Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 32 van 32
  1. #26
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Ik mis er nog een aantal, o.a. Gabriella, Dorothea en Kitty. De eerste twee zijn recentelijk nog gesignaleerd. Vreemd.
    Zou zo maar eens kunnen dat zij terug is, zodra Paula ook weer terug is.
    Vraag het anders ter plaatse eens aan Monika met de big boobies.
    En Garde

  2. #27
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Wat goed is, komt terug

    "Take me on a roller coaster
    Take me for an airplane ride
    Take me for a six days wonder but don't you
    Don't you throw my pride aside besides
    What's real and make believe
    Baby Jane's in Acapulco. We are flyin' down to Rio"


    Geknipt uit mn bericht

    Eigenlijk klopt de tussentitel niet helemaal. Een quote die ik ergens op rheinforum heb gelezen zei letterlijk: "Als je iets begeert, geef het weg, het komt vanzelf weer naar je terug." En dat was ook het geval met Claudia. Al ging dat wel iets sneller dan ik had gedacht, net nadat ik wat kippevleugels had weggeknaagd en even zat uit te blazen. Claudia kwam tegenover me zitten en had blijkbaar via via mn snoepblikje al in het vizier genomen. Ik vond het wel nog wat te vroeg na Shana, dus we hebben even zitten praten voor ze naar binnen ging. Een half uur later lag ze daar nog en ben ik naast haar neergeploft. We zaten een tijdje te praten en ze is ervan overtuigd dat ik eerder met haar op kamer geweest ben, al kan ik me dat persoonlijk met de beste wil ter wereld niet herinneren.

    Ik heb haar nog gevraagd of ze misschien een andere artiestennaam heeft gehad (ze lijkt qua gestalte nogal op Mona Lisa, die vroeger ook in Elsdorf werkte) maar ze zegt dus van niet. Ik masseer haar een paar minuten en dan schuiven we door naar een kamer. Waar we al gauw in een omhelzing verstrikt raken, en Claudia een paar DT's op me loslaat, die me een beetje aan Roxy's aanvallen deden denken. Misschien dat daarom mn muziektik met Roxy Music komt? Ze bewijst trouwens de andere kant van Ute's theorie over de vrouwelijke reactie op beffen, want ze houdt een paar keer in voor het te heftig wordt. Ze knijpt echter behoorlijk stevig in doggy en missio en slaagt er na een sprintje bergop me nog eens een keer te lucht in te jagen. BAM. Niet zo hevig als de twee vorige sessies van de dag, maar een prima intermezzo. WGSA-rating: 8/10

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  3. Onderstaande 5 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    billeman (18 juli 2016),lustman (19 juli 2016),Mr Bluenose (18 juli 2016),SeX++ (17 juli 2016),Sjeufke (17 juli 2016)

  4. #28
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.262
    Discussies
    40
    Thanks
    3.509
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Claudia

    Roemeense met bril, lang, slank en vol met tattoos.

    Hoog PSE gehalte, heeft er stevig tempo in.

    Vindt haar redelijk profi over komen.

    Herhalingsgevaar: 50%.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  5. Onderstaande 5 leden hebben forgetskinnyletsgetfatty bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 4 januari 2017),hasta la pasta ( 2 januari 2017),Manureva ( 2 januari 2017),Mr Bluenose ( 3 januari 2017),Sjeufke ( 2 maart 2017)

  6. #29
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Claudia ken ik al heel lang. Tijdens elk bezoek aan Babylon komt ze meerdere malen 'reclame' voor zich zelf maken op een prettige wijze overigens, waarbij ze niet schroomt de hand onder de handdoek te steken. Deze keer was ze ook erg scheutig met trio's, althans dat stelde ze voor! Met Georgiana of Denisa.

    Het werd gewoon een duoact. Claudia is er een van verregaande presales. Zeker niet onprettig. Heb haar al vaker hele mooie 'shows' zien geven met collega ijsberen achter in de bar. Door die 'shows' van Claudia dacht ik te maken te hebben met een PSE'tje in het kwadraat. Die gedachte bleek maar ten dele waar te zijn.
    Op de kamer is ze ook van de knuffels en ......heel goed zoenen. Dan is de kamer al voor de helft geslaagd. Niettemin grijpt ze rapper dan andere imps naar de vitaminespuit. Blasen is perfect! Ik liet haar maar een tijdje haar gang gaan....tot ik "HO" moest roepen . De wasbeurt leek zeer welgevallig te zijn. Op matige toon kermde ze er aardig op los. Kleine Sjeuf was weer helemaal terug bij af na dit ritueel. Geen probleem. Claudia wist precies aan welke knoppen ze moest 'draaien' om terug op oorlogssterkte te komen. Ik weet zeker dat ze voor de rest van de dag voldoende vitamientjes heeft binnengekregen.
    Na de grote kuis nog een tiental minuutjes geëvalueerd. Conclusie van de evaluatie: dit wordt zeker nog een keer herhaald. Al zal dat niet op de verjaardag van Vazkor zijn.

  7. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 juli 2017),Elmo3108 ( 5 maart 2017),lustman ( 5 maart 2017),Manureva ( 5 maart 2017),Mr Bluenose ( 5 maart 2017)

  8. #30
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Ook zij is ermee gestopt (voor diegene die haar kennen weten waarom) dus mag naar archief.

  9. Onderstaande 2 leden hebben bref-jefke bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 oktober 2018),duivenmelker (22 oktober 2018)

  10. #31
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    Ook zij is ermee gestopt (voor diegene die haar kennen weten waarom) dus mag naar archief.
    En dat terwijl zij net enkele weken geleden weer gestart was ?
    En Garde

  11. #32
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    En dat terwijl zij net enkele weken geleden weer gestart was ?
    Klopt, maar ze had het te moeilijk om opnieuw ermee te beginnen... en ja begrijpelijk wat haar het afgelopen jaar is overkomen.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.

  Babylon 468*60