Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Threaded View

  1. #2
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    16 mei 2024 @ 18:23
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    736
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    594 in 263 posts

    Standaard

    Felrops had er een uitstekende sessie met Sabrina opzitten. Daarna bleef ik een beetje op m'n honger zitten. Mijn toppertjes (Elena, Maria, Veronika...) hadden blijkbaar vakantie genomen. De honger werd even gestild door de uitstekende keuken, maar qua dames vond ik mijn gading niet. Ik vroeg me al af of het wel de moeite loonde voor één goede sessie een tweetal uren heen te rijden. Er waren heel wat nieuwe dames, niet allemaal mijn stijl. Eentje kwam naast me zitten toen ik een koffie dronk. Samantha, Russische naar eigen zeggen. Enige tijd in Dortmund gewerkt, en nu enkele dagen in Panthera. Kabbelend gesprekje. Ik aarzelde wat. Samantha drong niet te veel aan - voor mij de goede aanpak. Met twijfels haar maar een sleutel laten halen.


    Je voelde nog voor de deur in het slot viel dat het allemaal goed zou komen. Haar zachte handen gleden over m'n buik en Samantha begon heerlijk te tongzoenen. Niet even, omdat het moet van Panthera. Het was warm, nat en zeer intens. Toch op bed beland. Ik gaf aan dat het een rustige sessie mocht worden. Samantha begreep de boodschap meteen. Het werd een onvergetelijk uurtje. Niet alleen uitgebreid en lang zoenen, maar bijvoorbeeld waanzinnig lang eierlecken. Ik gaf aan dat ik dit erg lekker vond en dus speelde Samantha hier op in. Dat was één van de fijne punten van Samantha. Ze zocht naar wat ik leuk vond, en deed daar iets mee. Ze wou mij een fantastisch uurtje doen beleven. Pijpen was erg goed: Samantha volgde m'n aanwijzingen en wisselde verschillende tempo's mooi af. Beffen, vingeren... Samantha bood het zelf aan. Neuken ging ze goed in mee. Samantha communiceerde ook goed, vertelde best wat over haar zelf. Een van m'n beste sessies dit jaar. Ze staat zeker in m'n top 5 van dit jaar bij de Miss Ijsberenverkiezing.

    Een meid die buiten de kamer enigszins gereserveerd is. Op de kamer doet ze echter veel meer, dan in de bar beloofd.

    Samenvatting: een servicekanon dat Panthera maar bij zich moet houden. Die andere lieverds zullen op de tippen van hun tenen mogen staan, want er is een stevige concurrente bij in Panthera. Wij kunnen er alleen maar van profiteren.

  2. Onderstaande 5 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 3 augustus 2014),Bosco ( 3 augustus 2014),MiniME ( 3 augustus 2014),Pietjepik ( 3 augustus 2014),Sjeufke ( 3 augustus 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.

  Living Room 468*60