Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Silwana (Servische)

  1. #1
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:19
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard Silwana (Servische)

    Silwana (Servische)
    Leeftijd : 38 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Schouder(blad)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Silwana is Servische




    Laatst gewijzigd door MichelJ; 4 augustus 2014 om 21:24

  2. #2
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 13:19
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Gisteren en paar keer met Silwana in aanraking gekomen. Silwana is een al wat oudere dame ( op de site staat 30 jaar vermeld, maar ze vertelde me dat ze 38 was) die er goed uitziet en met een witte roos in haar haarband. Ze komt uit Beograd (Servie) en rookt veel.
    Direct na een sessie met Johanna werd ik door haar gewenkt om bij haar te komen zitten, maar ik wimpelde dat toen af omdat ik even wilde relaxen.
    Later tijdens een gangbang waar ik door twee meiden onderhanden werd genomen schoof Silwana ook nog eens aan om mijn nickname onder handen te nemen en aan mijn tepels te draaien.
    Weer en tijd later kwam Silwana in de buurt zitten en toen er massaal slow werd gedanst, betrad ik me haar de buhne. Hoewel Silwana mijn type niet helemaal is, vond ik haar wel aardig en daarbij had ik wel weer zin in een sessie. Dus betraden we even later kamer 3. Om ons heen hoorde je overal neukgeluiden, gekreun, het kletsen van lichamen. Silwana begon om rondom mijn lul met olie een erotische massage te geven. Daarna ging ze me pijpen terwijl ze mijn vingers naar haar kut leidde. Pijpen deed ze goed en tegelijkertijd kon ik haar vingeren. Daarna ficken. Cowgirl wilde ze niet vanwege haar schoenen??!! Dan maar missionaris en doggy. Poppen lukte niet waarna ze me soepel begon af te trekken.
    Na afloop nog wat nagekletst op bed. Ze vertelde tot april dit jaar in Bremen hebben gewerkt maar daar weg te zijn gegaan omdat ze zeer gekwetst was over de manier waarop de eigenaar en zijn nieuwe vriendin haar opeens behandelden. Het was een lang verhaal en ik zag dat het haar nog steeds raakte.
    Conclusie: Silwana is niet helemaal mijn type maar aardig, ze weet wat ze wil, wat mij betreft goed voor een of meerdere sessies.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

  Diamond 468*60