Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 42
  1. #1
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard Diana (ex Nina VG) (Roemeense)



    Nina (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig), Engels (matig), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Neus
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 45 minuten
    Service : PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij jou
    Extra info : best wel een leuke meid,alleen geen woord duits of engels. dus ik heb even moeten vermaken in het roemse.





  2. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Cat ( 3 augustus 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    admin deze meid is eruit gezet en keert niet meer terug.

  4. #3
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Admin door dat ze nergens aan de slag kon, mocht ze toch weer terug komen.
    we zullen zien voor hoelang.

  5. #4
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ik heb me zaterdagavond precies 29 minuten vermaakt met deze meid. Van de dames die alleen zaten, was zij degene die me op dat moment even het meeste aansprak. Dus maar aangeschoven. Communicatie zo goed als onmogelijk. Wel meteen een tong in mijn mond. Alvast een pluspunt. Na een paar minuten, ga de sleutel maar halen. Ze vroeg mijn sleutelnummer en...nam het hele polsbandje mee. Meteen er achteraan, want voor het zelfde geld kunnen ze je locker leeg harken. Maar nee, ze stond de tijd op te schrijven. 22:00 h. We wierpen een blik op de klok, waarop ze corrigeerde naar 22:09 h. Juist. Trucje verijdeld. Volgens Piet de slechtste van de hele crew. Achteraf vond ik het wel meevallen, of anders zijn die anderen allemaal verschrikkelijk goed. Ik heb in ieder geval in heel wat luxere clubs heel wat slechtere sessies beleefd. Maar heel apart was het wel.

    Wel een zoengrage meid, maar veel techniek zit er niet in. Steekt haar tong uit en laat je je gang gaan. Later werd er van haar kant wel wat meer variatie in gebracht, maar hier mag ze nog wel wat bijscholing hebben. Ander pluspunt, die magnifieke billen. Rond, stevig en de handen meer dan vol. Ik kick daar echt op. Minpunt: pijpen is zeer voor verbetering vatbaar. Daar maar niet te lang mee door laten gaan. Maar tijdens de beurt in missie kon ik zonder me in te moeten houden, helemaal losgaan. De hardste stoten werden moeiteloos opgevangen. Ze liet zich lekker pakken. Het tongzoenen werd nu ook beter, met wat meer actie van haar kant. Na het eindschot nog even naast elkaar gelegen voor de cooling down. En zelfs vlak voordat we de kamer verlieten nog een poos staan zoenen. Al met al niet eens zo verkeerd.

    Bij de balie wist ze niet zo goed wat ze moest rekenen. Het was 22:38 h. De man van de Theke keek mee en zei 38 minuten. Drie kwartier dus. Ik wees op de correctie. Oh ja, 22:09 h, dan is het een half uur. Meer geluk dan wijsheid, maar deze keer geen 32 minuten gezever. Dus werd er aan de locker een vijftigje uit mijn hand gegrist en weg was ze. Resumerend, een aparte ervaring met een toch wel vreemde vogel, maar achteraf leuk om het een keer meegemaakt te hebben. Zelfs herhaling sluit ik niet uit, zal er aan liggen wat er verder nog voor vrouwenvlees beschikbaar is op het moment supreme. Deze meid zou eigenlijk samen met een wat meer ervaren collega een paar trio's moeten doen, dan kan ze nog wat bijleren. Maar aan de andere kant denk ik ook wel dat ze daar weer te eigenwijs voor is. Ik heb vaker zulke types getroffen. Hebben talenten, maar weten ze niet te ontwikkelen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  6. Onderstaande 2 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 augustus 2014),Piet Plezier (26 augustus 2014)

  7. #5
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard het probleem van tijd

    dat ik al een hele tijd niet meer in goch kom is het probleem van de tijd, wat hierboven prima is omschreven, de dames in goch hebben de neiging te liegen nog voordat je ook maar wat hebt gedaan met ze..., als iemand anders dat nou eens vastlegt..., toch niet leuk om zo naar een bordeel af te reizen, ik heb de van Ulla en ik denk dat ik eens een linkje ga aanleggen met de zojuist gerapporteerde gebeurtenis....en dat is echt niet alleen nina die dat flikt...ze zouden ene voorbeeld moeten nemen aan een aantal dames in louder lounge.....
    Laatst gewijzigd door phoenix; 26 augustus 2014 om 09:09

  8. #6
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Met mijn vaste dames daar heb ik er nooit een slecht gevoel bij gehad, maar bij onbekenden is het denk ik beter om even mee te kijken, bij het in- en uit schrijven. Trust but verify.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  9. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    dat ik al een hele tijd niet meer in goch kom is het probleem van de tijd, wat hierboven prima is omschreven, de dames in goch hebben de neiging te liegen nog voordat je ook maar wat hebt gedaan met ze..., als iemand anders dat nou eens vastlegt..., toch niet leuk om zo naar een bordeel af te reizen, ik heb de van Ulla en ik denk dat ik eens een linkje ga aanleggen met de zojuist gerapporteerde gebeurtenis....en dat is echt niet alleen nina die dat flikt...ze zouden ene voorbeeld moeten nemen aan een aantal dames in louder lounge.....
    ik ga er elke week 2 a 3 keer naar de kamer ik heb dat nog niet meegemaakt.
    bij geen ene meid.
    weet je wat bij de meeste het probleem is.
    dan zijn ze 35 minuten op de kamer en willen ze 50 euro betalen.
    maar dan moet je je 45 minuten maar volmaken.

  10. #8
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Ik heb me zaterdagavond precies 29 minuten vermaakt met deze meid. Van de dames die alleen zaten, was zij degene die me op dat moment even het meeste aansprak. Dus maar aangeschoven. Communicatie zo goed als onmogelijk. Wel meteen een tong in mijn mond. Alvast een pluspunt. Na een paar minuten, ga de sleutel maar halen. Ze vroeg mijn sleutelnummer en...nam het hele polsbandje mee. Meteen er achteraan, want voor het zelfde geld kunnen ze je locker leeg harken. Maar nee, ze stond de tijd op te schrijven. 22:00 h. We wierpen een blik op de klok, waarop ze corrigeerde naar 22:09 h. Juist. Trucje verijdeld. Volgens Piet de slechtste van de hele crew. Achteraf vond ik het wel meevallen, of anders zijn die anderen allemaal verschrikkelijk goed. Ik heb in ieder geval in heel wat luxere clubs heel wat slechtere sessies beleefd. Maar heel apart was het wel.

    Wel een zoengrage meid, maar veel techniek zit er niet in. Steekt haar tong uit en laat je je gang gaan. Later werd er van haar kant wel wat meer variatie in gebracht, maar hier mag ze nog wel wat bijscholing hebben. Ander pluspunt, die magnifieke billen. Rond, stevig en de handen meer dan vol. Ik kick daar echt op. Minpunt: pijpen is zeer voor verbetering vatbaar. Daar maar niet te lang mee door laten gaan. Maar tijdens de beurt in missie kon ik zonder me in te moeten houden, helemaal losgaan. De hardste stoten werden moeiteloos opgevangen. Ze liet zich lekker pakken. Het tongzoenen werd nu ook beter, met wat meer actie van haar kant. Na het eindschot nog even naast elkaar gelegen voor de cooling down. En zelfs vlak voordat we de kamer verlieten nog een poos staan zoenen. Al met al niet eens zo verkeerd.

    Bij de balie wist ze niet zo goed wat ze moest rekenen. Het was 22:38 h. De man van de Theke keek mee en zei 38 minuten. Drie kwartier dus. Ik wees op de correctie. Oh ja, 22:09 h, dan is het een half uur. Meer geluk dan wijsheid, maar deze keer geen 32 minuten gezever. Dus werd er aan de locker een vijftigje uit mijn hand gegrist en weg was ze. Resumerend, een aparte ervaring met een toch wel vreemde vogel, maar achteraf leuk om het een keer meegemaakt te hebben. Zelfs herhaling sluit ik niet uit, zal er aan liggen wat er verder nog voor vrouwenvlees beschikbaar is op het moment supreme. Deze meid zou eigenlijk samen met een wat meer ervaren collega een paar trio's moeten doen, dan kan ze nog wat bijleren. Maar aan de andere kant denk ik ook wel dat ze daar weer te eigenwijs voor is. Ik heb vaker zulke types getroffen. Hebben talenten, maar weten ze niet te ontwikkelen.
    ik ken 2 beren die hebben de sessie binnen 10 minuten afgebroken.
    en daarom moest ze ook vertekken in eerste instantie.

  11. #9
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Nou ja, dan heeft ze wellicht toch wat geleerd. Zo slecht vond ik het niet, maar wel apart. Blijft vreemd dat ze je polsbandje meenemen als ze gaan inschrijven. Dat heb ik iig nog nooit meegemaakt. Nou heb je bij VG nog een tussenstap van drie kwartier, en als ik dan een goeie sessie heb gehad, lig ik echt niet over een paar tientjes te mekkeren, te meer als je al wat voorspel op de bank hebt gehad. Maar dit was een toevalligheid in het voordeel van de klant. Case closed.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  12. #10
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    Ben vandaag ook wezen kameren met Nina,was mijn 2e sessie van vandaag en ben eigenlijk maar op goed geluk naast haar gaan zitten Bij mij keken we gewoon samen naar het nummer op het polsbandje,tenminste ik liet haar zien waar het nummer stond,dus bij mij niet geprobeerd om de sleutel mee te nemen.Na wat gezoen en gestreel op de bank naar de kamer gegaan,degene met de sm spullen en doktor stoel,in mijn hoofd gingen al wat fantasieen los maar besloot dat maar voor een andere keer te bewaren
    Ze is een klein opdondertje kwam maar net tot mijn borst zonder haar schoenen,maar dat vindt ik ook wel wat hebben
    In grote lijnen komen haar kunsten overeen zoals noglangnietuitgewandeld beschrijft.Tongen inderdaad steekt haar tong uit en doe maar wat,maar dat werd met het neuken zeker beter,haar likken en vingeren liet ze prima begaan,ook al kwam ze niet helemaal los.Dan maar in de 69 stand,en inderdaad pijpen oppervlakkig en zeker niet diep.Dan inderdaad maar het betere ramwerk Maar gewoon op zijn missionaris gedaan en dit kleine meisje kan inderdaad wel wat verstouwen,ik kon inderdaad helemaal en diep losgaan en gaanderweg werd het tongen ook beter van haar kant,al met al wist ze me,ondanks het mindere pijpen,behoorlijk geil te krijgen met het neuken en het duurde dan ook niet lang voordat ik een spetterend orgasme had.Daarna ons rustig aangekleed en netjes 50 euro voor het afgesproken half uur betaald zonder gezeur.
    Al met al zou ik Nina niet gauw meer uitkiezen en dat komt zeker door haar mindere(eigenlijk slechte) pijp skills,zou ze dat verbeteren is het voor mij zeker een herhaling waard,maar voor nu heb ik een leuke sessie met haar gehad,maar kies toch de volgende keer een ander.Buitendien is de communicatie met haar ook niet echt je van het,en wie weet kamer ik misschien nog wel eens met haar,kijken of ze wat bijgeleerd heeft,maar dan wel als voorgerecht kan ik een topper als hoofdgerecht nemen
    Laatst gewijzigd door Mistralwind; 22 november 2014 om 18:16 Reden: typefout

  13. #11
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    is naar het Roemse land en keert eind januari weer terug.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  14. #12
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    is weer terug in van Goch
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. #13
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Eind januari is een rekbaar begrip in Roemenie
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  16. #14
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Eind januari is een rekbaar begrip in Roemenie
    dat kun je wel zeggen ja
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  17. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    31 januari verjaardagsfeestje Piet Plezier & Peppino

    Later op de avond 2 keer langer gekamerd met onderdeurtje Nina, puur op basis van de bovenmatig lijkende klik tijdens de zeer langgerekte presales (die naast het gezien haar redelijk beperkte Duits moeizaam maar toch geïnteresseerde gesprek vooral uit tongzoenen bestond) en vervolgens after- die weer uitmonden in presales in combinatie met de beleving tijdens de eerste kamergang.

    Hoewel ze zich op ging frissen na het halen van de sleutel en eerst betreden van de kamer, en we vervolgens de maximale kamerduur daarna pakten, beide keren probleemloos door haar het juiste bedrag van me verlangd. Het is echt een schatje met een misschien wat onbehouwen, maar wel enthousiaste tongzoen-techniek en zacht, maar heerlijk, zo nu en dan zeer diep pijpmondje en -keeltje en een heerlijk kutje, dat ze uitgebreid laat verwennen met tong en vingers onder volledige overgave. Regelmatig onderbreekt ze het pijpen om een paar tongzoenen te halen om vervolgens tot het gaatje te pussysliden. En waardeert het ook bijzonder als deze favour wordt gereturned onder het returning the favour... Beide keren in extreem intieme, afwisselend zeer harde en uiterst langzaam "romantische" missio verschrikkelijk klaargekomen. PPZ: 8,5 (7,0/9,0/9,5)
    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 13 februari 2015 om 09:52

  18. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 6 maart 2015)

  19. #16
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Uit mijn verslag van vrijdag 27 februari:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Inmiddels was Golfpik met Nina weg geweest en kwam hij uiterst tevreden terug van zijn kamertje. Nina had de hele avond ook naar mij liggen lonken (en waarschijnlijk ook de rest van het gezelschap) en was niet vies van af en toe eens onder mijn handdoek checken wat de "stand" van zaken was. Daarbij tevreden en geil lachend proberen om me een tongzoen te verkopen, hetgeen ik meerdere keren met succes kon afslaan, niet omdat ik dat wilde maar omdat ik zelf vind dat dat de grens is waarop je toch wel enigszins tot een kamertje verplicht bent... Van de andere kant intrigeerde ze me wel en bleef ze toch een hele tijd met Golfpik en mij staan flirten... Ik denk dan ook dat ze op twee paarden wilde gokken (wat een grappig spreekwoord in deze context) en het was haar met Golfpik ook bijna gelukt.. Zelf was ik voor mijn gevoel behoorlijk gesloopt van de drie kamers met Michaela en dat gaf ik haar ook aan, maar mevrouw bleef aandringen en gooide alles in de strijd om me tot een kamertje te verleiden... en zoals bekend wint de aanhouder altijd...

    Een geheel onverwachte wending, want hoewel Nina er (zoals verwacht) geen yoghurt meer uit kreeg gezogen, getrokken, geneukt en wat ze zoals nog meer geprobeerd heeft, ik heb er wel degelijk van genoten. Wat een geile doos is die Nina... en wat ging ze helemaal los... Ik kreeg zelfs het idee dat zij op gegeven moment nog meer genoot van mij dan andersom, want ze was behoorlijk teleurgesteld toen ik na 1:20 uur de sessie beëindigde (voordat ze mijn lul er in haar verwoede pogingen bijna van af trok)... Super sessie dus, zeker voor herhaling vatbaar!

    Toen ik uiteindelijk met Nina van kamer af kwam, stond ik in een bijna lege club. Ik had in de loop van de avond totaal niet doorgehad dat de tijd zo snel om vloog en dat het nu opeens al 4:55 uur was! Ik vind dat je dan met recht mag zeggen dat dit een van de gezelligste clubs van NRW is, misschien wel DE gezelligste... maar dat moet ik nog evalueren met wat meer bezoekjes...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  20. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 6 maart 2015),Sjeufke ( 6 maart 2015),Wentelt Eefje ( 6 maart 2015)

  21. #17
    Geregistreerd
    2 november 2014
    Last Online
    22 mei 2015 @ 14:50
    Locatie
    in elke club
    Berichten
    112
    Discussies
    16
    Thanks
    185
    Thanked
    296 in 118 posts

    Standaard

    zo die nina wat kan die lekker pijpen en neuken pff zeker de moeite waard

  22. #18
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 18:01
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    --> Aca Gold. Nieuwe werknaam Diana.
    Pluk de dag of een bloemetje

  23. #19
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op 17 juli in AcaGold met Diana voor de eerste maal de trampoline opgezocht.

    Ik trof Nina, die ik nog kende van Van Goch, in de gang. Ze werkt inmiddels toch al weer een aantal weken in AG. In AcaGold gaat ze door het leven onder de naam Diana. Diana al een paar keer gezien in AG. Vanwege haar mindere optiek legde ze het af tegen anderen. Van Licky Luke ooit begrepen dat haar service zeker goed is. Het koppie is wel aanlokkelijk, maar links en rechts is er een kilootje te veel. Ik gaf haar een zoen en zonder dat ik het door had , lag mijn tong tegen haar huig aan te klotsen. Ter verdere verkenning naar de kino om wat verder 'te praten'.
    In de opwarmtijd bleek Diana, althans voor mij, uit het juiste hout gesneden te zijn. TZ en Blasen met veel verve! Een uurtje met Diana doorgebracht.......met volle tevredenheid. Het begon als GFE, maar eindigde in een heftige PSE.

    Diana: zwart halflang haar, 75B, lengte 1,60m, maat 36, 23 jaar, Roemeense
    PZC: Goed (GOSP = 0,8M)
    EL: Buitengewoon goed!
    TZ: gevarieerd
    Vingeren: yep
    Beffen: doet aardig mee
    NMC: Missio (zu schnell fertig)
    GFE: 70%
    PSE: 90%
    Optiek: GND, slappe borsten
    Extra's:
    Herhalingsgevaar 80%
    Aftersales: regelmatig

  24. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (21 oktober 2015),licky luke (25 juli 2015),MiniME (26 juli 2015)

  25. #20
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ieder natuurlijk zijn mening maar eigenlijk vond ik ze een van de minder aantrekkelijke dames in het halfrond. Ook eigenlijk kwam ik maar tot die vaststelling toen de sessie al lang voorbij was en ze op een gegeven moment eigenlijk zowat volledig naakt rondliep in de club. Doordat ik haar toen eens flink een tweede keer bekeken had, lukte het haar niet meer om mij een tweede keer op kamer te krijgen. Ondanks aanhoudende verwoede deftige pogingen.

    Ik maakte nogal onverwacht kennis met Diana. Ik was nog maar net omgekleed en liep door de ronde gang, op weg naar de bar/lounge/resto. Ineens versperde Diana mijn weg. Diana pakte me vast, innig vast en begon meteen tegen me aan te wrijven. Ik werd echt overvallen door haar. Het duurde ook niet lang of ze begon mij in mijn nek te kussen. Lieve zachte sensuele kusjes. Ze lijkt daar van te houden want dit gebeurde regelmatig gedurende mijn dagverblijf daar. Gek dat dit kenmerkende nog niet expliciet vermeld werd in haar recensies (of doet ze dat alleen graag bij mij ?). Ik dacht zoiets van: "ho maar". Diana duidelijk niet. Als ze zo dicht tegen je aan staan plots, zie je natuurlijk wat minder van het lijf(je). Ze heeft in ieder geval een mooi gezicht met een kapsel dat bij haar past. Ik moet wel opmerken dat haar haar niet zo zeer zwart is maar eerder donkerkastanjebruin. Een beetje golvend ook. Zo eens mat dat machientje erdoor geweest, weet je wel. Zonder hakken geef ik haar ook zeker geen 1,60 m. Mijn Duits is ook maar Vlaams-Duits en zeker niet mijn moedertaal maar ik had met haar geen communicatieproblemen en vond haar Duits goed meevallen. Ik las ook ergens dat ze slappe borsten heeft. Ik vind dat kort door de bocht maar het is natuurlijk maar wat je onder slap verstaat. Ik vind haar borsten mooi. Ze hangen een beetje door, op een natuurlijke manier. Dat maakt haar borsten net zo aantrekkelijk. Heerlijk om mee te spelen. Een stuk leuker dan een A-cup die niet hangt of een nep C-cup die stijf staat.
    Diana hield vol. Het leek wel alsof ze er al op rekende dat de kans groot zou zijn om met mij al naar kamer te kunnen gaan. Ik denk niet dat dat al een dame is gelukt om mij gelijk bij binnenkomst te forceren tot seks. Diana duwde mij tegen de muur en bleef zo tegen me aanwrijven. Nog kusjes in de nek en ze wou duidelijk ook beginnen tongzoenen. Enkel zoentjes op de mond waren niet te voorkomen maar tongzoenen liet ik niet toe. Net omdat ik nog niet wou gaan kameren. Ze probeerde me nog in de grote kamer te duwen (kino) maar ook dat wou ik niet. Ik liet haar dan maar duidelijk verstaan dat ik eerst een koffie wou en wat eten. Ik liet haar los.

    Op weg naar de bar was het voor mij in feite al zeker dat het met Diana niet tot een kamer zou komen. Zij was niet mijn type. Laten we het daar bij houden.

    Een tijdje nadat ik gegeten had, komt Diana toch weer in mijn buurt. Diana gaat over een sofa zitten waarin ik zat. Ze vraagt tot twee keer toe om bij haar te komen zitten maar ik antwoordde negatief. Sinds mijn avonturen met Alina ben ik te weten gekomen dat je er wel degelijk rekening moet mee houden dat als je stellig iets niet wil, je het gratis krijgt. Toen was dat een trio. Nu kwam Diana dan maar bij mij zitten. Op mijn schoot. Ik had niets bravers verwacht van haar. Meteen is het dolle pret op de bank. Ze kruipt al gauw met haar handen onder mijn handdoek. Da's nu niet echt de juiste manier om mij te verleiden. Zag ze het aan mijn gezichtsuitdrukking? Ik weet het niet maar ze beperkte deze actie tot iets zeer kortstondigs. Als snel begint ze weer teder te kussen in mijn nek. Ik kus haar ook wat in haar nek. Ze begint wat later ook aan mijn tepels te sabberen. Nog later bleef het niet beperkt tot wat sabberen maar begon ze er (lichtjes) in te bijten. Dit hield ze wat aan. Ik liet dan ook blijken dat ik dat best graag heb. Het kan me best opwinden. Aan actie geen gebrek bij Diana. Mijn lul werd als vanzelf stijf. Eens dat zover was, begon ze mij te berijden op mijn schoot. Pogingen tot tongzoenen werden voorheen al verschillende keren ondernomen door haar. Nu pas liet ik het toe en tongzoenden we al volle bak in de sofa. Wat een actie al op de sofa! Niet echt zo heel gebruikelijk in ACAG in de lounge. Dat we vooral door de andere dames bekeken werden zal jullie dan ook niet echt verwonderen. Niet dat wij ons daar wat van aantrokken. Toen ik haar begon te tongzoenen was ik helemaal geil geworden van haar. Anders zou ik er niet mee begonnen zijn. Dat een kamer zou volgen, wist ik van dat moment af ook wel. Diana is niet mijn type maar misschien is het niet zo slecht om af en toe eens met iemand mee te gaan die niet helemaal je type is om jouw typetjes niet beu te worden? Een mens kan zichzelf van alles wijsmaken op het moment dat hij geil is om toch toe te geven aan zijn eigen opgelegde restricties. Is geile goede seks trouwens niet beter dan een mooi poppetje dat er ook ligt als een pop? Ja toch?

    Eén ding moet ik haar alvast nageven. Je moet al heel wat in je mars hebben om mij tot een kamer te verleiden nog voor ik ook maar iets van wellness heb gedaan én al zeker als je dan niet mijn type bent en als ik de dame voor de eerste keer ontmoet.

    Op weg naar kamer. Dat duurt wel even. Diana moet naar de toog lopen, over de toog hangen (zeer gebruikelijk daar) en iets op een papiertje zetten. Dan moet er nog naar boven gelopen worden om dan in de kamer te belanden. Heel die tijd was mijn lul nog niet verslapt (of toch bijna niet). Zelfs nadat Diana terug kwam van haar wasje, was mijn lul nog steeds niet volledig in ruststand. Ze heeft duidelijk iets wakker gemaakt in mij vanbinnen. Wel stip ik het niet als positief aan dat als je op kamer komt en dat het eerste wat staat te gebeuren is dat de dame haar nog moet gaan verfrissen. Dat doe je toch na kamergang. Dit is ook geen ramp natuurlijk.

    Al gauw lagen we op het bed. Heerlijk rollebollen maar toch voorzichtig. Diana is duidelijk bevreesd voor naakte aanrakingen tussen penis en vagina. Dat er duchtig aan pussy sliding zou gedaan zijn lijkt me bijna onvoorstelbaar met haar. Natuurlijk werd er nu ook weer flink getongzoend. Ik kan me wel iets voorstellen bij wat anderen schrijven als ze schrijven dat het nonchalant is bij haar. Dat klopt ook wel. Die bevinding had ik ook. Anderzijds doet het er bij haar niet toe hoe je wil tongzoenen en kan je daar gemakkelijk de leiding in nemen. Ze volgt wel. Bij mij althans. Dat wild gelebber boog ik dus om tot wat meer intimiteit. Niets op aan te merken verder. Ik vind haar borsten prachtig. Het was dus een waar genoegen om daar heerlijk mee te spelen. Jammer dat ze op dat moment ook niet weer met mijn tepels begon te spelen en bijten. Op een gegeven moment vraagt Diana of ze me mocht beginnen te pijpen. Nu komen we tot het punt. Het verschil tussen op kamer gaan met een dame die helemaal jouw type is of een dame die niet jouw type is. De ontzettende zin om mevrouw "helemaal op te eten" komt spontaan op bij een dame die mijn type is, bij Diana dus niet. Hierdoor liet ik haar begaan al vond ik dat ze de vraag was snel stelde. 69, beffen.... Ik had er geen behoefte aan met haar. Beetje vingeren wel. Dat vind ik altijd heerlijk. Zeker als ze snel vochtig worden zoals Diana. Het pijpen wordt hier bijna eensgezind omschreven als van mindere kwaliteit. Ik omschrijf liever dat haar pijpkunsten gelijk zijn aan de manier waarop je haar mag beuken. Flink stevig er tegenaan gaan dus. Dat heb ik dan net weer niet zo graag. Hierdoor beantwoordde ik haar vraag ook positief toen ze me vroeg of er al kon geneukt worden. Ondanks dat Diana zowel crème op het condoom smeert als aan haar poes, had ik bij flink wat momenten toch een geweldig gevoel binnenin haar. Tijdens missio mocht ik wat met haar tieten spelen en werd er ook getongzoend. Op die manier kwam ik klaar. Eind al goed.

    Na het klaarkomen bleef er nog tijd over om wat te knuffelen (nu ja, knufellen), tegen mekaar aan te liggen en wat te zoenen en te tongzoenen.

    De kamergang duurde zeker geen halfuur maar daar had ik ook zelf wat voor gezorgd. Geen opmerking naar haar toe hierover.

    Ik kwam tevreden van kamer en werd nog gelukkiger later toen ik overvloedige after sales van haar kreeg met flink wat geflirt. Zo kwam ze op een gegeven moment in de avond weer op mijn schoot zitten. Weer hetzelfde tafereel als de eerste keer. Kusjes in de nek, op me rijden met veel enthousiasme, zoentjes op de mond en ook tongzoenen. Ik hield de tongzoenen nu niet meer tegen. Ten slotte had ik mijn duitje in het zakje gedaan. Ik maakte haar wel snel duidelijk dat ze niet moest rekenen op een tweede kamergang. De volgenden zouden toch weer mijn typetjes worden. Ze hield het niet meteen voor bekeken.

    Nog later op de avond (omstreeks 22:00) komt ze weer op mijn schoot gesprongen. Weer dezelfde taferelen. Niet dat ik al alcohol op had maar ik wou gewoon wat gek doen. Terwijl ze op me reed deed ik wild mee en gebruikte al mijn krachten om haar veilig flink de hoogte in de wippen. Ze vond het echt leuk. Even was ze niet de DVP maar gewoon haarzelf. Uiteraard trokken we weer de aandacht van vooral de andere dames en dan niet in het minst al die mooie poppetjes die allicht zoiets hadden van wat moet die allemaal niet doen om te kunnen scoren. Flori vond het ook echt leuk. Zij zat in de sofa achter me. Toen Diana toch weer wegging omdat ik nog steeds geen tweede keer met haar wou, waagde Flori meteen haar kansen bij mij. Helaas met een snelle kamervraag dus totaal verkeerd.

    Diana: wie niet kijkt naar uiterlijk maar enkel geile seks wil of wie valt op zo'n types, zeker aan te raden. Ik heb bij haar niet echt sporen ontdekt van GFE maar wel van PSE. Behalve pussy sliding en neuken zonder condoom heeft ze geen beperkingen. Zo is bijvoorbeeld vingeren geen probleem .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  26. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    biged (21 oktober 2015),hasta la pasta ( 7 september 2015),licky luke ( 7 september 2015),Sjeufke ( 7 september 2015)

  27. #21
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Mijn ervaring met Diana (en destijds Nina in van Goch) was toch iets closer... aan pussy sliden geen gebrek, tot aan het gevaarlijke punt aan toe...

    Als je haar echt flink geil hebt heeft ze de seks harder nodig dan haar klant en verslindt ze hem met huid en haar, zou ik bijna zeggen...

    Ze is misschien optisch niet de mooiste maar als ze geil is kan ze je vrijwel probleemloos veroveren, zoals ik ook in het verhaal van sexenfun lees.

    Komt allemaal erg bekend voor, op het gebrek aan pussysliden na wat ik dus wel heb (mogen) ervaren.. en ook het pijpen deed ze bij mij van zacht naar wat steviger opbouwen .. heerlijk ... Bij mij ook geen (behoefte aan) crème of andersoortig glijmiddel en inderdaad een heerlijk gevoel toen ik in haar zat...

    Wat mij betreft een geil toppertje, mooie afwisseling voor een overwegende GFE zoeker, hoewel ze toch ook wel weer heel aanhankelijk kan zijn...

    En haar pre- en aftersales zijn dik in orde! Mag wat mij betreft blijven!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  28. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (21 oktober 2015),Klatergoud ( 7 september 2015)

  29. #22
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.443
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    In elk geval was ruim een half jaar geleden in Van Goch haar pussysliden op zijn minst riskant te noemen... maar ze kan natuurlijk - al dan niet door schade en schande - wijzer zijn geworden...

  30. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 8 september 2015)

  31. #23
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Heerlijk vrouwtje deze NINA en voor haar ga ik naar ACA GOLD,maar vooral voor FERNANDA(PATRICIA).

  32. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (13 september 2015),licky luke (13 september 2015)

  33. #24
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik heb op 31/12/2015 voor het eerst gekamerd met Diana.

    Diana staat enkele kilootjes te zwaar, waardoor het tot verleden week nog nooit tot een kamergang gekomen was, maar alleen al omwille van haar lieve, mooie gezichtje, stralende ogen en geile aanblik, zat een kamergang er toch al een tijdje aan te komen.

    Presales, in 3 stukken, waren héél goed: rustig aan en met de nodige tongzoenen en gefrul aan Piet. Alleen jammer dat Diana telkens weer alles wat we besproken hadden vergat (of niet verstaan had?), waardoor onze 3 gesprekken eigenlijk een kopie waren. Op deze manier raak je uiteraard wel nooit uitgepraat met een meid .

    De kamergang was heel goed: lekker tongzoenen, een korte maar bevredigende pijpbeurt, lekker pussysliden en neuken in 3 standjes, waarbij ik, ondanks 4 orgasmes een dag eerder in PHG, probleemloos klaarkwam.

    De aftersales waren ook dik in orde: Diana is me nog meermaals even goeiendag komen zeggen. En toen ze de club om 17u verliet, kwam ze me spontaan nog een lekkere tongzoen geven.

    Herhalingsgevaar: groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  34. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 4 januari 2016),licky luke ( 5 maart 2016),Manureva ( 4 januari 2016),Sjeufke ( 8 januari 2016),Wentelt Eefje ( 4 januari 2016)

  35. #25
    Geregistreerd
    30 oktober 2014
    Last Online
    1 april 2024 @ 06:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    85
    Discussies
    3
    Thanks
    226
    Thanked
    278 in 49 posts

    Standaard

    Gisteren voor de eerste keer in Acapulco Gold geweest. Bij de ingang stond een meid te praten met de Thekefrau, die mij enkele ondeugende blikken toe werpte, naar het later bleek Diana.
    Frisdrankje gepakt en plaatsgenomen op een bank, terwijl Diana een paar rijen voor me zat. Al snel kwam ze naast me zitten, ze sprak aardig duits dus even over vanalles en nog wat gekletst. Al snel begon ze met kusjes in de nek die uiteindelijk over gingen tot voorzichtige tongzoentjes. Zeker een 20minuten heb ik kunnen volhouden maar het begon mij toch te kriebelen, dus maar gevraagd of ze met me mee wilde op een kamer. Terwijl ik me nog voor had gehouden dat ik eerst een uurtje aankeek, zodat ik een goed beeld kreeg wat voor dames er aanwezig waren. Maarja, dat werd het dus niet, later ook geen spijt van gekregen.
    Diana ziet er leuk uit met een leuk kopje, paar kilootjes te veel en kleine borstjes. Meestal heb ik met dit soort meiden wel een betere ervaring dan met de meiden die eruit zien als een pornoster. Tongzoenen kan ze heel goed en dit bleef ze dan ook veelvuldig doen. Heerlijke sex met haar gehad, waarbij ze trouwens een ster is in het pijpwerk. Afgaand op de vorige recensie's van een tijd terug heeft ze het een en ander bijgeleerd.
    Afwisselend pijpen, beffen, tongzoenen, knuffelen, vingeren, echt een girlfriend experience. Uiteindelijk te snel gekomen in missionaris, maar toch bijna een uur volgemaakt met haar op de kamer. Samen naar het buffet gegaan, en samen gegeten. Waarbij ik eigenlijk nog wel zin had in een tweede ronde met een andere meid. Er liepen namelijk flink wat meiden rond die mij konden bekoren. Maar moest op tijd terug naar het zuiden rijden, dus dat werd hem niet voor vandaag. Aangegeven aan Diana dat ik afreisde en wellicht nog een keer terugkwam. Omgekleed en klaar om te vertrekken kwam ze nog even afscheid nemen bij de Theke, in de vorm van een lange tongzoen.
    Een leuke meid, die weet hoe ze je moet verleiden, pre-sales en after-sales perfect. Zeker voor herhaling vatbaar maar volgende keer toch ook wel zin in één van die andere leukerds die er rond lopen.

  36. Onderstaande 8 leden hebben kwakky90 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 maart 2016),Dalton ( 5 maart 2016),hasta la pasta ( 5 maart 2016),Klatergoud ( 5 maart 2016),licky luke ( 5 maart 2016),Liefje (12 juni 2016),Manureva ( 5 maart 2016),Sjeufke ( 5 maart 2016)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.

Diamond 468*60   Babylon 468*60