Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Yvonna (Moldavische)



    Yvonna (Moldavische)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, PSE, Beffen, Massage, Vingeren, Rimmen bij haar
    Extra info : - Nationaliteit: Modavisch/Pools - steekt haar haar (ook in de bar) vaak op - prachtig slank figuur met mooi volle grote borsten -





  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Mee de knapste van de club, super service!

    Het begon met een praatje aan het verwarmde zwembad. Ze deed niet gemaakt, forceerde niets, was vriendelijk en sympathiek en maakte dus een zeer positieve indruk op mij. Bovendien was ik behoorlijk verblind door haar schoonheid. Aan het zwembad heb ik ze toch laten schieten.

    Een tijd later komt ze in de bar bij mij op de sofa zitten. Ze zwiert haar benen over mijn benen en begint me lief te strelen en geeft me ook vele lieve kusjes. Speels bijt ze ook in mijn tepels. Leuk! De kamervraag, klassiek, ze komt dus toch altijd op je af. O.k., alles was leuk maar de prangende tongzoenvraag was nog niet opgelost. Dan maar gewoon vragen. Yvonna antwoordde me dat ze graag tongzoent maar niet in de bar. Ze moet écht wel indruk op mij gemaakt hebben want ik deed de moeite om garantie op tongzoenen te vragen. (Meestal stuur ik een dame die niet in de bar wil tongzoenen weer wandelen want dan wordt het op kamer ook niet veel soeps op dat gebied.) Je moet de uitzonderingen natuurlijk ook de kans geven. Yvonna verzekerde mij dat er op kamer flink zou getongzoend worden. Ik besloot om met haar op kamer te gaan.

    We sloten de deur en al rechtstaand begonnen we mekaar lekker te tongzoenen. Nog wel op haar initiatief. Vele zoentjes en vele échte GFE-tongzoenen volgden. Wat zoent en tongzoent Yvonna heerlijk. Geen typisch DVP-getongzoen. Ik werd al behoorlijk opgewonden. Je kan er ook lekker speels je ding mee doen. Ze is ook wat plagerig aangelegd. Ze beet speels in mijn tepels, mocht ik bij haar ook. Ze beet speelt in mijn nek, ze zoende sterk in mijn nek (geen zuigplek), mocht ik bij haar ook. Ze komt daarna op mij liggen en we beginnen weer flink te zoenen en te tongzoenen. Tussendoor wat grappig doen. Heel tof allemaal. Je krijgt met haar een GF-gevoel in plaats van een GFE. Nog 'ns een GFE+++-dame dus. Als daarbij het pijpen ook nog eens fabelachtig is, in al zijn variëteiten en snelheden en ze daarbij ook nog eens flink meeneukt, waarbij ze ook nog zoent en tongzoent, staat het buiten kijf dat ik deze dame aan iedereen kan aanraden die veel meer wil dan pijpen, neuken en zo snel mogelijk weg van kamer.

    Na de seks nog wat nageknuffeld .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (17 augustus 2014),licky luke (17 augustus 2014),Megaboob (17 augustus 2014),Snor (17 augustus 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:58
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Klinkt weer goed.
    Even opgezocht waar deze club ligt.
    Jammer: 64 uur lopen vanaf Venlo.

    Dan zoek ik mijn genoegens toch liever wat dichter bij huis.

    Niettemin, bedankt.
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  5. Onderstaande leden hebben Snor bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (17 augustus 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    3 daagjes wandelen om te gaan wandelen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (17 augustus 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.