Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Scarlett (Candy (Roemeense) ex Samya)



    Candy (Roemeense)
    Leeftijd : 20 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen
    Extra info : Een heerlijke snoepje . Een van de mooiste meiden die er op de vrijdagavond waren.





  2. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    terminator ( 4 december 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Deze dame verdient wat extra opmerkingen. Al bij het avondeten viel ze me op door haar schoonheid maar vooral door haar naturelle verschijning, zowel in doen en laten. Met haar blonde golvende haren was ze zowiezo een eyecatcher. Direct toen ze vrij was en beneden ging douchen volgde ik haar. Ik was verbaasd van haar voor mij perfecte figuur toen ze onder de douche stond. Al lachend sprak ze me aan en ze kon direct haar volgende kamergang boeken. Eerst nog even boven iets drinken en terwijl we hand in hand naar boven liepen zag ik de ogen van tientallen viespeuken naar ons staren. Candy is een meid met een enorme charisma en ik prees me gelukkig dat ik met haar de kamer op kon, sowieso prees ik me gelukkig dat zo een mooie meid in een club rond loopt.
    Ook op de kamer voldeed ze uitstekend. Onder wat manele muziek kwam ze helemaal los en moest ik op de rem gaan staan om niet al in 5 minuten van mijn zaad ontdaan te worden door haar pijpkwaliteiten. Binnen het halve uur was ik helemaal bevredigd en moest er een keuze gemaakt worden. Ik besloot de sessie te beeindigen hoewel het een topsessie was. In de teeny-disco voor oudere mannen genaamd Samya liepen nog vele parels rond en ik wou op jacht naar meer. Candy ziet mij op mijn eerstkomende bezoek zeker terug op de kamer. Wat een stunner.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 september 2014),jacky pakutra ( 6 september 2014),terminator ( 4 december 2014),vrije jongen ( 6 september 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Hmm, toch een kleine correctie aangaande dit blonde veulen alvorens bezoekers gedesillusioneerd van een sessie terugkeren: betreffende mejuffer weigert pertinent tongzoenen, laat staan van allure, rijgde de sessies bij aanvang voor een dikke maand aan elkaar, doch wegens minimaal serviceaanbod onderhand nog optickfickgewijsgeboekt...Mooi, yup, slank en voor kindervrienden klaarblijkelijk zeer geeigend, doch enigerlei objectiviteit kan geen kwaad...Grutzi...

  6. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    terminator ( 4 december 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Last Online
    6 september 2022 @ 00:21
    Berichten
    123
    Discussies
    1
    Thanks
    163
    Thanked
    280 in 57 posts

    Standaard

    Zu Candia meine "Erfahrungen":

    Ja, diese Blondine hat eine Hammeroptik! Und für mich ist sie aktuell DER Hingucker im Samya (Geschmäcker sind allerdings verschieden)! Aufgefallen ist sie mir schon bei der 10-Jahres-Party, wo sie jedoch dauerbelagert war.

    Auch an meinem Besuchstag war es extrem schwierig, sie überhaupt zu kriegen. Zweimal mußte ich mit anschauen, wie sie mir quasi vor der Nase auf der Treppe weggeschnappt wurde. Dann wurde ich radikal und habe sie direkt vor der Mädelsumkleide mir geschnappt.

    Von den ersten Sekunden unserer "Konversation" an war mir schon klar, das dies ein reiner kalter Optikfick ohne jeden Spaß geben würde. Dennoch, ich wollte sie unbedingt...
    Und es wurde genau so wie befürchtet: Kein einziges Mal ein Lächeln, so gut wie kein Wort miteinander gesprochen, eine völlig kalte und völlig lieblose Session nahezu ohne Blickkontakt ihrerseits. Naja, ich hab sie dann eben auch kalt und verdammt lang "durchgerammelt" und einfach versucht, diese tolle Optik dabei zu genießen. War nicht einfach und nicht schön, aber was solls, waren ja nur 50 investierte Euros.
    Bei der Geldübergabe kein Küßchen, keine Verabschiedung, kalt wie die gesamte Session. Wann hab ich sowas zuletzt erlebt? Ich kann mich nicht mehr daran erinnern.
    Chemie und Sympathie stimmten leider überhaupt nicht. Dennoch: Ich bereue diese einmalig bleibende Session mit ihr nicht. So einen Optikhappen muß man einfach mal gefickt haben...

    Aber so wollte ich natürlich nicht nach Hause fahren und suchte im Verlauf des Abends einen Typ Mädel, die genau das Gegenteil von Candia war (bis auf die Optik natürlich), fröhlich, sympathisch und mit GF6.

    Gesucht und gefunden mit Brigitta, eine südländisch aussehende Blondine mit einer auffallenden und ansteckenden Fröhlichkeit, die sich im Zimmer noch steigerte.
    Zimmer 3 war der gebührende Ort (Candia wollte unbedingt in so ein kleines der neuen "Zimmer" unten, angeblich, weil die obigen so kalt waren ) für eine Session, die das genaue Gegenteil der mit Candia war. GF6 pur, es machte wahnsinnig Spaß.... Genauso wie der anschließende AST mit diesem supernettem Mädel.

    So war es insgesamt doch noch ein gelungener Samyatag/abend.

    Gruß vom
    Blondinenschatz

    PS: Sie nannte mir CANDY als ihren Namen, wird aber auf der Samya-Homepage als CANDIA gelistet...

  8. Onderstaande 3 leden hebben Blondinenschatz bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (25 juli 2015),satanic surfer ( 4 december 2014),terminator ( 4 december 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    19 maart 2024 @ 13:22
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Standaard

    ==> Sharks as Scarlett
    Show your appreciation

  10. Onderstaande leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    Blondinenschatz ( 4 oktober 2015)

  11. #6
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:57
    Locatie
    lille frankrijk
    Berichten
    339
    Discussies
    4
    Thanks
    168
    Thanked
    33 in 27 posts

    Standaard

    Haar foto staat nog op de rooster van Samya. Maar we weten al dat die niet betrouwbaar is

  12. #7
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Last Online
    6 september 2022 @ 00:21
    Berichten
    123
    Discussies
    1
    Thanks
    163
    Thanked
    280 in 57 posts

    Standaard

    UNFASSBAR...

    Bei meinem gestrigen Sharks-Besuch habe ich Scarlett gebucht, eine fantastisch aussehende Blondine, Hammerfigur und traumhaft schönes Gesicht...

    Auch die Session selber war vom Service her absolut o.k., Scarlett war zudem supernett und sehr gut drauf.

    So, und jetzt lese ich hier geradezu entgeistert, das sie die ehemalige Candy vom Samya ist, jenes Mädel, das mich (siehe obigen Bericht vom Dez. 2014 von mir) damals im Samya so eiskalt abgefertigt hat. Entweder hat sie sich um 100 Grad verhaltenstechnisch gedreht oder aber sie hatte einen Supertag.

    Übrigens: Ich habe sie nicht wiedererkannt und sie mich nicht. Welch Glück...

    Gruß vom
    Blondinenschatz

  13. Onderstaande 2 leden hebben Blondinenschatz bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 1 oktober 2015),Wentelt Eefje ( 3 oktober 2015)

  14. #8
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Volgens Bekannten richting Oude Doos te verplaatsen...gelukkig maar want behoudens eyeCANDYkwaliteit belabberd te noemen...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  15. #9
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Last Online
    6 september 2022 @ 00:21
    Berichten
    123
    Discussies
    1
    Thanks
    163
    Thanked
    280 in 57 posts

    Standaard

    Weiß jemand, wo Candia/Scarlett aktuell arbeitet?

    Gruß vom
    Blondinenschatz

  16. #10
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Dixit Bekannten weer actief in Sharks sinds enige tijd...gleiche alias enzo...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  17. #11
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Gister was ze in Sharks.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.

Diamond 468*60