Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Steffi (Roemeense) ex-H7



    Steffi (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Zwart Herhalingsgevaar :
    Prijs : 40 euro Tijdsduur : 80 minuten
    Service : NMC, PZC, Beffen
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Na een weekendje Hessen wou ik lekker bijkomen in H7. Na enkele uurtjes chillen met diverse meiden liep ik de bevallige Steffi tegen het lijf. Steffi ken ik al vele maanden en ik heb haar zelfs een klein jaar geleden al eens gekamerd. Ik kon me er weinig van herinneren maar herhaling werd altijd tegen gehouden doordat ze niet kust. Omdat ze daar desgevraagd altijd eerlijk over was kwam het nooit meer tot een kamergang. Steffi is naar mijn smaak de mooiste dame van H7 en ik veerde gisteren dan ook op toen ze me vertelde nu wel te kussen. Voor mij reden om haar in de kino eens af te tasten. Helaas zat de kino vol waardoor dat eigenlijk niet lukte maar ik had eigenlijk al genoeg aanwijzingen om te vermoeden dat het kussen (voor mij erg belangrijk als GFE fanaat) niet veel zou voorstellen. Toch besloten om naar de kamer te gaan. De aanblik van haar mooie lichaam in de douche en op de kamer deed kleine pistol goed. Ondanks de drukke dagen in Hessen geen enkel probleem dus. Op de kamer kreeg ik direct haar fraaie en lekkere poesje voorgeschoven. Ok, ik had een wat ander begin in gedachten maar het beffen beviel zeer goed. Mogelijk beiderzijds, hoewel ik daar later wel aan zou twijfelen. Ze sprak zachtjes uit dat ik door moest gaan en dat ze klaar zou komen, ook kreeg ik instructie hoe ze het lekker vond. Vooral op het clitje zonder druk. Onderwijl werd ze kletsnat en haar kutje stroomde bijna. Maar ja, bijna 25 minuten verder en ik was nog steeds aan het beffen, ze zou bijna klaarkomen dus ik moest vooral niet stoppen. Het geplande half uur was voorbij en ik besloot er een uur van te maken, ik wou ook zelf wel een beetje aan mijn trekken komen en het beloofde kussen had ik nog niet meegemaakt. Toen ze 10 minuten later nog steeds bijna zou klaarkomen vond ik het welletjes. Een dreigende nekkramp maakte dat er voor mij nog weinig plezier resteerde. Ze wou wel masseren maar ik had wat anders in gedachten, Zoenen dus. Ai, dat viel even tegen....niet meer dan een (zeer) vluchtig kusje zat er niet in. Ik voelde me inmiddels zeer bekocht, na 45 min kan je de sessie niet meer afbreken wat ik mgl wel gedaan had als ik binnen 5 min had ontdekt dat er van het beloofde kussen niets terecht zou komen. Niet getreurd, met haar mond kon ze meer doen dan kussen, dus haar laten pijpen. Dit deed ze dan wel verdienstelijk en mijn teleurstelling verdween weer als sneeuw voor de zon. Toch kon ik niet meer een goede erectie krijgen mede door dat het uur al vol was en ik echt geen zin had in nog een verlenging. Bij de theke aangekomen bleken we 1 uur en 10 minuten geklokt te hebben. Meer dan een klein fooitje extra vroeg ze niet, die 10 minuten extra kreeg ik dan weer kado, terecht voelde ze aan dat ze na deze sessie ook niet meer kon claimen. En die fooi, die kwam er natuurlijk niet.

    Al met al mijn slechtste sessie sinds lange tijd met een wel zeer aantrekkelijke dame. Het lag vooral aan mezelf want ik had natuurlijk veel eerder kunnen ingrijpen (en moeten) aansturen op wat ik zelf op de kamer wil doen. Gelukkig weet ik dat in H7 de doorsnee sessies juist heel behoorlijk zijn dus ik besloot de avond af te sluiten met een andere dame. Zij bleek wel een toppertje (bericht volgt)

  3. Onderstaande 7 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 4 augustus 2014),Piet Plezier ( 4 augustus 2014),Pietjepik ( 4 augustus 2014),rmjhexe ( 4 augustus 2014),Snor ( 4 augustus 2014),terminator ( 6 oktober 2014),Willi69 ( 5 oktober 2014)

  4. #3
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    ik ga haar deze week ook eens doen en zien wat we voor elkaar krijgen. Dank voor de waarschuwing Pete!
    Der mensch ist, was er fickt.......

  5. #4
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:28
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Loopt nu in phg rond
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  6. #5
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Wat een ongelooflijk kutwijf is dit... Als ze de volgende keer bovenaan de trap staat, trap ik der vanaf! Absoluut Picasso1 waardig...

  7. #6
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:28
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Werkte je charme niet bij dit mokkel? ze probeerde me in PHG te verleiden maar ik weet dat ze belabberde service verleent aan niet-südlander dus ik trap niet in haar val en poog blind te zijn voor haar heerlijke lijf en prachtige kontje. In H7 was het een mooie dame, in PHG is ze niet meer dan doorsnee als je ziet waar ze mee moet concurreren.
    Pietje wil er nog wel ooit een keertje opkruipen, al is het maar "om haar genadeloos aan puin te krikken", zijn bewoordingen.
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  8. #7
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Ach rmjhexe, ik ken Steffi alleen van zien. Heb haar nooit wat aangedaan, dan moet ze niet ineens de popi jopi uithangen voor de andere meiden door me uit te kafferen.

    Ik heb haar in H7 genegeerd, en ook in PHG dus niks nieuws voor haar. Maar gisteren was het blijkbaar zo rustig dat ze aan het gokken was en dus aan het verliezen, helaas voor haar. Begint ze ineens tekeer te gaan tegen me, moet ze niet doen. Dan nog het lef hebben om een andere lieve meid om een Cola te vragen aan mij, als ik onder sta, voor haar zelf. Als ik dan boven kom met de Cola, zegt de lieve meid dat die voor Steffi is. Dan kiep ik die dus gewoon buiten om, heel simpel.

    Maar die leert Carlos nog kennen deze week en in het weekend! Wacht maar af, pijn zal ik haar niet doen, maar in de beurs gaat ze het deze week voelen. Als ik het verdien prima, kan ik hebben gebeurd ook vaker en dat weet jij en Pietje Pik ook. Maar niet om niets, niet bij mij.

    Overigens als Pietje Pik haar genadeloos aan puin gaat krikken, doe ik haar niets meer! Want dan is ze gestraft voor een dikke week...

  9. #8
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:28
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Pietjes dromen zijn onuitputtelijk; zijn fantasien ook
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  10. #9
    Geregistreerd
    8 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:12
    Berichten
    328
    Discussies
    5
    Thanks
    3.469
    Thanked
    262 in 129 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Werkte je charme niet bij dit mokkel? ze probeerde me in PHG te verleiden maar ik weet dat ze belabberde service verleent aan niet-südlander dus ik trap niet in haar val en poog blind te zijn voor haar heerlijke lijf en prachtige kontje. In H7 was het een mooie dame, in PHG is ze niet meer dan doorsnee als je ziet waar ze mee moet concurreren.
    Pietje wil er nog wel ooit een keertje opkruipen, al is het maar "om haar genadeloos aan puin te krikken", zijn bewoordingen.
    Afneuken die hap!

  11. #10
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht

    Ik heb haar in H7 genegeerd, en ook in PHG dus niks nieuws voor haar. Maar gisteren was het blijkbaar zo rustig dat ze aan het gokken was en dus aan het verliezen, helaas voor haar. Begint ze ineens tekeer te gaan tegen me, moet ze niet doen. Dan nog het lef hebben om een andere lieve meid om een Cola te vragen aan mij, als ik onder sta, voor haar zelf. Als ik dan boven kom met de Cola, zegt de lieve meid dat die voor Steffi is. Dan kiep ik die dus gewoon buiten om, heel simpel.

    Maar die leert Carlos nog kennen deze week en in het weekend!
    Wat zielig zeg voor die arme meid, wel een erg harde straf om haar cola om te gaan kiepen! Benieuwd hoe zich dit verder gaat ontwikkelen. Nu gaat ze het dus ook nog in haar beurs voelen.

  12. #11
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Bijna de doodstraf!

  13. #12
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Bekijk bericht
    Bijna de doodstraf!
    Immer noch besser als sich ein Spiel der Elftal anzuschauen....
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  14. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Taylor ( 2 juli 2016)

  15. #13
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Gaat het hier om de dame die zich nu "Morena" noemt... ?
    Kussen is: Van boven kloppen om er van onder in te kunnen.

  16. #14
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 20:28
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Verhuurt zichzelf nu in planet eden
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  17. #15
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    In het begin van haar H7-carriere heb ik haar wel een paar keer geboekt. Toen was ze nog niet arrogant, krengerig en achterbaks. Ze leerde daar snel, zodat ze een paar weken laten alleen door de gemiddelde Südländer nog opgepikt werd....
    Laat me even weten wanneer Pietje haar geheel en bruut gaat uitwonen.... Ik kijk dan graag naar dat mooie koppie en geschaafde knieën als ze de kamer uitkomt :-)
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  18. Onderstaande 2 leden hebben Breezahlover bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (15 februari 2016),rmjhexe (14 februari 2016)

  19. #16
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Is Steffi nog steeds actief in deze club?
    Wil haar kleine poesje ook graag weer eens uitwonen.
    Ze kan een bitch zijn en aan sommige verleent ze slechte service maar ik ben zeer tevreden over haar.
    Bij mij is het altijd goed.


    Groet,
    Spank

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Babylon 468*60