to the room when she shows up. But now: MIA FORBIDDEN!!!
    This changed scenario made me very nervous.


    Nicole, charming black curly hair, made me nervous as soon as she showed up!
    Even more so in the first room, she brazenly pushed herself onto my “future favorite women” list.
    I had told her clearly that I had enough favorite women and that I didn't need any more!
    Actually a clear announcement!
    She ignored this even more in the second room,
    offered even more service and tenderness and made up a few places on the waiting list.
    Nicole, a woman who makes me extremely nervous, and repeatedly.

    Elly also wanted to be on the list and probably has what it takes and the service to do so.
    But on yesterday's opening day she didn't have such a good chance
    because we ended the threesome after 30 minutes as planned and
    I was left alone in the room with Nicole,
    who was consistently working on her advancement.
    At the beginning of the room I was doubly nervous!!

    A samba group with three attractive Brazilian ladies with sparkling eyes.
    I would have liked to attack one of them, the light-skinned one.
    I would have liked to dance with her, but she just wanted to dance on my nose and
    shook her little bubble butt back and forth in front of me.
    Small bubble butts from countries far and near always make me nervous, very nervous!

    Late in the evening, my favorite women emerge from the living room,
    who suddenly stimulate my corrupt imagination and with whom I wanted to go to the room together.
    They turn me down because they supposedly only wanted to stay for a short time...
    Rejections always make me nervous!

    Instead they stay and go to the room with a nice Dutch guy I met that day.
    I suspect he sexually harassed my favorite women in the room, probably multiple times and intentionally.
    Are they still virgins now? I was saving this for my wedding nights!
    How can I not be nervous about this horror scenario?

    This Dutchman, a nice and experienced guy whose reports I always enjoy reading,
    but which for some reason are written in a language that is difficult for me to understand,
    also made me nervous.
    It's always a complete coincidence when you finally get to know a valued forum colleague by chance,
    since none of us run around with a name or nickname sign.
    But he was currently writing about Diamond in this forum,
    and we have a mutual friend with whom we communicated at the same time.

    In any case, I was glad I wasn't a woman, because this Dutch guy seems to "kill" any woman, who isn't at three up to three.
    (In german: Er legt jede Frau flach, die nicht bei drei auf dem Baum ist!)
    And as we know, there are few trees in sauna clubs.

    And the fact that he's constantly making out with my wives also makes me nervous.
    But since the Netherlands is part of the EU, I can't do anything about it.

    He also has a profile picture that always makes me nervous when I read his good articles: Pure ass!
    Thank you, Mr. WANDELAAR5

    And then, at least, an “Iranian woman” in a sexy outfit, i.e. without a burqa and a headscarf,
    who took off even more in the room and made me wet several times …
    Cecilia didn’t know anything about my “list of favorite women”,
    but she definitely wanted to be on it and
    was an additional lure with unusual and intelligent conversations.
    There is not an Iranian woman in my “portfolio” yet.
    Makes me antsy now.

    How am I supposed to not get nervous under all these circumstances?

    After all, I'm just a man...
    Laatst gewijzigd door ju52; 17 februari 2024 om 22:42

  28. Onderstaande 9 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (18 februari 2024),Giodude (18 februari 2024),Kurt Cobain (18 februari 2024),mentholbear (18 februari 2024),Reno1 (19 februari 2024),snaal88 (18 februari 2024),Toetebel (18 februari 2024),WANDELAAR5 (18 februari 2024),Wentelt Eefje (17 februari 2024)

  29. #17
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Gelukkig is er een "gratis" platform
    Voor je het weet hangen er extra banners en draait er een tombola bij

  30. #18
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.490 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Helaas al weer weg uit diamond en naar aca gold vertrokken. Beter hadden ze nog kunnen wachten met open gaan. 2 vrouwen. Een oude met rood haar en die Nicole. Uiteindelijk een andere gast. Maar beetje hele tijd met de theke zitten praten. Was alleen koffie en water en later zouden nog flessen frisdrank komen.
    Oei, dan zal aanstaande maandagmiddag ook nog wel behoorlijk lauw wezen...
    En later dan 18:00 pas flessen frisdrank... Ik mis de ouwe koelkast met flesjes

    Ik denk dat ik voorlopig nog even wacht met een bezoekje.

  31. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Toetebel (18 februari 2024)

  32. #19
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Gelukkig is er een "gratis" platform
    voor niks gaat de zon op

  33. #20
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    voor niks gaat de zon op
    En het verschil tussen gratis en voor niets, Duisburg

    Ik ben gratis naar school geweest en jij voor niets......simpel toch.

  34. Onderstaande 5 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (18 februari 2024),ju52 (25 februari 2024),peterp095 (18 februari 2024),schoolmeester (18 februari 2024),Wentelt Eefje (18 februari 2024)

  35. #21
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley is net terug van een bezoek aan diamond.
    Werd hartelijk ontvangen door de bazin.
    Haar ken ik nog van vroeger. Ze hebben de tent sinds de vorige keer (aantal jaren geleden) gepoetst en de gammele vieze vloer vervangen. Er stond een ontbijt zoals in Gold, met zelfs croissants en joghurt.
    Sauna was al aan om 11:00 uur. En de Kino kamer draaide een oude porno.
    Omdat ik op scherp stond bij binnenkomst. Me laten verleiden tot een kamer met de rode draak.
    Ze beloofde op de bank van alles, maar op de kamer was ze toch niet zo mijn ding. Gelukkig kwamen er na 12:00 uur al 8 dames naar beneden. Waaronder de mooie Nicole. Kende haar nog van vroeger en zo werd dit dan wel een geslaagde Gfe sessie. Tz, pijpen, beffe, 69.daarna moest en zou ze anaconda berijden. Dus reverse cowgirl, daarna doggy en missionary. Uiteindelijk haar over de tietjes gespoten. Alles afgewisseld met veel kusjes. Ook na klaarkomen. Later toen ik weer beneden op de bank zat kwam ze weer op me gekropen.. Top
    Wel gevaarlijke kusjes van haar met haar rode lippenstift..
    Lekker gegeten. Soep en friet met worst. Tevens pasta tonijn en nasi met kip.
    Lekker.
    In de bar ruimte staat een drankjes automaat en er wordt steeds verse koffie gezet. Nog even gedacht om nog een nummer te draaien maar was genoeg. Bij weggaan kwam toetebel binnen. Hem wegwijs gemaakt en daarna naar limbabwe geracet. Wordt vervolgd
    De Riesen-Eisbear...

  36. Onderstaande 26 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    broodpoot (25 februari 2024),Caracol (25 februari 2024),cavediver (25 februari 2024),cornelis312 (25 februari 2024),Dannii (24 februari 2024),donkeywonkey (29 februari 2024),Elmo3108 (27 februari 2024),Firehawk (24 februari 2024),ju52 (25 februari 2024),Kurt Cobain (25 februari 2024),Liefje (24 februari 2024),mechelen (27 februari 2024),mentholbear (27 februari 2024),nick n. (25 februari 2024),Patjax (24 februari 2024),peterp095 (25 februari 2024),pret (25 februari 2024),Purrfect (25 februari 2024),rmjhexe (24 februari 2024),schoolmeester (24 februari 2024),Shakir (25 februari 2024),snaal88 (24 februari 2024),Tjeppah (24 februari 2024),Toetebel (24 februari 2024),WANDELAAR5 (25 februari 2024),Wentelt Eefje (24 februari 2024)

  37. #22
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:57
    Berichten
    221
    Discussies
    1
    Thanks
    152
    Thanked
    639 in 131 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Me laten verleiden tot een kamer met de rode draak.
    Enig idee hoe dat pareltje heet? Da kunnen we er met een boogje omheen

  38. #23
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    ik denk dat het nog even wachten is en dan ligen er in de lockers van daimond korting kaartjes van LR

  39. Onderstaande 4 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (27 februari 2024),peterp095 (25 februari 2024),The Joker (25 februari 2024),Toetebel (25 februari 2024)

  40. #24
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Ik denk dat het nog even wachten is, en dan krijgt DS een schrijfcursus Nederlands.

  41. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (25 februari 2024)

  42. #25
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ik denk dat het nog even wachten is en dan ligen er in de lockers van daimond korting kaartjes van LR
    Of andersom......

  43. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (25 februari 2024)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.

Living Room 468*60