Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 222
  1. #51
    Geregistreerd
    28 oktober 2009
    Last Online
    19 december 2017 @ 11:43
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    ich lese eigentlich gar nichts mehr über die Anwesenheiit der rumänischen fast Milf Laura.
    Hat man diese Oldi Dame jetzt aussortiert?
    mal ein Hinweis über Thekentätigkeit, aber ob sie noch vor der Theke generell tätig ist und zu buchen ist darüber lese ich nichts mehr in Gegensatz zu früher.

  2. #52
    Geregistreerd
    17 november 2011
    Last Online
    17 september 2023 @ 02:43
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    8 in 4 posts

    Standaard

    die russisch-roemeense, indien het over een 23jarige, zeer schone cup B, 1m72, zeer schone snoetje en die rond september 2012 of een beetje vroeger in gt begonnen te werken is, zou het dan mogelijk over BIANCA (ex REBECCA) gaan. mvg

  3. #53
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Callidus Bekijk bericht
    ich lese eigentlich gar nichts mehr über die Anwesenheiit der rumänischen fast Milf Laura.
    Hat man diese Oldi Dame jetzt aussortiert?
    mal ein Hinweis über Thekentätigkeit, aber ob sie noch vor der Theke generell tätig ist und zu buchen ist darüber lese ich nichts mehr in Gegensatz zu früher.
    Du hast selber nie über sie geschrieben, und trotzdem fragst du warum du nichts mehr über Laura liesst? Da haben wohl die anderen Männer die Laura buchen nicht nur den gleichen Geschmack, sondern auch alle Schreibfaulheit!

  4. #54
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door topplayah Bekijk bericht
    Morgen middag maar weer een kijkje nemen in GT !
    Ja, dat is Dia(z) of zo iets, superbody maar lichte PLORK. Half roemeens, half oekraiens....zei ze mij.

  5. #55
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 26 oktober 2013

    27 oktober - ik zit nu in het hotel te ontbijten. In het restaurant zitten gasten die in Brüggen overnacht hebben vanwege de Britse RAF vliegbasis ten zuiden van Brüggen. Veel Britse oud-militairen bezoeken Brüggen nog regelmatig om herinneringen op te halen aan de vliegbasis ten tijde van de Koude Oorlog.

    Ik geloof dat de vliegbasis niet langer in gebruik is of dat in ieder geval het gebruik ervan wordt teruggedraaid. Ook zitten drie gasten uit GT in het restaurant. We keken elkaar aan en dachten "Waar was jij gister, viespeuk?"

    Het is bloedheet in Brüggen. Gisternacht rond 2:30 uur was het nog 16 graden. Een lome, zomerse herfstdag. Het begint nu langzaam een beetje te regenen. Er is een storm voorspeld. http://mobiel.nrc.nl/nieuws/2013/10/...oten-verwacht/

    Ik heb een kater van GT. Ik drink en rook niet. Maar toch kun je dan een kater hebben. De overgang van GT naar de realiteit valt me soms zwaar. Dan kom je van de muziek in de totale stilte in het hotel. Het gevoel dat je genoten hebt en dat het nu al weer voorbij is. Ik heb hier niet altijd last van, maar vanmorgen had ik toch een gevoel van weemoed.

    De line up was gister goed. Ik heb genoeg mooie meiden gezien. Ik heb nu toch al een aantal clubs in Duitsland gezien. En het blijft een feit voor mij dat de line up in GT toch uniek is in het Duitse Saunaclublandschap. Wat GT uniek maakt, is dat de kwaliteit van de line up over de jaren heen vrij constant is gebleven.

    Dit terwijl clubs als World en Palace echt over hun hoogtepunt heen zijn. Als World niets aan zijn line up verbetert, dan zou het me niet verbazen als World het niet zal redden. World heeft teveel last van een wisselende line up. Soms is het goed, maar meestal slecht. Palace is ook niet veel bijzonders meer en biedt alleen nog maar een goede line up tijdens een Messe.

    Het schijnt dat Sharks op dit moment de beste line up biedt. Maar toch blijf ik af en toe nog weleens World en Palace bezoeken, al is het maar uit nieuwsgierigheid en om af en toe weer eens het gevoel te hebben van een Frankfurt-avontuur. Terug naar GT, de sfeer was gister goed en voor een zaterdag was het niet druk. De DJ draaide vrij monotone muziek en het ontbreekt aan variatie.

    Je zag het gister meteen toen de liedjes Happy Birthday, I had the time of my life en Like a virgin werden gedraaid. De tent leefde op en de sfeer veranderde meteen. En die jonge grieten zongen ook mee op de muziek, terwijl ze allemaal rond 1990 geboren zijn. Dat is het bewijs dat de muziek van de jaren '80 tijdloos is.

    Het eten was wederom Michelin sterren waard. Er was varkenshaas aan een spies met een soort tomatensaus. Ook de goulaschsoep getuigde van grote klasse. En het wordt allemaal met de hand gemaakt. Heel slim, want dat is altijd goedkoper dan dat je het inkoopt.

    Ik was twee keer op de kamer met Alya, de Turkse met het zwarte brilletje. Ze was terug uit Artemis en ze blijft aankomende week ook nog in GT. Vandaag zal ze ook aanwezig zijn. En ik was op de kamer met Karin, een nieuwe Roemeense zonder vast clubhonk. Ze had al in veel clubs gewerkt. Ze zag er goed uit met een verrukkelijke D-cup.

    Het is een vriendelijke meid, maar de sessie was iets afstandelijk. Ze zoende, maar met de tong hield ze af. Het pijpen was erg monotoon, ze ging alleen maar op en neer. Maar er zat maar variatie in. Sommige vrouwen hebben gewoon geen talent voor goede sex. Ze zei dat ze ook in Amsterdam op de Wallen had gewerkt. Wellicht dat dit haar matige service verklaart. Het is verder een aardige meid, maar ze moet zich snel verbeteren, want anders ga je het in GT niet redden.

    Om 2:00 uur ging het licht aan en word je in GT dwingend verzocht de toko te verlaten. Dan is het een gekrioel van jewelste en is er filevorming en kun je soms niet bij je kluisje komen. Ik stond nog even met Cupido een beetje na te kletsen op de parkeerplaats. Hij stond al wat ongemakkelijk en ik zag zijn gezicht vertrekken.

    Hij liet toen een enorme scheet en dat terwijl er net een gast achter hem voorbij liep. Die Duitser was duidelijk geirriteerd en zei: "Machst du das auch zu Hause?" Waarop Cupido volmondig met Ja antwoordde. We moesten er zeer om lachen. Al met al was het een mooie zaterdag. Ik ga vandaag ook nog een half dagje naar GT.
    Laatst gewijzigd door bergm550; 27 oktober 2013 om 10:04

  6. Onderstaande 12 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 oktober 2013),Badslippers (27 oktober 2013),Boy69 (28 oktober 2013),envert (28 oktober 2013),gignnl (28 oktober 2013),ilovethaigirls (27 oktober 2013),Jaeger-Lecoultre (27 oktober 2013),Megaboob (27 oktober 2013),Pistol Pete (27 oktober 2013),rob45 (27 oktober 2013),Teiresas (27 oktober 2013),wervelwind (27 oktober 2013)

  7. #56
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Voor woensdag 30 oktober 2013 vooraankondiging van der Polizei ten aanzien van de Geschwindigkeitskontrollen:
    - Brüggen, L 373, Vennberg
    - Brüggen, Genrohe, Genroher Straße
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  8. #57
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik stond nog even met Cupido een beetje na te kletsen op de parkeerplaats. Hij stond al wat ongemakkelijk en ik zag zijn gezicht vertrekken.

    Hij liet toen een enorme scheet en dat terwijl er net een gast achter hem voorbij liep. Die Duitser was duidelijk geirriteerd en zei: "Machst du das auch zu Hause?" Waarop Cupido volmondig met Ja antwoordde. We moesten er zeer om lachen. Al met al was het een mooie zaterdag. Ik ga vandaag ook nog een half dagje naar GT.
    moet je wel vermelden dat jij er in de tussentijd er ook een stuk of 5 had gelaten en dat ik niet kon achterblijven
    Gr.

    Cupido

  9. Onderstaande leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (27 oktober 2013)

  10. #58
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    moet je wel vermelden dat jij er in de tussentijd er ook een stuk of 5 had gelaten en dat ik niet kon achterblijven
    Dat klopt. Ik laat altijd graag scheten.

  11. #59
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Gisteren ben ik zoals wel vaker de laatste tijd naar GT geweest.
    Wat me echt opviel is dat de line up super was... De sfeer was relaxed en zo hoort het ook op een doordeweekse dag.

    3x naar de kamer geweest uiteraard met Roemeensen.

    Weet iemand hoe de blonde dame heet met super figuur die zegt half roemeens half Russisch te zijn?
    Dia.

  12. #60
    Geregistreerd
    26 september 2012
    Last Online
    22 november 2021 @ 01:47
    Locatie
    belgische kempen
    Berichten
    170
    Discussies
    9
    Thanks
    267
    Thanked
    159 in 34 posts

    Standaard

    Dinsdag 29/10/2013

    Eindelijk! Nog eens naar Golden Time. Aangekomen om half 2 en nog plaats gekregen op de parking . ik dacht ow het is nog niet zo druk. Eenmaal binnen inkom betaald en me naar de kleedkamer begeven.

    Eerst maar wat gaan ontbijten in de tent. Dat geeft je toch altijd een zeer ontspannen gevoel mij toch. Er valt dan een enorme druk van je schouders af. Na zon lange tijd in de keuken te hebben gestaan snak je toch naar ontspanning en dit is dan natuurlijk mijn ideale uitlaat klep. Al heb ik er nog vel verschillende andere meer dit is toch wel een van mijn favoriete.

    Na het ontbijt me eerst in het bubbelbad gezet waar al het nodige mooie materiaal de revu passeerde. Vandaag was de line-up toch echt wel zeer goed te noemen voor op een dinsdag toch. aangezien ik alleen maar dinsdag kan.

    Mijn eerste slachtoffer zou Nastya worden. Een goede opwarmer van de dag zou ik zeggen. kust goed mee neukt goed mee maar dat is het ook. of ik deze nog eens terug neem ik denk het niet.

    Mijn 2 de sessie was met Shayenne. Een sessie die maar liefst 3 uur duurde. ik heb er van de eerste tot de laatste minuut van genoten. Ik vindt dit echt een stunner. Voor mij is dit mijn nieuwe nummer 1. Het was meer een liefdes spel dan een afsteek beurt.

    Mijn 3 de sessie was een trio. Normaal doe ik dit niet maar ik had me toch laten verlijden. Anna & Cora amai dat was mijn eerste trio in mijn leven maar wat voor een! dit zijn gewoon 2 hele mooie meiden. alleen spijtig dat anna niet kust maar voor de rest super dame! trio met deze 2 100% herhalings-gevaar.

    Een super dag gehad in GT tot 12 november want dan zijn we er weer.
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

  13. Onderstaande 14 leden hebben chefkok bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 november 2013),akucoklat (30 oktober 2013),Badslippers (30 oktober 2013),bosbeer (30 oktober 2013),Boy69 (30 oktober 2013),gignnl (31 oktober 2013),hansdordt (30 oktober 2013),Hunziker (30 oktober 2013),ilovethaigirls (30 oktober 2013),laplagne (30 oktober 2013),masseurke (30 oktober 2013),Megaboob (30 oktober 2013),Teiresas (30 oktober 2013),wervelwind (30 oktober 2013)

  14. #61
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chefkok Bekijk bericht
    Dinsdag 29/10/2013

    Anna & Cora amai dat was mijn eerste trio in mijn leven maar wat voor een! dit zijn gewoon 2 hele mooie meiden. alleen spijtig dat anna niet kust maar voor de rest super dame! trio met deze 2 100% herhalings-gevaar.
    ANIMAL!!!
    Bruine beer

  15. Onderstaande leden hebben masseurke bedankt voor deze bijdrage:

    chefkok (30 oktober 2013)

  16. #62
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chefkok Bekijk bericht
    Mijn 3 de sessie was een trio. Normaal doe ik dit niet maar ik had me toch laten verlijden. Anna & Cora amai dat was mijn eerste trio in mijn leven maar wat voor een! dit zijn gewoon 2 hele mooie meiden. alleen spijtig dat anna niet kust maar voor de rest super dame! trio met deze 2 100% herhalings-gevaar.
    Kusten ze wel met elkaar dan ?

  17. #63
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard GT - allerheiligen

    Wij Belgen, Duitsers en denk ook de Fransen hadden gisteren een dagje vrij wegens Allerheiligen. Meestal betekent dit dat het in GT een drukke dag is en dat bleek al toen ik iets na 13 uur de Heidweg op draaide. Er stond een wachtrij van meer dan 20 man aan de ingang en dan waren er al 2 groepjes binnen gelaten. In de kleedkamer kreeg ik al een claustrofobisch gevoel en dat zou in de loop van de dag alleen maar verergeren.

    Vorige week had ik min of meer afgesproken met Turkse Gülcan dat we er vroeg zouden zijn maar ze was nog niet te bespeuren. Ik heb zo een uurtje op haar gewacht maar toen zei Mia me dat Gülcan niet meer zou komen.

    Plan B dan maar en in mijn speurtocht had ik mijn oog laten vallen op de Chinees/Nederlandse Victoria. Ik wou eerst nog effe douchen en dan op mijn target afgaan. Maar zoals altijd in GT komt er wel iets tussen..... En dat was in dit geval de Roemeense Elena die me op weg naar de kleedkamer onderschepte en ik kwam er niet meer onderuit. Werd net als vorige week een heerlijk uurtje met deze Roemeense.

    Toen ik iets na 15 uur van de kamer kwam, was de club al afgeladen vol en er waren van dan af al lange wachttijden die later op de avond opliepen tot een uur. Ik bracht de rest van de namiddag door in gezelschap van onze wekelijkse vrijdag bende. Voor je het weet zit je dan natuurlijk in een groepje luidruchtige zuipende Nederlanders . Ikzelf hou het bij enkele glazen maar die gasten deden de Heineken voorraad aanzienlijk slinken.

    Na het eten ging ik op zoek naar een dame voor een tweede ronde. Mijn oog viel wederom op Victoria maar ik vond dat ook Fiona er weer super uit zag. Beide dames werden echter voortdurend gepannenkoekt, zodat ik nu ook eens de keerzijde van de medaille zag.

    Het leek mission impossible om nog een van beiden te boeken en er zat niets anders op dan maar weer te wachten aan de toog, waar ik dan plots in een andere Heineken bende terecht kwam, namelijk die van Joeppie en JanV.

    Na lange tijd kreeg ik dan toch Fiona te pakken. Was toen al rond 22 uur. We hebben samen in de zetel nog meer dan een half uur op een sleutel moeten wachten maar in zulk gezelschap vond ik dat helemaal niet erg. Op de kamer had ik een zeer aangename tijd met haar. Is voor mij een van de mooiste dames in GT en geeft ook een prima service inclusief TZ PZC NMC FT. Herhaling is verzekerd, denk al volgende week .

    Rond middernacht heb ik dan de club verlaten met een dubbel gevoel. Enerzijds had ik wel 2 uitstekende sessies gehad maar anderzijds heb ik me bij momenten toch wel geërgerd aan de drukte. Volgende week zijn we er zeker terug .

    Heb tijdens de dag onder andere volgende dames gezien, maar er waren er nog minstens een stuk of 30 meer:

    Adella Alexa Alexandra Alia Andrea Anja Annie Arielle Celina Chanel Chayenne Claudia Dalina Dia Dilan Dina Dorina Dunya Elena Emma Fiona Flo Gaby Isabella Isabelle Jana Janine Jenny Kira Lea Lin Lisa Lolly Lovely/Sylvia Luna Luna Mara Marianna May/Mee Melin Mia Melis Miranda Nastya Nila Sabina Shaira Shiva Simona Sissy Sonja Rosa Tisha Victoria Yasmine Zoë

  18. Onderstaande 9 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 november 2013),Ascari ( 2 november 2013),bergm550 ( 2 november 2013),bosbeer ( 2 november 2013),hansdordt ( 3 november 2013),joepie ( 2 november 2013),masseurke ( 4 november 2013),Megaboob ( 2 november 2013),Teiresas ( 2 november 2013)

  19. #64
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ja maar viel tog wel mee met ons gister iltg waren net binnen toen ik je gesproken heb en nog redelijk nuchter , maar verders weet ik nix meer van de avond alleen barstende koppijn vandaag.

  20. #65
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 19:34
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joepie Bekijk bericht
    Ja maar viel tog wel mee met ons gister iltg waren net binnen toen ik je gesproken heb en nog redelijk nuchter , maar verders weet ik nix meer van de avond alleen barstende koppijn vandaag.
    Hahaha ja viel wel mee Joepie maar ik kon jullie tempo niet volgen met cola light . Hoop dat je ook nog wat genoten hebt van Simona .

  21. #66
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ja volgens mij allemaal goedgekomen zal het haar vragen.

  22. #67
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Volgende zondag weer maar eens naar GT afreizen. Maar gezien het nog maar mijn tweede bezoek is en mijn eerste op een zondag,
    had ik graag toch geweten welke dvp's er meestal op zondag zijn en welke van hen de moeite zijn om een hutje mee in te duiken.
    Zijn er nog beren die op 10 november richting Brüggen trekken?
    Heb al eens dezelfde vraag gesteld onder de titel "toppers op zondag" maar zonder reactie.
    Hopelijk lukt het deze keer wat beter.
    Als dank beloof ik van de kamergangen uitgebreid verslag te brengen, inclusief sappige details!!

  23. #68
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Als je kunt voorspellen welke dvp's over een week aanwezig zijn in een club in dit geval GT moet je zeker ook met de lotto meedoen.
    Ga gewoon genieten van de dames die aanwezig zijn de 10e november en dat zijn er genoeg in GT, dat is wel te voorspellen.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 3 november 2013),pistoleeke ( 3 november 2013)

  25. #69
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Ik ga sowieso genieten van de aanwezige dames, maar er zijn toch dvp's die vaste dagen naar de club komen.
    Vermits ik in GT redelijk nieuw ben dacht ik me een beetje voor te bereiden zodat ik van de beschikbare tijd een
    onvergetelijke tijd zou kunnen maken!! ... en dat is toch bij alle beren de bedoeling dacht ik.
    Maar ik zal de wijze raad van een ervaren ijsbeer maar ter harte nemen en gewoon alles op me laten afkomen!

  26. #70
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    Maar ik zal de wijze raad van een ervaren ijsbeer maar ter harte nemen en gewoon alles op me laten afkomen!
    Juist. Dat is de juiste instelling. Het is niet mogelijk te weten welke dames op zondag aanwezig zullen zijn. Dat is gewoon niet te voorspellen. Maar over het algemeen zijn er altijd genoeg meiden aanwezig op zondag. De line up is vaak nagenoeg hetzelfde als op zaterdag. Op zondag zijn er vaak rond 50-60 meiden.

  27. #71
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Last Online
    28 januari 2015 @ 19:20
    Berichten
    129
    Discussies
    6
    Thanks
    153
    Thanked
    204 in 52 posts

    Standaard

    Zaterdag was het weer gezellig in GT alleen jammer onze Kisha er niet was...
    Vind het altijd leuk als zij muziek draait want dat is wat anders dan het standaard cd-tje wat er altijd wordt gedraaid.
    Het was inderdaad druk maar dat komt natuurlijk ook door het slechte weer...
    Normaal gesproken zitten er toch wat Ijsberen buiten maar met dit weer gaat dat ff niet.
    Vond het eten een beetje tegenvallen dit keer want meestal is het goed.
    Ben om half 9 maar even terug gegaan en heb nog wat patat en salade gegeten.
    Volgende week weer gezellig met mijn maten naar de "Snoepwinkel"

  28. Onderstaande 6 leden hebben Quads bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 3 november 2013),Boy69 ( 5 november 2013),Cupido ( 4 november 2013),Jaeger-Lecoultre ( 7 november 2013),pistoleeke ( 5 november 2013),Rex ( 5 november 2013)

  29. #72
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Oktoberfest

    Laatste Mittwoch van Oktober. Het weer valt niet tegen, het is droog en niet al te koud. De eerste flinke najaarsstorm van het jaar ligt twee dagen achter ons. Wel is het al vroeg donker door de ingegane wintertijd. Dat vinden we minder prettig. Op de heenreis een pietepeuterig klein tegenvallertje: afrit Brueggen van de 61 afgesloten, omleiding. Met navigatie gelukkig makkelijk te vinden. Toch een minuut of 5 a 10 verloren gegaan. Die had ik ook in de armen van mijn engeltje kunnen liggen, denk ik dan. Op de terugreis later die avond blijkt ook de oprit aan de andere kant afgesloten. Zelfde omleiding. Zo kom je nog eens ergens, alhoewel ik niet weet waar.

    Kwart voor vier. Parkeren voor de deur. Vrijkaartje van RB. Viel spass! Dat gaat wel lukken. Nog geen spoor van mijn engeltje, maar al wel de eerste indrukken van een goede line up. Het is redelijk rustig in de club. Doorgaans kom ik hier niet des woensdags, maar ik vind het niet vervelend die betrekkelijke rust. Een goed aanbod DVP’s en niet te veel beren om in de weg te lopen. Na een ruim half uur en de eerste doppelespressootjes van de dag vliegt mijn engeltje me plots om de nek met een enthousiasme dat ik niet vaak tegenkom. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ze me gemist heeft en blij is me te zien. Dat laatste wil ik nog wel geloven. Ik kan een big smile uiteraard niet onderdrukken. Die zou er de rest van de dag niet meer afgaan. Hoedanook een zeer hartelijk welkom en weldra belanden we in een blokhut. Lange sessie weer voor mijn doen, ruim anderhalf uur. Schrik er zelf een beetje van wanneer we de hut verlaten, had niet goed op de tijd gelet, maar de laatste tijd hebben we blijkbaar veel te bepraten. Want dat is het de laatste maanden wat het grootste deel van onze langere sessies opslokt: praten. Vooral zij dan. Ze heeft het nodig en ik vind het fijn een luisterend oor te leveren. Kon ik haar maar helpen. Liet ze me haar maar helpen. Het leven is complicé, n’est ce pas? Soms zelfs bizarre. Naast het gepraat gelukkig ook nog tijd voor sex. Heerlijke sex. Immer zeer goed met mijn nepblonde Poolse. Zo ook nu. Ze beheerst de cowgirl als geen ander. Uit m’n tenen komt ie.

    Spare ribs op het menu! Net als drie weken terug maar geen probleem, want smaken werkelijk weer prima. Vroeger werd er op de fora nog wel eens over het GT voer geweeklaagd. De tijden zijn veranderd. Diner genuttigd in gezelschap van engeltje en haar vriendin. Lieve meisjes. Het valt me dikwijls op hoeveel die kleine opdondertjes van nog geen 50 kilo aan voedsel naar binnen stouwen. Niet zelden meer dan ik, terwijl ik toch het dubbele weeg. Het leven is niet eerlijk. Zij zullen wel meer beweging krijgen.

    Na de ribs in de whirlpool. Aldaar kennis gemaakt met collega Bruintje. Leuk gesprek. Er blijken zakelijke overeenkomsten. Kleine wereld. Tegenover ons zit een Duitse beer een DVP te naaien in de whirlpool. Of is ’t droogneuken? Lastig te zien met al die bubbels. Kan dat überhaupt: droogneuken in het water? Veel te lang in de pool gehangen. Opgeweekt. Eén en al rimpelhuid. Buiten even afkoelen, het is flink koud inmiddels. Kennis gemaakt met HP001. Hij vindt het te rustig vandaag. Aardige vent. Jammer van zijn clubvoorkeur en dan doel ik niet op dit etablissement. Onder motto ‘iedereen heeft wel wát’ vergeven we het ‘m maar.

    De tent is inmiddels aardig leeg aan ‘t raken. Het is een uur of 10. De dames klagen steen en been. De klanten zijn foetsie. Komt ’t door de vakantie in NRW? Volgens mijn vriendinnetje wisselt ’t heel sterk per dag. Ofschoon ze best wel popi is, zijn er dagen dat ook zij met 50 of 100 euro genoegen moet nemen. Het gaat om ’t gemiddelde houd ik haar voor. Er zijn ook dagen van 600 euro en meer. Ze geeft me gelijk. De beren worden nu door de ladies overtroffen in aantal. Vandaag waren dat o.a. Meggy (P), Jana, Tanja (D), Lisa, Victoria, Lin, Alexa, Annie, Gabi, Gulcan, Maya, Doro, Bianca, Sabrina, Ramona, Sonja, Martha, Minell, Michelle, Cora, Lolly, Carmen, Dunya, Samantha, Ayla (met sexy bril), Steffie (met sexy bril), Stefania, Shiva, Simona (met sexy bril), Dia, Dina en Mimi. De sexy secretary look is hot these days.

    Ik hang in een bank en mijn engeltje hangt over mij heen. Soms is het leven mooi. Tweede - en laatste - sessie wederom met mijn schatje. Eindelijk weer eens spiegelhut 15. Absoluut een extra dimensie. Waren alle hutjes maar zo rijkelijk voorzien. Het was vandaag alleen maar haar wat de klok sloeg. De andere vrouwen konden me vandaag niet boeien. En dat was niet voor ’t eerst. Ai. Zij was er blij om. Ik maak me er zorgen om. Of toch niet?
    Laatst gewijzigd door Teiresas; 5 november 2013 om 12:36

  30. Onderstaande 18 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 november 2013),bad pritt ( 5 november 2013),Badslippers ( 5 november 2013),bergm550 ( 5 november 2013),Bluebear ( 5 november 2013),bosbeer ( 5 november 2013),Boy69 ( 5 november 2013),hp001 ( 5 november 2013),Hunziker ( 5 november 2013),ilovethaigirls ( 5 november 2013),Jaeger-Lecoultre ( 7 november 2013),kempie ( 5 november 2013),masseurke ( 6 november 2013),mynasch ( 5 november 2013),rob45 ( 5 november 2013),Saruman ( 5 november 2013),wervelwind ( 5 november 2013),Wijze grijze ( 5 november 2013)

  31. #73
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Oktoberfest

    De tent is inmiddels aardig leeg aan ‘t raken. Het is een uur of 10. De dames klagen steen en been. De klanten zijn foetsie. Komt ’t door de vakantie in NRW? Volgens mijn vriendinnetje wisselt ’t heel sterk per dag. Ofschoon ze best wel popi is, zijn er dagen dat ook zij met 50 of 100 euro genoegen moet nemen. Het gaat om ’t gemiddelde houd ik haar voor. Er zijn ook dagen van 600 euro en meer. Ze geeft me gelijk.
    We hebben het over een van de bestbezochte saunaclubs van Duitsland en nog steeds zien de meiden niet in dat hun dalende serviceniveau en evt nog 100 euro p/u politiek oorzaak zijn van hun dalende inkomsten. Voor de toppertjes uit de beginjaren van GT was 600 euro een teleurstellende dag.

  32. Onderstaande 2 leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 5 november 2013),piranha ( 5 november 2013)

  33. #74
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Euhm Teireisas, je hoeft je pas zorgen te maken als je de realiteit een beetje uit het oog verliest. Een popi-dame die slechts 50/100 Euro verdient op sommige dagen lijkt me redelijk atypisch, maar zou zomaar kunnen. Uiteraard is het fijn voor haar dat je enkel mét haar kamert, en graag praat (ik zou ook graag betalend praten lijkt me) en het dunkt me dat ze je gelijk zal geven... Clubdames zeuren quasi altijd, doch vergeet niet dat het de meeste dagen druk tot somtijds stervensdruk is in GT... Don't get overexcited zou ik u collegiaal anbevelen en don't buy bullshit...

  34. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas ( 5 november 2013)

  35. #75
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard To seek & strike

    In navolging van het eerdere stuk (https://www.ijsberenforum.com/forum/...913#post335913) waarin de betekenis van “Golden Time”nader is toegelicht dit maal ook info over de flinke “achtertuin” van GT. Brüggen, voor vele het seks-oord der seks-oorden in het NRW. Toch heeft Brüggen een interessante en explosieve geschiedenis en dan doel ik nu nog even niet op de vele orgasmen en de hier en daar gefakete orgasmen van menig getrainde DVP ;-) Voor mijn bezoek aan GT nog even gekeken naar de nodige controles op http://www.presseportal.de met de zoek combinaties “Pol-Vie Geschwindigkeitskontrollen”. Aangekomen in GT was het aardig druk. Zo liepen er flink wat dames rond en ook de nodige kerels gehuld in de winterse bademantels. De weinige kleding die de dames doorgaans aan hebben vind ik de afgelopen tijd mooier worden. De kleding die een DVP aan heeft, kan voor de een eerste interessante prikkeling zorgen voor ons als man. Het zal de winter zijn waarbij de dames wellicht nog net iets creatiever worden met hun outfits.

    d3.JPG

    Na een lekkere lunch begaf ik mij naar de bar voor een flinke observatie. Ik zat nog maar net vijf minuten aan de bar of een dame die voor haar uit zat te staren naast mij legde haar hand gelijk op de meeste edele delen van de man. “Oeps was mach ich jetzt?” luidde het. Daarna nog enkele malen aangesproken. Helaas waren ze niet mijn smaak. Ik was weer klaar wakker en ging door met mijn observatie. Bij GT kan het soms een maand of soms wel meer dan een jaar duren voordat er dusdanige look-a-like opvolgster komt van een dame die GT heeft verlaten. Het viel mij op dat het vandaag zo n dag was. Diverse nieuwe dames die goed als look-a-like-vervangsters op konden gaan voor dames die bij GT hadden gewerkt, zoals bijvoorbeeld Kim, Lara en Tiffany. Zal er toch op bepaalde uiterlijke kenmerken worden gekeurd en hebben bepaalde uiterlijke kenmerken juist meer binding met het werk van een DVP wie zal het zeggen

    d1.JPG

    Na mijn eerste lange kamer bezoek, begaf ik mij naar de sauna. Een lege sauna tot mijn verbazing, althans leeg niet geheel. Een maand geleden was het mij al opgevallen dat er in de sauna een bijgeluid had gekregen in de vorm van een of meerdere krekels welke zich blijkbaar in de sauna tussen de wanden hadden genesteld. Dit keer was het een gekrekel van jawelste tijdens mijn relaxt saunabezoekje. Een grappige gewaarwording voor de eerste 10 minuten, daarna gaat het ergens wel vervelen. Zomers zijn in een bepaalde periode de kikkers, net als de ijsberen in de achtertuin niet meer te houden en 's winters hebben wij nu ook de krekels in de sauna. Na de nodige versnaperingen nog even met de goedgelovige Duitse Mona op kamer gegaan. Deze zwartharige schone heeft prachtige mooie lichte ogen die door haar donkere haar alleen nog maar worden versterkt. Ik was haar eerder al eens aan de bar tegen gekomen, maar kon haar naam destijds niet direct plaatsen. Daarna nog even onder het afdak in de tuin gerelaxt waar ik in een interessant gesprek verzeild raakte met een engelsman die tot voor kort nog in Brüggen had gewerkt bij de RAF. Niet ver in de achtertuin van GT in het Brüggen-Brachter gebied (nu natuurgebied) ligt een uitgestrekt depot welke begin 1940 werd gebruikt als brandstofdepot door, jawohl Die Deutsche Wehrmacht. In de jaren 1948 tot 28 februari 2002 werd het door de Royal Air Force en de NATO omgevormd het grootste munitiedepot van West-Europa. Zo’n 1200 meter vanaf de achtertuin van GT bevindt zich de eerste munitiebunker (zie foto). Dus bij een aardige boswandeling met een DVP zonder haar high heels is dat “hutje” haalbaar. Dit doet mij gelijk herinneren aan een DVP die dit jaar uit GT was verdwenen. Ze was dronken of had andere middelen toch haar genomen en aan de wandel gedaan in het bos achter GT. Men heeft nog naar haar lopen zoeken.

    kaart.jpg

    Om terug te komen bij het depot. Stel je eens voor 45 miljoen kg aan munitie (& speciale munitie) opgeslagen in tientallen bunkers. Tijdens de koude oorlog was dit een van de belangrijkste basis van de RAF en de NATO maar ook in alle drie de Golfoorlogen (de 3e duurde maar 3 dagen) en de Kosovo oorlog werd munitie door dit depot aangeleverd. Voor de eerste Golfoorlog werd zelfs alle munitie door dit depot aangeleverd. Vanaf het vliegveld van Brüggen stegen diverse gevechtsvliegtuigen op. De start/landingsbaan (2497 meter) werd tot begin 2009 nog gebruikt door de Gazelle helikopters van de RAF.

    De geschiedenis leert ons dat het anders had kunnen lopen met Brüggen en haar wijde omgeving. Op 2 mei 1984 ging het bijna fout op het munitiedepot Brüggen. Een zeer grote nucleaire bom viel van een vrachtwagen tijdens het transport. De bom was niet goed gezekerd. Wij praten hierover een kernbom (E=Mc2, kracht van 300.000 km p/s) die acht keer krachtiger was dan de bom die op Hiroshima in 1945 is gegooid. Ter vergelijking een atoom torpedo is 1,5 keer zo krachtig als de kernbom op Hiroshima. En deze atoomtorpedo’s waren de meest krachtige tijdens de koude oorlog. Deze “Brüggense” nucleaire bom had een onvoorstelbare kracht van 120 miljoen kilo TNT. De zes verantwoordelijke militairen kregen direct een militaire berisping. De Britten hebben overigens dit ongeluk en de aanwezigheid van nucleaire munitie op het depot pas eind 2007 toegeven. Het zijn overigens de Amerikanen die zowel de sexbom als de atoomboom hebben uitgevonden. Dat wij beren dus vandaag de dag ons ding in GT kunnen doen is doch letterlijk een geluk bij een ongeluk. Het depot zorgt overigens voor veel ellende blijkt uit de vervuiling van het grondwater. Kerosine komt op 20 meter diep in de grond voor en drijft letterlijk 1 meter dik op het grondwater. De gemeente Brüggen heeft dus nog een aardige “COCKtail” in de grond zitten. In 2013 is reeds een begin gemaakt en 160.000 liter kerosine weggepompt uit de grond van het Brüggense depot. Je kunt je voorstellen dat dit flink in de papieren gaat lopen en gelijk een diepe put is waar waarschijnlijk wel wat seks-steuer naar toe zal vloeien. De Britten geven het totale (vervuilde) gebied in 2016 aan de Duitsland terug. Op weg naar huis hoorde ik het nummer Wind Of Change van de Scorpions op de radio. Een zeer toepasselijk "koude oorlog nummer".http://www.youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ

    a.JPG denkmal1.JPG denkmal3.JPG

    Dat de RAF het depot zolang mogelijk heeft proberen aan te houden met een GT om de hoek mag duidelijk zijn. Ik ken zelf enkele goede clubs in de UK, maar het merendeel is zo slecht dat je dat kan vergelijken met een horde dronken (en lelijke) Britse vrouwen die op vakantie zijn in Spanje. Het Brüggense munitiedepot ging overigens gepaard met een Britse strijdkreet: “To Seek and Strike”. Wel een aardige overeenkomst met de activiteiten die zich vandaag de dag afspelen in Golden Time. Immers welke beer seeks (zoekt) niet een dame om daarna over te gaan tot een strike, wat zich door elke beer maar wat goed valt in te vullen. Zo heeft naast de betekenis van “Golden Time” nu ook het zoeken naar een dame in GT brüggentje naar een historische feitje. De tijden veranderen overigens niet er wordt alleen andere munitie gebruikt in de vele “bunkertjes”/hutjes in de GT-tuin

    d2.JPG

    Laatst gewijzigd door Hunziker; 5 november 2013 om 22:22
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  36. Onderstaande 13 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 november 2013),Badslippers ( 5 november 2013),bosbeer ( 6 november 2013),chefkok ( 5 november 2013),Don Rudo ( 5 november 2013),hasta la pasta ( 7 november 2013),ilovethaigirls ( 6 november 2013),Jaeger-Lecoultre ( 7 november 2013),jap580 ( 6 november 2013),masseurke ( 6 november 2013),Megaboob ( 5 november 2013),PoKa ( 6 november 2013),trickyD (10 november 2013)

 

 
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.

FKK Artemis 468*60