Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard PT Havanna Kerpen open?

    Iemand al geweest,website geeft geen prijs aan:-)
    Ziiet wel goed uit qua vrouwen...
    Ga binnekort checken


    Partytreff-Havana

    Dieselstr. 6
    50170 Kerpen
    Tel.: 0152-27568663

    Öffnungszeiten:
    Mo-Do+So+FT 11-1 Uhr, Fr+Sa 14-5 Uhr
    Laatst gewijzigd door Big30; 31 juli 2014 om 10:00
    De Riesen-Eisbear...

  2. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (30 juli 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    De website is open, ik zou bericht krijgen indien de club ook open zou gaan. En dat zou pas volgende week zijn....
    Maar niets zo veranderlijk ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (31 juli 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley was er vanmiddag om te zien wat er is geworden van de oude pole/relax....:-)
    Tent is grondig bezig op te knappen,er is nog wel wat te doen maar jacuzzi buiten en sauna werkt.
    De nieuwe eigenaar is bekende van wooley....werkt ook in mg pt rheydt op 81
    Is nu voor zichzelf begonnen.
    Er waren zo'n 8 dames vooral bulgaartjes.dat gaat in toekomst veranderen vlgs eigenaar.
    Qua beren rustig circa 5 beren max.(vacantie)
    Eerste ronde met juliana die ik al 7jaar ken..oef:-)
    Tweede ronde met andrea klein maar fijn,jammer dat ze weinig duits praat,deed goed haar best
    Derde ronde met gina,vierde met gaby en afgesloten metnaam vergeten....:-)
    Was een leuke feestsfeer,werd gedanst en was er gezellig...:-)
    Nog een leuke beer uit limbabwe mee gepraat.:-)
    Wordt vervolgd
    De Riesen-Eisbear...

  6. #4
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Prijs is nu 59 euro omdat het nog niet zo is als eigenaar wil...:-)
    Toen ik er was waren er broodjes en koek:-)
    Vlgs eigenaar word prijs pas aangepast als zowel faciliteiten als dames van kwaliteit zijn die 89 euro rechtvaardigt.
    Ciao
    De Riesen-Eisbear...

  7. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (13 augustus 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ben nu voor de tweede keer daar geweest, de eerste keer was het nog lovefactory.
    De dames dringen zich niet zo op als bij lf, schrok toen van het rond vliegend wit goedje(bah).
    Was toen mijn eerste ervaring van een sexclub als dit.
    Club havana is beter en de dames over het algemeen aardig.
    De eerste weet ik niet meer dacht gina en een andere nieuwe meid( was wat schuchter nog).
    Niet slecht.
    Maar juliana was de tweede en echt een topper, echt genoten van haar.
    De derde was Andrea ja klein maar erg fijn en deed geweldig haar best,
    tsja mijn kruit was verschoten en ik moest naar huis toe,anders......
    @wooley die leuke beer was ik.
    Eens kijken waar ik zaterdag naar toe ga,misschien partytref.

  9. #6
    Geregistreerd
    2 april 2014
    Last Online
    21 januari 2020 @ 16:51
    Berichten
    30
    Discussies
    1
    Thanks
    15
    Thanked
    39 in 19 posts

    Standaard Partytreff Havana

    Ik heb deze opvolger van de LoveFactory eind Augustus eens bezocht (was toen de aktieprijs = dagkaart voor 69€) en ja, de ruimtelijkheden waren wel wat veranderd; er zijn geen bedden meer voor openlijke akties, alles gebeurd dus in de kamers; club is volledig opgeknapt, douches zijn nu wel ok, buiten staat er een whirlpool waar je lekker met de meiden in kan, muziek is niet meer zo luid als vroege...,maar de meiden waren niet veelbelovend. De meiden van Lovefactory zijn daar niet meer (zijn nu in Viersen Funpark en Mönchengladbach Limitenstrasse) en de aanwezige dames, allemaal bulgaarse of roemeense waren naar mijn smaak toch iets "te korpulent". Eerst maar eens de nieuwe slanke, mooi uitziende meid (naam vergeten) mee op de kamer genomen, en het was een "ramp": geen TZ, PMC, SMC enz, hier niet aankomen, dat mag niet... dus maar vlug afgewerkt en terug naar onder een colatje drinken. Deze meid was er nu eind september zoals verwacht ook niet meer aanwezig.
    Een meid, al wat ouder, Angelika had toen een geel pakje en kniehoge lederen laarzen aan; vondt ik geweldig geil. Ben dan met haar gaan kameren ...en het was goed, (uitgezonderd dat ze geen TZ doet), zelfs zo goed dat we na een cigaretje terug naar boven gingen...Ze biede zelfs anaal aan voor 30 extra, maar dat was het mij toch niet waard. Dus na een half uurtje weer naar onder gegaan en wat gerelaxt in de sauna. De meiden zijn meestal met mekaar op roemeens aan het babelen en komen dus niet spontaan op je toe. Dan maar nog eens rond 4 uur met Angelika een laatste sessie gemaakt en "she makes my day".
    Dus, voor 69€, vier mal gekamerd waarvan 3 goede sessies, ben ik dan tevreden naar huis gegaan. Het aanwezig publiek was overwegend turks, maar eerder rustige ijsberen.
    Dan, op 26 september een tweede testloop gedaan. De prijzen zijn weer veranderd. Ben daar zo tegen 20 uur aangekomen en een dagticketje genomen voor 79€ (een 2 uren-ticket was voor 69€ verkrijgbaar). Angelika was er nog, maar ze herkende me niet, wat me wel wat telleurstelde, en de sessie met haar was toch niet meer zo overweldigend als de vorige keer. Er was een nieuwe meid, Amanda, 24j, een slanke bulgaarse die ook goed duits kon, en die een zeer goede service aangeboden heeft (met TZ op de kamer, PZC, NMC), heeft zich ook zeer ruim de tijd genomen (wij waren 2 x zeker een 40tigtal min op de kamer) en ik was met haar zeer tevreden. Ben dan ook met haar eens in de pool buiten wat gaan knuffelen, wat aangenaam was.
    Op het einde eens met een jonge bulgaarse gaan kameren (Melek), maar dat was zoals ik het reeds verwachte een ramp.
    In 't geheel was het niet slecht, aangezien ik daar wel ook eens graag de sauna gebruik, maar de prijs is definitief te hoog voor de aangeboden prestaties; eten is beperkt tot koekjes of boterhammen... en dan is het bij de huidige benzineprijzen de reis toch niet echt waard.
    Overigens was Sylvia daar, maar ze werkt er niet meer. Heb wel een aangenaam babbeltje over de "oude tijden" met haar gehad. Overigens bood ze me wel aan een priveesessie met haar te doen voor 150€, alles ZC, maar dat is het mij toch niet waard.
    Dus mij zullen ze daar een hele poos niet meer zien als de meiden niet beter worden. Hun HP is ook nog niet uptodate en blijkt nog steeds in de maak te zijn. De fotos van de meiden op de site zijn wel wat verslankt met photoshop...dus wel een verassing als je de werkelijkheid ziet.
    Voor minder geld krijg ik in Viersen, Krefeld of Mönchengladbach toch een betere service geboden met mooiere meiden.
    Overigens, zonder condoom gaat daar niets meer...
    Laatst gewijzigd door Omega69; 29 september 2014 om 04:41 Reden: spelfouten

  10. Onderstaande 4 leden hebben Omega69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 december 2014),Oudebelg (29 september 2014),PollekeZuid01 (18 oktober 2014),Ties85 ( 3 oktober 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

  Babylon 468*60