Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 222
  1. #1
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Beitrag Geile Tijden, 4e Kwartaal 2013

    Maybe u can better go to a gay bar beron ,they know what men as u like. Only the day after i dont know if u can walk normal.

  2. Onderstaande 4 leden hebben joepie bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 1 oktober 2013),gignnl ( 1 oktober 2013),Jack42 ( 1 oktober 2013),Willi69 ( 1 oktober 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    17 juli 2009
    Last Online
    13 april 2017 @ 09:47
    Berichten
    86
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heeft GT een aangename tuin? Een paar weken terug naar Planet Eden geweest en daar is wel een hele grote buiten area, maar alleen is was het daar zo dood als een pier. Deze namiddag wil ik nog wel van het geode weer genieten, lekker dames en s'avonds binnen me verder volledig laten verwennen.

  4. #3
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    MAANDAG 30 SEPTEMBER TWEEDE DAG SFL CLUBTOUR.



    Iets voor een 13.00 aangekomen en op de parking meer als voldoende plaats,dus snel ingeparkeert en met een groepje kerels mee naar binnengelopen.Bij de theke het gebruikelijke ritueel maar ditmaal met een vrijkaart (waarvoor mijn dank aan Willem2.)
    Nog bij de lockers kom ik LIN tegen die mij heel hartelijk begroet met een zoen en vraagt waar ik zo lang ben gebleven?
    Heb inderdaad niet veel meer de gelegenheid gehad om de laatste maanden te clubben vanwege prive omstandigheden.
    In de barruimte oogt het heel rustig en ik besluit na eerst nog bestookt te zijn door de opdringerige Roemeense Andrea te gaan lunchen in de eettent.
    Ook daar word ik niet met rust gelaten door haar want ze komt de tent binnengelopen en komt recht tegenover me zitten en tijdens het eten van haar broodje klaagt ze dat het de laatste maanden niet meer zo wil vlotten met eurootjes verdienen,en in i.d.d. ik zie haar de rest van de dag amper kameren,wel probeert ze me regelmatig aan te klampen maar ik negeer haar.
    Na de lunch ga ik een beetje rusten en uitbuiken op een van de ligstoelen en uit de wind en.in de zon is het heerlijk toeven op de ligweide van GT.
    Heb daarvoor nog gecheckt waar mijn Tourmaten zijn maar die zijn in nog in geen velden of wegen te bekennen.
    Even later zie ik vanaf mijn ligstoel iemand net een bekend loopje naar de koelkast in de tent spurten om een biertje te scooren en ik vang hem op het terras op want SFL is da house.
    Samen wat gedronken en bijgebabbelt want allebei hebben we overvolle agenda's en gelukkig hebben we deze tour ertussen kunnen plannen.
    Maar goed,tijd om te doen waar we voor komen en dat is op jacht naar een lekker mokkel en we doen de ronde door GT waarbij LULU ons hartelijk begroet en wat blijft het toch een lekker geil wijf. Haar proffesionele massage was ik nog niet vergeten.Ik babbel ook nog alleen wat met haar en besluit om toch nog eens verder te kijken maar ik ben wel een optie verder.
    Verder zie ik eigenlijk niet zoveel van mijn gading en ik loop even.later naar de bar waar SFL met een brede grijns LULU aan het bepotelen is en op een paar meter afstand observeer ik het tweetal tot LULU me in de gaten heeft en mij erbij wenkt.Ze checkt SFL en ondergetekende wat betreft de staat van paraatheid en ze loopt weg om een sleutel te halen,voor wie is voor mij onduidelijk maar ze kijkt me lachend aan en kirt vrolijk "Massage Massage BOEM BOEM"
    Ik geef me gewonnen en loop gedwee achter haar aan naar een van de hutjes waar we een heerlijk uurtje beleven met massage,pijpen,neuken cowgirl en doggystyle.
    Ook het bekende Thaise achtergrond muziekje ontbreekt niet.Na de financiele afwikkeling bij de locker haast ik mij naar de barruimte waar inmiddels BADSLIPPERS ook is aangekomen en SFL nog gekamert heeft met Roemeense MARA. Wij heffen gezamelijk een Salitos en proosten op de clubtour.
    Gezellig wat bijgebabbelt want het is weer een tijd geleden dat we elkaar gezien hebben.
    Dan is het tijd om een hapje te gaan eten in het restaurant en de hap van vandaag is goed te pruimen.Goede keuzemogelijkheid en ik zelf laat me rijst met kipstukjes in een lekkere rode saus opscheppen met wat rauwkost erbij.Ook komt even later BBERTB de eettent binnenlopen en hij komt bij ons zitten om zijn bordje eten te verorberen.Wij hebben nog een kleine discussie over service en optick fuck gehalte van de dames populatie in GT en hij vertelt (onder een hap met veel saus) dat er op een bepaalde Gangbang een paar echt geile meiden aan de slag waren geweest die niet van ophouden wisten,verdorie nou ben ik de naam kwijt maar een van mijn companen zal hem nog wel weten.
    Dan zetelen we ons weer aan de bar om wat uit te buiken en onder het genot van wat watertjes en een capuchino komen LULU en LIN ons opvrolijken.Badslippers zijn tepels worden door LULU flink geknepen en omgedraait en ook zijn leuter word flink betast en ook LIN geeft er nog een aaitje op en er onstaat al snel een grote bobbel bij deze geilaard.

    De dames verdelen de taken onder elkaar.Deze keer laat SFL zich door LULU masseren (en nog wat meer viezigheden) en zal ik met LIN gaan kameren en blijft BADSLIPPERS helemaal opgegeild achter en voordat ik in herhaling ga vallen wat betreft het kamergebeuren hier de highlights; Met LIN is het goed toeven,heeft een sterke massage in haar handen want ik hoor mijn botten en spieren tikken.Lekker zoenen en pijpen kan ze ook als de beste.
    Ook in prostaatmassage is ze een ware profi,ik kan haar aanbevelen.
    Na een weldadig uurtje met LIN neem ik samen met SFL (Die inmiddels ook van de kamer is) afscheid van BADSLIPPERS die nog aan de bar zit te broeden op een geile MILF.

    Samengevat een leuk ontspannend rustig dagje in GT zonder "nieuwe meiden" maar met sessies met oudgedienden die nog steeds hun vak verstaan en waar je zonder enig risico op kan terug vallen.
    Vandaag op naar Dolce Vita voor het vervolg van de tour,kijken wat daar op ons pad komt.

    Word Vervolgd................

  5. Onderstaande 14 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 oktober 2013),Badslippers ( 1 oktober 2013),bergm550 ( 1 oktober 2013),Big30 ( 4 oktober 2013),bosbeer ( 1 oktober 2013),Cupido ( 1 oktober 2013),gerrit11 ( 2 oktober 2013),gignnl ( 1 oktober 2013),ilovethaigirls ( 1 oktober 2013),Megaboob ( 1 oktober 2013),molaar ( 1 oktober 2013),Picasso 1 ( 1 oktober 2013),seqoya ( 1 oktober 2013),SFL ( 1 oktober 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard first time gt

    Vandaag rond 17 aangekomen en nog juist een van de laatste plaatsjes op de GT parking. Ontvangen door een vriendelijke blondine en een bondige uitleg gekregen over het wat er allemaal inclusief was en wat standaard geleuter over
    het prijsbeleid.
    Snel omgekleed en voor de eerste keer op ontdekkingstocht doorheen de club. Eerst iets gaan eten in de tent (kipfricassé met rijst - lekker, niet meer dan dat) daarna op zoek gegaan naar de sauna.
    Goede sauna, juiste temperatuur maar niettegenstaande er toch wat beren in de club aanwezig waren zat ik daar ruim twintig minuten alleen!
    Lekker veel dvp's en enkele zeer mooie exemplaren, eentje stak er wel qua looks ver bovenuit (zwarte haren, prachtige ogen en een ongelofelijk mooi gebruind lijf - zal wel lolita geweest zijn zeker!?)
    In de bar vizier op scherp gezet en gauw had ik oogcontact met een asiatisch uitziende dame met halflang zwart haar en een perfect stel borsten van de tettendokter. Ze noemde zich Julia (denk ik) en zei dat ze half Italiaans, half Thai was maar kan haar precies op het forum hier niet terugvinden (weet iemand hoe ze dan juist heet?) Ze haalde de sleutel en we gingen naar een kleine kamer met schuifdeur en met mooie regendouche (cosi !!) We begonnen zachtjes met tongzoenen maar al snel bleek ze toch
    een beetje overgevoelig te zijn aan vanalles en nog wat (koude handen, gevoelige borsten, geen vingertje gebruiken, geen beentjes in de nek bij missionaris, enz...)
    Al bij al was ze wel erg lief en kwam op het half uur klaar in haar mondje, nog beetje nagepraat en afgerekend (50+25).
    Tijd voor een tweede sessie was er niet meer maar overall toch een leuke club met veel mooie maar vooral erg jonge meisjes.
    Tot zeer binnenkort GT!!

  7. Onderstaande 3 leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 2 oktober 2013),chefkok ( 2 oktober 2013),Megaboob ( 1 oktober 2013)

  8. #5
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pistoleeke Bekijk bericht
    In de bar vizier op scherp gezet en gauw had ik oogcontact met een asiatisch uitziende dame met halflang zwart haar en een perfect stel borsten van de tettendokter. Ze noemde zich Julia (denk ik) en zei dat ze half Italiaans, half Thai was maar kan haar precies op het forum hier niet terugvinden (weet iemand hoe ze dan juist heet?)
    Dat zou de Roemeense Juliette wel eens kunnen zijn, die er na een plastische ingreep een beetje aziaties uitziet... Vroeger was ze mooier én lekkerder.
    Bruine beer

  9. #6
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    :smile::smile::smile:

    Mynasch clubvierdaagse dag 4
    Zondag 29 september GT

    Na drie dagen wat meer in het oosten te hebben vertoefd…. Terug naar mijn alma mater: GT. Dat is toch de club waar ik tot nu toe verreweg het meest geweest ben. Wilde nu wel eens (na een drietal bezoeken aan clubs samya/babylon/samya) weten heo ik GT zo hervinden. Welaan…. Hartstikke leuk. Arriveerde 13:03, en kon in de rij aanschuiven van mannen die de hemel binnen willen. Petrus in dit geval was verkleed als een prachtig met zwart krullen omgeven meisje (Theke), die vaak ook aan de andere kant van de Theke werkt… Kreeg ras een aantal kusjes toebedeeld, eenvoudig, maar klanten bindend !!!
    Prima line-up op deze vroege zondag middag, en de knieën begonnen al heel snel vervaarlijk te klikken toen een aantal oudgedienden zichtbaar werden (Maria Litouwen, Bianca (Jamaica). Tjonge jonge wat is het leven toch leuk met zulke meiden om je heen. Om niet onmiddellijk mij kruid te verschieten even in de zon. Nam plaats naast een andere beer, die al heel rap door Sabine (nog zo’n koningin van GT) werd aangevallen….. Tjonge jonge, dat zag er lekker uit zeg. Maar eens naar de kino; de weg er naar toe bleek bezaaid met allemaal heel gevaarlijke meiden., hun aantal nam nu ook wel heel snel toe. Emma (bulgarije) wilde perse met mij de kamer op, en had twee heel goede argumenten….. juist ja… die. Wat een meid zeg. Maar een man moet sterk zijn nietwaar???? Vooruit nog maar eens een rondje. Wat was ik blij in de tweede helft van de middag Lolly te spotten. Onmiddellijk op haar afgestapt, en ze zou mij na haar douche in de kino treffen. Prima vrijpartij in kino, en al snel een sleutel gehaald. Kamer met spiegel, super sessie. Lolly kan voor mij veel…. Vrijen, tongzoenen, pijpen als de beste (bijna) super sexy body wat ze geheel in de strijd gooit. Komt altijd klaar. En dat voelt altijd Jummieieie. En hoe ze mij altijd weer klaar stoomt: ongelooflijk. Na de sessie weer een aantal leuke gesprekjes gehad, deze keer ook met een aantal zich amuserende beren. Altijd leuk ervaringen uit te wisselen.Na een poosje ter inspiratie naar de kino, waar heel wat aktie te beleven viel.Inmiddels was Mara ook aangeland, en daar had ik goede ervaringen mee. Een poosje met haar op een van de kino bankjes de tijd doorgebracht. Nou….. zo wil ik er wel meer…. Dat ik ter plaatse niet met een knal tot een orgasme kwma is me een raadsel…. Op naar een kamer. Opnieuw de toewijding van Mara, haar inzet, en kunde om sex te bedrijven, en respect voor haar klant te hebben: topper. Misschine niet de allermooiste, maar voor mij UITSTEKEND!!
    Kortom na vier dagen club, vond ik het in GT nog steeds hartstikke leuk.
    Aan het eind nog een kortingskaartje gekregen…. Da’s nooit weg….

  10. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 3 oktober 2013),bosbeer ( 4 oktober 2013),Megaboob ( 4 oktober 2013),wervelwind ( 3 oktober 2013)

  11. #7
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Het GT verslag van 30 September kan je nalezen onder volgende link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...418#post335418
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 oktober 2013 om 23:44
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  12. #8
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Nou, was weer een topdag gisteren.
    Lees dat er nog een hoop andere ijsberen waren dus die zal ik onbewust ongetwijfeld wel zijn tegengekomen.

    De vorige keer dat ik in GT was was (voor mij) nog maar 4 weken geleden op die ongelofelijke zonnige vrijdag en het verslag dat ik daarvan had gemaakt crashte samen met het crashen van m’n PC. Soms zit het tegen, punt!
    Ik zal de komende dagen nog wel wat recensies plaatsen bij de desbetreffende dames. Ik heb toen iig gekamerd met Shiva (voor de 3e keer alweer), Melli (gelukkig, dat die weer is de Vulkaan had ingeruild voor GT), Julia (uuuhhh, mijn god, ik gewoon alweer vergeten wie dat was, dikke schaamsmiley. Het was iig niet Roemeense Guilietta, daar heb ik in mei mee gekamerd. Deze dame had zwart haar en een paar Sili D borsten, prachtmeid en ik meen dat ze normaal in een andere club werkzaam was maar goed, in de wirwar van Julia’s in GT durf ik niet zo 1-2-3 in een topic te recenseren) en Leona (ook voor de 2e keer). Kortom, een feest van herkenning.

    Had me voorgenomen om naar Antwerpen te gaan mede gezien het feit dat ik bang was dat het erg druk zou zijn maar goed, wellicht herkennen meer mensen het technische probleem van je auto dat je bij knooppunt Everdingen naar rechts wilt sturen maar dat je stuur niet reageert. Afijn, dan maar rechtdoor richting Den Bosch, Eindhoven, Venlo en Duitsland in.
    Was er pas half 4 (pas, omdat ik liever wat eerder aan kom) en tot m’n grote verbazing kreeg ik een plekje op het al volle parkeerterrein toegewezen). Niet naast de blinkende rode Ferrari maar achter ergens in een hoekje. De parkeerwacht vond het natuurlijk lullig dat die Ferrari in het niet zou vallen bij m’n blinkende bolide (vol met krassen, deuken en roestplekken) van 17 jaar oud.
    Snel naar binnen gerend en het viel me nog mee met de drukte. Snel geld overhandigd, een douche gepakt (prima douche) en naar de eetzaal gegaan om wat te eten.
    Ik nam een of andere ondefinieerbare gele aardappelsoep, waarmee ik samen met wat broodjes de ergste honger kon stillen.

    Zoals al eerder vermeld ben ik niet vaak in de gelegenheid om naar GT te gaan en als ik dan ga dan wil ik er wel een vruchtvol dagje van maken. Ik zit natuurlijk niet voor niets 4 uur in de auto dus neem ik het er maar van met de dames.
    Omdat het al een uur of half 5 geworden was en nadat ik al 2 verzoeken tot een “geweldig triootje” afgewimpeld had (stond zeker op m’n voorhoofd dat ik voor de allereerste keer in GT was) snel naar binnen gegaan om m’n eerste keuze te maken. Lastig lastig, zo veel mooie vrouwen en ik besloot vandaag geen doublures van vorige keren te maken. Een compleet nieuwe dame voor mij dus. Aangezien ik op dezelfde golflengte zit als megaboob heb ik een snelle borstenscan gedaan en kwam ik uit bij Alexandra. Of Alex. Zag haar de laatste keer al langlopen en ze had nu een setje aan waardoor haar borsten nog net iets beter uitkwamen en toen ze me in het voorbijgaan guitig aan keek was ik als was in haar handen.

    Hoewel er van de drukte weinig te merken was moest ik voor de eerste keer wachten tot er een kamer vrij kwam maar goed, een kwartiertje opgeilen met Alex heeft ook wel wat.

    Recensie zal ik nog schrijven. Ik moet er sowieso nog wat doen en de komende dagen heb ik tijd om nog het eea op te schrijven.

    Uit de kamer gekomen snel een douche gepakt en Lowena (of Lorena of Jayjay) keek me een paar keer lachend aan maar zoals in haar topic beschreven zijn haar borstjes me in principe net even te klein. Wie ook kleine borsten heeft is Dia. Daar liep ik op een gegeven moment achter en die heeft me toch een partij een lekker lijfje zeg, op een paar hoge pumps waar ik ook een warm gevoel van krijg. En aangezien één van mijn sterke karaktereigenschappen flexibiliteit is besloot ik haar op mijn lijstje te zetten. Wellicht dat ik dat laatste hardop schreeuwend zei ipv alleen maar denken want toen ik een minuut later tegen de muur bij de ingang leunde liep ze op me af om met die ranke billetje tegen me aan te rijden. Verdorie Dia, dat is niet de bedoeling. Je moet me wel even teasen zodat ik net kan doen alsof het me koud laat maar die hoop moest ik nu laten varen.
    Hup met die sleutel, maar weer een wachttijd en Dia besloot om in die 10 minuten dan maar om m’n vriend op te geilen. Enfin, een plas met voorvocht later konden we naar de kamer gaan naast de kino. Meer bed dan kamer maar een kniesoor die daar nog op let.

    Toen was het tijd om te eten, uiteraard met wat frites een paar stukjes vlees met een of andere vage maar wel erg lekkere saus.
    Bakje koffie, peukkie en even uitbuiken in de kino.
    Niet in slaap vallen maar opeens zat Lowena op me. Potverdikke zeg, die beheerst het spel goed hoor, hoewel ik niet uitsluit dat het aan mijn eigen geilheid lag. Die begon me een partij te teasen zeg en ik had eigenlijk het idee dat ik nog wel een uurtje nodig had om weer op krachten te komen en hoewel ik haar eerst nog even af wilde poeieren dat m’n vriend nog sliep was die binnen een handomdraai op sterkte. Daar trapte ze dus mooi niet in en gelukkig moest ik een kwartiertje op een sleutel wachten, anders loopt het zo lullig met die punt vooruit onder de badjas.
    Overigens, speciaal voor Megaboob (en vooruit, ook voor mij), vanaf komende week is ze een week of wat weg ivm een opvulling van haar borsten. 315cc per borst zodat we haar straks weer mogen onthalen met een prachtige C cup (dikke duim omhoog).

    Het was inmiddels half 9 en aangezien ik ook een dagje ouder wordt begon ik te twijfelen om nog een laatste kamerronde te doen.
    Danielle, een blonde Poolse met een goed gevulde BH en een paardenstaart kwam nog even bij me zitten. Ik kan haar hier niet vinden maar ze vertelde me dat ze normaal in Zurich werkt en af en toe in GT te bewonderen is. Mooie meid, erg aardig en staat op m’n lijst. Speaking off, die lijst wordt m’n dood nog is, voor elke dame die ik wegstreep komen er 2 terug, wat is dat toch?

    Om half 10 liep ik m’n laatste rondje op zoek naar een voor mij nog onbekende dame. Bonny wil ik nog wel is uitnodigen op de kamer maar die zat lekker achter de gokkast (al een uur of 3) dus dat ging ‘m niet worden en net op het moment dat ik geen siliconen meer kon ontdekken kwam Lola voor me staan. Voor de 3e keer en ze vroeg me waar ik naar toe ging. Ik probeerde haar in haar ogen te kijken maar dat ging niet. Net zoals m’n stuur eerder op de dag niet naar rechts ging gingen mijn ogen automatisch naar beneden, ik denk dat ik gewoon last van zware ogen had. Toen dacht ik aan m’n voornemen om geen kamergang te gaan maken met een dame waar ik in het verleden al is mee op de kamer was geweest maar damnit, ook dat lukte me niet, daar moet ik echt is iets aan doen.
    Enfin, lang verhaal kort verhaal, 2 minuten later, zonder wachttijd lag ik met m’n gezicht tussen die fantastische borsten en ik sluit me helemaal bij Megaboob aan, daar zouden er nog een stuk of 30 dames mee rond moeten lopen. Hou je op zo’n dag nog 80 dames over zonder die borsten, me dunkt dat er voor de puur natuur liefhebbers nog voldoende keuze over blijft.

    Hup Siliconen!!!!

    Na Lola was ik er klaar mee, niet alleen letterlijk dus en was het tijd om op huis aan te gaan.
    De theke vroeg me nog of ik me geamuseerd had. Wat een vraag, zijn er mannen die de deur uitlopen en zeggen, “nee, ik vond het he-le-maal niets met al de halfblote vrouwen en dat eten en drinken, voor mij niet meer”?

    Ik stapte om 10 voor elf in de auto en precies een uur en 50 minuten later, zonder alcoholcontrole en een nieuw record rijker trok ik moe maar bijzonder voldaan de deur achter me dicht. 4 goede sessie’s van 50/30 waarbij de sex uitstekend was en het TZ alleen bij Dia niet heel erg spectaculair was.

    Een dag waarop ik me in de ochtend ingesteld had op een paar rondjes wandelplezier in het SKW te Antwerpen werd weer een ouderwetse neukdag in de GT.
    Wat een dag.

  13. Onderstaande 13 leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 oktober 2013),bergm550 ( 7 oktober 2013),bosbeer ( 5 oktober 2013),chefkok ( 4 oktober 2013),hansdordt ( 4 oktober 2013),Hunziker ( 4 oktober 2013),ilovethaigirls ( 8 oktober 2013),Jack42 ( 4 oktober 2013),Jansen (11 oktober 2013),Magic-G ( 4 oktober 2013),mynasch ( 5 oktober 2013),Stief ( 6 oktober 2013),Willi69 ( 7 oktober 2013)

  14. #9
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Voor je weet is het jaar al weer afgelopen. Aangezien ik in januari begonnen ben met het bezoeken van sauna clubs, vond ik het hoog tijd om GT eens met een bezoekje te vereren. Als ik de verhalen hier op dit forum lees, zijn er een hoop leden die zich hier prima vermaken, anderen zijn daarentegen niet zo gecharmeerd van de club. Mij boeit het niet, ik ben in ieder geval vanmorgen goedgeluimd in de auto gestapt op weg naar Bruggen voor mijn eerste bezoek aan GT.

    Bij het aanrijden van de club was er nog een parkeerplek vrij om mijn auto neer te zetten. Na mijn binnenkomst heb ik eerst een lekker broodje met sinaasappel sap zitten weg knagen. Hierna heb ik rondje gelopen door de club. Het is me echt opgevallen dat er ontzettende mooi vrouwen aanwezig zijn hier. Als je hier voor gaat moet je in GT zijn volgens mij.

    Bij het nuttigen van mijn eerste kopje koffie viel mijn oog op een exotische uitziende dame met wie ik aan de praat raakte. Ze vertelde dat ze met klant zat te praten die niet van de pot kwam, ze was hier immers toch ook om de kost te verdienen. Dat begreep ik wel, dus dat liet ik haar doorschemeren. Ze is gezellig bij me komen zitten en liet me subtiel merken dat een pot lekkere seks in het vooruitzicht lag. Oh ja, zet heet Jasmin, is eind jaren 20 en komt uit Cuba. Op mijn verzoek hebben we eerst nog een minuut of 10 verder zitten praten, voordat we naar een kamer zijn gegaan. We zijn een uur op de kamer geweest. De seks was echt meer dan prima, een leuke bijkomstigheid was dat er een aantal spiegels waren, blijft toch altijd leuk. Anyway, mijn dag was meer dan goed begonnen.

    Nadien heb ik lekker in de tuin mijn meegenomen krant zitten doorspitten. Hierna nog een paar sauna rondes gemaakt. Om een uur of 5 ben ik op zoek gegaan naar een tweede date van de dag. Helaas is dit er niet meer van gekomen. Ik ben twee maal "gegijzeld" voor een trio, even zo veel maal werd na twee minuten al de sleutelvraag gesteld bij een gesprek. Na het nuttigen van een lekker bord spaghetti, vond ik het welletjes geweest en ben ik om omstreeks 7 uur weer naar huis gegaan.

    Ik heb me prima vermaakt vandaag, ben wat minder actief geweest op kamer van gebruikelijk. Dat biedt perspectief, een extra sauna bezoek deze maand ligt daarom in het verschiet. Ik heb de komende tijd dus weer een vraagstuk op te lossen, namelijk welke sauna club ik de volgende keer ga bezoeken.
    Pluk de dag of een bloemetje

  15. Onderstaande 8 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 oktober 2013),chefkok ( 6 oktober 2013),ilovethaigirls ( 5 oktober 2013),Jansen (11 oktober 2013),Megaboob ( 5 oktober 2013),mynasch ( 6 oktober 2013),rob333 ( 5 oktober 2013),rob45 ( 6 oktober 2013)

  16. #10
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Daumen hoch

    GT Donderdag 03-10-2013

    In het stralende zonnetje arriveerde ik op deze Dag van de Duitse eenheid rond 17.00 bij het parkeerterrein, waar zowaar nog een plaats vrij was voor de boobmobiel (wat stond die parkeerwachter toch t kijken naar die enorme boobs op de top van mijn auto, hij was volgens mij ook een boobofiel!) Mijn nieuwe boobmobiel is klaarblijkelijk van een parkeerplaats verzekerd op deze manier, dus een goede zet van mezelf. Lekker herkenbaar ook!

    Bij binnenkomst vriendelijk begroet door de theke, ik ben bekend, en kon dus zonder problemen naar binnen, betalen, en transformeren tot Megaboob, de mythische Griekse god der tieten. Voor mijn binnenkomst had ik al even geprobeerd om het forum op te komen, maar vanwege de aanhouden problemen lukt dit helaas toen niet. Bevriende ijsbeer HP001 was wel ingelogd geweest en had me nog gevraagd of ik zou komen, maar geen probleem, ik was er, en we begroeten elkaar zoals wel vaker op donderdagen. Er was een goede vertegenwoordiging van het forum aanwezig, mede Griekse/Noorse God Thorcules (ook wel Ace2 genoemd), Jack42 (ook al mythisch, de man word immers maar steeds niet ouder, hoe doet hij dat toch?), Hunziker (lang niet gezien en gesproken) en nog enkele niet nader te noemen andere leden die me verblijdden met gezelschap, een gezellig gesprek, en goede raad, waarbij ik Ace2 toch moet roemen om zijn boekhoudkundige kennis!

    Qua dames was de line up helemaal op Megaboob ingericht, in tegenstelling tot de vorige week, toen het aantal CC’s wat onder de maat was. Deze keer, was er echter keus genoeg, zelfs teveel, en moest ik zelfs siliconenwonder Lola met haar 550CC’s deze keer overslaan tot mijn grote spijt, want zij is o zo lekker. Maar er is zo veel te zien, te beleven en te seksen op een avond, en het lukt me op mijn respectabele leeftijd nog slechts 3x op kamer te gaan op een avond. Die goede oude tijd, waarin ik onverzadigbaar was zoals mede ijsbeer Wijze Grijze bijvoorbeeld, is helaas echt voorbij lijkt het. Mara goed, 3 x tussen 17.00 en middernacht is niet slecht, en voldeed ook deze keer weer om een heerlijke GT avond te beleven.

    Ik moet de kok ook niet vergeten te roemen, het eten (friet met kalkoenfilet in roomsaus) was werkelijk erg lekker, zo lekker dat ik zelfs 2x heb toegeslagen. De pizza was daarentegen al wat lauw (ik was een van de laatste voor 1 stukje), en er was mijns inziens duidelijk minder van dan normaal. GT aan het bezuinigen op pizza?

    De Dames:
    Asia (Polen) . Heerlijke dame! Paradeerde rond in een lichtblauw setje, zag er stralend uit, en was mijn eerste vriendinnetje voor de avond. Het traditionele recept, heerlijk zoenen, daarna snel naar een 69 houden, en elkaar verwennen tot we er bij neervallen, en kijken wie wie het vaakst kan laten komen. Dat win ik steeds overtuigend, ook deze keer weer befte ik geile Asia minstens 3x tot een hoogtepunt in een uur, en zij kreeg me 1x klaar. Ik kom niet supersnel, weet het hoogtepunt uit te stellen, maar als het dankomt, komt het, zeker de eerste keer, als een vloedgolf, en Asia had haar mond dan ook helemaal vol met mijn zaad, bolle wangetjes staan haar goed, en mijn nageslacht werd weer vakkundig in een tissue gespuugd, en weggespoeld met mondwater, om de laatste restjes te verwijderen. Nog even nagepraat met Asia, het is echt een leuke, spontane dame, waarmee je kunt lachen, we zijn op elkaar ingespeeld sinds vele jaren, en ik kom altijd zeer tevreden van de kamer met deze blonde stoot met natuurlijke D cups. Asia heeft een mooie lach en mooie tanden, een knap gezicht, en een (vol)slank figuur, maar is zeker niet dik, alles in proportie. Ze is ook behoorlijk lang, wat voor de wat langere man zoals mij ook heerlijk is. Ik hoop dat Asia nog lang weer in GT blijft (ze hopt wel eens van de ene naar de andere club), maar GT is haar plek, en ze heeft het er duidelijk weer goed naar haar zin. Ik kreeg overigens van Asia ook het compliment de beste beffer van GT te zijn, iets wat ik normaal niet vaak doe zoals de vaste lezer weet, maar voor Asia maak ik een uitzondering, omdat ze het zo lekker vind! Er is nog een vakantie gepland binnenkort, en dan gaat ze samen met (de) Sonja op vakantie. Dat zal een interessant stel gaan vormen op de stranden, Cariben, maak je borst maar nat voor deze twee Poolse dames. Kon ik maar mee…!

    Na deze slopende sessie met Asia (mijn geslacht en tong moesten bijkomen), even in de wellness gezeten, wederom even met de bekende aanwezige ijsberen gesproken.
    Ace2 werd in de tussentijd vakkundig door een mede ijsbeer en Dorina in elkaar gemept aan de bar, terwijl de arme dondergod alleen maar zijn lustbonbons aan de dames had aangeboden. De stakker zat helemaal onder de bar verscholen, en durfde er alleen maar weer onderuit te komen nadat Dorina de vrede tekenende met nog een lustbonbon.

    Na enige tijd was ik klaar voor dame nr 2. Ik spotte een nieuwe dame, een met de Heidi (Zwitserse Alpen) look.

    heidi-tiroler-jurkje-leuke.jpg

    Het bleek de Duitse Danielle te zijn, 29 jaar jong, slank, ca 1,70m lang, lange blonde vlecht (vind ik wel sexy!), fijne, licht met siliconen gevulde D cup (slechts 180CC siliconen, en veel natuurlijk weefsel, dus zeer naturel, en zacht, maar toch weer die geile stevigheid van sili’s!). Mijn inschatting was goed betreffende het Zwitserleven gevoel, want deze dame werkt normaal in Globe, en behoort aldus tot de top dames qua uiterlijk, anders komen ze er daar niet in. Echt een barbiepopje voor mij dus!
    Danielle begon zeer veelbelovend met natte, hete heerlijke tongzoenen, zonder terughoudendheid. Zo moet dat, dat zet de standaard, en wie zegt dat er geen goede service dames zijn in GT, probeer deze Duitse degelijkheid dan maar eens! Heerlijk uitgebreid getongzoend, en dat kon ik zeker waarderen. Even haar lekkere borsten, en stijve, grote tepels verkend met mijn tong, en daarna daalde zij af voor een natte lekkere PZC, een profi, maar wel gewoon erg lekker, deze dame weet van wanten, en weet wat ik lekker vind. Een 10 met griffel hiervoor. Ik viel weer eens in mijn eigen valkuil, het was zo lekker dat ik haar maande door te gaan, en ze heeft me dus lekker tot het einde klaar gezogen en ik kwam in haar mondje. Heerlijk, maar toch had ik eigenlijk graag ook seks met haar gehad, maar dat kan wachten tot de volgende keer. Ze blijft nog ca. 1 maand gaf ze aan, dus herhaling zit er in! De dame hanteerde wel een ietwat afwijkend tarief van 80 euro voor 30 minuten sex en FT (5 euro meer dan gebruikelijk). Geen probleem, maar dat had ze even kunnen melden vooraf. Die 5 Euro had ze dan als fooi ook wel kunnen krijgen. Typisch minpuntje wel! Maar verder wel een zeer mooie en fijne meid!

    Na wederom enige tijd in de wellness en bij de ijsberenvrienden en de lauwe pizza, was het tijd voor sessie 3. Bulgaarse Leona was weer in GT, zag er weer vanouds lekker uit, en ik boekte haar dus. Leona was in de mood voor GFE, ik ook, en dus werd het een heerlijke langdurige (ca. 15 minuten!) tongzoensessie, iets wat zij heerlijk en uitgebreid doet, en ze heeft zalige lippen, en een fijn tongetje. We genoten er daadwerkelijk beiden van, en zij kon er ook echt geen genoeg van krijgen! Ik kreeg achteraf ook het compliment de beste zoener in GT te zijn. Daar ben ik met recht trots op. Na het zoenen wel ook PZC, seks in cowgirl en missionaris, waarbij we ook nog zoenden, en ik heerlijk klaarkwam. Omdat het half uur nog niet vol was de tijd vol gemaakt met zoenen, en op de terugweg naar de lockers even snel nagepraat, Emma was ziek blijkbaar, maar Leona is de komende maand weer aan het werk als het goed is. Leona is van deze beiden toch mijn favoriet, ze heeft de lekkerste 400CC siliconen borsten, een knap koppie, leuke persoonlijkheid, en ze zoent dus echt heel lekker! Eersteklas aanrader!

    De afvallers:
    Ik kwam helaas niet toe aan: Lolli, Lola , Juliette (Roemeense), Lea (zag er weer heerlijk uit, dat slanke lijfje, die heerlijke sili’s, maar ze zit nog immer op het strafbankje. Maar goed, die verleidelijke lach, en die borsten maken het heel, heel moeilijk….oef!) Theke/ex DVP Anja zag er ook weer goed uit, ook even een praatje mee gemaakt. En er liepen nog meer heerlijke dames rond. Wat een keuze, wat een goed siliconen en naturelle boobs aanbod. GT is gewoon een hele goede keuze voor grote borsten liefhebbers zoals ik. Bij afscheid werd netjes gevraagd of ik alles goed was geweest, en ik beaamde dit volmondig, en liep deze keer als een zeer tevreden klant naar buiten naar de boobmobiel, om weer naar huis te rijden!

    Deze mooie dag toch weer 400 + 180CC siliconen in de hand gehad, + ca. 450CC naturelle borstinhoud van Asia (die geen siliconen heeft, maar wel het volume!) Laten we het houden op een 1000CC consumptie dag qua borstmaten. Dat is gemiddeld, maar de uiterlijke schoonheid, en de seksuele kwaliteiten van de geboekte dames was bovengemiddeld, en dat maakte de dag zeker memorabel. Ook was de mix deze keer erg passend voor mij!

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  17. Onderstaande 17 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 oktober 2013),Badslippers ( 6 oktober 2013),bergm550 ( 7 oktober 2013),bosbeer ( 6 oktober 2013),broodpoot ( 7 oktober 2013),chefkok ( 7 oktober 2013),Cupido (12 oktober 2013),hp001 ( 7 oktober 2013),Hunziker ( 7 oktober 2013),ilovethaigirls ( 8 oktober 2013),Jack42 ( 6 oktober 2013),jacky pakutra ( 7 oktober 2013),Jansen (11 oktober 2013),mynasch ( 7 oktober 2013),sofaking ( 6 oktober 2013),Teiresas ( 7 oktober 2013),Willi69 ( 7 oktober 2013)

  18. #11
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Beitrag Goruden Taimu

    Altijd al willen weten wat de echte betekenis van Golden Time is? Blijf dan vooral doorlezen & kijken Het was druk op de heenweg. De vrachtwagenchauffeurs moesten verplicht een parking zoeken want zij mochten Duitsland niet meer in bij aanvang van de avond. Sommige parkings waren al volledig vol en afgesloten. Het illegaal parkeren langs de snelweg was hier en daar al in volle gang. Donderdagavond was het schluss met het vrachtwagenverkeer voor de Duitse Autobahn. Het was ook ‘der tag der deutsche einheit’. Je zou verwachten Duitsers staan er ergens wel bij stil, immers die tweedeling heeft een flinke impact op een groot deel, voornamelijk Oost-Duitsers gehad. Ik weet nog goed dat ik net na de eenwording op vakantie was in Zuid Duitsland en daar in gesprek raakte met Oost Duitsers. Bij hun trabant waren ze er net achter gekomen hoe vreselijk ze voor de gek waren gehouden door de toenmalige oost Duitse regering. Hoe hen jaar in jaar uit werd voorgehouden dat alles zoveel beter was in Oost Duitsland en dat het in het westen zo slecht was. Ze stonden met tranen in hun ogen toen ik net aan kwam rijden en ergens midden in dat verhaal stapte. Zoiets vergeet je nooit meer. Wat zullen de Noord Koreanen ooit nog te verwerken krijgen. Het spreekwoordelijke en plaatsje Brüggentje is vrij snel te maken naar GT. De dag van de Duitse Eenheid, donderdag 3 oktober. Veel meiden, gaven er totaal niets om. Enkele schroomden niet om te zeggen het was beter geweest om het bij de DDR te laten. Een extra vrije dag, meer niet . En snel terug naar die DDR gaven ze met een lachend doch serieus gezicht aan.

    f1.JPG

    Dat de veel mensen in oost Duitsland nauwelijks hebben mee geprofiteerd en zich belazerd voelden van de gouden tijd na de val, moge duidelijk zijn. Nederland had ooit in zijn hoogtij dagen de gouden eeuw. In die tijd vierde ook de madammekes van de Amsterdams Wallen hoogtij dagen. Duitsland heeft zijn “goldene Zeit” zowel economische als die Brüggense fickfabrik GT of zoals het in de omgeving van Brüggen bekend staat: “Spasszentrum Brüggens”. Golden Time afgeleid van het Japanse “Goruden Taimu” is de tijd van 19 tot 22 uur s avonds. Deze tijd wordt Golden Tijd genoemd omdat op dat moment de meeste kijkers voor de buis zitten om de populairste uitzendingen te bekijken en dit de hoogste reclame inkomsten opbrengt voor de tv-zenders. Typ “Goruden Taimu” of zelfs gewoon golden time maar eens in google in, dat het Japans is, is een feit. Letterlijk ging deze 'meeste gasten-tijd' voor deze donderdag niet geheel op. Rond 17.00 uur gingen al veel Duitsers naar huis om verplicht ten tonele te verschijnen bij Fraulein. Het was voor velen schijnbaar onverkoopbaar op deze vrije feestdag een goede smoes paraat te hebben. Druk was het dan ook in de omkleedruimte, gelukkig blijven de meiden paraat.

    1b.JPG

    Zo tegen 20.00 uur was het dusdanig rustig in de club dat er absoluut niet sprake was van een Golden Time oftewel van een “Goruden Taimu”. Heel soms kreeg ik even medelijden met wat dames die niet schroomden even op hun klokje te kijken. Vele waren ermee aan; verplicht hun tijd uit te zitten, ook al ben je zelfstandige. Zie hier het contrast. De afgelopen tijd heb ik meer en meer vernomen ook in andere clubs van dames dat de afgelopen drie maanden aparte maanden zijn die van dag tot dag totaal onvoorspelbaar zijn qua drukte dit in vergelijking met voorgaande jaren waar veel meer een duidelijke patroon in de week zelf te bespeuren viel. Dat er iets verandert, mag een feit zijn. Ik heb dit nog niet eerder willen schrijven, maar nu ik uit diverse clubs van verschillende dames die al langer meedraaien in het vak dit onafhankelijk van elkaar heb vernomen, ben ik hiertoe bereid dit te vermelden. Een klein negatief puntje van GT (kan het niet helpen, het zij zo) vind ik het feit dat als ik iets wil mededelen door de bedrijven heen een theke (er zijn betere) geen tijd/weinig interesse toont. En nee ze had het niet druk en stond enkel met een dubbele bezetting bij de receptie. Maar zodra mijn oogjes bijna dicht gaan en ik naar huis wil gaan je hoort: hoe je het is bevallen. Ja om dan, op dat tijdstip nog even je verhaal te houden, dat is puur tactische zet van GT in mijn optiek. Kan er niets anders van maken. Maak tijd voor een gast als hij iets mee wil delen en niet alleen als het GT uitkomt. Kostenlose Beratung.

    1d.JPG

    In de club zag ik hier en daar nieuwe gezichten en de vertrouwde gezichten die allen hun vaste stekkie (thuishonk) bewaakten. Even in gesprek geraakt met Daniele (Dui), leuke meid ook optisch goed, logisch een GLOBEtrotter :wink:. Ik kende haar nog van Globe en ze wist van mij nog iets te herinneren, kwam destijds gelijk met haar in Globe aan en dat ging niet helemaal goed zoals de bedoeling was . In Globe trok ze destijds altijd met een paar meiden op. Een meid was zowel model als het werk in Globe. Je ziet dit overigens meer (daar) en why: “Everything is about money”. Vele, maar lang niet alle Elite modellen doen niet anders dan elk jaar wel een paar keer met een privéjet zich over laten vliegen naar de zoontjes van Arabische sjeiks. Je moest eens weten wat zich s avonds allemaal afspeelt en het blijft lang niet alleen bij het nacht racen op het circuit Abu Dhabi of het Dubai Grand Prix Circuit. Tegenwoordig kijk ik heel anders naar gridgirls die daar heen gaan te werken en overdag een bordje of paraplu onschuldig vasthouden en 's nachts het wilde bed delen om zo wat extra setjes Louboutin te bekostigen.

    a1.JPG

    Terug naar Daniele, welke ook Dubai waardig is. Gekeken of haar kwaliteiten in GT zo waren als die van Globe en ja die waren nog steeds Globe waardig. Ergens mag de trend van toppers uit Zurich lichtjes wel doorgezet worden, zodat er drie settings komen in GT. Normal (75 euro per uur), Upper (100 euro per uur) en upper class 125 euro per uur of meer. Vooral deze laatste categorie dan vooral het kaliber wat in Zurich en omgeving rond dwarrelt in de fijnste upper-clubs. En als er een jury moet komen voor de klasse verdeling, het eerste jurylid heeft zich bij deze gemeld. Aan de bar zag ik nog een Salma Hayek look a like een glas voor haar zelf inschenken (althans jonger en knappere jonge dame in camel achtige bikini). Helaas, weet ik haar naam nog steeds niet wist HP001 ook niet hoe ze heette. Ace was nog even druk bezig de GT-Wifi uit te vogelen en zijn naast het live GT topic zijn andere topic: De Stripboekenverzameling van Ace2 te updaten. https://www.ijsberenforum.com/forum/...eling-van-Ace2 Verder kwam de aardige Megaboob mij nog even begroeten en heb met HP001 en Ace nog eventjes verder gerelaxt en gelachen. Waarbij HP bijna met een dame van mijn keuze ervan doorging en de dame verbaast keek wat ze met deze (gespeelde) situatie aan moest, hylarisch om te zien. Dat moeten beren erin houden. In de binnenruimte werd even een korte tijd extra een aantal keer verlicht. Plaatselijk omweer? Was er tl-balk stuk in kamer 9? Nee er was een fotograaf in kamer 9 met een flinke flitser bezig zijn dame extra inkomsten te verschaffen, een nieuwe trend? Jammer, ik dacht GT gaat eindelijk eens een degelijke foto (danwel onherkenbaar) op de site neerzetten.

    Een bekende jaagster was helaas niet aanwezig. Had mijn tem-instructies juist extra goed bestudeerd. Tweede keer dat ik haar misloop. Het geeft soms wel een extra uitdaging om zo n dame juist aan te sturen. Vorige keer zag ik dat ze wat mannen onder handen had gelopen en die kwamen al snel terug van de kamer. Ten aanzien van de bezetting van de gasten. De meeste “ik-praat-alleen-maar-frans-fransen’’ die doorgaans massaal tijdens de zomervakantie komen, waren niet in volle aantallen aanwezig, sterker nog ik heb geen fransman gehoord. Aucune perte. Daar in tegen wel een aantal Russen, ach een beetje ‘Glasnost’ kan geen kwaad. Doorgaans veel Duitsers, Nederlanders en enkele Belgen. Eine feine Kombination.

    1g.JPG

    In de kleedruimte liep ik Ace eerder al tegen zijn allemachtige lange lijf..lijf heren, laat de gedachte geen loopje met je nemen . Ace met zijn immer vriendelijke glimlach en voorzien van een lading Ace pepermint Balls in zijn blikje. Overigens waren zijn Ace balls er al zijn doorheen op deze avond. Het zal toch niets te maken hebben gehad met zijn eenzijdig sexy boksavontuur met een dame midden in de bar? De dame wist bijna niet van stoppen. Na eerst uitgebreid gegeten te hebben, begaf ik mij even op het buitenterras. Het eten van de dag was overigens goed te noemen. De kip en de rauwkost waren goed, behalve de sla (seizoen is voorbij, te bitter) Waarbij mij extra opviel dat eindelijk..., ja eindelijk de friet minder zout was en zo hoort het. Koken met zout is immers niets aan, verkapte smaakmaker. Richtig Kochen ist eine Kunst.

    De wind nam toe, enkele bladeren gaven zich over en dwarrelden naar beneden of maakte een tussenstop op een van de hutjes in de achtertuin. Het was een feit, het werd kouder, de winter komt eraan. Overigens brengt de winter helaas niet alleen de kou met zich mee. De donkere tijd breekt ook weer aan. De (oudere) dames met groeven en kraters profiteren ergens van deze tijd. Zo zijn ze zomers niet veilig voor het vele licht wat het gezicht moet trotseren. In de winter dimt GT ook nog eens het licht extra Grrrrrrr. Draai die knop svp eens iets hoger. Wij mannen zien in ‘s avonds/’s nachts in het donkere GT minder beauty van een afstandje en als je ze denkt te zien kan het van een metertje op eens een flinke teleurstelling worden. Ik moet soms mijn lach dusdanig inhouden als voor een potentiele dame sta en ik dan toch moet constateren: “nee , heb weer eens met een 'flinke plamuur dame' te maken en niet met een 'natural beauty' ” . Ik zal de zomer enorm missen. Overigens al het gefick in GT, de warmte die daarbij ontstaat in deze Gouden Tempel door de jaren heen, je zou er een aardig wat gezinshuishoudens mee kunnen verwarmen. Verwarmen deed ik dan ook bij Cora. Over koud en warm gesproken. Ze moest er helaas vroeger van door, door een ander gaatje dat opspeelde. Nog steeds tattoo gun loss..al zou daar binnenkort eindelijk verandering in komen. Met deze Golden Eye lady moet je enige click hebben om richtige fun mee te kunnen beleven.

    1c.JPG

    Later sprak ik even Alyce (Ro) een leuke meid, helaas optisch niet mijn smaak maar wel gezellig even aan de bar gekletst. Aan het eind nog even spass gehad met Cassandra voordat op huis aanging. De Duitse Brüggens Politie was ook weer van de partij (oppassen dus voor de drinkers), dit keer verderop midden tussen de twee rijbanen in, maar kreeg vrijbaan, tja de dag van die Deutsche Einheits worst.
    Laatst gewijzigd door Hunziker; 7 oktober 2013 om 20:45
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  19. Onderstaande 17 leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 oktober 2013),Badslippers ( 7 oktober 2013),bosbeer ( 7 oktober 2013),Boy69 ( 7 oktober 2013),chefkok ( 8 oktober 2013),Clint (10 oktober 2013),Cupido (12 oktober 2013),gignnl ( 8 oktober 2013),hansdordt ( 8 oktober 2013),hp001 ( 7 oktober 2013),ilovethaigirls ( 8 oktober 2013),Jack42 ( 7 oktober 2013),Jansen (11 oktober 2013),LittleJoe ( 7 oktober 2013),Megaboob ( 7 oktober 2013),mynasch ( 8 oktober 2013),rob45 ( 7 oktober 2013)

  20. #12
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard


    Dagje GT op 08 oktober 2013

    Rustig laatste nazomers daagje (wel bewolkt) op GT. Reed om 11:15 het terrein op en werd door aan nieuwe Theke (jong moppie met hel blond haar pony alla Heidi) ontvanegen. Ze moet nog een beetje oefenen zullen we maar zeggen.
    Omgekleed en eens even de bar verkend. Rustige edoch sterke line-up. En een eerste kontakt werd snel gelegd, heel charmante Leona (Bulgarije), wist me al snel het bloed sneller te doen laten stromen. Vlotte meid, energiek, prima presales. Ng even de katten uit de bomen kijken. Een tweede optie diende zich ook aan: Ariana (Oekraine, maar als sinds haar 14e in Duitsland (nu 29). Ook hier excellente presales, met gezellig gesprekje en veel spanning in de lucht. Heerlijk. Nikita (vor mij een oude bekende) gaf ook met enige regelmaat acte de presence.
    Toch de keuze bepaald op Leona (niet leonie. die ziet er ook geil uit zeg….volgende keer). Sessie van hoge klasse. Wooowwieie, na een super tongzoen partij in de kino bleek er op de kamer nog heel wat in het zoen vat te zitten. Ook de daarop volgende vrijpartij van hoge klasse, en ze genoot van de aandacht die ik haar schonk. Kletsnat poesje (en wat voor een). Heftig schokkend kwam ze klaar. Mooi gevoel is dat toch. Zonder haast wendde ze zich tot mijn fysiek. Jongens/Heren dat willen jullie ook. Eerst alle plekjes super geil bezoend/geil gemaakt, daarna (met tussendoor veel tongzoenen) een uitesrs geraffineerde pijp sessie. Die gelukkig maar niet van ophouden wist. Goddelijk (althans zo stel ik me dat voor). Veel harder dan dit zal kleine mynasch mogelijk niet meer worden hoor. Waar ze het allemaal geleerd heeft….. geen idee, maar ze zegt lang in Zwitserland te hebben gewerkt. Stel voor alle niet zo goede meiden van GT op internship naar die plek te sturen! Daarna nam ze uitgebreid plaats op kleine mynasch. Opnieuw een uiterst geraffineerde sessie, nu in cowgirl. En ik maar toekijken/voelen aan haar heerlijke aktieve lichaam. Ze wist het sperma tot op de laatste druppel uit mijn ballen te krijgen, althans zo voelde het. Het duurde voor mij gevoel toch wel enige tijd voordat ik weer op mijn benen kon staan. Super sessie: Leona: heeel veel dank, en blijf nog lang in GT!!!

    Daarna nog heerlijk met dees en geen bijgepraat op het steeds drukker wordende GT. Er werd nmm flink gekamerd, dus een prima dag voor de dames. Het is ze gegund. Wat in instituut zeg. Ik vrees dat ik er verslaafd aan geraak. Zeker als ze me kortingskaartjes blijven toestoppen bij de uitgang….



  21. Onderstaande 11 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 oktober 2013),bergm550 ( 8 oktober 2013),bosbeer ( 8 oktober 2013),Boy69 ( 9 oktober 2013),chefkok (17 oktober 2013),Cupido (12 oktober 2013),ilovethaigirls ( 8 oktober 2013),Jansen (11 oktober 2013),Megaboob ( 8 oktober 2013),Teiresas ( 9 oktober 2013),wervelwind ( 8 oktober 2013)

  22. #13
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    mede beren....

    weten we iets van het pijpwonder Bulgaarse Annie ?
    laatste bericht juli 2013...

  23. #14
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    mede beren....

    weten we iets van het pijpwonder Bulgaarse Annie ?
    laatste bericht juli 2013...
    Was afgelopen donderdag aanwezig, heb er verder geen ervaringen mee.



    Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

  24. #15
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    mede beren....

    weten we iets van het pijpwonder Bulgaarse Annie ?
    laatste bericht juli 2013...
    Vorige vrijdag was Annie aanwezig

  25. #16
    Geregistreerd
    26 september 2012
    Last Online
    22 november 2021 @ 01:47
    Locatie
    belgische kempen
    Berichten
    170
    Discussies
    9
    Thanks
    267
    Thanked
    159 in 34 posts

    Standaard

    GT 08/10/2013

    Smorgens opgestaan en mijn tombola kaartje afgedrukt. Wat is het toch leuk om te krijgen. ik had dit aangekregen enkele dagen voor mijn verjaardag dus dit kon ik dan goed besteden. Waarom lukt me dit nooit bij de euromillions? dan was het elke dag bijna feest in het pittoreske bruggen.

    Aangekomen om 13:30 mijn voiture geparkeerd op de parking van GT zelfs. ik dacht amai tis hiere kalm. Binnen gegaan met mijn papier en het afgegeven. wat echt lang duurde voor ze terug kwamen. alles toch in orde met het paier. zo al het nodige bijeen gesprokkeld en me gaan omkleden.

    In de bar kwam ik al gou enkele bekende gezichten tegen. die we dan ook zeer vriendelijk begroeten zo als altijd.we zijn toch heren/gentleman voor iets of niet. Me dan maar naar de eet tent begeven om even wat te gaan snijden. Pistoleke met kaas en een taske koffie dat gaat er altijd in. Alleen de broodjes waren van de dag ervoor je zag dat het opgewarmde broodjes waren van de dag er voor. Ik moet toch eens dringend culinaire begeleiding gaan geven aan de jongens! Maarja voor te eten was ik niet gekomen. of toch wel? Want wat moet je toch altijd uit je nek kletsen om naar hier te rijden.

    Me dan maar in de bar gezet waar ik aan de babbel was geraakt met een Franstalige belg. Kan nooit geen kwaad je talen een beetje onderhouden. Na 20 min kwam Bonny voor bij die me eerst niet zag zitten. maar ik dacht foert als ge nie komt naar mij dan ga ik met u niet op de kamer. en na 15 min had ze me dan toch gezien en kwam ze een gelukkige verjaardag wensen. Ik had me die dag al tegen mezelf gezegdt dat ik niet met haar naar de kamer zou gaan. maar het vlees was weer zeer zwak. dan toch met haar naar de kamer gegaan.

    Op de kamer was het veel beter dan de vorige keer ze kuste met meet passie en het neuken was ook veel beter dan de vorige keer. dan toch maar met haar 2 uur op de kamer vertoefd wat echt goed was. vand e kamer gegaan en met gewassen en me terug in de eet tent gezet voor de Gt specialiteit van het moment currywurst mit pommes frit wwat best mee viel.

    dan heb ik een uurtje op de bank gezeten tot ik Fiona zag. amai wat een bommeke. ik dacht die moet ik eens beter leren kennen. wat achteraf geen foute keuze zou zijn.

    Op de kamer met Fiona dan maar. amai zo passioneel kussen en het neuken ik krijg er terug een stijven van als ik dit aan het tippen ben. alleen het pijpwerk vond ik wat minder. maar voor de rest een echt GFT van de bovenste plank! we hebben dan ook 2 uur genoten van elkaar.

    met terug in de eettent gezet en daar kalkoen met aardappelschijfjes geeten wat best te smaken was.. het eten in GT is best wel lekker toch beter dan in sommige doorsnee tavernes. maar zoals hier boven al aangehaald kom ik niet voor het culinaire gedeelte meer voor al het andere lekkers. de line up was vandaag naar behoren tegen de avond aan kwamen er veel mooie dames bij.

    als afsluiter me laten masseren door de masseur amai dat kan deugd doen zeker als je elke dag bijna 15 uur op je poten moet staan kan dit wel eens deugd doen. op de klok gekeken en het was al 22:15 tijd om nach hause zu fharen.

    super dag gehad in Gt tot binnen enkele weken.
    cooks and hookers have the same goal! Ask you money and let you smile

  26. Onderstaande 14 leden hebben chefkok bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 oktober 2013),Badslippers ( 9 oktober 2013),bosbeer ( 9 oktober 2013),Boy69 ( 9 oktober 2013),gignnl ( 9 oktober 2013),hansdordt ( 9 oktober 2013),ilovethaigirls ( 9 oktober 2013),Jack42 ( 9 oktober 2013),Jansen (11 oktober 2013),masseurke ( 9 oktober 2013),Megaboob ( 9 oktober 2013),mynasch ( 9 oktober 2013),Teiresas ( 9 oktober 2013),wervelwind (10 oktober 2013)

  27. #17
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard GT 9/10

    Nou is de vrijdag zo een beetje mijn favoriete GT-dag maar ik wil morgen absoluut zien hoe de Belgen zich kwalificeren tegen Kroatië voor het WK voetbal en die spelen al om 18.00 uur...... Dus dit combineren met een GT-bezoek was quasi onmogelijk. Bleef voor mij niets anders over dan uit te wijken naar een andere dag en vermits er nog een paar bekenden van me kwamen, werd het de woensdag.

    Ik kwam zo toe om 13.00 uur. Bij binnenkomst liep ik recht op Inga, een Russische die ik al lange tijd niet meer in GT had gezien. Toen ik me aan het omkleden was, stond Romina zich voor de spiegel op te maken. Moet zeggen dat die er wel heel erg goed uit zag..... Maar ja ik had mijn ouwe maat Jack42 ooit gezegd dat ik die alleen maar 20 euro gaf voor de speelautomaat.

    In de bar gekomen, was het helemaal niet druk. De dames waren duidelijk in de meerderheid. Als je dan alleen aan de bar zit, ben je natuurlijk groot wild voor de jaagsters. De eerste die probeerde was een iets oudere dame met de haren in een vlecht. Bleek Danielle te zijn maar heb die beleefd gezegd dat ik op een andere dame wachtte.

    Had nou niet echt een plan maar ik hoopte eigenlijk dat Gülcan zou komen. Chinese Victoria leek me een uitstekend alternatief en hoe meer ik haar zo zag dan toch ook Romina maar die zat bij een pannenkoek en het was duidelijk dat ik daar de eerste uren niet moest op rekenen.

    Gülcan kwam even later binnen en kwam dadelijk tot bij mij. Ik vind deze Turkse super knap en ze heeft me tijdens de 1.5 uur durende sessie een onvergetelijke tijd bezorgd. Herhalingsgevaar is dan ook 100 %.

    Terug in de bar gekomen, waren mijn Nederlandse vrienden (niet-forumleden) net toegekomen. De Paus en Mr. Warsteiner waren er natuurlijk ook. Grote afwezige was onze star reporter Bosbeer. Plots voelde ik een hand op mijn schouder........ Ace2 was in da house !!!!!!! Ik zag dat hij zijn zinnen had gezet op Lea. Ik liet hem even schrikken toen ik een grapje maakte dat ik die voor de rest van de namiddag had geboekt . Was wel een gezellige boel met die ijsberen maar het werd stilaan tijd voor een tweede sessie.

    Helaas werd Victoria net weggekaapt door een andere ijsbeer en werd mijn plan doorkruist. Shaïra en Nila kwamen nog polsen voor een trio maar hier ben ik niet op in gegaan. Romina was op de geldautomaat aan het spelen maar het ging niet zo goed. Toen ze broke was, wou ik haar nog 20 euro speelgeld geven zoals ik aan Jack42 had beloofd, maar die wou ze niet. Die kast is helemaal leeg gehaald door Boy69 en Bbert zei ze me.

    Ik nodigde haar dan maar uit om een uurtje met mij door te brengen. Tijdens het douchen vroeg ik nog aan Ace2 wat hij van haar vond en die zei me dat ze wel wat voor mij was. Moet zeggen dat het een hele gezellige meid is, waar ik in de toekomst zeker nog een keertje mee terug ga.

    Nadien heb ik me dan maar bij mijn favoriete thekefrau aan de toog gezet. Al lachend keek ze toe hoe de Indische Samira me probeerde in te palmen maar ik had wat tijd nodig om de batterij terug op te laden. Ace2 kwam er ook nog bij en ik maakte kennis met HP001. Ace2 wou natuurlijk weer indruk maken en wou ons een grote verdwijntruc tonen...... Die mislukte grandioos en meer dan het flesje bier van HP001 verdween er niet. Er kwamen 2 poetsmannen aan te pas om dit van de grond op te kuisen......

    Ik twijfelde om nog een derde sessie te doen met Victoria maar die bleef lange tijd weg. Om 20.30 uur vond ik het welletjes. Het was een mooie dag geweest en ik wilde niet langer wachten. Ik nam nog afscheid van Gülcan en mijn thekefrau met de belofte dat ik er spoedig weer zou zijn.

    Heb tijdens de dag onder andere volgende dames gezien (lijst verre van volledig, schat dat er nog minstens 30 meer waren, mogelijk vult Ace2 nog aan):

    Adelle Alexandra Anna Annie Arielle Chanel Christina Claudia Danielle Dia Dilara Dina Doro Dunya Elisabeth Emma Estefania Gülcan Inga Isa Isabella Isabelle Jana Jenny Jessica Joanna Katia Laura Lea Leona Lin Lisa Lolly Louise Lovely (ex Sylvia) Mia Miranda Morena Nastia Nicolle Nila Romina Sabina Sabrina Samira Shaira Shiva Simona Sonja Stefania Steffi Tanja Victoria Zara Zoe

  28. Onderstaande 16 leden hebben ilovethaigirls bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 oktober 2013),bergm550 (10 oktober 2013),bosbeer (10 oktober 2013),Boy69 (12 oktober 2013),chefkok (12 oktober 2013),Cupido (12 oktober 2013),gignnl (15 oktober 2013),hansdordt (10 oktober 2013),hp001 (10 oktober 2013),Jack42 (11 oktober 2013),Jansen (11 oktober 2013),masseurke (10 oktober 2013),Megaboob (10 oktober 2013),mynasch (10 oktober 2013),Teiresas (10 oktober 2013),wervelwind (10 oktober 2013)

  29. #18
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    21 februari 2024 @ 19:26
    Locatie
    Holanda
    Berichten
    174
    Discussies
    4
    Thanks
    79
    Thanked
    99 in 32 posts

    Standaard

    Ik ben van plan om vrijdag 25 of zaterdag 26 Oktober weer naar Bruggen te rijden iemand die mee wil?
    Ik rij vanaf regio Enschede naar beneden.

  30. #19
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ja een geil verhaal TOPPLAYAH dit laat PIELEMANS niet onberoerd.

  31. Onderstaande leden hebben joepie bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (12 oktober 2013)

  32. #20
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joepie Bekijk bericht
    Ja een geil verhaal TOPPLAYAH dit laat PIELEMANS niet onberoerd.
    Joepie gedraag je, Brrrrrrrrrp! Ik weet je te vinden hoor, oja geef even door in welk bos je nu woont , je post komt namelijk niet meer aan.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. #21
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ja nog steeds in koln big30 in het grote bos. Ja had het gemerkt vreikaartjes komen ook niet meer aan.

  34. Onderstaande leden hebben joepie bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (12 oktober 2013)

  35. #22
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    GT donderdag 10-10-2013

    De laatste weken ben ik weer wekelijks in GT geweest op de donderdag, een moment van rust in mijn drukke bestaan, en even een avondje heerlijke ontspanning en seks. Deze keer waren er beduidend minder forum-ijsberen aanwezig maar had ik toch aanspraak bij enkele van hen gelukkig tussen de sessies door. Altijd gezellig, en goed . Een ontmoeting moet ik toch zeker noemen, ik trof de Franse Jeanpaul323 aan in het bubbelbad, en deze ijsbeer had ik al circa 2 jaar niet meer gezien. We waren beiden blij elkaar weer zo toevallig te treffen, en hadden een leuk en interessant gesprek.
    De line up was ook weer Boobmeister vriendelijk, hoewel Lola (550CC) helaas niet aanwezig bleek deze keer. Ik Boekte als eerste sessie Bulgaarse Leona, en we waren beiden blij elkaar te zien, en weer van elkaar te kunnen genieten. Leona heeft me een heerlijke zeer uitgebreide tongzoensessie gegeven, en haar zachte volle lippen waren verrukkelijk. Heerlijk tongetje, en dit kon ik wel een uur volhouden dacht ik terwijl ik genoot. Niet alle dames geven zich volledig bij het tongzoenen, wat jammer (maar begrijpelijk) is, maar Leona vind het tongzoenen met mij gelukkig lekker, en we genoten dan ook werkelijk samen van elkaar. Tongzoenen met een mooie dame is toch zeer intiem voor mij, en ik was dan ook echt zeer opgewonden geraakt. Natuurlijk zorgde Leona voor een prima “afsluiting” van de sessie met PZC van de hogere klasse, seks e spelen met haar verrukkelijke siliconen 400CC borsten, die oh zo heerlijk zijn, en goed passen bij haar ranke figuurtje. Uiteindelijk ben ik zoenend door haar met de hand tot een hoogtepunt gebracht, en dat deed ze heerlijk, en voor mij was het top, lekkerder dan in haar poesje komen, dat tongzoenen maakte me helemaal gek. Ook de na service was prima, elke keer als we elkaar tegenkwamen kreeg ik weer een heerlijke lange tongzoen in de bar, zeker niet verkeerd. Wederom het bewijs dat het met de service van de dames in GT allemaal reuze meevalt mits je de juiste klik en dame treft. Leona mag van mij zeker nog blijven, en staat hoog genomineerd voor een herhalingsbezoekje binnenkort. Emma heb ik deze keer overigens weer niet gespot helaas.

    Het eten was deze keer ook weer uitstekend, gebakken aardappelpartjes, kalkoensteak in saus, salade erbij. Ook de spareribs zagen er echt lekker uit, maar uit het vermijden van overbodige calorieën overwegingen deze keer niet genomen, een maaltijd is genoeg. Qua eten behoort GT tegenwoordig tot de top van saunaclubland, en dat mag best eens gezegd worden.

    Poolse Asia was ook weer in GT, en we hadden elkaar al gespot en begroet toen ik binnenkwam, en ik me om ging kleden. Deze lange blonde naturelle schoonheid is een van mijn favoriete aller tijden, en zag er weer heerlijk uit in een grijs setje. Sessie twee was dan ook voorbestemd om met haar te zijn, en het werd een traditie getrouwe sessie, waarbij Asia me uitdaagde haar deze keer echt heel veel te laten genieten, en klaar te laten komen. Ik schat in dat ik in een uur haar circa 5-6 dicht bij op daadwerkelijk op een hoogtepunt heb gehad met beffen. God wat is deze dame geil, ze kan er echt letterlijk geen genoeg van krijgen als je haar juiste plekje op haar clit beroerd met je natte tong, en ze zorgt wel dat ik dat doe, en wurmt zich in alle bochten voor me. Ondertussen mij ook diep en hard aan het pijpen in 69 positie, waarbij ik het zelf meerdere malen ook nauwelijks houd, maar ik haar dan met mijn beffen weer dermate op toeren krijg, dat ze wel even moet stoppen en hijgen van genot, en me aan sporen. Heerlijke porno chemie tussen Asia en mij, ontzetten leuke dame ook tijdens een kort na gesprekje, echt helemaal mijn ding, lekkere borsten natuurlijk ook, naturelle, maar zacht, en groot. Heerlijke jetsers om mee te spelen, en tijdens de seks en de 69 positie heb ik altijd de gelegenheid om haar tepels lekker te kneden, een heerlijk gevoel. Asia heeft een tepel en clit piercing, en ook die passen goed bij haar naar mijn mening.Asia heeft haar draai gelukkig weer gevonden in GT, en ik hoop haar de komende keer ook weer aan te treffen! Poolse kwaliteit en degelijkheid!

    Na deze sessie was ik toe aan een rondje rust, sauna en wellness, en zo gezegd, zo gedaan. Hier kwam ik dus Jeanpaul323 tegen, en dat was een aangenaam gesprek dat later in de eettent werd voortgezet onder het genot van een drankje. Interessant om te horen hoe Frankrijk onder socialist Hollande zucht! De boobmeister is geen grote fan van belasting verhogers, nivelleerders en potverteerders, dat is bekend, en hier trof ik een zielsgenoot aan, iemand die me volledig begreep op dit punt.

    De geilheid won toch weer, en Jeanpaul moest weer naar huis, dus nog even rondgekeken in de club. Fulcan en een vriendin spotten me, en aasden naar een trio. Gulcan zag er heerlijk uit, slank lang lijfje, heerlijke siliconen borsten (325CC), maar ik ben in het verre verleden wel eens met haar geweest, en qua service was het toen matig. Een mooie dame helpt altijd mee aan de beleving, maar ook de rest moet natuurlijk kloppen. Ook was de andere dame (naam onbekend) niet interessant voor me, niet mijn type, en geen borsten. Die optie viel dus af. Wie dan?! Lolly? Leuk, altijd positief, maar deze keer ook niet, en toen kwam Roemeense Sabina bij me zitten, heerlijk knap meisje, met zalige ronde silicoontjes (350CC) die helaas nog steeds gevoelig zijn na de operatie, en dus niet al te zeer betast mochten worden helaas. Een groot nadeel voor mij, maar verder kan dit knappe dametje natuurlijk heerlijk tongzoenen, en PZC geven en dus opteerde ik toch voor haar. Dit resulteerde in sessie drie van de dag, en de laatste van de dag. Er werd lekker getongzoend, dat moet ik zeker als pluspunt voor deze dame vermelden, en ze heeft een zeer knap gezichtje, en keek zeer “geil” uit haar ogen tijdens het tongzoenen, en later ook tijdens PZC. Ik mocht tussendoor wel haar borsten nog voorzichtig voelen, maar daar had ze duidelijk geen lol in, dus haar gevraagd me klaar te pijpen (FT), want dat deed ze lekker, ik was wat loom van de sauna en het late tijdstip. Heerlijk klaar gepijpt dus door dit meisje, en dat deed ze verdienstelijk, en dus heb ik haar bij het afrekenen een kleine fooi gegeven, waar ze blij op reageerde, en met bedankte met een stevige tongzoen.
    Beter kon de avond eigenlijk niet eindigen, en dus besloot ik om er rond 12.30 een eind aan te breien, en weer naar huis te gaan na een wederom een mooi avondje GT.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  36. Onderstaande 15 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 oktober 2013),Badslippers (14 oktober 2013),bergm550 (13 oktober 2013),Bluebear (14 oktober 2013),bosbeer (13 oktober 2013),broodpoot (14 oktober 2013),Dalton (14 oktober 2013),hansdordt (14 oktober 2013),ilovethaigirls (14 oktober 2013),jacky pakutra (14 oktober 2013),kempie (14 oktober 2013),LittleJoe (14 oktober 2013),mynasch (14 oktober 2013),Teiresas (14 oktober 2013),wervelwind (14 oktober 2013)

  37. #23
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Polonaise

    Afgelopen donderdag was het weer feest: ik had weer genoeg centjes gespaard en bonnetjes geknipt om me een dagje GT te kunnen veroorloven. Ik had deze dag een tamelijk maagdelijke agenda dus al om kwart over twee (dat is toch gauw twee uur vroeger dan gebruikelijk voor mij) draaide ik de parkeerplaats op, alwaar ik tot mijn grote vreugd pal naast de ingang mocht parkeren. Dikwijls staat daar een rode Ferrari, ditmaal dus een aftands brik. Ik voelde me direct een hele pief en meldde me goed geluimd aan het ratelhek.

    Ik vind de donderdag altijd een fijne dag om GT te bezoeken. Ik heb op zondag na alle andere dagen van de week inmiddels uitgeprobeerd, maar donderdag bevalt me het best. Niet te rustig, niet te druk, en een goed gevarieerd aanbod van dames, geen of acceptabele wachttijden, het bevalt me best en zo ook weer deze donderdag.

    Ik stond nauwelijks aan de balie in afwachting van mijn lockersleuteltje, of mijn engeltje hing al om mijn nek om me een warm welkom te heten. Mijn dag was terstond goed, als die het al niet was. Ik mis haar altijd als ik drie of vier weken zonder haar door mijn miserabele leven moet. Life’s a bitch and then you die… Na de innige omhelzing repte ik mij naar de kleedruimte om me snel te transformeren tot beer. Ik stond juist te hinken op mijn ene voet omdat mijn sok geen afscheid wilde nemen van de andere, toen mijn gelukzaligheidsgevoel een nieuwe boost kreeg. In de deuropening verscheen een andere favoriete van mij die ik al vele maanden niet meer had mogen zien en waarvan ik eerlijk gezegd twijfelde of ik haar ooit nog weer zou mogen beminnen. Joanna was in da house! Mijn grote grijns werd door haar beantwoord met een lieve ondoorgrondelijke (Joanna geheel eigen) glimlach van herkenning. Ik wist nu al dat deze dag niet meer kapot kon, terwijl ik de verdere line-up nog niet eens had gezien. Die line-up bleek overigens uitstekend, zo bleek spoedig na binnenkomst in de barruimte. Behalve Jana en Joanna bleken ook o.a. Lisa, Lara, Claudia, Tanja (D), Simona (in spannende stewardess outfit), Shiva, Steffie, Alexa, Leona, Emma, Karina, Asia, Lea, Dia, Christina, Lovely en Lin de weg naar GT weer gevonden te hebben (NB deze lijst is zéér incompleet).

    Na snel twee dubbele espresso’s achterovergeslagen te hebben spoedde ik me naar mijn engeltje om bij te praten over de absurditeiten van haar leven en over de paar dagen vakantie die ze had genoten. ik heb al dikwijls over haar geschreven en nog heel veel vaker ben ik bij haar geweest, inmiddels ruim meer dan vijftig keer denk ik. We kennen elkaar nu zo’n vijf jaar en dan ontstaat er uiteraard een zekere band. Hoe ik die moet typeren weet ik niet precies, maar zeker is dat ik haar een prachtig mens vind en dat ze een prominent plekje in mijn hart heeft veroverd. Ik voel me bevoorrecht haar te mogen kennen. Gelukkig ben ik realist genoeg om dit de juiste plek te kunnen geven. Hierdoor zullen er geen ‘rare’ dingen gebeuren die tot mijn mentale of financiële ondergang zullen leiden en kan ik optimaal van dit superlieve vrouwtje genieten. Ik wou alleen dat ik wat vaker bij haar kon zijn…

    Het werd echter niet de dag van mijn Jana, maar van haar landgenote Joanna. Ik heb het later even opgezocht en onze laatste ontmoeting dateerde van een maand of zeven geleden (het YBF blijkt dus ook een agenda…). Ik had haar gemist, zoveel is duidelijk, en was dan ook zeer verheugd haar weer te zien. Na het diner (op de kaart stonden spare ribs die bij beproeving zeer de moeite waard bleken) haar direct voorgesteld een sleutel te gaan bemachtigen, want ik praat liever op de kamer i.p.v. in de bar, waar ik door de muziek de helft niet versta. Zeker als je in een taal moet communiceren die één van beide partijen niet optimaal beheerst. Eenmaal op de kamer uitgebreid bijgepraat. Het blijft een bijzondere dame, deze Joanna, mysterieus en ondoorgrondelijk. Ik mag haar zeer. Eén van mijn all-time GT favorietes zonder twijfel. Over de sex in deze sessie kan ik kort zijn als ik dat zou willen: subliem! Om te beginnen vind ik Joanna een zeer aantrekkelijke vrouw (inmiddels 32 maar nog immer een goddelijk lijf) en dat helpt, daarnaast ook een zeer prettig mens en ook dat helpt, maar wat ze aan sexuele vaardigheden in huis heeft is bijna onovertroffen. Op alle onderdelen scoort ze zeer hoog. Is ze buiten de kamer ronduit schuchter, zelfs verlegen, op de kamer is daar weinig van te merken. Joanna neemt veel initiatief. Al snel begint ze met tongzoenen met een gulzigheid en passie die je (helaas) weinig tegenkomt. Geen enkele terughoudendheid heeft ze op dit gebied. GFE pur sang! Heerlijk! Dan daalt ze langzaam af via nek, borst en buik om uit te komen bij m’n gehelmde soldaat. Zelden zal een soldaat zich zo snel hebben overgegeven (of het moest het Nederlandse leger zijn bij de inval van onze oosterburen in een tijd dat we minder goed met hen konden opschieten). Het blaaswerk van Joanna is geweldig en met overgave, afwisselend qua tempo en met variatie. Doorgaans heb ik de zaak meer dan goed onder controle bij het pijpen, maar Joanna verstaat de kunst bij mij onvermoede gevoeligheden aan te spreken waardoor ik haar wat moest bijsturen om niet voortijdig te ontploffen. Gelukkig ging dit allemaal meer dan goed en dat gaf me de mogelijkheid haar eens flink terug te betalen van eigen deeg. Joanna is responsief zonder te overdrijven, waardoor de indruk ontstaat dat ze er zelf ook plezier aan beleefd, wat ik dan weer zeer kan waarderen. Ook het neuken vind ik bij haar zeer goed. Ze doet goed mee, blijft initiatief tonen, legt in de missio stand haar benen zowat achter haar oren, kijkt geil achterom bij de doggy style en heeft een mean cowgirl in huis die je tot de laatste druppel leeg knijpt. Ook tijdens al deze actie blijf je de indruk houden dat ze het allemaal erg prettig vind. Een goede actrice naar alle waarschijnlijkheid, maar dat verhoogt mijn feestvreugde aanzienlijk.

    Na deze sessie met Joanna het bubbelbad weer opgezocht, alwaar de Boobmeister nog even langs toog en we even wat avonturen konden delen. Het duurde echter niet lang voordat hij door Asia werd weggekaapt en ik me kon gaan focussen op de laatste prooi van de avond. Ik realiseerde me hoezeer ik van de sessie met Joanna had genoten en dat de kans wel eens zou kunnen bestaan dat ik haar nooit meer zou zien. Ze komt tenslotte de laatste maanden nog maar zeer mondjesmaat naar GT en uit ons gesprek bleek ook dat het zeker niet als vanzelfsprekend moet worden beschouwd dat ze nog lang in deze line of business werkzaam blijft. Eigenlijk had ik Leona op het oog , maar ik besloot toch te opteren voor een tweede ronde met Joanna. Dat was niet de eerste keer dat ik mijn plannen met Leona in de ijskast parkeerde, maar vroeg of laat komt ze echt aan de beurt. De tweede sessie met Joanna was nog intenser dan de eerste en ik heb met volle teugen van deze geweldige vrouw genoten. Ik hoop van harte dat we haar nog lang zullen tegenkomen in GT maar ik heb daar zo mijn twijfels over.

    Ofschoon ik me vandaag twee uur eerder op het appèl meldde en het goede voornemen had dan ook vroeger te vertrekken, zodat ik op tijd in mijn mandje zou liggen om mijn slaaptekort niet verder op te laten lopen, zat het er toch niet in. Wederom was het na elven aleer ik de gietijzeren poort achter mij dicht hoorde vallen. Jana had me dat bij binnenkomst al voorspeld en ze had gelijk gekregen. Het vlees is zwak en eerlijk gezegd mijn geest in dit hoerenkot ook. Na een hartelijke afscheidsknuffel van mijn engeltje verliet ik dit pand der zonden als een gelukzalig en tevreden beer. Op de terugweg rijd ik altijd op de A73 langs de afslag Mill / Haps (rare naam eigenlijk ‘Haps’, home of de eenhapscracker en de Hapsburger speciaal? Zeg het vijf keer snel achter elkaar en het is duidelijk dat je deze plaats niet serieus kan, nee zelfs niet mág nemen…). Je ziet dan vanaf de snelweg Club Noblesse lonken met haar kleurvolle en ordinaire neonbelichting. Ik moet dan altijd denken dat de clientele van Club Noblesse beter een half uurtje kunnen doorrijden, omdat daar voor een fractie van de prijs die je waarschijnlijk in Club Noblesse moet neerleggen voor een uurtje lol, betere waar te krijgen is. Na de afslag Mill / Haps lonkte een lang donker gat van anderhalf uur, waarin ik de belevenissen met mijn Poolse vriendinnetjes nog eens nauwgezet de revue liet passeren. Het was een super dag geweest! Een big smile kon ik niet onderdrukken. Tot over een week of drie.

  38. Onderstaande 11 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 oktober 2013),bergm550 (14 oktober 2013),Bluebear (14 oktober 2013),bosbeer (14 oktober 2013),Clint (19 oktober 2013),Cupido (14 oktober 2013),dennisw ( 2 mei 2014),hansdordt (14 oktober 2013),ilovethaigirls (14 oktober 2013),jacky pakutra (14 oktober 2013),Megaboob (14 oktober 2013)

  39. #24
    Geregistreerd
    7 juli 2013
    Last Online
    19 oktober 2017 @ 09:08
    Berichten
    194
    Discussies
    1
    Thanks
    145
    Thanked
    157 in 39 posts

    Standaard

    En toen was er licht

    Al bijna drie maanden heb ik uitgekeken naar de dag dat ik eindelijk weer eens naar GT kon afreizen. Zelfs deze dag had ik zorgvuldig moeten plannen. Druk druk druk..... Helemaal mooi was dat ik gratis entree had vanwege een vrijkaartje voor mijn eerste schrijfsel. Onderwerp; mijn eerste keer. Plaats van handeling; Villa Vertigo. Hartelijk dank daarvoor en een speciale dank aan de 'geweldige' jury rob45! De vrijkaart is goed besteed. Donderdag 10 oktober stond dus al een tijdje prominent in de planning. Ik zou samen met mijn maat gaan maar die belde onverwacht en geheel tegen zijn gewoonte in 's ochtends in alle vroegte af. Hoewel ik mezelf ook niet geheel okselfris voelde was de drang te groot. Veeeelste groot.. Badslippertjes en andere benodigdheden inpakken en op pad. Onderweg nog wel even getwijfeld of ik er wel verstandig aan deed om toch te gaan maar de automatische piloot liet zich niet meer verleiden om nog ommekeer te maken. Rond de klok van 12.30 draaide ik de parkeerplaats van GT op. Wederom vele Nederlandse maar ook Belgische kentekens aanwezig. Mijn vrijkaartje werd zonder problemen geaccepteerd en het feest kon beginnen.

    Omgekleed neem ik een strategische plaats aan de bar in. Het is al redelijk druk. Rustig drink ik mijn drankje en keuvel wat met een Nederlandse heer die naast mij aan de bar is gaan zitten. Onder het genot van een drankje wisselen we wat small talk uit terwijl er geregeld dames om mijn nek hangen die weer even snel verdwenen zijn als ik ze vertel nog geen interesse te hebben. Ondertussen geef ik mijn ogen goed de kost. Het is sinds juli dat ik geweest ben en de line up is behoorlijk gewijzigd. Ik herken maar weinig dames. Over de gehele dag denk ik maar ongeveer 10 'oud'gediende te spotten. Mijn droomvrouw Louana is helaas, maar zoals verwacht, niet present. Ook Assepoester en Sneeuwwitje zijn niet van de partij. Het kost te veel papier om dat hier nu uit te leggen wie zij zijn daarom de link naar mijn persoonlijke sprookjesboek https://www.ijsberenforum.com/forum/...835#post327835. Jammer want die twee had ik ook graag nog eens ontmoet. Maar ach, aan de andere kant geeft dat ook weer nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Die zijn er gelukkig voldoende hoewel ik nog geen dame heb gezien waarvan ik dacht, die wordt het!

    Sunlight
    Op mijn eerste rondje al zoekend naar een kamergenote besluit ik de wc even op te zoeken en in de doucheruimte kom ik haar tegen. Ik krijg een enorm WAUWeffect en dat moet ze gezien hebben. Zeker omdat mijn nek bijkans kraakt van de ruk die hij te verwerken krijgt bij het omdraaien van mijn hoofd. Ze moet net binnengekomen zijn want haar had ik anders zeker eerder gespot. Met mijn tong op de slippers loop ik met wat vertraging achter haar aan de barruimte binnen. In eerste instantie zie ik haar niet totdat ze met een kopje koffie achter de bar uitkomt. Voordat ze goed en wel kan gaan zitten schuift desperate Moi al bij haar aan. Ik verwacht eigenlijk een verwaand, arrogant nest maar niets is minder waar. Ik maak een praatje met een leuke, vlotte, zachte meid die zich voorstelt als de 20 jarige Annabel. Ze heeft een perfect engelen gezicht met grote donkere ogen, volle lippen en prachtige gitzwarte haren die tot op haar fraai geboetseerde Colombiaanse derrière reiken. Ze heeft gemeend daar een bijpassende BH vulling bij te kopen. Predikaat Annabel; schitterend. Naar mijn smaak de mooiste dame aanwezig. Annabel is net gearriveerd en ik zal dan ook haar eerste 'vriend' van de dag worden. Het wil dus dat ik de dag voor de koudste 11 oktober ooit gemeten in NL op kamer 1 tussen de benen van Annabel lig terwijl het zonnetje doorbreekt. Het zonlicht dat door de half openstaande houten jaloezieën binnenvalt zorgt voor een waanzinnig lichteffect. Op haar egaal bruine strakke meisjeshuid dansen, onder en op haar prompte borstjes, blonde kleine haartjes in de doorkomende stralen zonlicht terwijl Annabel met haar ogen dicht ligt te genieten. What a view! Wellicht verklaard u mij nu voor gek, maar dit zijn de speciale momenten die mij voor altijd bij zullen blijven. Als de haartjes later zelfs trillen en schokken zit mijn werk er daarbeneden helaas op. Met een nog druipende kin kruip ik langzaam, haar zachte huid teder strelend en kussend, naar boven. Geen straf want Annabel is ongekend mooi. Het vervolg van de sessie is erg goed maar kort. Mijn fout, kon het helaas niet tegenhouden. Onder de indruk van Annabel beloof ik haar later die dag nog een keer te verwennen! Oh yeah......

    Moraalridder
    Na de sappen te hebben afgedoucht neem ik weer plaats aan de bar, nog nagenietend van Annabel. Ik bedenk me dat we toch wel geluk hebben dat dit soort meisjes zich lenen voor onze hobby. Velen van ons hebben hun hele jeugd waarschijnlijk gedroomd -lees de hand aan zichzelf geslagen while thinking- van dat ene mooie maar onbereikbare meisje op school, de sportclub of gewoon dat stuk uit de buurt. En nu, vaak vele jaren later, zijn er nog mooiere meiden beschikbaar voor de minimum prijs van maar 50 euro. Mijn gedachten gaan dan uit naar het YBF. Daar wordt nog wel eens denigrerend over de dames gesproken. Ik snap dat niet en in dat licht kwam ik vorige week in een discussie over alles ohne deze quote van de heer Badslippers tegen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    In dat licht zie ik dan ook de opmerking van .. m.b.t. schijnheiligheid. Wat ik ook altijd vreemd vind, is dat ijsberen (in het algemeen ..) zich vaak een beter soort volk achten als die leugenachtige sloeries die je besodemieteren, je het geld uit de zak trekken en om vliegtickets bedelen. En waar bedelen de ijsberen om? Juist! Deze business hangt van list en bedrog aan elkaar en dat gebeurt op grote schaal door alle partijen. Ijsberen zijn echt geen haar beter dan de vrouwen die ze zo graag willen neuken.
    Even afgezien van het onderwerp had hij mijn gedachten niet beter kunnen verwoorden. Ik zeg; je bent er zelf bij en ben blij dat ze zich voor zo weinig lenen!!

    Simulatie techniek
    Eén van de dames die in het begin van de dag even was komen kletsen terwijl ik aan de bar zat is Asia. Nog nooit heb ik een dame geselecteerd naar aanleiding van de mening van een schrijver hier op het forum. Asia had ik echter genoteerd en terwijl ik zonder de recensie niet met haar was meegegaan heb ik toch de stap gezet. Nadat ik weer wat bijgekomen was van de mooie Annabel dus maar op Asia afgestapt. Wat er geschreven wordt klopt! Asia lust er wel pap van en is een Wild Thing. Zo ben ik bijna gestikt omdat mijn gezicht in het babyvet op haar venusheuvel werd gedrukt en reageerde ze zo heftig op mijn vingertechniek dat haar tongpiercing bijna uit haar mond vloog en dat terwijl mijn maatje daar vertoefde. Hij was voor even zijn leven niet zeker. Ik weet dat het niet eerlijk is maar Asia is gewoon mijn type niet. Omdat ik niet uit de tijd wilde lopen en geen zin had om de finish zelf te halen hebben ik mij bezondigd aan hetgeen de dames jullie (hihi) -bijna- altijd flikken. Een orgasme simuleren. Ik heb Asia doen geloven dat ik met een aantal kleine ongecontroleerde schokjes en wat slecht geacteerd gegrom van een heerlijk hoogtepunt genoot. Snel het rubber eraf en klaar is Rehab!!

    De 2 J's
    Binnen wordt er gerookt en is het warm. Zelf heb ik nooit last van de kou en besloot even buiten wat stoom af te blazen. Ik zetel me bij twee heren van respectabele leeftijd. Naar blijkt twee Nederlandse heren waar ik mee aan de praat raak. In één woord GEWELDIG. Dit soort gesprekken maken ook de dag. De heren zijn regelmatige bezoekers die veel dames en ook wat heren blijken te kennen. Wat opvalt is dat ze bij de dames graag geziene gasten zijn. De herkenning, een lach, een praatje, een kus, en vooral veel lol. Leeftijd speelt geen rol. Ik ben in gesprek met twee genieters pus sang die ook wel van een borreltje blijken te houden. Ik zie dat ze op leeftijd zijn maar als ze me vertellen dat ze al midden 70 zijn valt mijn bek van verbazing open. Ja hoor, moet je je voorstellen dat je op die leeftijd nog tegen moeders de vrouw zegt dat je de hele dag met een maat bent golfen, vissen of wat dan ook. Je gaat je maat bij hem thuis ophalen en een uurtje -of meer- later zit je in je badjas achter de meisjes aan. Kan het nog mooier. En bij thuiskomst, terwijl jij alweer lekker op de bank zit, van haar wekelijkse bingo avond vraagt het vrouwtje ...... "en lekker gespeeld vandaag" of "nog iets gevangen"? Priceless dit! Ik geniet hiervan en app mijn maat dat er nog hoop is. Ze ouwehaha'en er flink op los en zo komt het gesprek ook op potentie. Hahahaha lachen ze en kijken mij beide van boven hun bril met fonkelende pretoogjes aan. Wat ik dacht? Of dat ze gek waren of van gisteren. Nou, ehhh nee en ja. Daarmee is het onderwerp klaar en bij nadere inspectie zie ik dat de 2 J's nog blauwer zien dan Grote- en Pottige Smurf samen. Wat hoop ik dit op die leeftijd ook nog mee te mogen maken. Ik kan er niet over uit, zo gaaf...

    Tatjana
    In het begin van de dag heb ik haar al als een potential roommate op mijn lijstje gezet. Kort blond haar, mooi gebruind, een paar ontblote vergrote borsten met mooie hoven, smalle taille en een stevige maar strakke bips en dito billen. Ze ziet er Pools uit en dat blijkt de 33 jarige Nicole ook te zijn. Ai ai. Heb ik dan een voorkeur voor een bepaald soort dame? Ja en nee. Mijn voorkeur gaat uit naar een dame met donker haar en een figuurtje zoals 'onze' Tatjana Šimić van moeder natuur heeft meegekregen. Maar om eerlijk te zijn kruip ik eigenlijk overal wel op wat er lekker uitziet. Maar goed u weet nu waar ik echt op val. Nicole voldoet, op de blond haren na, volledig aan mijn profiel. Ik verklap nu te veel maar Nicole zal mijn derde en vierde buddy van de dag worden. Op kamer 8 is onze start eigenlijk niet goed. Het begint met gezeur en haar manier van kussen is niet de mijne. Damn dacht ik, wat jammer want ik vind u wel echt heeeeel lekker. Maar als Nicole mij vraagt rustig te gaan liggen komt alles goed. Teder, langzaam maar gepassioneerd word ik gek gemaakt. Ze voelt blijkbaar precies aan wat ik lekker vind. Mmmmmm ik ontplof bijna. Ook de liefdesdans is zeer zeer goed. We babbelen nog wat na. Nicole is een dame die wel wat te vertellen heeft. Leuk gezelschap.

    Moonlight
    Ik ben klaar voor de laatste sessie. Het is dan rond half 8. Omdat ik Annabel beloofd had haar nogmaals te boeken zoek ik in eerste instantie haar. Ze heeft het lekker druk gedurende de dag want ze is veel op de kamer. Niet verwonderlijk. Zo'n mooie meid met een uitstekende service. Ik kom haar tegen bij de bar. Ik zie dat ze met een handdoek loopt en dat kan maar één ding betekenen. Iemand is mij voor geweest en heeft haar gecheckt. Ze groet me en vraagt wanneer ik mijn belofte in kom lossen. Nu?? Vraag ik haar tegen beter weten in? Neejj, zegt Annabel en wijst naar de lelijke kerel die achter haar aansjokt. Ik krijg een vette knipoog en onze wegen scheiden weer. Er liep echter nog een andere zeer appetijtelijke dame rond en die kwam ik even later bij de receptie tegen. Het blijkt een Nederlands Braziliaanse zeer mooie (en dat weet ze), ranke, stijlvolle dame te zijn die de hele dag kamertje op en kamertje af is gegaan. Ze gaat echter al naar huis en helaas heb ik dus geen kans gehad haar te arresteren. Volgende keer maar werk van maken dan. Ik breek mijn belofte aan Annabel en vraag Nicole de sleutel te halen. Dat gaat even duren zegt ze en ik ga op het eerste bankje zitten dat direct tegen de muur staat als je de bar vanuit de receptie binnenkomt. Terwijl ik op Nicole wacht komt de forse blonde dame die ik in mijn sprookjesboek beschreef voorbij (zie de link bij Assepoester en Sneeuwwitje). Ze ziet me daar alleen zitten, ploft naast me neer en stelt zich voor als Lolly. Ilovethaigirls is een kenner want die had het dus goed. De dame uit het sprookje met Klein Duimpje en de Reus is inderdaad Lolly. We raken aan de praat en je merkt meteen dat dit een gezellige tante is. Na even vertel ik haar het verhaal van de vorige keer. Ze begint smakelijk te lachen en beaamt het hele verhaal. Lolly én de beide heren waren tijdens die sessie meerdere malen aan hun trekken gekomen. Dan staat Nicole ineens naast het bankje en zegt dat het nog wel even gaat duren. Lolly en Nicole zijn 'vriendinnen' en ik word om een trio verzocht. Neen, dank u. Lolly stapt even later weer op en Nicole blijft langweilig tegen de armleuning aan staan. Ze kijkt me aan en ik roep haar toe: hè du Schlampe, komm setz dich hier.. Een big smile valt me ten deel en met een knal voor mijn kop valt Nicole naast me neer met haar rug schuin tegen me aan. Nota bene Lolly roept ons even later dat we op de kamer kunnen. We moeten naar de tuin. In een van de tuinhuisjes beginnen we aan onze tweede ronde. Midden in het geweld valt ineens het licht in ons hok uit. Nicole is op dat moment haar amandelen aan het masseren. Dat doet ze al superieur maar nu wordt het nog intenser. Wauwie wat lekkel. Alleen het maanlicht verlicht nu ons samenzijn en dat geeft een extra dimensie en zorgt ervoor dat alles nog intenser aanvoelt. Ook Nicole voelt dat en gaat ook op in het spel. Nicole gaat op een gegeven moment in de kikkerzit voor mij zitten en vraagt mij uitdagend haar te nemen. Met een afwisselend maar opbouwend tempo geef ik gehoor aan haar verzoek. Ik pak haar stevig vast aan de bovenkant van haar heerlijke volle billen. Elke stoot is in de roos en ik zie dat ze in het laken en kussen knijpt. Dan neem ik expres even gas terug. Ze kijkt om en vraagt, je bent toch nog niet klaar? Nee, nee, meiske ben maar niet bang. Ze zegt het lekker te vinden en dwingt me weer door te gaan. Eenmaal op ramkoers stoot ik haar naar een hoogtepunt. Althans dat zei ze. Geloof ik haar? Yup, vandaag wel. Voor Nicole ga ik terug... het liefst morgen alweer!

    Daarmee kwam er een einde aan mijn seksuele uitspattingen tijdens het dagje GT en ben ik wat gaan eten. Dat was goed. Nog even onder de douche gesprongen en uiteindelijk samen met de 2 J's na een dank het lokaal verlaten. Onverwacht, omdat ik dacht er niet verstandig aan te doen om te gaan, heb ik een TOPdag gehad. De dag van het licht!

  40. Onderstaande 12 leden hebben Rehab bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 oktober 2013),bad pritt (17 oktober 2013),bergm550 (15 oktober 2013),Clint (19 oktober 2013),Cupido (15 oktober 2013),hansdordt (15 oktober 2013),ilovethaigirls (15 oktober 2013),Megaboob (15 oktober 2013),mynasch (15 oktober 2013),rob45 (15 oktober 2013),Teiresas (15 oktober 2013),too slow (17 oktober 2013)

  41. #25
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard GT op 12 en 13 oktober 2013

    Op zaterdag 12 oktober was ik in Golden Time. Zoals al aangegeven in mijn live-update was het een mooie, zonnige herfstdag. Ik ben gek op de herfst. De bladeren vallen naar beneden, zijn mooi rood en geel gekleurd. En je hebt vaak zo'n mooie, mistige gloed over het landschap.

    Bij aankomst in GT was het 's middags nog niet zo druk. Ik ga de laatste tijd wat vroeger naar GT, want dan kom je niet meteen in die zaterdagavond-drukte terecht. Als je tussen 17:00 en 18:00 uur GT binnenkomt, dan heb je vaak de pech dat je op een kluisje moet wachten en daarnaast is het dan al een stuk drukker in GT.

    Als je wat eerder komt, dan groei je een beetje in de drukte mee en valt de drukte niet als een donderslag op je neer als je de barruimte betreedt. Bij de bar ontmoette ik "de souza". Ik had hem al lange tijd niet meer op zaterdag gezien en ik was blij dat hij er weer was. Het is toch gezellig om altijd even een praatje te maken.

    IJsbeer buttinsky was ook aanwezig en vertelde over zijn vorige bezoek aan Palace tijdens de IAA. De line up scheen echt geweldig geweest te zijn. Andere beren die aanwezig waren: Cupido, Rex, Ketserr en Quads. De line up was goed te noemen. Alleen jammer dat ik Luana (Roemeens) al enige tijd niet meer gezien heb.

    Ik had het nog even met Buttinsky over de verlichting in GT. Ik dacht dat het aan mijn contactlenzen lag, maar je ziet nauwelijks gezichten, zo donker is het. Hij scheen hetzelfde te hebben, dus het lag niet aan mijn contactlenzen, die ik bij de Etos koop. Ook was de luchtkwaliteit slecht. Ik zat maar te hoesten en mijn keel te schrapen.

    Ik sprak nog even zeer kort met Elena (Grieks, ex-DVP), die nu achter de bar werkt en zij klaagde ook over de lucht en zij rookt, dus kun je nagaan. 's Avonds toen de DJ kwam, ging de muziek een toontje hoger en dan moet je wat harder praten, en tezamen met het hoesten en schrapen van de keel is het dan wat onaangenaam.

    De gasten hadden het wel naar hun plezier en dansten op de muziek van de DJ. Alleen dat geschreeuw vind ik vreselijk en toen ook nog eens de polonaise werd gedanst, was het tijd voor mij om even buiten te gaan zitten. Ik vind het leuk dat mensen zoveel plezier beleven en ik gun ze dat ook, maar het is wel een bordeel en geen discotheek.

    Er was een gast in de kleedruimte, die twee meiden betaalde en behoorlijk wat geld moest neertikken. Ik hoorde de meiden zeggen: "... Anal, Mundspritzen, 2 Stunden ..." Ik moest denken aan een spreuk die ik op het internet had gezien, waarin een vrouw zegt: "I heard that you're a player. Nice to meet you. I'm the coach."

    Het eten was zoals gewoonlijk uitstekend verzorgd. Er was Chili Concarne en goulaschsoep, die echt heerlijk smaakte. Er was ook een groot stuk varkensvlees, waar de plakken van af werden gesneden. Daarnaast staan er ook altijd lekkere toetjes in de koelkast. Het restaurant was sfeervol verlicht en de straalkachels gaven een behaaglijke temperatuur. Op de TV hebben ze nu het kanaal Fashion TV, waar je vrouwen op de catwalk ziet lopen. Dit is een verbetering, want daarvoor zag je altijd een Sport Kanaal met de presentatie van boten.

    Ik was op de kamer met Shayenne, Amalia en Dilan. Het was al met al een mooie zaterdag. Om 2:00 uur ben ik dan weer terug naar het hotel gegaan. Ketserr zat ook in hetzelfde hotel en op zondagochtend hadden we bij het ontbijt afgesproken. Omdat GT op zondag pas om 13:00 uur open gaat, zijn we even Brüggen ingelopen.

    We zijn toen even in een Konditorei een taartje gaan eten om de tijd te doden. Het was druilerig, regenachtig weer. Maar van de regenstormen die in het westen van Nederland plaatsvonden, hebben we in Brüggen geen last van gehad. Om 12:45 uur zijn we naar GT gegaan en stonden we nog even op de parkeerplaats.

    Je ziet dan alle dames in dagelijkse kleding en zonder make-up naar binnen lopen. Er stonden al zo'n 30 gasten op de parkeerplaats en sommige zaten in hun auto te wachten, totdat de poort der hel open ging. Al snel stond er een lange rij voor de deur en mochten de gasten in groepjes van 6 naar binnen.

    De sfeer op zondag is wat rustiger en minder jachtig. De line up daarentegen was hetzelfde als op zaterdag. Het eerste wat ik altijd op zondag in GT doe, is de sauna ingaan. Heerlijk, even opwarmen. Dan douchen en daarna naar de tent om twee spiegeleieren met spek te bestellen. Dan leg ik ook altijd nog twee plakken van die lekkere ham op mijn bord en dan later nog een kopje soep. Ze hadden dit keer een soort witte bloemkoolsoep met kip. Na het ontbijt ga ik altijd even op het internet. Elisabeth had laten weten ook te komen en ik verheugde me er al op.

    Al met al was het ook zondag een mooi dagje in GT. Tot de volgende keer maar weer.

  42. Onderstaande 13 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 oktober 2013),bad pritt (15 oktober 2013),Boy69 (16 oktober 2013),Clint (19 oktober 2013),envert (15 oktober 2013),gignnl (15 oktober 2013),hasta la pasta (15 oktober 2013),ilovethaigirls (15 oktober 2013),jacky pakutra (15 oktober 2013),Megaboob (15 oktober 2013),rob45 (15 oktober 2013),too slow (17 oktober 2013),wervelwind (15 oktober 2013)

 

 
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60