Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:02
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard Parking Q8 in Ranst richting Hasselt.

    Gisterenmorgend (18-05-14) om 6.35u ik kwam net van de nachtshift naar huis gereden en stopte zoals elke dag op de parking van Q8 in Ranst, ik zag bij het oprijden van de parking een koppel door de draad kruipen. Ik heb men wagen geparkeerd en ben ook naar het achter gelegen bos gewandeld, achteraan in het bos ben ik eerst een paar keer voorbij het koppel gewandel, een goede morgen en een mooie dag gewenst. Direct kwam de man op de proppen met 'ben jij een homo', ik'nee'. Direct daarna liet de dame haar kleedje open hangen en haar grote hangborsten kwamen te voorschijn ze waren licht gebruind(eigenlijk hou ik niet van hangtieten) maar de man liet merken dat er aankomen geen probleem was. Ik heb ze dan volledig vast genomen en deze grote tieten waren fluweel zacht, daarna heb ik ze gekust wat waren deze tepels lekker ondertussen hoorde ik dat de man aan het masturberen was en de vrouw was al met haar kutje aan het spelen. De vrouw zij tegen mij wat ruik jij lekker, ik zij dat is cocos ik kom net van onder de douche ben net gaan werken. Ze deed mijn broek open en begon me uitbundig te pijpen, amaai wat ging ze diep ik hoorde steeds klokklokklok... De man bleef maar door trekken en zij tegen mij als je wil mag je haar neuken zonder, ik zij liever met en hij overhandigde mij een condoom. Daarna heb ik haar langs achter geneukt en vroeg aan de man wil jij ook , hij antwoorde maak jij het maar af en spuit je zaad maar over haar borsten. Toen ik voelde dat ik ging klaarkomen het condoom eraf gehaald toen kwam de man er bij staan en samen over haar borsten klaar gekomen. De dame is dan met haar hand door het sperma gegaan en in haar mond beginnen opzuigen dan heeft ze ons nog beurtelings gepijpt wat was dat lekker geil mijn lul bleef lekker hard staan na zowat 10 min pijpen ben ik nog eens klaar gekomen in haar mond.Dat vond ze overheerlijk, dan hebben we ons aangekleed en zijn naar de wagen gestapt waar we na een lang gesprek en drankje uit mijn koelbox verder zijn gereden. Ik stop hier op de parking elke dag en dat is hier op deze parking nog maar het 7de koppel waar ik mee gesext heb maar wel een lekkere dame. Haar naam was Suzan, blond haar, 80DD en een piercing in haar navel en 42jaar jong , haar vriend heette Marc.

  2. Onderstaande 10 leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 mei 2014),biged (19 mei 2014),dirk702 (21 mei 2014),fg22 (20 mei 2014),Jansen (21 mei 2014),lustman (20 mei 2014),Pietjepik (24 mei 2014),Tony M (19 mei 2014),Wentelt Eefje (19 mei 2014),Wijze grijze (19 mei 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    8 mei 2014
    Last Online
    5 mei 2016 @ 10:44
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    15 in 8 posts

    Standaard

    Ik zou daar ook eens wat meer gaan stoppen , maar Luminuos heeft ook altijd geluk met zo'n dingen !!

  4. #3
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:02
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirk702 Bekijk bericht
    Ik zou daar ook eens wat meer gaan stoppen , maar Luminuos heeft ook altijd geluk met zo'n dingen !!
    Maar als ge dan naar goldentimegeweest bent en je vertrekt daar om 00.30u snachts en je rijd richting Antwerpen dan kom je toch 10 parkings naast de autosnelweg tegen , moet je ook even stoppen, anders kan er niks gebeuren. Ik vertrek elke dag om 19.30u voor 75km te rijden, en om 22.00u te beginnen aan de shift met de nacht. En stop op elke parking op zoek naar sex, of wat er mee te maken heeft.

  5. Onderstaande 2 leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (24 mei 2014),Wentelt Eefje (25 mei 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.