Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 222
  1. #126
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:52
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker Bekijk bericht
    Het aantal kamerbezoeken per bezoeker loopt terug.
    Deels ook aan de dames zelf te wijten gezien het feit dat ze maar al te vaak zelf 'langweilig' zitten te scanderen terwijl ze met hun reet op een kruk zetten in plaats van acquisitie te plegen. Misschien kunnen ze eens wat meer tijd inruimen voor een interessant gesprek in een sofa met een potentieele klant (lees: pre-sales), om deze over de streep te trekken voor een eventueel kamerbezoek. Gecombineerd met wat pijpen in de bar. Oh wacht... dat is niet meer aan de orde vandaag de dag in GT. Prijs, serviceniveau,... wtf! Schlussel schatzi! ...Vierzig minuten waren Wir aufs Zimmer Schatzi; 100 Euro bitte.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker Bekijk bericht
    En Lucky was weer haar laatste dag aan het volbrengen om morgen af te reizen naar haar woonplaats verderop in Duitsland.
    Was op zaterdag gewoon aanwezig. DVP's he!
    Balle in me buik.

  2. Onderstaande 5 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 december 2013),bergm550 ( 2 december 2013),masseurke ( 2 december 2013),Rex ( 2 december 2013),satanic surfer ( 2 december 2013)

  3. #127
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NikXXX Bekijk bericht
    Deels ook aan de dames zelf te wijten gezien het feit dat ze maar al te vaak zelf 'langweilig' zitten te scanderen terwijl ze met hun reet op een kruk zetten in plaats van acquisitie te plegen. Misschien kunnen ze eens wat meer tijd inruimen voor een interessant gesprek in een sofa met een potentieele klant (lees: pre-sales), om deze over de streep te trekken voor een eventueel kamerbezoek. Gecombineerd met wat pijpen in de bar. Oh wacht... dat is niet meer aan de orde vandaag de dag in GT. Prijs, serviceniveau,... wtf! Schlussel schatzi! ...Vierzig minuten waren Wir aufs Zimmer Schatzi; 100 Euro bitte.



    Was op zaterdag gewoon aanwezig. DVP's he!
    Wij ijsberen hebben er zelf voor gezorgd dat dames veel minder presalen door hier misbruik van te maken. En in GT is het gemiddelde serviceniveau inderdaad achteruit gegaan, zodat veel beren hun heil elders gezocht hebben.

  4. #128
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Wij ijsberen hebben er zelf voor gezorgd dat dames veel minder presalen door hier misbruik van te maken. En in GT is het gemiddelde serviceniveau inderdaad achteruit gegaan, zodat veel beren hun heil elders gezocht hebben.
    Voel jij je eigen maar lekker aangesproken en de rest die jij onder wij versta, ik hoor daar niet bij.
    En als je beter weet moet je gaan en niet hier komen klagen.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  5. #129
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht


    Greets
    KanariePiet
    Hey Kanarie-Piet,
    Waarschijnlijk ben ik er vrijdag ook samen met Rex.
    Hoe moeten wij jou herkennen ??
    Strooi jij marsse-pijnen Kanarie's "in 1 of andere Hoek" ?? :smile:
    Of kom je door de Schoorsteen naar binnen ??
    En weet Sinterklaas dat jij stiekem je Zak leeg-gooit in Duitsland??

    Gr Quads

  6. #130
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Woensdag 27 nov..... Rex is jarig en die gaat natuurlijk naar GT om het daar te vieren
    Om deze gezellige ijsbeer te verassen gaan mijn broer (2Bat4You) en ik s'middags om een uur of 2 weg en haasten ons
    richting "Het Sprookjes-Bos".
    Na 2,5 uur rijden komen wij aan en tot onze verbazing is er geen plek op de parkeerplaats dus moesten wij de auto even
    verderop parkeren.
    Met de X-5 worden we netjes voor de deur afgezet en wij gaan samen naar binnen.
    Wat een drukte zeg op de woensdag.
    Rex en Cupido waren daar natuurlijk al samen met nog meer bekende Beren.
    Er waren ook genoeg dames aanwezig dus dat beloofde weer veel plezier...
    Ik vroeg aan Simona of het altijd zo druk was op woensdag en zij vertelde mij dat het vanaf woensdag t/m zaterdag
    gewoon altijd goed is in de club.
    Dus dat gezeur van de meiden dat ze niet veel verdienen ligt inderdaad aan hun zelf.
    Als ze hun best maar een beetje doen gaan mannen toch sneller mee dan dat ze op een kruk gaan zitten...en dan maar
    hopen dat ze worden gevraagd om mee te gaan naar de kamer.
    Een zeer geslaagde middag/avond gehad en om 23.00 uur weer in de auto gestapt en weer 2,5 uur gereden voordat we thuis waren.
    REX nogmaals van harte gefeliciteerd en bedankt voor de gezellige avond in GT.

    Gr Quads

  7. Onderstaande 3 leden hebben Quads bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 2 december 2013),chefkok ( 7 december 2013),Rex ( 2 december 2013)

  8. #131
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Godverdegodverdomme...

    Ik loop GT aan op een donderdag, dat deed ik vroeger wel eens vaker. Ik was er al redelijk vroeg ook, dat doe ik ook wel eens vaker. Kwam vrijwel onmiddellijk ACE2 tegen, dat gebeurt me de laatste tijd wel eens vaker en at eerst een overheerlijk omeletje en ook dat...

    't Was eerst een wat matte bedoening. In de kleedkamer kwam ik Cora tegen die net afrekende. Heerlijk ding, ik maakte een kort praatje... Ze was best aardig tegen me, dat was ze vroeger ook vaker, maar ik vond dat ze er nogal afgetrokken uitzag, ze miste het "frisse" van vroeger. Moe, teveel wiet, net hardhandig alle hoeken van de kamer gezien?! Het was me een raadsel, had ze graag willen boeken, maar ze moet gepannekoekt geweest zijn, want veel meer dan een glimp in de bar (met omgeslagen handdoek vlug een drankje halen) was me niet gegund.

    Zoals vaker bankte ik wat rond en zo kwam ik over de Duitse Adela te zitten. Alleen wist ik op dat moment niet wie het was... Godeverdegodverdomme... lang zitten twijfelen, mede door foute berichtgeving van ACE2. Hij zei dat het een Oekraïense was, Adriana of zoiets. Toen ik ze dan aansprak bleek ze Duits te zijn en Adela te heten, wat me even deed terugdeinzen. Maar de Crash Boom Banger vond het zo'n lekker wijfje dat hij ze finaal toch wilde palen, Duits of niet en toen ik ze dan eindelijk trof, was ze net van kamer, compleet uitgehoond en had ze even rust nodig. Dat heb ik dan vaker... las ik daags nadien het recensie formuliertje van ene Magic-G die de loftrompet over dat heerlijke wijfie blies. Adela moet op mijn volgende strooptocht absoluut in de val!!!

    Ik zat met tijdsdruk, en was aldus onrustig... "Nooit naar een club met tijdsdruk", zei de ooit zo grote Vader der live GT verslaggeving me naderhand nog via een privebericht. Nu is hij me meestal gunstig gezind met goeie raad, maar zoals vaker; steeds na de feiten...

    Patrizia, mijn favorietje, ja ook zij was net terug, maar... van 11u tot 16u gepannekoekt waarvan 't grootste deel van de tijd in de bar (dat maakt het dan eens zo zuur, met zo'n topper je tijd verdoen aan de bar... tssss... er zijn geen echte venten meer!)
    Toen ze dan aan 't eind van "mijn" dag rond mijn nek kwam gevlogen, was ze al Patripsy en moest ik naar huis...

    Toen ik - zoals vaker - zat te treuren om Triesje, kwam ene Litouwse Rima (ik dacht spontaan aan de grootste rimmer der ijsberenforum die afgelopen weekend het rioolwater van de Goulash in LR heerlijk vond smaken) naast me zitten, aardige meid, helemaal mijn type niet dus daar ging ik niet mee op kamer belanden (34 en geen optick fick mokkel). Dat meldde ik ook onmiddellijk, geen lust en ik was aan't rieleksen... Rima deed een aardig praatje, roemde heur eigen service. Deze zou echte liefde brengen op de kamer, niet zoals die jonge neuksterretjes. Kortom een verhaaltje zoals... vaker. Nadat ze zo een tiental minuten lief had zitten wezen en voelde dat het helemaal niets zou worden begon ze het gesprek af te ronden. Dat was echter buiten de Crash Boom Banger gerekend, deze was in tegenstelling tot mijn weinige verstand signalen aan 't geven dat ik met dit mokkel toch moest... Wellicht hadden mijn ogen hem in verwarring gebracht. Mijn ogen hadden - zoals wel vaker - heur lijveken gescand, waren zoals wel vaker wellicht een nano seconde te lang op heur spleetje tussen tiet A en tiet B blijven staren en hadden aldus stiekem signalen naar mijn tweede (en grootste) verstand gestuurd.
    Duuuuus, toen ze zei; "Nu, mocht je van gedachten veranderen, dan weet je me te vinden".
    Ik geheel onverschillig; "ja hoor, geen probleem, dan zoek ik je wel op".
    Zij al lachend; "Dus ik hoef geen sleutel te halen?".
    Ik "Toch, haal onmiddellijk een sleutel!!!".
    Zij verbaasd; "Je maakt een grapje..." Over sleutels in combinatie met schaars geklede dames maak ik nooit grapjes, dus herhaalde mijn sleutelvraag nog 2 x en toen vertrok ze om een sleutel...
    In afwachting stond ik even recht, want de CBB'er was behoorlijk wakker geworden. Ook al zit je in een hoerentent, waar al eens tot in de bar toe gepijpt werd en "ins kino" ook smerige capriolen worden uitgehaald; ik blijf het genant vinden om achter een meid aan, met een stijve lul door de bar te benen. Ik kon hem bedwingen door met een hand in de zak het geweld "in de hand" te houden.

    In de hut aangekomen liet ik de badjas vrijwel onmiddellijk op de grond glijden, waardoor de CBB'er deinde als een springplank waar net Ingrid Kramer of Edwin Jongejans vanop gelanceerd waren.
    Over Rima was de Crash Boom Banger enthousiast ... hem aldus zijn zin maar gegeven, prima meid. Ze zoende heerlijk en vol, liet zich heerlijk betasten, stak plagend een tong in mijn oor, pijpte zonder handen, likte mijn ballen, de CBB'er werd voor zijn vrolijke badjas ontspringen actie flink beloond, kortom; echte liefde. Ze haalde haar beste truckjes boven en de frustratie van de afgelopen uren knalde door de muffe hut; crash boom boom bang!
    Herhaling zit er wellicht toch niet in, haar service is voortreffelijk, ze ziet er ook helemaal prachtig uit, heerlijke derriere, prachtige boezem, maar ik mis dan toch die strakke twintigers looks waar ik zo'n zwak voor heb!

    Douchen, drankje, banken, rondje, wat onnozele smart talk met deernes van diverse pluimage. Hier en daar, zoals vaker, aangeklampt, nog meer smart talk, tot ik weer in de bankjes terecht kwam. Ik had zo een prima overzicht op de krukjes en op al wat van links naar rechts door de bar paradeerde.

    Shiva was haar krullen van een week eerder weer kwijt en vond ze met haar ravenzwarte lange haar weer prima staan. Laat deze Shiva nu net niet het type zijn dat ik altijd zo aanbid... We kregen oogcontact en wellicht mede door het feit dat ik ze in het voorbij wandelen reeds brutaal had aangekeken, glimlachte ze me liefjes toe. Ze stond op en zonder oogcontact te verliezen wandelde ze richting hall, toen ze op mijn hoogte was stak ze, zoals die meiden wel vaker doen, haar tong naar me uit, nog steeds lief glimlachend. Ik wist dat ze van de andere kant weer aan haar kruk zou toekomen, dus keek alvast die kant op en: ja hoor al giechelend zette ze haar bevallige derriere op de handdoek en glimlachte me toe.
    Ik maakte zoals vaker het sleutelgebaar en verbaasd keek ze om zich heen, ze keek terug in mijn richting terwijl ze zichzelf ondertussen met vragend gezicht aantikte. Weer bevestigde ik en ze troonde lachend om een sleutel. Wellicht had Bonny, waarmee ze in gesprek was geweest, verteld dat ik zo'n geweldige beffer ben en was ze helemaal in haar nopjes dat ze mijn uitverkorene was

    We moesten even wachten en deze tijd vulde ze naast me in de zetel, zich dicht tegen we aanschurkend kreeg de CBB'er het weer moeilijk, gelukkig was ze even weg toen ze finaal om de sleutel liep. Deze Shiva viel me absoluut niet tegen, maar wederom zo geen Masseurke type (wat een grote bitch, toen ik ze befte, kon ik met maximaal uitgestoken arm maar net heur tiet beroeren). Heerlijk zoenen, flink doorslurpen tijdens het pijpen, het sopje begon al te koken. Ik dwong ze op de rug, want moest mijn naam toch hoog houden, dus ik maakte ze gek van verlangen tot ze me met branderige kaken en nek van zich weg duwde en me gelukkig doch naschokkend aankeek. Weer wat zoenen en pijpen al was de CBB'er nog voldoende gesterkt om tot het betere neukwerk over te gaan. Condoompje omgegespt en ze prikte zich tot mijn tevredenheid in cowgirl op de CBB'er. Heftig wippend en zoenend kwam ik zoals vaker te vlug klaar, crash boom bang. Een heerlijke Poolse, flink doorgeneukt, waar ik - reken maar van Yes - nog op kamer mee beland!

    Een grote mineraalwater later, zei ik her en der netjes gedag, had ik zoals hierboven gemeld Patries nog rond mijn nek en moest ik zoals steeds met tegenzin vertrekken. Deze week maar weer eens terug, Patrizia boeken, Adela voor de bijl en mogelijk Shiva laten afromen...

    Conclusie van deze dag; flink balen, te weinig tijd, teveel druk en uiteindelijk toch 2 x crash boom bang, godverdegodverdomme!

    Gegroet,
    M
    Bruine beer

  9. Onderstaande 18 leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 december 2013),Badslippers ( 2 december 2013),bergm550 ( 2 december 2013),Bluebear ( 2 december 2013),bosbeer ( 2 december 2013),dennisw ( 2 december 2013),gignnl ( 2 december 2013),hansdordt ( 2 december 2013),Hunziker ( 4 december 2013),ilovethaigirls ( 2 december 2013),Jack42 ( 2 december 2013),jap580 ( 2 december 2013),Magic-G ( 2 december 2013),Megaboob ( 2 december 2013),mynasch ( 2 december 2013),Picasso 1 ( 2 december 2013),Teiresas ( 2 december 2013),wervelwind ( 2 december 2013)

  10. #132
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    Hey Kanarie-Piet,
    Waarschijnlijk ben ik er vrijdag ook samen met Rex.
    Hoe moeten wij jou herkennen ??
    Strooi jij marsse-pijnen Kanarie's "in 1 of andere Hoek" ?? :smile:
    Of kom je door de Schoorsteen naar binnen ??
    En weet Sinterklaas dat jij stiekem je Zak leeg-gooit in Duitsland??

    Gr Quads
    LOL!!

    Ik ben redelijk makkelijk te herkennen: ik zal waarschijnlijk alleen zijn, ik ben 1,75m klein, heb heel kort bruin haar en een ringbaardje. En ik zal frequent aan het tokkelen zijn op mijn I-phone. Ik zal er zijn vanaf 11u tot ...?

    Hopelijk tot vrijdag!!

  11. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Quads ( 2 december 2013)

  12. #133
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.626
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.250 in 5.172 posts

    Standaard

    Berichten mbt dames verdiensten verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ht=verdiensten
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #134
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:52
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Zaterdag met een vrijkaart in GT terechtgekomen. Met dank aan Willem2! De line-up was niet naar mijn zin. Was bijna van zins om af te reizen naar een RTC club. Edoch kwam opeens Ramona binnen wandelen. Ramona is als Criss voor mij. Lekker bitchy. Op de kamer vonden er sexueele handelingen plaats. Beiden waren we 'touchy' en het eindigde in Roemse ruzie. Criss gereincarneerd in Ramona? Karma, karma,... De sauna werd goed opgestookt. Dit leidde tot dodelijke blikken van sommige heren. Welja, je hebt mannen en flikkers zeg ik dan. Het avondeten was goed te doen. De DJ draaide een ietwat andere set; het geheel was niet om naar huis te schrijven. Verre van. Was het bijna vergeten, maar ik was ook nog een uurtje in een blokhut met Ilona. Deepthroat pijpen, need I say more. Slimme meid trouwens. BANG!
    Laatst gewijzigd door NikXXX; 2 december 2013 om 23:51 Reden: typo
    Balle in me buik.

  14. Onderstaande 3 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 2 december 2013),chefkok ( 3 december 2013),Megaboob ( 3 december 2013)

  15. #135
    Geregistreerd
    16 juli 2010
    Last Online
    17 mei 2023 @ 21:54
    Berichten
    230
    Discussies
    5
    Thanks
    88
    Thanked
    196 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    En weet Sinterklaas dat jij stiekem je Zak leeg-gooit in Duitsland??
    Voor iedereen die in deze tijd nog hoop had op Sinterklaas.
    Helaas: De zak van Sinterklaas is leeg!
    542760_533186873378149_345601485_n.jpg

  16. Onderstaande 3 leden hebben awakey bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 3 december 2013),chefkok ( 3 december 2013),Megaboob ( 3 december 2013)

  17. #136
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Nette Fotomontage

  18. #137
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Last Online
    22 november 2021 @ 12:55
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    91
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    141 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door awakey Bekijk bericht
    Voor iedereen die in deze tijd nog hoop had op Sinterklaas.
    Helaas: De zak van Sinterklaas is leeg!
    542760_533186873378149_345601485_n.jpg
    Een geval van wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is wordt een uurtje op en top verwend.
    Way to go sinterklaas

    En de pieten zitten zeker nog binnen, geen wonder dat ik deze dit jaar niet zie

  19. #138
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:53
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Jippiejaho, ik ga vandaag ook maar weer is, zonder winterbanden dus sorry voor diegenen die achter me zitten

  20. #139
    Geregistreerd
    23 oktober 2013
    Last Online
    22 november 2021 @ 12:55
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    91
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    141 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Jippiejaho, ik ga vandaag ook maar weer is, zonder winterbanden dus sorry voor diegenen die achter me zitten
    Vanochtend om vijf uur natte sneeuw en gladheid in NRW. Derhalve adviseer ik je om op te passen voor de Duitse politie want dat zijn de omstandigheden dat winterbanden verplicht zijn

  21. #140
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Jippiejaho, ik ga vandaag ook maar weer is, zonder winterbanden dus sorry voor diegenen die achter me zitten
    Hoe laat ga jij er zijn? Ik ben er vanaf 11u. Ik wacht al lang op een kans om Broodpoot eens te ontmoeten!

  22. #141
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Het kerstfeest 2 jaar terug was een dusdanig suc6 dat de wachttijden voor kamers opliepen tot 2 uur,Zelfs voor de bedden in de kino en de toiletten was er een wachtrij.
    Diverse bekenden zijn uiteindelijk doorgereden naar LR want het was een zee van ijsberen,hopelijk word het beleid van geen kledingzakken en indien vol 1 eruit en 1 erin ook met het kerstfeest toegepast.
    Waarom komen er eigenlijk zoveel mensen op zo'n party af? Wat is er op zo'n kerstparty (of eender welke andere party) in GT anders dan gebruikelijk?

  23. #142
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Waarom komen er eigenlijk zoveel mensen op zo'n party af? Wat is er op zo'n kerstparty (of eender welke andere party) in GT anders dan gebruikelijk?
    Ik begrijp dit ook niet. Er is niets anders op party dagen dan op normale dagen. De vrouwen hebben nog steeds twee borsten en het eten is misschien ietsje uitgebreider, maar ook niet meer bijzonder dan normaal. Ik heb een keer een party in GT bezocht in de zomer van 2007 en dit was ook meteen de laatste keer. De muziek was vreselijk hard en er stond een band in de barruimte mega luid te brullen.

    Op de kamer kon je niet meer wegens wachttijden, dus lagen mensen gewoon in de tent buiten te sexen. En omdat de WC's constant bezet waren, heb ik gewoon mensen in de tuin achter de bosjes zien urineren. GT is toch al niet zo'n grote club en om dan een party te houden in zo'n kleine barruimte, vind ik ongepast. GT is gewoon op zijn best op normale dagen. In GT is het toch altijd feest, ook als er geen party is.

    Je komt er voor het samenspel van vrouwen, eten en contact met andere gasten. Daar heb je geen party voor nodig. In FKK World heb ik meerdere parties bezocht, maar dat was alleen maar omdat ik vergeten was om hun Event Kalender te controleren, want anders had ik een andere keer naar World gegaan. Ook bij World geldt hetzelfde. World is op zijn best, als er geen party is.

    Ik verbaas me er altijd over, want de parties in World worden voor het overgrote deel alleen maar bezocht door gasten, die nooit op normale dagen gaan. En de meiden klagen steen en been over die parties, want ze verdienen lang niet zo goed als op normale dagen. En World is wat dat betreft nog extremer, want er vindt daar iedere maand een grote party plaats.

  24. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Wacko66 ( 6 december 2013),Wijze grijze ( 6 december 2013)

  25. #143
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:53
    Berichten
    675
    Discussies
    5
    Thanks
    728
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Hoe laat ga jij er zijn? Ik ben er vanaf 11u. Ik wacht al lang op een kans om Broodpoot eens te ontmoeten!
    Ik zit nu bij de kerstboom aan het bedenken wie ik voor mijn eerste kamergang ga uitnodigen.

  26. #144
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Waarom komen er eigenlijk zoveel mensen op zo'n party af? Wat is er op zo'n kerstparty (of eender welke andere party) in GT anders dan gebruikelijk?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik begrijp dit ook niet. Er is niets anders op party dagen dan op normale dagen. (…) GT is gewoon op zijn best op normale dagen. In GT is het toch altijd feest, ook als er geen party is.
    De parties zijn er indirect juist voor de clubs zelf. Een puur extraatje. Daarnaast is er ooit eens een club mee begonnen. Andere clubs namen het over en nu heeft iedereen meerdere parties in het jaar.

    Als je alleen al kijkt naar de flyers van de verschillende parties. Ook daarin zie je veel na-aperij van de clubs onderling. Zo staan er vele porn actrices uit Hongarije en Tsjechië op. Die overigens niet eens weten dat ze daar nu, jaren nadat ze inmiddels gestopt zijn hiervoor worden gebruikt (portretrecht)

    Parties houden, men moet wel om niet onder te doen voor de andere clubs. Het is een opdringerig commercieel wedstrijdje geworden van de clubs hoe en hoe vaak zet ik mijn club in de belangstelling en haal ik zo extra entreeverkopen eruit. De basis ligt in het feit dat er steeds meer clubs zijn bijgekomen en hoe val je dan nog op? Door harder te schreeuwen, flyers er tegen aan, rondmailen, oftewel een party te houden.

    Een echte FKK/Saunaclub club met ballen, houdt een keer in het jaar een besloten super party voor enkel haar vaste/trouwe klanten, waarbij de kaarten vooraf zijn verkocht/aangeboden (met een maximaal aantal kaarten). De club kan zo een keer in het jaar deze klanten waarderen. De club die dit doet, moet nog opstaan (2014?).
    Laatst gewijzigd door Hunziker; 6 december 2013 om 18:34
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  27. Onderstaande 8 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 6 december 2013),Boy69 ( 6 december 2013),chefkok ( 7 december 2013),Megaboob ( 6 december 2013),NikXXX ( 6 december 2013),Picasso 1 ( 6 december 2013),Quads ( 7 december 2013),terminator ( 6 december 2013)

  28. #145
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Ik erger me er zelfs aan. Al die clubs met party onzin, vooral dit weekend zijn ze er bijna allemaal mee bezig. Vervolgens houdt het niet meer in dan DJ (wat ze inmiddels structureel hebben), cocktail en hier en daar wat versieringen. Ik zal in elk geval al die clubs met hun onzinpartys op de betreffende partydagen mijden.
    Is meer voor het type publiek dat graag speciaal op dit soort dagen opdaagt om vooral veel te drinken in een 'partysfeer'.

  29. Onderstaande 5 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 6 december 2013),Boy69 ( 6 december 2013),chefkok ( 7 december 2013),Hunziker ( 6 december 2013),terminator ( 6 december 2013)

  30. #146
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:51
    Berichten
    167
    Discussies
    13
    Thanks
    420
    Thanked
    167 in 73 posts

    Standaard

    Vor ein paar Jahren waren GT-Parties etwas Besonderes!
    In der letzten Zeit zeichnen sie sich aber lediglich durch überfüllte Räumlichkeiten und endlose Zimmerwartezeiten aus!
    Der Club hat es noch nicht einmal nötig in seiner Werbung irgendwelche besonderen Events anzubieten!
    Egal - GT-Party brummt immer - auch ohne Programm - sogar montags.
    Geschickte Planung der Geschäftsleitung - Freitag/Samstag ist der Laden sowieso voll, also machen wir Party am schwächsten Tag, dem Montag.
    Allerdings ohne mich!

    Gruß
    aquarius

  31. Onderstaande 5 leden hebben aquarius bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 8 december 2013),chefkok ( 7 december 2013),Hunziker ( 6 december 2013),Picasso 1 ( 7 december 2013),terminator ( 6 december 2013)

  32. #147
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik met een kameraad voor het eerst sinds 2 maanden nog eens in GT beland. Het was blijkbaar al exact 3 maanden geleden dat ik nog eens geneukt had in GT, op 6/09 met Nastya, want tijdens mijn laatste bezoek aan de club had ik niet gekamerd. Ik dacht: Sinterklaas is de ideale gelegenheid om Piet nog eens te laten verwennen door de mooie elfjes van GT.

    We zijn om 11u15 aangekomen, hebben een lekker ontbijtje genuttigd en hebben ons dan naar de bar begeven. Het was nog vroeg, maar er waren al vele mooie vrouwen aanwezig. Als je clubs als HP of SS gewoon bent, overvalt de schoonheid van al die vrouwen je toch wel een beetje. Op bepaalde momenten waren er wel veel meer mannen dan vrouwen in de bar aanwezig. Het had soms zelfs iets weg van een homoclub.

    Enfin: ik heb 2 keer gekamerd. 1 keer met Bulgaarse Tina (gemiddeld) en 1 keer met Duitse Adela (zwaar tegengevallen) en was vooral na de kamergang met Adela zo gedesillusioneerd, dat ik niet snel genoeg naar HP kon vertrekken. Daar zijn de vrouwen misschien minder talrijk en minder mooi, maar daar ben je tenminste zeker van uitgebreide pre- en aftersales en van een uitstekende service op de kamer.

    We hebben GT al om 16u15 opnieuw verlaten, echter niet nadat ik met Jana en Nastya afgesproken had, dat ik op 27/12 zal terugkeren en dat ik dan met hen zal kameren. Van beiden weet ik immers dat ze uitstekend presteren op de kamer. Ik heb in het verleden te veel plezier gehad in GT om er in 2013 met de zwaar ontgoochelende ervaring van gisteren af te sluiten. Die herinnering ga ik dus binnen enkele weken maar wegneuken met enkele van mijn favorietjes

  33. Onderstaande 5 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 december 2013),bosbeer ( 7 december 2013),ilovethaigirls ( 7 december 2013),Quads ( 8 december 2013),Teiresas (16 december 2013)

  34. #148
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Ik was gisteren ook in GT samen met R EEN en nog een paar vrienden. Denk dat we uiteindelijk wel met een stuk of 10 bekenden samen zaten....

    Ik was er ook al om 11 uur. Een gele kanarie heb ik niet gezien maar wel een pannenkoeken hond met zijn Griekse furie en een pannenkoeken tovenaar met zijn rammadam.

    De dames die bovenaan mijn verlanglijstje stonden, schitterden weer door hun afwezigheid. Ik wou dan met Victoria gaan maar die vertrok met een gast en heb die pas zeer laat terug gezien. Lina kwam een paar keer solliciteren maar daar was ik vorige week al mee en die heb ik deze keer maar beleefd afgewezen.

    Ik was er nog niet uit wie ik als eerste zou nemen, tot er plots 2 nieuwe dames werden rondgeleid door Irina. Was zo een kleintje bij met zeer mooi gezicht. Die moest ik hebben !!!!! Het duurde nog even alvorens ze de bar betraden en ik zette me meteen bij haar.

    Ze stelde zich voor als Nes. Die naam had ik nog nooit gehoord maar zal wel een afkorting van Ines of zo zijn zeker. Ze is 26 jaar oud maar ik schatte haar enkele jaren jonger en is van Duitse komaf. Ze zei me dat ze al in enkele andere clubs had gewerkt onder meer ergens in Aken en omgeving Munchen. Op de kamer bleek ze toch wel zeer onervaren. We hadden eerst een leuke babbel en dan begonnen we zachtjes aan te zoenen. Veel tong was er niet bij maar kom het was desondanks wel lekker. Ze zag dat mijn paal al recht stond en besvestigde een condoom. Oei dacht ik, die zal alleen pijpen met condoom maar ik liet haar maar begaan. Ze bracht ook al wat gel aan en zonder ook maar aan pijpen te denken, zette ze zich meteen op mij. Eerst in cowgirl en dan reverse cowgirl was het heerlijk neuken met haar en was het rubbertje vrij snel gevuld. Ik vroeg haar dan of ze ook pijpte...... Neen dat doe ik niet zei ze me..... Uh nooit ????? Eh neen niet altijd en zeker niet zonder condoom...... Ik zei haar dan dat wat ze met mij had gedaan wel goed was maar dat PZC in deze club wel de standaard is en dat andere gasten dit wel van haar zouden verlangen. Een vriend van me ging er dan enkele uren later ook mee en na enig aandringen pijpte ze hem toch zonder condoom. Mits ze PZC in haar standaard pakket steekt, kan deze dame wel uitgroeien tot een toppertje. Herhaling zal er pas zijn als ze zich wat heeft "ingewerkt" maar ik denk eerder dat ze binnen de week GT alweer zal verlaten.

    Mijn tweede sessie was met de Bulgaars/Russische May of Mee. Deze dame leek me vrij nieuw in GT maar ze beweerde er al eerder te hebben gewerkt. Is me dan alleszins niet opgevallen. Deze dame heeft een zeer weelderige bruin-rode haardos en straalt geilheid uit. Dat bleek op de kamer ook zo te zijn....... Als je die dame haar gang laat gaan, dan sta je gegarandeerd na een kwartier terug in de bar. Niet omdat ze je snel wil afwerken of zo maar omdat ze zo verrukkelijk goed is. Ik had haar op voorhand aangegeven dat ik het graag rustig aan had maar desondanks was de pret na 25 minuten al uit. Toen ik haar vroeg waarom ze niet meer haar tijd had genomen, zei ze me dat ze alles netjes binnen het half uur wou afhandelen omdat ze niet aan 75 euro/uur wou gaan. Heb haar toen mijn pannenkoeken status uitgelegd en toen wou ze natuurlijk wel langer blijven maar dat zal dan voor de volgende keer zijn. Herhalingsgevaar is + 100 %

    Ik was eigenlijk niet van plan om nog een derde sessie te maken, ook al omdat mijn wandelmaat tijdig thuis moest zijn en er niet veel tijd meer over bleef. Ik werd dan aangeklampt door Dia en Karin (?) met een trioverzoek, waar ik met veel moeite onderuit ben gekomen. Toen ik nog een rondje liep, werd ik opnieuw door deze dames overrompeld en met nog meer moeite kwam ik er terug onderuit maar moet zeggen dat ik zo wel terug zin had gekregen.....

    Een tijdje later aanschouwde ik dan hoe Quads en Rex samen met de tovenaars' rammadam uit de bol gingen op de muziek van miss K. Zo kwam ik wel terug in het vizier van die blonde Roemeense schone. Had haar naam niet duidelijk verstaan maar denk dat het Karin is. Is een hele mooie blondine met paardenstaart en speelt ook vaak op de automaten. Misschien kan zo iemand zekerheid geven over haar identiteit. Ze zette voor de derde maal de aanval in en na belofte dat ze ook kuste, liet ik haar dan toch maar een sleutel halen. Achteraf gezien heb ik daar dik spijt van want de sessie was er een om zo snel mogelijk te vergeten. Ze deed wel haar best maar het was allemaal een beetje zonder gevoel. In het ijsberenjargon noemen we dit een afwerkster.....

    Volgende week ben ik er zeker terug maar dan ga ik toch mijn dameskeuze opnieuw bijstellen. In plaats van 3 nieuwe te nemen, ga ik dan toch maar weer een beetje meer zekerheid inbouwen.

  35. Onderstaande 13 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 december 2013),Badslippers ( 8 december 2013),bergm550 ( 7 december 2013),bosbeer ( 7 december 2013),Boy69 ( 8 december 2013),chefkok ( 7 december 2013),dennisw ( 7 december 2013),gignnl ( 7 december 2013),Hunziker ( 7 december 2013),Quads ( 8 december 2013),rob45 ( 7 december 2013),Teiresas ( 7 december 2013),Wijze grijze ( 7 december 2013)

  36. #149
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Vrijdag 6-12-2013.
    Vandaag met Rex weer naar het "sprookjes-bos"
    Om 10 uur stappen we samen in de auto op de afgesproken plaats en Hop-Hop naar GT
    De gein begint voor ons altijd al op het moment dat we in de auto stappen want meteen gaan we GT muziek draaien.
    Dat brengt ons al meteen in de goede stemming
    Aangekomen bij onze favoriete club rond een uur of 12.
    Eerst lekker een bakkie koffie aan de bar en daarna lekker een lunch in de tent.
    De meiden zijn niet zo goed gemutst vandaag valt mij op...
    Gister geen goede dag gehad...zegt Nastya en ook nog 2 andere meiden.
    Nou ja misschien vandaag dan wel he !!
    Eerst ff de kat uit de boom gekeken en toen Simona meegenomen naar de kamer.
    Ik weet wat ik van haar krijg en dat was dit keer ook weer erg lekker.
    Rond een uur of 6 gaan eten maar dat viel jammer genoeg een beetje tegen.
    Terug de bar in...Wat een drukte zeg !!
    De wachttijden liepen erg op en de meiden gaan dan klagen...jammer voor hun maar dan hebben wij meer plezier vind ik want
    dan blijven ze toch lekker bij je hangen en friemelen en dat kost ons lekker niks.
    Rond 00.30 Amelia ff gepolst en met haar de kamer opgezocht.
    Wat een heerlijke meid is dat.
    Goede sessie gehad en daarna nog ff de bar in een paar meiden gedag zeggen en niet te vergeten onze DJ.
    Vanavond niet zo gek veel gedanst want we waren meer met de vrouwen bezig.
    02.00 aankleden en hop weer terug richting Amsterdam.
    Nu weer een weekje wachten en dan weer naar Duitsland

    Gr Quads

  37. Onderstaande 4 leden hebben Quads bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 december 2013),bergm550 ( 7 december 2013),Hunziker ( 7 december 2013),ilovethaigirls ( 7 december 2013)

  38. #150
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 7 december 2013

    Op 7 december was ik in GT. De reis verliep een beetje stroef: een woede-aanval in een McDonald's en de trein kwam op een verkeerd spoor terecht bij de Amsterdam Arena, een foutje van de verkeersleiding, waardoor we moesten wachten op de stoptrein. Uiteindelijk was ik een half uur later in Venlo aangekomen. Ik wil altijd voor 17:00 uur in GT zijn, want op zaterdag krijg je anders gezeik dat er dan geen kluisjes meer zijn. Maar lang wachten hoef je nooit, maar toch.

    Ik reed langs de Tierpark en ik zag de BMW X5 al rijden. Dus ik wist al dat het druk zou zijn. Het was vochtig weer met 7 graden. Rond 16:30 uur werd het al langzaam donker. De line up was goed. Ik was de hele avond lekker aan het kletsen met andere ijsberen. Cupido, ketserr, Babbel en Van Dattum waren van de partij.

    De tijd vloog en al snel kwam ik weer in tijdnood. Mijn eigen schuld natuurlijk. Moet ik maar niet zoveel ouwehoeren met andere gasten. Ik was na het avondeten met Amalia en tegen middernacht was er een mooie Roemeense Argentina. Ik zat haar te observeren, maar twijfelde nog een beetje. Iets hield me tegen. Het duurt altijd een tijdje, voordat ik de stap neem. Ik weet niet waarom. Ik keek haar borsten aan en dacht dat ze silikonen had, waar ik niet op val.

    Ik besloot het toch even op safe te spelen en met Dilan te gaan. Maar had ik wat meer tijd gehad, dan had ik misschien toch nog met Argentina gegaan. De DJ was gister niet aanwezig. Voor mij was het een verademing, maar desalniettemin was de muziek gister toch weer dramatisch. Iedere keer herhalingen en ook hoor je muziek, die weliswaar een bekend deuntje heeft, maar de muziek is volledig aangepast, waardoor het niet meer mooi klinkt.

    Ik weet niet wat er aan de hand is. In de periode 2006 tot 2008 werd er gewoon hele goede muziek gedraaid. Ik heb daar nota bene nog in 2008 een topic over geopend hoe goed ik de muziek vond. Toen werden gewoon liedjes van de radio gespeeld, zoals Femme like you (K-Maro) en zelfs Last Christmas (Wham!) werd gedraaid.

    Wellicht is GT op de vingers getikt door de Duitse Buma/Stemra, omdat als je muziek draait in een openbare gelegenheid, dat je dan voor de muziekrechten moet betalen. Misschien dat GT hier niet voor betalen wil en dus draaien ze geheel aangepaste muziek, want mijn Sound Hound herkent de muziek vaak niet eens. Maar van mijn part mogen ze de entreeprijs verhogen naar 65 Euro en betaal die muziekrechten dan gewoon, zodat we weer eens een fatsoenlijk liedje horen.

    Want je wordt er soms gewoon naar van, als je de hele avond slechte muziek hoort. Maar goed, ik wijd er nu geen woorden meer aan. Het zal zich toch niet veranderen en het zal wel aan mij liggen. Gezellig was het gister wel. De kerstboom was opgetuigd en het was in de bar eeen stuk lichter, wat de zichtbaarheid ten goede kwam. Ik kon de dames een stuk beter zien. Het eten was prima en ik heb gezellig gedineerd met Van Dattum, ketserr en Babbel. De goulash, varkensspies en friet smaakten prima.

    Tijdens het eten hadden we het over de vrouwen in Thailand en dat je moet oppassen dat je geen travestiet ontmoet, omdat het soms moeilijk te zien is. Ik denk dat dit komt, omdat de verschillen tussen mannen en vrouwen daar minder groot zijn. In Europa zie je duidelijk verschillen, doordat vrouwen vaak smallere kaaklijnen hebben en een zandloperfiguur met grotere borsten.

    Al met al was het een gezellige avond. Het samenspel met de vrouwen en het contact met de andere gasten maakt een bezoek aan GT altijd tot een onvergetelijke beleving. Het blijft in mijn optiek toch een van de beste clubs in Duitsland. Er is een ding wat ik leuk zou vinden, is dat de vrouwen op een bepaalde dag (liefst zaterdag) volledig naakt lopen. Dat is de reden dat ik graag af en toe FKK World bezoek, want daar lopen de vrouwen poedelnaakt met alleen maar schoentjes. Dat is echt heel sexy om te zien.

    Ik zit nu in het hotel. Het is 7 graden en bewolkt. Ik ga vandaag ook nog naar GT, maar ik moet nog even tot 13:00 uur wachten. Ik ga even kijken of er een kerstmarkt is in Brüggen. Gister was er ook een in Bracht. Dit is toch zo gezellig. Met al die kraampjes met eten en andere lekkernijen. Jammer dat we dat niet in Nederland hebben.

  39. Onderstaande 13 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 december 2013),Badslippers ( 8 december 2013),Bluebear ( 8 december 2013),dennisw ( 8 december 2013),gignnl ( 8 december 2013),hansdordt ( 8 december 2013),ilovethaigirls ( 8 december 2013),jacky pakutra ( 8 december 2013),LittleJoe ( 8 december 2013),m4you ( 8 december 2013),Quads ( 8 december 2013),rob45 ( 8 december 2013),Teiresas ( 8 december 2013)

 

 
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Living Room 468*60   Babylon 468*60