Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 403
  1. #51
    Geregistreerd
    11 april 2007
    Last Online
    8 maart 2017 @ 02:48
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 2 posts

    Standaard

    Vorige bericht was antwoord op de eerdere vraag of de dames naakt (FKK) rondlopen.

  2. #52
    Geregistreerd
    11 april 2007
    Last Online
    8 maart 2017 @ 02:48
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 2 posts

    Standaard

    Vandaag in Viersen langs geweest.
    Allereerst wat ik verwachtte.
    Daarna een feiten relaas en ik sluit af met de slotsom..... dat dus noooooooit meer.

    Wat ik verwachtte was een ongedwongen samenzijn van geile vrouwen, geneuk her en der om je heen, stijve pikken en druppende kutten, en dit allen met of zonder gebruik van rubbers. Een beetje zoals die Carnaval feestjes in Rio. Ingegeven door een neuk/rukloze periode van bijna een week, besloot ik om twee uur heen en twee uur weer terug te rijden. Ach, 't is vakantie, het weer was mooi en de zaaddruk was aangenaam hoog.

    De navi dirigeerde me prima naar een neutraal pandje. Binnengekomen besloot ik voor de volle 100 % te gaan, want ik wilde alle faciliteiten benutten, althans, ik wilde niets uitsluiten. Ik kreeg een touwtje omgebonden om de linker pols, als teken van 'full service'. M'n dagelijke kleren vervangen door ijsberenkostuum. Beneden in een kelderruimte. Niet van degelijke netheid, maar ach, een beetje sleazy is wel spannend.
    Naar boven gegaan, de tuin in. En jawel hoor, het leek een vrolijke boel te zijn. De meisjes vermaakten zich met waterbad spelletjes, en de heren, tja, die lagen als schepen voor de haven passief te wachten, sommigen nog zelfs met onderbroek onder de badjas. Hoe anti FKK wil je het hebben. Van een tomelose orgie was geen spraken. De heren lagen in de wachtstand, en de meisjes speelden met elkaar en wierpen elkaar in het water. Ondertussen spraken ze nagenoeg alleen Roemeens ??? Bulgaars??? Weet ik veel, ik verstond er in ieder geval niets van.
    Ik dronk wat fris en aanschouwde het wat saaie schouwspel. Ik stond op, en een van de meiden (geen idee hoe ze heette) pikte twee heren op (waarvan ik er eentje was). Ficken und mitkommen!!!! Jezt!! OK, ik dacht, laten we maar eens meegaan, go where the action in. Nou dat viel tegen. Pijpen? No way, Neuken, prima, maar alleen spuiten over de rug. Collega ijsbeer neukte er op los, en ik, ik lag en werd zielloos afgetrokken. Alsof een koe werd gemolken, terwijl de boer ondertussen bezig is met het nadenken over z'n nieuwe hypotheek. Mechanisch rukken, in plaats van twee mensen die een moment van fun gaan beleven.
    Het anti geile gedrag, in een ver afgelegen kamertje, deed me besluiten om te vertrekken. terug naar de tuin. En de meisjes speelden nog steeds, maar van enige sex activiteit was geen spraken.
    En de muziek....ok..... een beetje Jantje Smit, maar dan op z'n Roemeens. En nogal luid.
    In de woonkamer hangen TV schermen....op zwart. Je zou inspirerende films verwachten, maar het management richt zich op van alles en nog wat, behalve op wat klanten aangenaam vinden. Uit pure verveling liep ik af en toe een rondje door het schamele gebouw. Deurtje open gedaan.....BESEZT!!!!!!...Oepsie, sorry hoor, maar ik dacht dat dit een ongeremde tent was...
    De meisjes hadden lol met elkaar.....totdat een magere man, nors gericht, baseball petje op z'n hoofd in korte en krachtie termen iets tegen de dikke madam vertelde. Met de meisjes had 'ie geen contact. Wat er gezegd werd, geen flauw idee, maar onmiddelijk waren de meisjes niet meer wulps en speels, maar neerslachtig en boos. Kwade gezichten werden naar elkaar getrokken. Honderd procent anti-geil!!!

    Met lichte tegenzin en walging rukte ik mezelf klaar, buiten in de tuin en het zaad vloog tegen de tieten van de dame die continu bezig was mannen naar de Zimmer te brengen (duidelijk een economische binding en gelijktijdig moordende concurrentie).

    Nadrukkelijk kreeg ik de indruk dat de meiden er tegen hun wil zijn. En wel 24 uur per etmaal, want in de kelder, achter de lappen stof, staan de koffers met persoonlijke bezittingen. De indruk dat de meiden onder zware druk werken, dat ze geen kant meer op kunnen. En ik, ik besloot te vertrekken en noooooit meer terug te komen. Kijk, een beetje smerige tent, geen probleem hoor. Kan best geil zijn eigenlijk. Maar de zo nadrukkelijke onmacht van die meiden, de zo nadrukkelijke onvrijwilligheid en het ijskoude domme gedrag van de vent met dat petje....ronduit walgelijk.

    Dan ga ik liever naar een parenclub, waar niet moeders mooisten komen, maar vaak wel moeders geilsten, die uit volwassen vrije wil zich laten afneuken door een menigte ijsberen. Heerlijk ranzig, omdat we het allemaal willen, en niet omdat één van de partijen wordt gedwongen.

    Kortom: herhalingsgevaar 0 % en als de autoriteiten deze praktijken willen aanpakken....mijn support hebben ze. Als ze maar afblijven van die gelegenheden waarbij volwassen mensen elkaar ontmoeten om van elkaar, met elkaar en door elkaar te genieten.

  3. Onderstaande 15 leden hebben aaaaaaa8 bedankt voor deze bijdrage:

    anali (26 juli 2014),Big spender (15 september 2014),geert5 (26 juli 2014),hara1d (27 juli 2014),lanciared (28 juli 2014),Lesyeux (27 juli 2014),luminous (29 juli 2014),Mr Pussy (26 juli 2014),Opa57 (26 juli 2014),pcenter ( 1 augustus 2014),Pietjepik (28 juli 2014),rmjhexe (27 augustus 2014),Sjeufke (27 juli 2014),Wentelt Eefje (26 juli 2014),Willi69 (25 juli 2014)

  4. #53
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    was er afgelopen vrijdag ook...
    bij binnekomst was er grilworst+kip....goed te eten maar je moest er snel bij zijn dames uitgehongerd (vooral sabrina)
    waren zo'n 7 dames en 10 (oude) mannen
    eerste sessie met bianca nieuwe dame voor mij die goed haar best deed om het mij naar de zin te maken.
    helaas sessie afgebroken omdat sommige beren het leuk vinden de kamer op te komen om te kijken.
    dan maar geprobeerd met sabrina....
    verstaat alleen roemeens,bulgaars en liet dat goed blijken had er eigenlijk geen zin in.
    verhalen als zu gross etc....dan maar niet
    sfeer was idd na tijdje weg nadat kereltje iets tegen milena had gezegd....
    waarschijnlijk zijn ze bang dat buren gaan klagen,zoals in oude pand viersen.
    derde sessie opnieuw met bianca die dat zelf wou....wow echte GFE sessie gehad met alles erop en eraan.
    later op de avond werd het weer gezelliger en er werd binnen lekker gestoeid door dames.
    de avond afgesloten met steffie die ik al langer ken....echte GFE sex zeker 30 minuten op kamer geweest.
    voor 60 euro is dit een steal..eten,drinken en 4x op kamer
    Top
    De Riesen-Eisbear...

  5. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (27 juli 2014),rmjhexe (26 juli 2014)

  6. #54
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Hey Wooley.

    Wat is je algemene indruk van Fun Park Viersen.
    Klopt de line up of is dit om klanten te trekken.
    Ik hoor veel berichten dat er nogal veel druk op de meiden word gelegd vanuit hogerhand. Merk jij hier iets van bij de dames zelf. Minder interesse enzo.

  7. #55
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    line up klopt.
    foto op advertentie niet!
    belangrijk is om effe te bellen wie er is ivm.ziekte
    dames beslisseen zelf of ze het met of zonder doen,dus niet meer druk als in andere PT
    zoals altijd zijn er klaplopers en jagers....
    en sommige dames worden echte gfe 's als ze je beter kennen en je aardig voor ze bent.
    tuurlijk geen enkele dame daar werkt voor haar plezier,sommige proberen er het beste van te maken.
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  8. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    lyon (27 juli 2014),PollekeZuid01 (27 juli 2014)

  9. #56
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard

    Toch nog even iets , was er afgelopen week nog een maal.
    Je moet wat geluk hebben in deze tent.
    Afgelopen week was het bijzonder warm die dag.
    Meisjes waren best vrolijk, en stoeiden er vrolijk op los in de tuin.
    Steffi was naakt aan het zonnen , alleen op de grond ergens langs een kant.
    Had er heel wat mee gepraat , bij vorige bezoeken, dus ik dacht : eerst wat koffies drinken, wat rustig chillen, en later ga ik wel even bij haar langs.
    Werd ze toch wel weggeroepen door de vrouw bij de ingang. 30 minuutjes telefoontjes doen, en .... ze vertrok. Was dus weg.

    Aan de meisjes lag het niet , ze deden wel hun best, maar .... er was geen sfeer.
    Wij lagen te puffen in de zon, denkend aan koude biertjes, op lommerrijke plekjes.
    Ik mag niets over de aanwezige meisjes vertellen , maar ze vielen niet helemaal in mijn smaak.
    (Steffi was weg dus, en Sabrina was er niet)- (Ja, dan heb je wat minder geluk)
    Sabrina is een apart geval. Prachtig, jong ding, maar in het totaal niet meer vriendelijk.
    Gedurig verzint ze uitvluchten en verzinsels om boven op de kamer eigenlijk niet tot sex te hoeven komen.
    ------- xxxxx ----- Het is toch eigenlijk heel duidelijk dat dit meisje niet geheel vrijwillig hier is.
    Druk l van bovenuit ?
    Laat ons zeggen : gewoonweg gedwongen wordt ?
    xxxxx ----- Is dit haar volle beslissing, om hier met volle goesting te zijn ?
    Ik meen te mogen schrijven dat er wel velen zijn , die hier een antwoord op kunnen bedenken.
    xxx -- Sorry, maar dan hoeft het echt niet voor mij.

    Staan deze meisjes onder druk ? Uitbuiting ? Druk van bovenuit ? : ---- Moeilijk !! ;
    Je kan er stok nog staart aan knopen. Kan het er fijne niet van begrijpen.
    Meisjes komen rond naar ons ijsberen en vragen gedurig : Wie will ficken ; Wie will nach oben ?
    ( Wat moeten wij daar steeds op antwoorden ? - Ik kan nl geen 5x of 8x op 1 uurtje of op 2 uurtjes)
    Zij doen wel hun best, maar kan hun gedrag niet goed verstaan.

    Vele meisjes doen wel hun best om vriendelijk over te komen, maar deze club is niet helemaal mijn ding.
    Zou dan toch liever de voorkeur geven aan wat andere clubs in de buurt.
    Toch hou ik meer van Sauna clubs , waar je de meisjes gewoon zelf wat betaald, na kamerbezoek.

  10. Onderstaande 4 leden hebben lanciared bedankt voor deze bijdrage:

    Nibor76 (29 juli 2014),Omega69 (28 juli 2014),pcenter ( 1 augustus 2014),Philoe (28 juli 2014)

  11. #57
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Hi there
    als de vrouwen zien het als?
    Ik weet Steffi, Anna, Sopfi Aydan maar in de oude liefde Factory werkt nu.

  12. #58
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Hallo nitro1

    Sorry maar ik begrijp niet wat je wilt zeggen nitro1 . Als je niet voldoende in het Nederlands kunt schrijven, schrijf dan in het engels, dan begrijpen we wat je wilt zeggen.

  13. #59
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    What are the girls from the pictures there?

    I know Steffi, Anna, Melina (the blonde)
    I come from Germany and can not so well Englich or Dutch

  14. #60
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nitro1 Bekijk bericht
    What are the girls from the pictures there?

    I know Steffi, Anna, Melina (the blonde)
    I come from Germany and can not so well Englich or Dutch
    Schreib dan einfach Deutsch
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  15. Onderstaande leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (30 juli 2014)

  16. #61
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Wenn mich dann mehr verstehen ist es ein vorteil für mich :-)
    Ich kenne Melina eine korpulente Blonde die die Telefonate entgegen nimmt.
    Steffi kenne ich seit 3 Jahren aus dem Schneewittchen und habe daher bonuspunkte. :-)
    Anna kenne ich aus dem Love Factory und sie war dünner und zeigt mehr Einsatz als jetzt .
    Es war eine Sopfhi da vor 2 Wochen die aussah wie eine Zigeunerin die mir nicht gefallen hatte.
    Ich kenne noch Aydan die jetzt in ehemailigen Love Factory arbeitet .
    Sie hat ein sehr hübsches gesicht und war auch nett.
    Kenne auch suzan die auch da war und jetzt auch in Kerpen arbeitet
    http://www.partytreff-havana.de/


    Wer ist den noch da und habt ihr noch links von den Bildern der Frauen ?

    Wie sehen den die anderen Frauen aus ?
    Für mich muss das gesicht auch stimmen und darf auch etwas mehr auf den rippen haben wie anna oder aydan.

  17. #62
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    De indruk dat de meiden onder zware druk werken, dat ze geen kant meer op kunnen. En ik, ik besloot te vertrekken en noooooit meer terug te komen. Kijk, een beetje smerige tent, geen probleem hoor. Kan best geil zijn eigenlijk. Maar de zo nadrukkelijke onmacht van die meiden, de zo nadrukkelijke onvrijwilligheid en het ijskoude domme gedrag van de vent met dat petje....ronduit walgelijk.


    Kortom: herhalingsgevaar 0 % en als de autoriteiten deze praktijken willen aanpakken....mijn support hebben ze. Als ze maar afblijven van die gelegenheden waarbij volwassen mensen elkaar ontmoeten om van elkaar, met elkaar en door elkaar te genieten.
    Probeer pauschalclub Bochum eens, de dvp's verwennen je allemaal met veel zin. Je kan op hun webadres zien welke meisjes er aanwezig zijn. Ben er1 maal geweest en in september terug
    Laatst gewijzigd door luminous; 30 juli 2014 om 02:29

  18. #63
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luminous Bekijk bericht
    Probeer pauschalclub Bochum eens, de dvp's verwennen je allemaal met veel zin. Je kan op hun webadres zien welke meisjes er aanwezig zijn. Ben er1 maal geweest en in september terug
    Natuurlijk, de dames in Bochum vinden het prachtig om 20 mannen op een dag af te werken en zullen dat allemaal zonder enige dwang doen. Ik denk dat het overal hetzelfde is, ook in normale clubs. Soms zie je het, soms vermoedt je het en soms weet je het zeker. En Lanciared trekt dan de enige juiste beslissing.

  19. #64
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Naar aanleiding van alle verhalen over deze club heb ik gisteren samen met RMJ in het kader van een objectieve beeldvorming waarneming ter plaatse gepleegd.
    Het pand ligt onopvallend tussen de bedrijfsgebouwen aan een straat langs een spoorlijn. Van buiten zie je niet dat het een sexclub is. Het is een AO club, maar wij opteerden wijselijk voor de mit-gummi optie voor 60 euro.

    Eenmaal binnen liep ik direct al een stel echt knappe meidjes tegen het bevallige lijf, maar eerst moesten we ons omkleden in de kelder. Het pand heeft prachtige kenmerken, met name de mooie wenteltrap van natuursteen die naar de kelder en bovenste verdieping leidt en ook van mooi vloeiend meegevormd pleisterwerk is voorzien, trok mijn aandacht.
    Eenmaal in de mooie droge kelderruimte aangekomen passeerden we eerst nog het ketelhok, waar een matras op de grond ligt. Daar slapen kennelijk wat van die arme meidjes.

    Na ons omgekleed te hebben gingen we op verkenning. Er zit een aardige tuin achter het pand, niet in te zien vanaf de straat of omliggende gebouwen. Erg vreemd is dat een tent staat opgesteld midden in de tuin, daar slapen ongetwijfeld ook wat van die meidjes. Bizar....
    RMJ ging er eens lekker rustig bij zitten in het zonnetje, maar ik voelde een drang om te gaan neuken, ik had immers al wat knappe meiden gezien. Ik begon met een mooi meidje met Arabische roots, haar naam weet ik niet meer.
    De meiden in deze club zoenen niet en buiten missio en doggy krijg je niets gedaan. Snap ik ook best. Zo neukte ik ook dat eerste meidje, ze had haar mooie poes al wat daagjes niet geschoren, dat bevalt mij zeer. Wat een natuurlijke schoonheid is dat. Vriendelijke meid en de sex was prima, ik kwam klaar in doggy.

    Ik had de meiden verteld dat ik vrouwenarts ben en wonderbaarlijk genoeg geloofden ze me. En tot mijn verbazing vroeg een prachtmeid me mee naar een kamer om haar vaginale probleem te beoordelen? ik dacht dat het een grapje was, maar op de kamer aangekomen spreidt ze haar benen, opent met haar vingers haar poes en wijst me op een aft die daar wat dieper in de poes op een schaamlip groeit. Dat was onmiskenbaar herpes!!!!!! druk hem daar maar bloot in, dan kun je je lul weggooien. Komt door al dat AO neuken zegt ze beteuterd en ik kreeg erg te doen met dat jonge meidje. Wat een verspilling van jeugd en waardigheid om dit soort dames door jan en alleman af te laten tanken. Bah.
    Ik heb haar wel geneukt met gummi, maar zeer voorzichtig.

    Toen kwam er nog een vrouw die gaf aan dat ze vermoede zwanger te zijn, of ik in haar poes wilde voelen bij de baarmoederhals of dat zo was??? pffff... ik heb me eronderuit geluld met als reden dat ik mijn speculum niet bij me had.
    En derde meidje spreidde buiten op het terras haar benen, doet haar slipje opzij en toont haar poes. Triomfantelijk zegt ze: ik ben gezond en heb lekker niks!
    Met haar ging ik toen en heb lekkere sex gehad. Een knap mokkel met zeer typisch gezicht en een mooi gebit. Deze zoende wel een beetje overigens.

    Op een gegeven moment haalde een meid rubberen handschoentjes en ging ten overstaan van iedereen bij een ander in de vagina op inspectie!! Als het niet zo triest was, dan was het ontzettend hilarisch.

    Daarna nam ik een lekker dikkertje mee naar de kamer en RMJ ging tegelijkertijd met een meidje weg om haar te masseren. Alle kamers waren bezet en toen er 1 vrijkwam, gingen we maar met z'n vieren op bed. Ik naaide die meid terwijl RMJ naast me lag en zijn massagedame hem aan het afzuigen was. Terwijl ik in doggy aan het beuken was, had dat andere meidje haar blote kont tegen die van mij en was er tegenaan aan het stoten. Grappig vrouwtje, we gingen leuk met hun om, altijd eigenlijk, uit respect. Fijn dat ze allebei konden lachen en plezier met ons maakten. Daar gaat het uiteindelijk allemaal om.
    Na een tijdje kom ik flink klaar, die meid heeft een zeer lekkere kont en mooie tieten.

    Er liep een dame rond met een wat dik buikje, de grap ging dat ze zwanger was, dat grapte ze zelf later ook. Toen ik opmerkte dat ik liever niet kamerde met een zwangere vrouw, werd ze boos en vroeg welk meisje dat gezegd had. Wijselijk hield ik het maar in het midden maar dit katje pak je niet aan zonder handschoenen. Ich bin eine zigeunerfrau zegt ze, ik pik die onzin niet. Ik steek dat wijf zo kapot zegt ze!!!!!!
    Ik vond het wel een geile zelfstandige vrouw en besloot haar maar te gaan neuken. Ook haar kutje had wat zweren en het was oppassen geblazen. In doggy zag ik dat niet en op zich was de sex prima. Ik spoot niet af, wilde niet te hard neuken om het condoom niet te breken.

    Ik vind de hele situatie daar maar akelig, die jonge vrouwen worden voor een paar knaken door jan en alleman afgetankt, hebben zichtbaar al soa's en gaan op die jonge leeftijd gewoon ten onder. Desondanks waren de meiden vriendelijk en leuk in de omgang, ze bestelden later wat Roemeens eten van een restaurant en dat deelden ze ruimhartig met me. RMJ en ik hadden voorgesteld dat voordat we zouden gaan wat te eten te bestellen voor die meiden maar ze waren ons dus al voor.
    Ik zag een meidje vertrekken en ze kreeg haar dagaandeel uitbetaald. 35 schamele euro's.... ze is gisteren 4 keer afgevuld door kerels met een wit polsbandje, dus AO. Wat een trieste bedoeling.
    Er was een kerel uit Zweden op sex tournee in Duitsland, hij deed wat AO clubs deze week. Hij vulde al die vrouwen af zonder condoom, ook die met herpes..... Dat gaat nooit goed.
    Ik wees hem erop bij vertrek; ja ik heb lekkere sex gehad met die bewuste dame. Toen vertelde ik met opzet dat ze herpes in haar poes heeft en dat hij dat nu op zeker ook heeft. Toen keek mister-AO wel even beteuterd op zijn neus.

    Net voordat we vertrokken wilde ik nog een keer met die volle dame vanwege haar lekkere kont. RMJ en ik gingen weer samen op kamer, hij met de zigeunerdame, ik met die volle meid. Ze stond voorover gebukt naast het bed met de handen op de rand, terwijl ik staande van achteren aan het neuken was. Echt een heerlijke meid, een geweldige kont en mooie borsten. Ik kwam niet klaar, dat bewaarde ik voor de avond die we nog in H7 hadden gepland.
    En zo geschiedde het ook, de avond bracht onwijs veel geile sex, en alles wat ik in Fun Park heb gemist.
    Het vervolg van deze dag gaat verder in rubriek H7!

    De arme vrouwen van FunPark zitten echter nog in mijn hoofd en blijven daar nog een hele tijd ben ik bang.

    Der mensch ist, was er fickt.......

  20. Onderstaande 14 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 2 augustus 2014),Costana ( 3 augustus 2014),Goedemorgenallemaal ( 2 augustus 2014),lanciared (31 juli 2014),Megaboob (31 juli 2014),Omega69 (31 juli 2014),pcenter ( 1 augustus 2014),rmjhexe (31 juli 2014),savesexer ( 7 augustus 2014),Snor (31 juli 2014),Sots (31 juli 2014),Wentelt Eefje ( 2 augustus 2014),Wijze grijze (31 juli 2014),Willi69 (31 juli 2014)

  21. #65
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard

    Bedankt Pietjepik voor Uw bijdrage.
    En eigenlijk nog maar eens gelezen, hoe jammer toch, wat mijn vermoeden bevestigt.
    Op een matras op de grond in de kelder slapen meiden (en dat noemt dan Fun-Park. Fun ? Voor wie ? )
    Een meid die 35 euro uitbetaald krijgt op een dag om ijsberen AO te ontvangen.

    Ik heb vorige bijdrage dus niet geplaatst , maar vermoed nu toch dat er wat gaan zijn die dit gelezen hebben , en .... niet meer een bezoek gaan brengen.
    Ja, het zij zo , Nochthans als je er een paar keer geweest bent, zijn de meisjes best vriendelijk , en dartelen plezierig rond, om ons te plezieren.
    Maar dus nogmaals, ze weten blijkbaar niet goed hoe wij mannen in elkaar zitten.
    Neen, 8x of 10 x neuken op een uur gaat niet. De meiden komen steeds ervoor om, en vragen het steeds. Smeken zelfs, om het toch nog maar een keertje te kunnen doen.
    Ik kan kop noch staart aan deze meiden krijgen. Ze lijken best wel Ok, maar vermoed dat hun situatie echt in zijn geheel heel slecht is.

  22. Onderstaande 4 leden hebben lanciared bedankt voor deze bijdrage:

    Omega69 (31 juli 2014),Pietjepik (31 juli 2014),rmjhexe (31 juli 2014),Snor (31 juli 2014)

  23. #66
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Aantal berichten verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-SOA-opgelopen
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    lyon ( 1 augustus 2014)

  25. #67
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Na alle berichten positief en/of negatief ben ik zelf maar eens op onderzoek uit gegaan. Ik wilde weten of de verhalen kloppen of dat het verzonnen is. Verzonnen om de meiden voor zich te houden, dan is het een slimme truc geweest.
    Nadat ik het adres in de stom stom hem ingegeven Ben ik rond 14:00 op pad gegaan.
    En het eerste misverstand doet zich al voor als je het adres ingeeft (vandaar stom stom i.p.v. Tom Tom) In Viersen bestaan 2 straten die beginnen met Damm. Damstrasse 6 en Dammweg 6 (weg in het Duits is strasse) Dus ik geef in Dammstrasse 6 (bij Damm komt automatisch Dammstrasse als eerste naar voren S komt voor de W in het alfabet))Viersen en hup de straat komt naar voren. Omdat ik het forum altijd goed lees wist ik dat de club langs het spoor lag. Aangezien Damstrasse 6 niet langs het spoor licht en er een mooi bordje aan de deur hing met een fam. naam erop had ik een flauw vermoeden dat ik niet echt goed zat. dus ik ben ik de auto gaan zitten en heb even gewacht, maar er gebeurde niks wat mijn vermoeden bevestigde dat ik fout zat. Ik ben vervolgens terug gereden naar de stadsgrens on te kijken of ik een plattegrond kon vinden van Viersen. Bingo, gevonden. En daar zag ik inderdaad dat er in Viersen zowel Damstrasse als Dammweg is. En ik zat behoorlijk uit de buurt van waar ik zijn moest. En voor de slimmeriken onder ons. Nee ik heb T-Mobile en bij de grens stopt internet omdat ik geen abonnement voor het buitenland heb. (The old fashion way met een landkaart werkt nog steeds) Dus ik ben blij dat er nog plattegronden staan bij de stadsgrens. Maar goed ik heb het gevonden

    Dan nu mijn verslag van de club.
    Links staat een bord eingang Die moet je niet hebben (was van de Disco of zoiets) Recht van het huis is de ingang daar staat ook de club naam vermeld op de deurbel.
    Een behoorlijk kleine maar flinke dame deed de deur open, samen met de eerste blik naar binnen stond mij de club al een beetje tegen (de bekende eerste indruk) Binnen gekomen was ze best wel vriendelijk. Ze pakte de notitieblok waar ze de menukaart had opgeschreven. Ik had mij al voorgenomen om alleen safe te gaan dus kreeg ik een geel bandje om. uitkleden is inderdaad bij de in/uitgang achter een gordijn (althans wat ze een gordijn noemen) Voor je: de in/uitgang. Links de ingang naar de club/woonkamer rechts de badkamer en achter je 1 van de slaapkamers. er zijn 8 lockers Ik kreeg locker NR:8 Ik heb inderdaad gezien dat andere een plastic zak kregen voor hun kleding.
    In de club aangekomen was het gezellig druk 8 dames aanwezig en een stuk of 8 a 10 beren. De meeste zaten als een zak aardappelen in een zetel/stoel/bank. Weinig actie. In de woonkamer is het zelfbediening wat de drank aangaat. Die is goed te noemen. Echte Coca Cola en Fanta vruchten drank in pakjes water in flesjes en koffie dus de drank is ok te noemen

    Ik ben in een stoel gaan zitten en werd gelijk tot actie geroepen door een dame die al genomen werd op een matras op de grond midden in de kamer. Dus dat heb ik netjes afgeslagen. Is niet mijn ding om het midden in de woonkamer te doen voor publiek wat op een rijtje zit toe te kijken hoe jij plezier hebt. Eerst even alle dames bekijken om de bekende kenmerken van een eventuele ziekten te herkennen. Dit was niet het geval, geen krabben/vrijven op plekken waar je normaal niet vrijft ook geen rode uitslag of krap plekken te zien. en het gedrag was ook normaal, geen enkele vorm van druk te herkennen, het lijkt er echt op dat ze het wel leuk vinden om te doen. Ik heb het dan over het werk zelf, niet het werk gerelateerde wat erbij komt kijken zoals loon. (later op de avond zat ik bij 2 dames die het wel degelijk over de slechte loon en uitbetaling ervan hadden. Ik ken div. talen en één daarvan is een beetje Russisch. (Slavische taal net als Roemeens en Bulgaars) dus enkele worden zijn gelijk in de uitspraak zoals werken bv. Maar goed. Helaas weet ik de namen van de dames niet meer Maar deze dag waren ze heel mooi, vriendelijk, sexy, en erg gewillig (bijna piranha`s) De eerste heb ik afgeslagen omdat ik niet eens kon gaan zitten. Nadat ik mij een Cola heb genomen heb ik eerst ongeveer 30 minuten de club verkent, wie zit er. welke taal spreken ze. Hoe zijn de vrouwen. Reactie / interactie tussen de mannen/mannen en de vrouwen. Het was deze dag erg vriendelijk open en leuk te noemen. Kan het niet anders formuleren. De eerste dame waar ik mee gespeeld heb was een hele goede sessie het duurde dan ook niet lang voordat de regenjas volzat. Ons samen zijn was blijkbaar van beide zijde als prettig ervaren. Ik ben nog 2 keer nadien met haar op de kamer geweest 3X in totaal

    De hele tijd was mijn oog gericht op de grootste van het stel vrouwen. Ze had mooie lange zwarte haren een heel mooi figuur en een mooi dressing aan. (niet dat ze zo groot is, maar de rest is klein Ergens tussen de 158 en 170.) Een Figuurtje om door een naaldje te halen (althans vandaag was het zo en bevestigd door mede beren) Maar deze dame heeft wel vaak bij mij gezeten maar niet op de kamer geweest. Later op de avond Kwam de mooie kleine weer de huiskamer binnen en ik ben gelijk bij haar gaan zitten ze is niet meer weg gegaan, Ik denk dat ze zeker 1 uur bij mij is gebleven. eerst massage in de woonkamer, (heeft ze van mij gekregen) en daarna op de kamer super lekkere seks gehad. Ze was lief heeft kleine tietje A- (BH overbodig) maar een figuurtje Ze was erg lief en geduldig.

    Na deze sessie was het tijd om naar huis te gaan gezien het al 01:30 was De Club op zich is wel ok, Mooie dames, Allemaal vriendelijk. Sommige van hen zijn zelf erg gewillig (verplicht gewillig?) maar geduldig en op de kamer is geen gejaag van tijd.
    Allemaal Bulgaarse en Roemeense afkomst. De dame waar ik 3X mee op de kamer ben geweest gaat volgende maand op vakantie voor 1 maand Ze vroeg mij of ik met haar mee ging. Als ik bij een ander meisje ging zitten hield ze mij steeds in de gaten en glimlachte de hele tijd naar mij als ik haar aankeek. Maar helaas ik moet werken anders was het wel een optie geweest Ik ben verlieft op haar mooie blauwe ogen Ik kan je melden dat ik deze club vaker ga bezoeken maar neem dan mijn eigen massage olie mee met een lavendel geurtje. En glijmiddel als cadeautje Ik heb medelijden met hoe ze moeten werken voor het beetje geld wat ze er voor krijgen. Maar dit zal mij niet weerhouden om ze weer te bezoeken.

    De club word nog steeds verbouwd dat is af en toe wel te horen aan het getimmer in de kelder. Maar wel erg amateuristisch. Sorry maar door mijn beroep zie ik wat er niet goed is. Maar op zich voor de prijs niet slecht.
    Laatst gewijzigd door lyon; 3 augustus 2014 om 22:38 Reden: typfoutje

  26. Onderstaande 12 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (13 augustus 2014),hara1d ( 4 augustus 2014),lanciared ( 4 augustus 2014),Nibor76 ( 3 augustus 2014),Omega69 ( 5 augustus 2014),pcenter ( 6 augustus 2014),Piet Plezier ( 4 augustus 2014),Pietjepik ( 4 augustus 2014),PollekeZuid01 ( 4 augustus 2014),savesexer ( 7 augustus 2014),Wijze grijze ( 3 augustus 2014),wooley ( 4 augustus 2014)

  27. #68
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Aantal berichten verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...966#post382966

  28. #69
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    En voor de slimmeriken onder ons. Nee ik heb T-Mobile en bij de grens stopt internet omdat ik geen abonnement voor het buitenland heb. (The old fashion way met een landkaart werkt nog steeds) Dus ik ben blij dat er nog plattegronden staan bij de stadsgrens. Maar goed ik heb het gevonden
    Tip voor Lyon, je hebt ook apps met kaarten die je offline kunt raadplegen , meeste apps kosten wle wat geld maar je kunt wel een paar bestanden gratis binnen halen en met Nederland en NRW kom je een heel eind.

  29. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    lyon ( 5 augustus 2014)

  30. #70
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Voor mij werkt deze heel erg goed.

    https://play.google.com/store/apps/d....bor3&hl=nl_NL

  31. #71
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Alles kan je downloaden maar gewoon even stoppen en op de gemeente kaart kijken, die verteld je namelijk waar je nu staat en dat doen je apps niet

  32. #72
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    9.255
    Discussies
    176
    Thanks
    2.912
    Thanked
    4.084 in 2.244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    Alles kan je downloaden maar gewoon even stoppen en op de gemeente kaart kijken, die verteld je namelijk waar je nu staat en dat doen je apps niet
    Meeste tablets en telefoons hebben ook zonder internet een GPS functie.
    Los van dat kun je altijd rondkijken en op je apparaat de straat waar je staat intoetsen en het adres waar je naartoe moet, eigenlijk hezelfde als met een kaart.
    En je kunt natuurlijk leren kaartlezen, door middel van terrein en straat-layout op de kaart uitpuzzelen waar je bent. Da's heel leuk en leerzaam, zo leer je waarnemen.

    https://play.google.com/store/apps/d...?id=net.osmand

  33. #73
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    203
    Thanked
    229 in 74 posts

    Reden einmal reicht

    wie auch Schneewittchen und Kerpen.
    Anreiseschwierigkeiten habe ich keine, die 4 km schaffe ich auch ohne Navi oder irgendwelche Apps .

    Durchgangstüröffnung zur Umkleide im Keller ist zu gering (ab 1,85 Kopf einziehen).

    Die Stimmung war gut, der Kaffee schlecht, Cola Light gibt es nicht.

    Ich traf Samstag abends ca. 19 Uhr ein, der Grill war wohl nachmittags im Betrieb (konnte ich an den Tellern in der Spüle sehen), etwas "vergilbter" Kartoffelsalat war noch da, sonst gab es Schoko- Krokantbonbons
    So viel zum "all You can eat"

    Ich hatte das 79 € ticket gelöst und bekam ein weißes Armband (gelb ist wohl mit Conti, blau alles ohne incl. Anal, ob das dann mit oder ohne ist entzieht sich meiner Kenntnis).

    Bei den Mädels bedeutet wohl rotes Bändchen nur mit Conti, es gab auch 3 Mädels ohne Armbändchen (die machen entweder alles was der liebe Gott verboten hat oder nichts ).

    Steffi (hübsch und clever, macht leider hauptsächlich Maitre des plaisier) und Larissa sind für meinen Geschmack die leckersten, beide rot "bereift".

    2 mal war ich mit Larissa " zu Gange", sie hat eine sehr hübsche Muschie, lies sich zwar verkosten aber blockte ab als es begann Wirkung zu zeigen, bläst leider nur mit Gummi. Weil sie sehr gut aussieht schaffte sie es sogar mich halbsteif zu blasen und im Doggystyle hielt ich wegen der guten Optik sogar 3 Minuten aus bis auch die Halbhärte zur Vollschlappe wurde.

    1 mal war ich mit (Namen vergessen), etwas kräftiger. Sie wollte unbedingt geleckt werden und das war richtig gut, natürlich für mich sonst "unbefriedigend".

    Gegen Mitternacht kamen noch 3 Gäste, sie klagten über etwas Kopfschmerzen (hatten wohl unnötigerweise blau appliziert), um 2 Uhr traf ich sie bei einem Schnellrestaurant wieder und 4 stimmig sagten wir: muss nicht noch einmal sein.

    Das Highlight war für mich die Unterhaltung mit Steffi, leider rot bereift.

    Es soll vom gleichen Betreiber noch 2 weitere Clubs geben, wären die alle an einem Standort sparte man Betriebskosten, hätte stets 2 Mädels am Start und bräuchte nur einmal für "all You can eat and fuck" zu Sorgen.

  34. Onderstaande leden hebben hara1d bedankt voor deze bijdrage:

    xx_Er (21 augustus 2014)

  35. #74
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    ich bin nur mude unf wollte schafen gehen, mein Deutsch ist nicht so gut, so in einereg tage rufe ik die Hilfe von Google Transtate ein.

    Danke fuer deine Bericht.
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 augustus 2014 om 21:17
    U hoort nog van me.

    Snor ^

  36. #75
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 19:31
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    220
    Thanked
    247 in 54 posts

    Standaard

    ik ben er halverwege juli geweest en ben meestal niet zo kritisch, maar hier kom ik nooit meer. Treurige bedoeling.

  37. Onderstaande leden hebben pau bedankt voor deze bijdrage:

    Snor (18 augustus 2014)

 

 
Pagina 3 van 17 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Diamond 468*60   Babylon 468*60