Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 62

Discussie: Reni (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard Reni (Bulgaarse)



    Reni (Bulgaarse)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : E Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 80 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info : 80 euro voor een uur met meerdere keren klaarkomen





  2. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    einzelganger ( 6 juli 2016)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Uit mijn Villa Marisol Algemeen recensie:

    In de whirlpool bleek de klik met Reni niet alleen boven water zoenend, maar ook onder water richtte zich mijn waardering voor haar op. Na uitgebreid het chloor van ons (en voor Reni uit zich) te hebben gewassen, zochten we samen een kamer op. Niet alleen het zoenen en strelen was op GFE-nivo, ook het pijpen(ZC) was met gevoel, erg lekker. NMC deed Reni ook erg lekker en omdat dit de eerste kamergang was, redelijk vlot in (een rubber in) haar klaargekomen. Ontspannen door een goede massage en toen de volgende ronde, waarbij ze mij met haar pijpkunst al snel weer paraat had om te neuken. Na opnieuw prima cow-girl, bleek ondanks dat ik echt niet groot geschapen ben doggy al snel te hard voor haar, in missio was haar handje ertussen te voelbaar en teveel niet mijn beleving, waarna ze me op mijn verzoek dan maar prima klaarzoog. Een bijzonder fijne kamer met goede klik, maar het neuken had beter gekund, daarom geen 100% herhalingsgevaar

  4. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (19 juli 2014),SAS (18 november 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    20 juli 2011
    Last Online
    5 september 2017 @ 16:51
    Berichten
    84
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    37 in 14 posts

    Standaard

    Kan me bij bovenstaande aansluiten, ook voor mij was zij de eerste voor vandaag. Ik geef haar een 8 min
    A dirty mind is a joy for ever

  6. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch dwarsligger

    Helaas kan ik mij niet aansluiten bij de recensie van Wentelt Eefje. Al was het al maar omdat ik maar een halfuur met haar ging. Ik merk wat negatieve puntjes op die mij zouden storen, moest dat bij mij het geval geweest zijn. Bijvoorbeeld waar WE schrijft dat ze in missio met haar vingers aan je lul licht te prutsen. Verder zou ik bij "minpunten" gezet hebben dat ze ondanks (bijvoorbeeld tongzoenen) de GFE niet benadert.

    Er zijn ook dingen die ik herken. Pijpen met gevoel en ja, ze is lief, teder en zacht (vandaar dat doorstoten op z'n hondjes niet haar wens was bij WE).

    Reni heeft voor VM in Amnesia een tijd gewerkt. Als ze daar de service heeft geleverd die ze nu in VM levert, moet ze daar bij de besten gehoord hebben (of enige beste geweest zijn).

    Het kwam al snel tot een gesprek tussen haar en mij. Ze herkende mij. Ik kan ook nergens meer komen of ze kennen mij. Andersom is dat veel minder het geval. Zo liet ze ontvallen dat ze mij kende van Amnesia. Dat zal dan ook wel zo zijn. Ze was al heel lief en vriendelijk, spontaan en leuk maar op dat moment ging mijn ontbijt voor. Na mijn ontbijt stond ze terug bij mijn tafel. Ze had een excuus klaar maar ik verdenk er haar van dat ze (bij manier van spreken) mee uit mijn bord heeft gegeten. We zijn even in een sofa gaan zitten. Ik vond ze een van de mooiste dames die aanwezig was gisteren. Reni is slank én heeft de nodige vrouwelijke vormen ook van moeder natuur meegekregen. Ze heeft een lekker kontje en een mooie stevige B-cup (C-cup vind ik het niet). Ze heeft een hele mooie uitstraling in haar gezicht. Ze "fonkelt". Reni heeft wondermooie bruine kijkers. Haar haar is lang en ze draagt het los, hier en daar licht rasta in haar haar verwerkt. Op kamer doet ze spontaan haar haar in een paardenstaart. Ik heb liever dat ze op kamer (ook tijdens het pijpen) hun haar los laten hangen en zeg dat meestal ook. Bij Reni niet omdat de pret tijdens het pijpen al heel snel niet meer op kon. Terwijl we in de sofa zaten, ben ik beginnen tongzoenen om haar reactie daarop te kunnen zien. Ik had wel wat reserves ten opzichte van haar, door haar Amnesia-verleden en omdat bij mijn vorige bezoekjes aan VM ik gemerkt had dat de dames alles behalve uitblonken in services. Reni tongzoende maar ik merkte in de sofa wel dat het op z'n DVP's was. Toch wou ik absoluut, op dat moment, met haar naar kamer gaan. Op dat moment was ik ook zo geil als wat.

    Op de kamers in VM zijn nergens klokken te bespeuren. Ik vraag steevast om samen op de klok te kijken omdat ik een hekel heb aan tijdsdiscussies achteraf. Reni had geen gsm of horloge bij. Het is niet aan mij om in haar tasje te gaan snollen maar het versterkte enkel maar mijn indruk dat ze in VM (ach, zoals vele dames in vele andere clubs eigenlijk) de klok graag sneller laten lopen. Ik dacht er nog even aan om mijn gsm te gaan halen maar ik heb het maar zo gelaten. Ze antwoordde mij dat ze na al die jaren goed weet wanneer er ongeveer een halfuur verlopen is. Of ik dat graag wou geloven? Maakt hier niet zo veel uit want ik kan ondertussen de tijd ook redelijk perfect inschatten. Achteraf gezien, het was zeker niet haar bedoeling om van 30 minuten 20 minuten te maken want op mijn gevoel zaten we ruim aan de dertig minuten en op geen enkel moment was ze gehaast om van de kamer te gaan. Ook niet wanneer ik klaargekomen was. Reni benadert de GFE in die zin dat ze nog wat met jou op kamer blijft als je bent klaargekomen, dicht tegen je aanligt, beetje praat, streelt en er nog wat gezoend en getongzoend kon worden. Reni levert echter geen GFE-sessie af. Daarvoor gebeurt alles te plichtsmatig (professioneel, zou ik kunnen zeggen maar dat vind ik wat sterk uitgedrukt). Bij Reni kan je denken dat je nog een trapje hoger moet klimmen om de GFE te bereiken maar merk je al snel dat de voorlaatste trede afgebroken is, waardoor je dat trapje hoger niet op kan. Ze is zeker ook niet routineus. Ze onderscheid echte seks (echte liefde) zeer fijntjes (en dus zeer aanvaardbaar en geslaagd) van het werk dat ze doet. Ze werkt je dus zeker niet af. De sessie begint zonder haast, heel rustig. Ik ben meteen op haar gaan liggen en dat was om te beginnen al geen enkel probleem. Bij de mindere dames merk je dan vaak al een en ander (gewriemel) op. Droogneuken doet ze echter niet. We zoenden mekaar, we tongzoenden mekaar. Op het zoenen was niets aan te merken. Het tongzoenen kan beter maar ook slechter (puntje van de tong...). Ze tongzoent genoeg, ook tijdens de seks, maar altijd "voorzichtig". Geen uitbundig tongengeflirt zoals sommige DVP's dat doen. Zo onderscheid ze dus perfect werk met vriendjesseks, zonder je teleur te stellen. Kusjes in de nek was o.k.. Kusjes op haar buik kon ook maar liever wat wilder want als ik het heel lief deed, vertoonde ze "het-kriebelt-wat-tekens". Alles verliep wel naar wens, mijn lul was al flink gegroeid en in zo'n fase wil ik wel 'ns de vingers pijpen van de dames. Dat mocht niet. Over het zoenen kan ik nog melden dat ik als niet roker een lichte rokersgeur kon waarnemen in haar mond. Komt zelden voor, beetje spijtig. Na even vroeg ze of ze aan de blow job mocht beginnen. Ik wou nog wat voordoen zoals we bezig waren en kon natuurlijk niet laten om haar mooie borsten te verwennen met handen, mond en tong. Daar had ze totaal geen problemen mee. Uiteindelijk startte dan toch de blow job. In een mum van tijd stond mijn lul keistijf en ze kon dat zo houden. Haar pijpbeurt behoort zonder discussie tot één van de vele betere in de P6-world. Ze wisselt goed af, al deed ze bij mij geen DT. Ze concentreerde zich lange tijd op mijn eikel en daar hou ik enorm van. Ze had een meer dan behoorlijk zuigkracht en gebruikte haar professionaliteit erg positief. Ze voelt heel goed aan hoe ver je nog van een orgasme zit en Reni zorgt er voor dat je orgasme telkens net niet komt. Bij mij likte ze mijn ballen niet. Ze ging na de krachtige zuigbeurt aan mijn eikel (voornamelijk) over op sensueel likken van de grote slagader van mijn lul. Alsof ze gewoon aanvoelde wat ik leuk vind. Dat op zich is natuurlijk geweldig. Soms moet je tijdens het pijpen een beetje aangeven hoe je het pas heel erg leuk vindt. Hier bij Reni dus niet. Voor we overgingen tot het neuken, vertelde ze me nog dat op z'n hondjes en in missio geen probleem waren maar dat ze ergens wat pijn had en daardoor niet op mij kon gaan zitten. Net als dat ze geen uur bij had, kon deze beuzel er ook mee door omdat ik de laatste tijd al zo dikwijls lui geweest was en al zo veel werd afgereden dat ik er geen graten in zag om aan de posities te beginnen waarbij ik moest werken. In doggy waren er bij mij geen opmerkingen, geen ontevredenheden. Tijdens missio ook niet. Ze neukt niet lekker mee maar ligt er ook niet als een pop. Ook hier weer wat oppervlakkigheid zonder de klant teleur te stellen. Je moet het kunnen. Het is een gave in dit werk. Af en toe een (gemaakt) kreuntje maar het wond alleen maar op omdat het geen "het-lig-er-duidelijk-bovenop-gefake" was. Wat zoentjes wisselen, een tongzoentje, benen helemaal open en ook met mijn benen gesloten stoten (dan geraak je dieper) vond ze eerder aangenaam dan ambetant. Ze vertelde me achteraf dat ze best heel goed aanvoelt wanneer een man naar zijn orgasme aan het toegaan is, tijdens het pijpen en dat ze daar dan graag mee speelt. Dat heb ik ondervonden en heb ik heel graag. Ik moest in mezelf toen wel even lachen. Met al haar ervaring heb ik toch nog lekker even doorgeneukt terwijl ik eigenlijk al was klaargekomen. Ze had het niet door. Ik hou er niet van als de dame na het klaarkomen niet snel genoeg kan zijn met het uitduwen van de penis en het verwijderen van het condoom. Daarom fake ik soms ook maar wat. Wat niet makkelijk is. Pas na een tijd ging ze eens voelen met haar vingers. Dat kon ik haar niet kwalijk nemen. Ze was terecht ongerust of het condoom er nog wel (goed) rond zat omdat op dat moment zij ook wel zal gevoeld hebben dat ik klaargekomen was (hoewel dat dus al eerder het geval was). Terecht dat ze ging voelen en onterecht. Het is nogal vanzelfsprekend dat als ik voel dat het tijd is om er uit te gaan, ik dat ook doe. Ik heb geen zin in een geslachtsziekte en ook niet in een baby van een prostituee.

    Na de eigenlijke seks was het niet snel opstaan, weer aankleden en weg maar genoten we samen nog lekker na en stak het niet op een minuutje meer of minder.

    De after sales bij haar worden tot een minimum beperkt, al zal ik hier door mijn PSR-verleden wel danig verwend in zijn geweest. Telkens ik zelf het initiatief nam om ze kort te benaderen was dat geen probleem voor haar. Even mee springen op een Roemeense song, even in haar oor gaan fluisteren dat ze geweldig sexy stond in het witte pakje dat ze aanhad in de late avond en wanneer ik naar huis ging, ging ik traditiegetrouw even goedendag zeggen tegen Reni. Het was wat blablabla.... Ik wou niet als eerste een afscheidskusje geven en hoopte dat dat van haar zelf zou komen en dat was ook.

    Ik ben tevreden dat ik met haar op kamer ben geweest. Ze levert geen GFE af maar zit qua service boven de gemiddelde DVP, hoewel ze op magische wijze flink kan balanceren tussen het onderscheid van seks met je vriendje en seks als arbeid in de club, zonder je teleur te stellen. Haar pijpkunsten zijn fenomenaal goed. Ook na deze sessie voel ik me nog steeds aangetrokken door haar. Natuurlijk zit haar (natuurlijke) schoonheid en haar "natuurlijke omgang met de mannen" daar zeker voor iets tussen. Er blijft vooral zoiets hangen van dat het bij een volgende sessie wel eens beter zou kunnen zijn. Tegelijk twijfel ik sterk om snel opnieuw met haar te gaan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 augustus 2014),Don Rudo (16 augustus 2014),SAS (18 november 2014)

  8. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht

    Reni heeft voor VM in Amnesia een tijd gewerkt.
    Het kwam al snel tot een gesprek tussen haar en mij. Ze herkende mij. Ik kan ook nergens meer komen of ze kennen mij.
    Maar dat is toch ook logisch met die opvallende weelderige haardos van jou?!!
    En Garde

  9. #6
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Begrijpend lezen is een kunst, maar het is niet iedereen gegeven...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Helaas kan ik mij niet aansluiten bij de recensie van Wentelt Eefje. Al was het al maar omdat ik maar een halfuur met haar ging. Ik merk wat negatieve puntjes op die mij zouden storen, moest dat bij mij het geval geweest zijn. Bijvoorbeeld waar WE schrijft dat ze in missio met haar vingers aan je lul licht te prutsen. Verder zou ik bij "minpunten" gezet hebben dat ze ondanks (bijvoorbeeld tongzoenen) de GFE niet benadert.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Na opnieuw prima cow-girl, bleek ondanks dat ik echt niet groot geschapen ben doggy al snel te hard voor haar, in missio was haar handje ertussen te voelbaar en teveel niet mijn beleving, waarna ze me op mijn verzoek dan maar prima klaarzoog. Een bijzonder fijne kamer met goede klik, maar het neuken had beter gekund, daarom geen 100% herhalingsgevaar
    Volgens mij heb ik hier niet alleen die vingers als negatief punt vermeld, maar ook nog eens verduidelijkt dat het daarom geen 100% herhalingsgevaar is. Of het in het Vlaams ook zo overkomt weet ik niet, maar in het Nederlands voor iedereen duidelijk

  10. #7
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Begrijpend lezen is een kunst, maar het is niet iedereen gegeven...
    WENTELTEEFJE oh wentelteefje wat tik je toch en dat nog wel over de beste verteller hier op dit forum die altijd de mooiste verhaaltjes hier tikt maar ook nog eens de meeste saunaclubs bezoekt en zodoende heel wat dames heeft leren kennen in zijn loopbaan als hoerenloper.
    Groot is hij niet maar kijk goed uit want hij ligt soms gewoon op de grond in een hoek met een dame te rollebolle en als je niet oplet struikel je gewoon over hem.
    De dames zijn allemaal stuk voor stuk gek op S&F omdat hij niet alleen goed kan tikken maar zijn liniaal op een goede manier kan gebruiken en daarom heeft hij nooit rust in een club want ze zitten hem altijd achterna.

  11. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (17 augustus 2014)

  12. #8
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dalton die (of het moest puur toeval zijn) ondertussen VM bezocht heeft en (toevallig) wat meer weet over S&F's dagje VM .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #9
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dalton die (of het moest puur toeval zijn) ondertussen VM bezocht heeft en (toevallig) wat meer weet over S&F's dagje VM .
    DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDinsdag ga ik voor de 1ste keer naar VILA MARISOL en dat nog omdat er een groot feest op stapel staat van dit FORUM en zo zie je misschien weer een paar oude bekenden en wat nog fijner is met zo'n feest is de korting die je krijgt,daardoor kan het zijn dat ik misschien net 10 euro hoeft te betalen voor binnen te komen.
    Neuken doe ik al lang niet meer dat doen die lekkere dames wel voor me zo word ik altijd genaaid in VILA MARISOL en vooral omdat het de 1ste keer wordt.
    Het schijnt dat ze een mooie wellness hebben en daar ben ik nu eenmaal helemaal van bezeten vooral omdat het weer wat kouder geworden is dan brandt de kachel in de sauna.

  14. #10
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Weer terug van vakantie
    Gr.

    Cupido

  15. #11
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ze is van plan en andere club te proberen. Er zal in de volgende weeken en nieuwe club gaan openen, en dan wil ze vertrekken, of tenminste proberen.

  16. #12
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Dat zou jammer zijn als ze gaat.

  17. #13
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:40
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Geweldige meid !!!!

  18. Onderstaande 2 leden hebben hollanda bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (29 oktober 2014),SAS (12 november 2014)

  19. #14
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Sins de vakantie heft ze blond haar en een tatoage van de rug tot an eene zijd van de billen.

  20. Onderstaande 2 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (12 november 2014),SAS (12 november 2014)

  21. #15
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Tattoo Met bloemen of zo. Moet nog aangevuld worden begreep ik.
    Gr.

    Cupido

  22. #16
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    Tattoo Met bloemen of zo. Moet nog aangevuld worden begreep ik.
    Ja, dat wilde ik zo zeggen.

    (Heb je al langere tijd niet meer in de Villa gezien.)

  23. #17
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Eén van de betere dienstverleensters die in Marisol rondlopen, altijd aardig en altijd tijd voor een praatje zonder dat je kamervraag al in neonletters onder het smalltalk-vernis ziet gloren. Vond eerdere sessies met haar wat profi, beide keren overigens geen probleem omdat ze alleen maar de druk van de ketel hoefde te halen en haar Nilfisk-kwaliteiten daar uitermate geschikt voor zijn. Gisteren had ik echter meer zin in een beetje lome soft-knuffel-GFE-sex, dus in alle eerlijkheid gezegd dat zij hem op dat moment even niet ging worden, omdat ze niet van knuffelen houdt en wel tongzoent, maar op zijn profi's, dus met alleen het puntje van de tong en ook nog alleen als intro om vervolgens snel onder de gordel af te zakken om een potje te kunnen blaaskapellen. Aber ich kann ach kanuufelen!, luidde Reni's verontwaardigde antwoord. Vervolgens 5 minuten discussie over wat "kanuufel-sex" is en waarom ik vond dat zij dat niet op de menukaart had staan. Blijkbaar had ik een "Wedden Dat"-snaar geraakt, want een minuut later stond ze met een sleutel in de hand zonder dat ik daarom gevraagd had. "Gehen wir mahl sehen of ich nicht kann kaaaannnuufelen!" Zo gezegd zo gedaan, op kamer 22 beland met fijn rood hoerenlicht voor een "kaanuufel-experiment" met Reni. Lang verhaal kort: she was right and I was wrong. In kamer 22 een heerlijk potje softsex de revue laten passeren, inclusief tongzoenen zonder dat de handrem erop stond. Dame blijft zeker op mijn To Do-lijstje staan.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  24. Onderstaande 2 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (23 november 2014),phoenix (22 december 2014)

  25. #18
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:41
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hemaworst Bekijk bericht
    Aber ich kann ach kanuufelen!, luidde Reni's verontwaardigde antwoord.
    Een paar weken geleden zijn er twee Nederlanders gewesen, die hebben probeert haar enkele worden nederlands te leeren. Geleert had ze: "lekker knuffelen" Dat heb ik zelfs gehord.

    Da zie jij maar wat er is overgebleben van die twee worden.

  26. #19
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    16 januari 2023 @ 08:03
    Berichten
    1.243
    Discussies
    25
    Thanks
    445
    Thanked
    705 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Een paar weken geleden zijn er twee Nederlanders gewesen, die hebben probeert haar enkele worden nederlands te leeren. Geleert had ze: "lekker knuffelen" Dat heb ik zelfs gehord.

    Da zie jij maar wat er is overgebleben van die twee worden.
    Hahaha, ja dat was ik tijdens mijn laatste bezoek. Gisteren wist ze alleen knuffelen nog.
    Never be afraid to laugh at yourself, after all, you could be missing out the joke of the century...

  27. Onderstaande 2 leden hebben Hemaworst bedankt voor deze bijdrage:

    cath.leen (23 november 2014),SAS ( 6 mei 2015)

  28. #20
    Geregistreerd
    4 mei 2015
    Last Online
    4 februari 2024 @ 12:07
    Locatie
    Lekker dicht bij het Beloofde Land...
    Berichten
    56
    Discussies
    2
    Thanks
    181
    Thanked
    232 in 42 posts

    Standaard

    Prettige sessie met Reni beleefd. Ik dacht Remi te hebben verstaan, maar het bovenstaande laat geen twijfel dat dit een vergissing van mijn kant is geweest. Reni dus. Profi, maar in de goede zin van het woord. Haar orale kwaliteiten verdienen een speciale vermelding. Na gedane arbeid nog een goede, krachtige massage toe.
    Ik zou het een volgende keer graag nog eens dunnetjes overdoen (en dat gevoel houd ik maar zelden aan een kamergang over).

    Hup Bulgarije!

  29. Onderstaande 3 leden hebben VAT 69 bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (10 mei 2015),Frank_Toronto ( 7 mei 2015),SAS ( 6 mei 2015)

  30. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 14:40
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Helaas heeft ze last van stemmingswisselingen. Als het niet naar het zin gaat gaat ze schelden. Nooit meer met Reni.

  31. Onderstaande 2 leden hebben hollanda bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke (21 mei 2015),SAS ( 9 mei 2015)

  32. #22
    Geregistreerd
    9 mei 2015
    Last Online
    16 mei 2015 @ 08:35
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Regelmatig maak ik gebruik van haar diensten, en ik moet zeggen, ze is altijd erg aardig tegen mij.
    Service is goed en neemt alle tijd voor je, zowel voor als na het kameren.

  33. Onderstaande leden hebben Paulie Walnuts bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (16 mei 2015)

  34. #23
    Geregistreerd
    4 mei 2015
    Last Online
    4 februari 2024 @ 12:07
    Locatie
    Lekker dicht bij het Beloofde Land...
    Berichten
    56
    Discussies
    2
    Thanks
    181
    Thanked
    232 in 42 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollanda Bekijk bericht
    Helaas heeft ze last van stemmingswisselingen. Als het niet naar het zin gaat gaat ze schelden. Nooit meer met Reni.
    De laatste keer trof ik haar (ook) op -kennelijk- een van haar mindere dagen. De kamergang verliep wel redelijk naar wens, maar later die dag vond ik haar wat nukkig. Iets te nadrukkelijk blijven hengelen naar een tweede ronde. Nou ja, het zij haar vergeven wat mij betreft. Ik ben ook niet elke dag het zonnetje in huis. Een herkansing zit er echt nog wel in!

  35. Onderstaande 2 leden hebben VAT 69 bedankt voor deze bijdrage:

    mrourke (21 mei 2015),SAS (18 mei 2015)

  36. #24
    Geregistreerd
    4 mei 2015
    Last Online
    4 februari 2024 @ 12:07
    Locatie
    Lekker dicht bij het Beloofde Land...
    Berichten
    56
    Discussies
    2
    Thanks
    181
    Thanked
    232 in 42 posts

    Standaard

    Weer als vanouds. Maar ik geloof dat ik me iets assertiever moet gaan opstellen, want de 'kamervraag' heeft ze intussen veranderd naar de 'kamermededeling'. Het moet geen routine worden

  37. Onderstaande 2 leden hebben VAT 69 bedankt voor deze bijdrage:

    Hemaworst (25 mei 2015),SAS (26 mei 2015)

  38. #25
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:08
    Berichten
    506
    Discussies
    10
    Thanks
    1.381
    Thanked
    621 in 324 posts

    Standaard

    Deze dame als eerste uitgekozen vond het niet echt helemaal top in vergelijking met de andere dames in VM waar ik mee heb gekamerd! Groot nadeel van deze dame vind ik met tongzoenen is het net of je een asbak aan het leeg likken bent (Ik ben namelijk geen roker) Maar een wel roker heeft er mischien geen problemen mee.

  39. Onderstaande leden hebben robglover bedankt voor deze bijdrage:

    SAS (31 mei 2015)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.

Living Room 468*60