Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Yasmine (Cubaanse)

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Yasmine (Cubaanse)

    Naam : Yasmine

    Haarkleur/-lengte : zwart

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank, B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Cubaanse,duits en engels

    Leeftijd : 30-33 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : Goede service. NMC ,PZC, zoenen, aftrekken,FT.

    Bijzonderheden : Is weer terug

    Recensie :
    Met toestemming van Kezmania 10-08-2004
    Zondagmiddag na aankomst in GT eens in de kino geweest om een filmpje te kijken. Ik kreeg hier al snel gezelschap van Yasmine, een cubaanse die pas 4 dagen in GT was. Eerst gezellig met haar gekletst en na enige tijd ging dit praten over in zoenen. Van het één kwam vervolgens het ander .
    Achter op het bed likte en zoende ze me over mijn hele lichaam alvorens tot pijpen over te gaan. Het geheel was zo geil dat ik dit niet lang volhield en spoot mijn zaad over haar lichaam en gezicht heen. Ze likte mijn paal hierna heerlijk schoon
    Hierna even liggen knuffelen en zoenen waarbij de volgende erectie niet lang uitbleef. Ze nam hem weer in haar mond maar ik wou haar ook nog neuken. Condoompje gepakt en haar in missionarispositie geneukt. Inmiddels beiden aardig bezweet lagen we daar te zoenen en over elkaar heen te glijden. Hierna weer overgegaan in pijpen waarbij ik deze keer klaarkwam over haar gezicht
    Na ons grondig schoon te hebben geveegd nog even geknuffeld alvorens samen een welverdiende douche te nemen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    9 februari 2024 @ 16:27
    Locatie
    Ergens in het zuiden des lands
    Berichten
    261
    Discussies
    14
    Thanks
    13
    Thanked
    11 in 6 posts

    Standaard Yasmine (cubaanse)

    Bij mijn laatste bezoekje aan GT op deze Cubaanse Yasmine gestuit. Ik had ze zelf eigenlijk niet uitgezocht maar ze stond te praten met een dame die wél mijn belangstelling had en omdat ik vaak die richting op keek bleek haar dat niet te zijn ontgaan...... Vette knipogen mijn richting en zoenbewegingen makend...
    Opeens stond ze naast me voor 'n praatje. Yasmine uit Cuba dus, zuid-amerikaans temperament zoals ze zich zelf kwalificeerde. Daar had ik geen slechte ervaringen mee in het verleden (oh Dandara, waar zit je toch?..)
    Ze probeerde al haar verleidingstechnieken op me uit en uiteindelijk zwichtte ik, naar de kamer dus....
    Op de kamer knoopte ze onmiddelijk mijn badjas open en slaakte een bewonderende kreet en zakte onmiddelijk door de knieën...... (nou gebeurt mij zoiets wel vaker maar ik denk altijd dat dit maar toneelspel is...... dames verwachten zeker, gezien mijn sterk minderende grijze haardos, (nou ja, dos..) daaronder ook een verschrompelend zaakje aan te treffen maar dat blijkt dan zeker mee te vallen....) maar Yasmine schoot in de aanval met een gulzigheid die ik niet zo vaak tegenkom.... zich weer omhoog likkend vroeg ze of ik zin had in een partijtje met haar vriendin erbij..... (ook een Cubaanse voegde ze eraan toe) maar ik had daar niet zo'n trek in... (waarom toch altijd die koppelverkoop?...)
    Ik drukte haar achterover het bed op om zelf maar eens in de aanval te gaan met wat zoen en likwerk..... Nou, hieruit bleek toch wel haar zuidelijk temperament, ze had het graag...... Ik probeerde haar al beffend tot een orgasme te brengen maar dat viel toch iets tegen, ze zat er voortdurend vlak tegenaan maar ook weer nét niet..... maar het maakte haar wel bloedgeil, ze probeerde me al likkend, zuigend en trekkend tot een orgasme te brengen maar zó heftig dat ik haar tot rust moest manen...... ze 'moest' me zien spuiten zei ze...... nou ja, als jij dat wilt...... heb ik haar laten begaan tot ze 'het' over- en tussen haar borsten had zitten....
    Daarna heb ik haar 'n uitgebreide massage gegeven en daar werd ze weer zo week en rozig van dat ze weer aan 'n nieuw partijtje wilde beginnen maar daar had ik niet zo'n zin in want de meter loopt tenslotte ook door..... (we waren ook al ruim 'n dik uur bezig geweest) Bij het afrekenen was ze zeer schappelijk, wilde niet meer als een uur betaald krijgen....

    Later op de bank zittend met 'n drankje kwam ze me weer verongelijkt verleiden met de opmerking "dat we nog helemaal niet geneukt hadden"...... en wees ze me op de vriendin met wie ze 'n trio'tje voorgesteld had..... dat bleek Carrie (ook uit Cuba) te zijn waar ze eerder mee had staan praten en dat was veel meer mijn typje..... maar die bewaren we maar voor de volgende keer.....

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Standaard Yasmine (Cubaanse)

    Dickydik,
    heerlijk gewoon om zo'n recensie over deze Latina te kunnen lezen. Heb al erg vaak met haar gepraat, heb haar afgelopen zaterdagmiddag lekker massage mogen geven(zie hookers.nl) en heb toen haar voorzichtige pogingen om het over te laten gaan in een erotische aanval in mijn richting weten af te wenden.
    Als ik jouw verhaal nu lees dan .............. had ik haar wel haar gang moeten laten gaan.

    Maar, voor mij is Yasmine altijd een beetje iemand geweest waarvan ik niet durfde/kon inschatten hoe het met haar op kamer zou zijn.
    Die onzekerheid is nu helemaal uit de wereld.

    Het lijstje met kandidate's is groeiende en groeiende.

    Nu nog de kiesdrempel halen......


    Gustomass staat in split, Go East or Go West? or go both????

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Daumen hoch een komen en gaan van Latina's...

    Het is tegenwoordig een komen en gaan van Latina's. Voor ons ijsbeertjes meer een kwestie van laten gaan en (klaar)komen.
    Een volgende verrassing afgelopen vrijdag was Yasmine, uit Cuba, die sinds lange tijd weer terug is.
    Ze zag er goed en vrolijk uit. zag er werkelijk goed uitgerust uit en had nog een vrolijk gezichtje. Dat wil bij latina's nog wel eens heel duidelijk op zon, rgen of zelfs storm stand staan.
    Yasmine had mooie natuurlijke krullen in haar mooie lange haren.
    Fijn om er haar weer bij te hebben. Zal wel weer af en toe een uurtje masseren kosten, maar ja als je daar toch bent....
    Yasmine, Bien Vienido y mucho gusto y mucho dinero. Salud.

    Gustomass.

  5. #5
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Idee VV

    Na enkele maanden afwezigheid is Yasmine in Villa Vertigo opgedoken.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Living Room 468*60