Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 222
  1. #101
    Geregistreerd
    26 september 2012
    Last Online
    22 november 2021 @ 01:47
    Locatie
    belgische kempen
    Berichten
    170
    Discussies
    9
    Thanks
    267
    Thanked
    159 in 34 posts

    Standaard

    GT Dinsdag 26/11/2013

    Het einde van het jaar is inzicht en ik dacht het is nog wel eens tijd om naar het pittoreske bruggen te rijden. Afgesproken met 2 andere kameraden die er ook altijd op een dinsdag zijn.

    Aangekomen om 12:20 en het feest kon beginnen. Binnen betaald en me naar de kleedkamer begeven. Eens in de bar was het nog niet echt druk. maar er liepen toch al enkele fraaie stukken rond! De keuze menu voor deze dag zou weer moeilijk worden.

    Eert maar eens wat eten in de tent. Er waren zelfs pannenkoeken met choco en banaan,maar die waren spijtig genoeg koud. ne warme pannenkoek is toch nog altijd veel lekkerder en dan nog afgesloten met een broodje kaas een een taske koffie.

    Mijn eerste slachtoffer van de dag zou zijn. ah shit hoe noemt ze weer. namen ik ben er zo slecht in. het was een met lange zwarte haren en een stel lange benen en een lekker kopje. Aangenaam half uurtje mee gehad herhalings-gevaar zeker en vast! was echt goed lekker kussen zeer goed pijpen en neuken zeker en vast. Kan het zijn dat het de roemeense Bea was denk ik.

    Terug in de bar ben ik BOY69 tegen gekomen die er zoals gewoonlijk ook dinsdag altijd is aangename babbel mee gehad.

    Dan heb ik even in het bubbelbad gezeten en terug in de tent wat gegeten. Voor mij 100 procent op te laden voor mijnen topper!

    Met mijnen topper 3 uur gechambreerd . ahh wat een lijf wat een meisje! Het wordt elke keer beter en beter!

    super dag gehad in GT

    mijn volgend bezoek zal zijn voor in januari aangezien we naar miami gaan voor even tot rust te komen.
    GT tot gouw
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

  2. Onderstaande 4 leden hebben chefkok bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 november 2013),bonoke (27 november 2013),bosbeer (27 november 2013),wervelwind (27 november 2013)

  3. #102
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 09:38
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    10 in 8 posts

    Standaard

    En wie is uwe topper chefkok? :-b

  4. #103
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonoke Bekijk bericht
    En wie is uwe topper chefkok? :-b
    ze loopt zelden met haar twee parels bedekt...
    Bruine beer

  5. #104
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    vervolg op mijn korte mededeling van gisteren!!


    26 november 2013 sessie 1: Lulu

    Een van de trouwe GT-dames. Veel beschreven, veel besproken, en wat was ik blij dat ze er weer was. Ze had een rood setje aan, wat haar er nog aantrekkelijker op maakte dan haar normale zwarte setje.Ik had haar al een paar maanden niet gezien, en zoals altijd bleek ze “horny”, moest per se met mij op de kamer. Niet opdringerig, maar steeds leuk haarzelf bij mij onder de aandacht brengend. Erotiek voor mij van de hogere scholen. Op kamer 15 (ja ja, de beste die er is) haalde ze werkelijk alles uit de kast, uitdagend, beminnend, superzoenend, alles aanrakend, zelf genietend van mijn strelingen en zoen kunsten, een luid orgasme, en mij tot een grandioos hoogtepunt brengend.
    NL-Thailand 1:1


    26 november 2013 sessie 2: Martina (Bu)

    Na Lulu’s sessie eerst maar eens een beetje op adem komen, sapperdeflapperdeflap wat een enorme hoeveelheid mooie meiden waren er gisteren in GT. En het leek wel of ze allemaal op oudere mannen vielen, aan alle belangstelling die mijn ten deel viel te beoordelen. Ook Martina trachtte me een aantal malen te verleiden, jong ding, tenger (A cupjes), lang haar, gracieuze gazelle, met groene ogen. Die vrolijk de wereld inkeken. Absoluut eigenlijk niet het type waar ik onmiddellijk op zou vallen. Maar na een paar keren wat gekletst te hebben, toch gezwicht voor haar charmes. Sensationele tongzoen partij viel mij ten beurt, en daar geniet ik volop van! Pijpen was een beetje minder. (zeker na de klasse van Lulu), maar neuken/standjes kon ze in allerlei vormen en maten bleek, Wat een jeugdig energie spreidde ze ten toon zeg. Heerlijk. Genoot volop van mijn zachter strelingen (suggereerde dat dat een verademing was in GT), en kwam klaar op overtuigende wijze. After sales uitstekend. Strelingen, zoenen, elke keer als ik haar in de bar weer tegenkwam. Da’s pas klantenbinding!!!


    26 november 2013 sessie 3: Bianca (Ja)

    Na lulu en Martina dacht ik dat de pijp wel leeg zou zijn. Eerst maar eens wat rondgelopen/gekeken, altijd leuk in GT. Mij in de kino gezet, en heerlijk benaderd door velen. Mara blijft dan het meest geraffineerd, en als spoedig bleek dat maartens pijp toch nog tot beweging te brengen was. Misschien toch nog een derde sessie…. Eerst nog eens wat eten, en met Romina aan een tafel terecht gekomen, met haar vriendin. Wooow, maarten kreeg er nog meer zin in.. nog wat rond lopne, en kwam terecht achter een achter een gokmachine zittende Bianca. Daar was ik al fan van, en het bleek dat dat een prima club is om fan van te zijn. Godallemachtig wat kan die vrouw je geil benaderen zeg, Alle vrouwelijk wapens in de strijd, stem, hand, taalgebruik, zoenen, vleien, vlemen, te overal aanraken, super tieten overal te voelen, handen overal waar je dacht dat je ze wilde voelen, absoluut excellente blow job, en tot mijn stomme verbazing en derde orgasme….
    Guys: GT the place to be

    Laatst gewijzigd door mynasch; 27 november 2013 om 11:25 Reden: kleine toevoeging

  6. Onderstaande 7 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 november 2013),bergm550 (27 november 2013),hansdordt (27 november 2013),jap580 (28 november 2013),Megaboob (27 november 2013),Teiresas (27 november 2013),wervelwind (27 november 2013)

  7. #105
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard Verlauf der A61

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht

    (...) en natuurlijk de omleiding daar de aflsag Kaldenkirchen-S/Bruggen nog steed in de maak is. (...)
    Vanaf 1 december 2013 weer in beide richtingen open (het duurt door de weersomstandigheden een week langer, 24 november was de eerdere planning).

    a61.JPG
    Laatst gewijzigd door Hunziker; 27 november 2013 om 13:28
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    ambroos (27 november 2013),ilovethaigirls (27 november 2013),mynasch (27 november 2013)

  9. #106
    Geregistreerd
    10 maart 2009
    Last Online
    17 juni 2019 @ 16:06
    Berichten
    136
    Discussies
    2
    Thanks
    89
    Thanked
    150 in 32 posts

    Standaard

    Beste Beren
    Hier even een klein verslag van mijn bezoek afgelopen maandag 25 november.
    Na wat omrijden vanwege wegwerkzaamheden kwam ik om 12.30 uur aanrijden bij ons buitenverblijf.
    Ik kon mooi voor de deur parkeren en betrad de ijsberengrot. Bij het eerste douchen kwam mijn vaste vriendin Andrea binnen, op een of andere manier is zij degene die mij altijd verwelkomt en dat vind ik zeer lief. Andrea doet ook absoluut haar uiterste best om het je naar de zin te maken en je aan je gerief te laten komen. Dus maar even een halfuurtje gekamerd dan is de druk eraf en kan ik op mijn gemak de schoonheden bekijken die aanwezig waren op deze maandag.
    Uit eerdere berichten op het forum begreep ik dat het rustig is op maandag, ik vond het wel meevallen er was genoeg te zien.
    Naar aanleiding van vele positieve berichten over Victoria heb ik navraag gedaan bij Andrea wie dat was en of ze er was. Zij kende haar wel maar ze was helaas niet aanwezig.
    Dan maar even geluncht met Lin meer niet. Bij het betreden van de barruimte werd ik voor de tweede maal aangesproken door een lieve dame die mij vroeg of ik al toe was aan de tweede ronde, aangezien ik heb haar bij de eerste keer dat ze het vroeg aangegeven weer even op krachten te moeten komen.
    Ze oogt vriendelijk en ik heb me laten verleiden met haar naar de kamer te gaan...ik weet haar naam niet maar kenmerken, Duits Blond Piercing door tepels en tattoo van vogeltjes op arm en onderrug plus een doodshoofdje met een strik op haar schouder . Ik heb haar heerlijk verwent en goed laten komen...zij mij ook...zeker nog een keer op herhaling.
    Het valt mij op dat ik van de dames veel complimenten krijg over mijn tong, die schijnt het heel goed te doen!!
    Rond 1500 uur weer richting het Noorden gereden met zelfs nu nog een heerlijk gevoel van een paar relaxte uurtjes GT.

    Ik hoop tot snel


    AB
    Laatst gewijzigd door albertde2de; 28 november 2013 om 12:01
    Die Niederlander mit der ZauberZunge

  10. #107
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    het gaat hier om Tina of Janine zoals ze eerder heette in GT. Een schatje en onbekend pareltje in GT.
    Gr.

    Cupido

  11. Onderstaande 2 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    albertde2de (29 november 2013),Wacko66 (28 november 2013)

  12. #108
    Geregistreerd
    26 september 2012
    Last Online
    22 november 2021 @ 01:47
    Locatie
    belgische kempen
    Berichten
    170
    Discussies
    9
    Thanks
    267
    Thanked
    159 in 34 posts

    Standaard

    Iemand al een geweest met het kerstfeestje op een maandag? En is het dan te doen kwa beren en vrouwen?
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

  13. #109
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chefkok Bekijk bericht
    Iemand al een geweest met het kerstfeestje op een maandag? En is het dan te doen kwa beren en vrouwen?
    Ben er 2 jaar geleden geweest op de kerstparty en de wachtijden waren s'avonds zo opgelopen (geloof een paar uur) dat er beren waren die een dame maar op het toilet neukten.Zelfs de Kino was overbevolkt en het was een witte zee van beren.De sfeer en het eten en ook de muziek waren ok maar als je ook wil kameren is het een stukje minder.De line up was wel goed maar zie maar een plekje te vinden met een dame.

  14. #110
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard Kerst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ben er 2 jaar geleden geweest op de kerstparty en de wachtijden waren s'avonds zo opgelopen (geloof een paar uur) dat er beren waren die een dame maar op het toilet neukten.Zelfs de Kino was overbevolkt en het was een witte zee van beren.De sfeer en het eten en ook de muziek waren ok maar als je ook wil kameren is het een stukje minder.De line up was wel goed maar zie maar een plekje te vinden met een dame.
    Kan ik bevestigen. De sfeer vond ik ook prima en de (min of meer verplichte aanwezigheid v/d dames) line-up ook. Alleen na een aantal uur als je graag met een dame wilt en ze of wacht op een sleutel of er nog drie wachtende voor je zijn, kan het snel ietsjes minder worden. Ik heb wel eens een grapje gemaakt en tegen de thekes gezegd dat ik de volgende keer met een camper kom. Dat vonden ze nog een prima idee ook. Eigen kerst camper mee Dus ik zou zeggen parkeren Het moest dan wel op het eigen parkeerterrein staan (binnen de hekken).

    c.jpg
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  15. Onderstaande 5 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    chefkok (28 november 2013),laplagne (29 november 2013),masseurke (29 november 2013),rob45 (28 november 2013),spinazieboy (29 november 2013)

  16. #111
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Het was gisteren een gezellige en geile avond met 20 ijsberen op het feestje van Rex wat illegaal gehouden is.
    Ik heb bij LuLu even het verhaal in het kort neergezet.


    Big30 kan het hier eventueel onderzetten en de ontbrekende ijsberen hier bij te vermelden.

  17. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Quads ( 2 december 2013)

  18. #112
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Het kerstfeest 2 jaar terug was een dusdanig suc6 dat de wachttijden voor kamers opliepen tot 2 uur,Zelfs voor de bedden in de kino en de toiletten was er een wachtrij.
    Diverse bekenden zijn uiteindelijk doorgereden naar LR want het was een zee van ijsberen,hopelijk word het beleid van geen kledingzakken en indien vol 1 eruit en 1 erin ook met het kerstfeest toegepast.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  19. Onderstaande 2 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (29 november 2013),wervelwind (29 november 2013)

  20. #113
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Gisteren weer eens naar GT geweest.

    Het einde van de laagconjunctuur komt in zicht. Als de wachttijden voor een sleutel een indicatie zijn voor het aantrekken van de economie dan komt er een periode van grote voorspoed aan. Om 15h00 waren er al wachttijden. De ruimtes naast de sauna en in de bios werden constant goed bezet gehouden. Dat heb ik lang niet meegemaakt. Op zich was het vermijden van de grote drukte de reden om overdag te gaan. Ach, fijn om te zien dat iedereen de eindejaarsbonus op een dergelijke goede manier aan het investeren is in de relaties met Oost Europa.

    Natuurlijk; één zwaluw maakt geen zomer en wellicht was het 's avond tote hosen in GT, maar wat mij betreft mag het best wat minder druk

  21. #114
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard vraag over Olivia

    heren beren...

    kwam afgelopen dinsdag deze Olivia tegen, en het verbaasde me een beetje dat er maar een berichtje stond. Wie heeft er nog meer ervaring met deze vrolijk ogende jonge duitse dame???
    Ik kreeg duidelijk last van knikkende knieen en nog erger....
    Laatst gewijzigd door mynasch; 29 november 2013 om 18:35 Reden: typo

  22. #115
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Olivia is geweldig

  23. #116
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Ik was donderdag ook in GT.
    Ik vond het ook druk maar toch ook weer niet erg storend.
    De pizza sávonds is de laatste tijd wel snel op.
    Ook was de internet verbinding weer van slechte kwaliteit.
    Maar ze kunnen het zich veroorloven.

  24. #117
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Ik vond het donderdag ook wel erg druk.
    Maar op een of andere manier stoort het toch niet erg daar.
    Heeft ook wel iets

  25. #118
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Hallo collega ijsberen.

    Hoewel ik al sinds mei 2012 op dit forum geregistreerd ben, ben ik hier pas vandaag beginnen schrijven. Shame on me. Ik bezocht GT tot voor enkele maanden heel frequent en heb jullie berichten altijd met veel plezier gelezen. De laatste tijd heb ik mijn horizonten verruimd en ben ik naar oa GD, SS, ACA, DV, HP ... getrokken, maar in de nabije toekomst plan ik terug af en toe naar GT te trekken. Dit blijft immers 1 van mijn favoriete clubs! Berichten over mijn ervaringen, live en andere, volgen binnenkort!

    En hopelijk treft ik enkelen van jullie in de toekomst ook eens irl in GT hé! Mijn eerstvolgende bezoek staat in ieder gepland op vrijdag 6/12!

    Greets
    KanariePiet

  26. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind ( 1 december 2013)

  27. #119
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Hallo collega ijsberen.

    Hoewel ik al sinds mei 2012 op dit forum geregistreerd ben, ben ik hier pas vandaag beginnen schrijven. Shame on me. Ik bezocht GT tot voor enkele maanden heel frequent en heb jullie berichten altijd met veel plezier gelezen. De laatste tijd heb ik mijn horizonten verruimd en ben ik naar oa GD, SS, ACA, DV, HP ... getrokken, maar in de nabije toekomst plan ik terug af en toe naar GT te trekken. Dit blijft immers 1 van mijn favoriete clubs! Berichten over mijn ervaringen, live en andere, volgen binnenkort!

    En hopelijk treft ik enkelen van jullie in de toekomst ook eens irl in GT hé! Mijn eerstvolgende bezoek staat in ieder gepland op vrijdag 6/12!

    Greets
    KanariePiet
    En jij bent daar herkenbaar in gele badjas en oranje neus ?

  28. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo (30 november 2013)

  29. #120
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Toch niet nee. Soms ben ik wel herkenbaar aan de rode neus, als ik een Beck's Gold teveel op heb of als er weer eens een veel te mooie meid op mijn schoot komt zitten

  30. #121
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Wil het nie weten wat er dan gebeurt

  31. #122
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Hallo,
    Vrijdag de zesde kan ik niet maar denk dat ik er donderdag wel ben.
    Gr Geert

  32. #123
    Geregistreerd
    19 februari 2012
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 09:38
    Berichten
    32
    Discussies
    0
    Thanks
    18
    Thanked
    10 in 8 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag 27 nov was er een dame die ik geweldig leuk vond. Ze was jong (begin 20). Halflang donkerblond, bruin haar. Ze droeg een zwarte body (geen van kant maar eerder zo'n elastische). WIE is dit ??

    Ik kon het niet vragen want ze was tussen 20u en 24u constant met dezelfde 2 beren. Afwisselend tussen kamer en bar. Hopelijk weet hier iemand meer. Thx.

  33. #124
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    GT10.JPG

    Afgelopen vrijdag (29/11) heb ik GT bezocht. Ik was van plan naar een andere club te gaan maar de vertrouwde route (met deels een omleiding), het miezerige weer en mijn missie (een vraag) haalde mij over om GT te bezoeken. Ik was vol ;-), ja vol goede en positieve moed. Bij aankomst was het net ietsjes bovengemiddeld druk voor een vrijdag. Deze drukte was helaas niet aan het damesfront te bespeuren. Veel witte beren bij het spitsuur. Ondanks de reeds hier en daar ingezette kerstbomen die mooi waren versierd door GT was er een matige sfeer te bespeuren. Ik dacht nog “heey wanneer gaat het los?”. Ook de goede relaxte muziek van o.a. Soulsearcher hielp de club helaas niet verder. Doorgaans wil ik graag schijven hoe prima het er is en het is enigszins jammer om daarom niet los te kunnen komen op papier. Ik vind oprecht dat deze kant als het zich voordoet eerlijk belicht mag worden. De sfeer was dus anders. Dames waren moe en hangerig maar het was het weertje dan ook wel; grijs, grauw met hier en daar een winterse dip, wie zal het zeggen? Beren bleven veelal in de bar hangen of maakte een enkele kamerbezoek (info dames). Overigens lees je dit al meer, het aantal kamerbezoeken per bezoeker loopt terug.

    Enkele de meer bekendere dames (die niet genoemd willen worden) van het GT forum gaven aan dat de hele week wel minder was en afgelopen vrijdag was het dan nog wel redelijk (we schrijven hier 17.00 uur). Nogmaals hoe graag ik ook een mooi stukje zou willen neerschrijven, immers alles valt natuurlijk te camoufleren, dient mij eerlijkheid te zeggen dat ik er weinig van kan maken. Een groot deel van de toppers miste ik persoonlijk. Dit deed mij gelijk denken aan het nog niet zo lang geleden geschreven stukje van Ace: https://www.ijsberenforum.com/forum/...067#post342067 . In vergelijking met een paar weken geleden waar ik nieuwe knappe dames zag rondlopen (7tjes en enkele zelfs een poging maakte richting een 8tje), dit keer was het duidelijk een stuk minder. Maar dit ligt ook mijn kritische smaak zeg ik er gelijk bij.

    Naast een paar beren die een super pannenkoek (1/2-3/4 dag) op de kamers aan het fabriceren waren, gelukkig toch zelf een aantal goede kamerbezoeken kunnen maken en daarnaast wat leuke gesprekken gevoerd met dames. Ik wilde niet toegeven aan zo’n avond. Een aantal dames zien er weer net even iets anders uit. Bonny of Bonnie (het maakt haar niet uit) is weer goed blond. Rood is niets en dat weet ze nu ook van mij Ze zou van de rode verfbus nu een tijdje afblijven Scandinavisch blond is toch vele malen beter dan dat constant geëxperimenteerde rode haar van menig dame. Cora heeft haar voorhoofd bedekt met een van de stal gehaalde pony. Ik herkende haar bijna niet meer. En Lucky was weer haar laatste dag aan het volbrengen om morgen af te reizen naar haar woonplaats verderop in Duitsland. Blijft toch een mooie verschijning, gezicht en haar lange haar. Een van de weinige dames in GT waarvan haar lange haar compleet echt is. Beate liep weer met haar grote soms wat manlijke ogende passen rond in GT, te kijken naar dames die juist niet opvielen (bijvoorbeeld uren doorbrachten achter een speelautomaat) en zich afzonderde van het GT-proces. Het valt deels in te vullen waar zo’n toekomstig gesprek met een dame over zal gaan. Ook dit hoort erbij om de kwaliteit enigszins te borgen en misschien wel een van de belangrijkere en onderschatte factoren van succes naast het selectieproces van GT. Wat in mijn ogen nog net iets beter kan, het blijft letterlijk en figuurlijk mensenwerk.

    In de kleedkamer ving ik van een dame op die binnen kwam lopen met haar bepakking dat ze op was geroepen. Ze had vrij maar door de matige bezetting is getracht dit zo een beetje nog op te lossen. Tussen 20.00 uur en 23.00 uur gingen massaal de een na de andere dame naar huis. Men hield het voor gezien. Wat overbleef waren de dames die moesten blijven veelal met een niet Duitse achtergrond. Zo rond 24.00 uur was het al flink rustig geworden. In de gang voor de kino zat een klein groepje meiden welke trachten een dame in tranen te troosten die het schijnbaar niet meer zag zitten. Een droevige dag al met al.

    Buiten op het grasveld stonden grote witte verlichte kerststerren in twee rijtjes opgesteld. Zij gaven aan dat wij het einde van het jaar alweer waren genaderd. Bij navraag aan de thekes of en wanneer er een party (10 jaar bestaan) komt, werd getracht te focussen op de kerstparty en het onderwerp dus te verleggen. Men kijkt nog niet zo ver en men weet het ook niet. Jaja…mij hou je niet voor de gek, gekke thekes De gezichten spraken overigens boekdelen. Er komt een big party ten eren van het 10 jarig bestaan van GT, absoluut. Admins, misschien een idee: inzetten wie de juiste dag raadt voor (een) vrijkaart(en) GT blijft een mooi club, nog een reden om van de mooiere dagen daar extra te genieten.
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  34. Onderstaande 6 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 december 2013),bosbeer ( 1 december 2013),chefkok ( 1 december 2013),dennisw ( 2 december 2013),ilovethaigirls ( 1 december 2013),Megaboob ( 1 december 2013)

  35. #125
    Geregistreerd
    2 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 23:15
    Locatie
    Ergens in NRW (zonder vaste woon- of verblijfsplaats)
    Berichten
    106
    Discussies
    1
    Thanks
    910
    Thanked
    512 in 80 posts

    Standaard

    GT zaterdag 30/11

    Bij aankomst omstreeks 17.00 uur werd ik direct begeleid naar een parkeerplaats naast het pand. Had ik een zaterdag getroffen waarbij het minder druk was?
    Binnen werd deze vraag direct subtiel beantwoord. Na betaling van de entree duurde het een paar minuten voordat een sleutel van een kledingkastje werd overhandigd. Dat gaf duidelijk aan het nagenoeg volle bak was. In de barruimte kreeg ik echter niet de indruk. Er was nog voldoende ruimte tot passeren zonder dat er lichamelijk contact ontstond. Het dames aanbod was ruim voldoende waarbij de samenstelling bestond uit vele bekende gezichten.

    Die situatie sloot niet uit bij het doel van vandaag. Aangezien de persoonlijke top ranking niet aanwezig was werd het motto gewijzigd in “op zoek naar onbekend talent”.
    Tijdens een eerste rondgang was er geen oogcontact wat een vervolg kreeg. De contacten die er ontstonden beperkten zich tot het obligate vragenlijstje wat na 30 seconden afgekapt wordt.
    Zo een opstart van het dagprogramma nodigt uit voor een saunabezoek. Dat de ramen aan de binnenzijde aanzienlijk beslagen waren gaf aan dat de vochtigheidsgraad ruim boven gemiddeld was.
    Tijdens de cooling down buiten lopen er op enig moment 2, voor mij onbekende, blondines voorbij. Beide met het haar in een korte staart en met een lichaamslengte van ongeveer 1 meter 70. Een van hen kijkt me verbaasd aan met een door het koude weer getekend gezicht, lacht me vriendelijk toe, en loopt naar de tent waar een wachtrij ontstaat om voorzien te worden van een maaltijd. Nadat ik geen damp meer produceer verplaats ik me naar binnen op zoek naar gezelschap voor een eerste kamerbezoek. Het damesaanbod achter de bar was minimaal zo aantrekkelijk ten opzichte van wat je aantrof voor de bar.
    Tijdens de zoektocht viel mijn oog op een slanke blondine met half lang haar dat ze los droeg. Er was geen directe herkenning in de schemering van de persoon die eerder op de avond was opgevallen. Ze zat midden op een bank in de nis van de barruimte. Nadat ze niet afwijzend reageerde op oogcontact liep ik op haar toe en vroeg om toestemming naast haar plaats te nemen. Ze nodigde me uit door plaats vrij te maken. Haar handen legde ze onder en op een van mijn armen en nestelde zich tegen me aan. Er kwam een kennismakingsgesprek op gang waarbij minimaal een kwartier lang met geen woord gerept werd over naam of herkomst. Dat alleen al was een bijzondere ervaring bij een eerste kennismaking.
    Na verloop van tijd informeert ze op een subtiele wijze of er animo is voor een kamerbezoek. Hierna wordt gestart met het aftasten van voorkeuren en beperkingen. Haar service aanbod is ruim voldoende voor een verzoek om een sleutel te organiseren. Op haar programma staan NMC, ZK, blasen, lecken. Vingeren is niet bespreekbaar. Naar FT heb ik deze keer niet geïnformeerd. Deze benadering geeft al aan dat er van mijn kant geen enkele twijfel bestond op enig risico voor een mogelijk teleurstellende ervaring.
    Na nauwelijks enige wachttijd verschijnt ze in badjas en met een sleutel in haar hand. Ze loopt voor me uit naar buiten waar we uiteindelijk belanden in de hut met het huisnummer 17. Het service niveau staat bij haar hoog in het vaandel. Ze keert niet haar rug toe, en ontdoet zich niet van haar lingerie, maar gaat naast het bed staan, kijkt je aan, en vraagt naar jouw voorkeur. Tevens stelt ze de vraag hoe lang het kamerbezoek gaat duren. Mijn voorstel is te starten met een kennismaking van een half uur en daarna te bepalen of het kamerbezoek verlengd wordt.
    Ik bevind me intussen liggend op het opgemaakt bed. Nadat mijn armen geopend haar uitnodigen komt ze tegen aan liggen. Als het bovenstuk van de lingerie uit gaat verschijnt er een fraai gevormde b-cup.
    Haar tongzoen is meer dan het slechts aanraken van het puntje van haar tong. Bij haar houdt het niet op na 60 seconden. Tijdens het zoenen reageert ze positief op subtiele aanrakingen. Dit nodigt uit voor een verdergaande ontdekkingstocht. Nadat ik ze vanaf een zijhouding op haar rug leg kijkt ze wat onzeker aan. Ze ontspant zich als ik haar duidelijk maak dat ik langzaam met enige tussenstops afzak naar lagere regionen. Haar borsten staan als eerste tussenstop op het programma. Mijn tong veroorzaakt een reactie bij haar tepels. Als tegelijkertijd mijn hand zich lager bevindt geeft haar lichaam duidelijk aan aanrakingen op prijs te stellen. Als haar tepels voldoende aandacht hebben gehad wordt de tocht voortgezet. Na haar buik en de binnenkant van haar benen kom ik aan bij haar meest gevoelige plekje. Vingers hebben geen toegang naar binnen maar voor mijn tong wordt alle ruimte vrij gemaakt. Ze staat niet toe haar het ultieme genot te gunnen. Voordat het zover komt gaat ze rechtop zitten en maakt duidelijk dat het initiatief uit handen genomen wordt.
    Voordat gestart werd met vervolgactie informeert ze dat er 3 minuten resteren tot het half uur voorbij is. Het kamerbezoek afbreken op dat moment kwam niet im frage.
    Nadat ze een condoom heeft aangebracht is de intieme ervaring meer dan gemiddeld positief. Ze neemt alle tijd voor jouw voorkeur. Na de ontlading en het poetswerk kijk ik op mijn horloge en constateer dat er nog 10 minuten over zijn. Op mijn opmerking om een saunabezoek in te plannen reageert ze dat er nog tijd over is. Hiervan maak ik gebruik door nader kennis te maken. Tijdens het gesprek blijkt mijn gezelschap een Roemeense dame van 22 jaar oud te zijn die in voldoende mate de Duitse taal beheerst maar er de voorkeur aan geeft in het Engels te communiceren. In GT wekt ze onder de artiestennaam Andra. Tot de kerstperiode is ze aanwezig. Daarna gaat ze na geruime tijd genieten van een bezoek aan haar geboorteland.
    Ondanks het kamerbezoek van 1 uur en van dit intelligente en welbespraakte dametje kan ik niet meer dan een beperkte seks ervaring beschrijven. Het wordt de uitdaging voor de komende weken haar andere kwaliteiten te ontdekken. Hierdoor is de vraagstelkling voor herhalingsgevaar volkomen overbodig.
    Na een douche en verkleedpartij bij de receptie nader ondervraagd over de ervaringen van het bezoek. Het was aangename kennismaking met de persoonlijkheid en kwaliteiten van Andra. Dit project krijgt een vervolg. De dame staat bij op de nominatie voor een top klassering in de categorie GFE.

  36. Onderstaande 12 leden hebben dennisw bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 december 2013),Badslippers ( 1 december 2013),bergm550 ( 1 december 2013),Bluebear ( 1 december 2013),bosbeer ( 1 december 2013),chefkok ( 1 december 2013),hansdordt ( 2 december 2013),Hunziker ( 1 december 2013),ilovethaigirls ( 1 december 2013),laplagne ( 2 december 2013),Megaboob ( 1 december 2013),Wijze grijze ( 1 december 2013)

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Diamond 468*60   Freude 468*60