Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Jenny (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch Jenny (Roemeense)

    Naam: Jenny
    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Vlot Engels
    Leeftijd : naar schatting tussen 19 en 24
    Haarkleur/-lengte : Zwarte lange haren met lichte golf in
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : toch wel beetje zandlopertje / steekkontje / A of toch een kleine B-cup
    Tatoeages/Piercings : yep, verschillende
    Roken: ja, maar niet gek veel
    Voordelen: hele lieve meid, knuffelbeest, zachtaardig en zo ongerept. Doet fel haar best op de kamer!
    Nadelen: beetje verlegen, droevig snoetje in de bar en praat altijd heel stil
    Prijs : 50€ + 5€ fooi voor halfuurtje
    En de punten zijn: op uiterlijk 7.5/10 en op dienstverlening 7/10


    PSE, GFE, combinatie of neutraal? Een GFE uit mijn pubertijd (niet al te veel ervaring dus)
    Service: TZ, knuffelen, droogneuken, PZC, NMC, beffen…

    Presales:
    Ik lag in de jacuzzi terwijl mijn kameraad voor de 4de keer de kamer op was en zelf was ik ook nog geen half uur terug van de kamer. Komt dit verlegen mokkeltje voorbij en vraagt met een zacht stemmetje of ik gezelschap wil in het bubbelbad. Ik zeg haar dat ze daar vrij in is, maar in alle eerlijkheid wil ik haar tijd niet stelen omdat ik niet zinnes was om meteen de kamer op te gaan. Ze loopt dan maar door, maar komt na 5min alweer terug. Ze mompelt dat ze zich verveelt en dat er niets te verdienen valt. Ze nestelt zich in de ligzetel naast de jacuzzi en we beginnen een gesprek. Haar meisjesachtige attitude, haar verlegen manier in omgang en het feit dat ze zich zo kwetsbaar opstelt, maakte dat ik ter plekke begon te smelten voor haar. Ik kwam uit het bubbelbad en begon me af te drogen…. Ver raakte ik niet met afdrogen, want nog half nat liep ik met haar kamer nr 11 binnen.
    De betaalde tijd:
    Ze ontpopte zich als een waar knuffelbeest. Zacht strelen, me omarmen als een teddybeer en zoenen als een puberaal wicht. Daarna pijpen… Heel voorzichtig en zacht… Ook een tikkeltje onervaren, maar zij kwam daarmee weg en ik werd alleen nog maar geiler. Ik befte haar ook even en daarna gingen we met onze lichamen lekker tegen elkaar aanschuren. Zo gedreven als een schaap dat tegen een boomstam schaaft. Bij het droogneuken scheelde het niet veel of de vernis ging van onze geslachten af. Om ongelukjes te voorkomen liet ik haar een condoom aanbrengen. Daarna neuken. Zij op mij, cowgirl reverse en tot slot ik op haar in missionaris-positie. Met een heftige week achter de kiezen en 2 mokkels die haar voorgingen die dag, was mijn kwakje niet meer zo royaal, maar mijn orgasme voelde desondanks toch nog intens aan.
    Aftersales:
    Dit lieverdje stelt zich in de barruimte altijd terughoudend en alleen op. Maar toch was ze nog steeds vriendelijk wanneer we elkaar nog tegenkwamen.
    Verdere opmerkingen:

    Een aanrader voor wie het graag jong heeft of een zwak heeft voor stillere en verlegen meisjes. Hoe dan ook was haar service goed en durf ik haar ten stelligste aanraden bij het grote publiek. Wees lief voor haar, want ze heeft een zachte persoonlijkheid. Wat mij betreft zal ik zeker nog in herhaling vallen met haar!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    deket (13 mei 2014),licky luke (22 juni 2014),seksenfun (21 juni 2014),sofaking (12 mei 2014),wervelwind (12 mei 2014),ZorroMagnum (19 mei 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Nu denk ik niet dat er zoveel Jenny's in SS rondlopen. De Jenny die ik ken van op kamer (reeds twee keer), tref je eigenlijk zo goed als nooit ergens anders dan in de Oriëntaalse ruimte. Dat ze wat verlegen is of met haar gedachten steeds elders is, klopt wel ja. Tongzoenen is echter not done voor deze dame. Het is dan ook het enige waarom ik zou kunnen twijfelen of we het over dezelfde hebben (maar het kan niet anders).
    Uitgebreide recensie over haar verschijnt nog maar na mijn tweede keer zal er allicht geen derde keer meer van komen. Net omdat ik de tweede keer het tongzoenen erg miste toen we zeer innig aan het vrijen waren. Uiteindelijk heeft ze bij de tweede sessie enkele keertjes voorzichtig getongzoend. Jenny is ook maar van vlees en bloed. Ik had het tongzoenen zeer waarschijnlijk kunnen forceren maar dat ligt niet in mijn karakter. Over het tongzoenen heeft ze trouwens gelogen tegen mij want bij boeking van een uur zou ze me zoenen zoals ze haar vriend zoent. Ik weet natuurlijk niet hoe ze haar vriend zoent.
    Moest ze zo zoenen zoals ze de rest zo lief, zacht, innig en teder aanpakt, zou ik compleet verslaafd geraakt zijn aan haar. Tongzoenen is er niet bij, de rest is er dubbel en dik bij en bovengemiddeld. Wie dus met gemak telkens kan kameren zonder tongzoenen, zal met haar zeker geen kat in een zak kopen. Zoenen doet ze overigens veel en erg goed. Net zoals ze zo graag en lang droogneukt. Zoals ze zo fantastisch goed pijpt, zoals ze zo geweldig meeneukt. Het is eigenlijk een toppertje die er nog eens heel mooi uitziet maar ik wil tongzoenen met iemand die zo lief is al zij .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (23 juni 2014),licky luke (22 juni 2014),Oudebelg (22 juni 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Als dit hetzelfde mokkeltje betreft, dan zal ze waarschijnlijk heel selectief zijn ivm wie ze TZ doet
    Ik moest mijn geheugen even opfrissen door mijn eigen recensie te lezen en alles schoot me weer te binnen... Kennismaking in de wellness. Loopt idd geregeld Arabische kamer in en uit... Maar is net zo goed in de barruimte te vinden.

    Hoe dan ook was het vrij goed met haar... Anders zou ik haar geen 7/10 op dienstverlening toekennen. Wat TZ betreft, bij mij alleszins, was naar behoren. Zeker niet vies gevallen om haar tong in mijn bakkes te steken en speeksel uit te wisselen... Mocht ik haar vriendje zijn en die moet enkel vrede nemen met dat, dan zou ik het ook maar magertjes vinden, inderdaad. Laat ons het houden dat TZ gemiddeld is naar saunaclubnormen, maar dat je beslist een goede sessie in het algemeen met haar kan hebben.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    + dat de dames hun service (helaas ook in negatieve zin) al eens durven bijstellen na verloop van tijd. Andere (eventuele) recensies zullen duidelijkheid brengen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  7. #5
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Za 21/6 bij Sixsens langs geweest en na wat in de bar te hebben gezeten een wandeling door het complex gemaakt. Aan de orientaalse ruimte word ik tegengehouden door Jennie, normaal ontwijk ik de meiden steeds die me tegenhouden in de gang maar deze meid gaf me toch wel een speciaal gevoel. Lieve zachte stem, zeer mooi snoetje en knappe body. Ze vroeg om even in de orientaalse ruimte te gaan liggen en daar stemde ik dan ook graag in toe. Enkele lieve zachte kusjes werden er uitgedeeld, basis contactgegevens wat uitgewisseld, elkaar wat beter verkend, nog geen 5 minuten later en ze had me al helemaal mee. Dan maar vlug een kamertje opgezocht en de ontdekkingsreis daar verder gezet.
    Met haar hoge hakken aan kwam ze eerst wat meer vamp over, maar op de kamer werd ze plots een zacht lief meisje. Maar ze weet wel van aanpakken al de juiste knoppen en radertjes werden gesmeerd en bewogen. Tongzoenen deed ze bijna niet, of je merkte inderdaad dat ze dit liever niet deed, normaal vind ik dat een afknapper, maar Jennie had zoveel meer dat ik dit maar amper gemist heb. Aftersales weet ik niet omdat ik snel daarna naar huis vertrokken ben, maar ik heb het gevoel dat dit vrij beperkt is.
    Blijft toch een toppertje voor mij.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (24 juni 2014),seksenfun (24 juni 2014)

  9. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Derde keer beste keer, zegt men.

    Blijkt dat ik nog steeds niet uitvoerig over Jenny geschreven heb. Hoe ik weer met haar op kamer ben beland, legde ik al uit in het algemene stukje over Sixsens van afgelopen zaterdag.

    Jenny heeft geen kapsones maar loopt door de club vaak toch wel een klein beetje hautain rond. Of ze dat zelf weet? Ik weet het niet. Ik zou alles behalve geneigd geweest zijn indertijd om met haar een vlotte babbel te beginnen maar het speelde zich toen anders af. Ze kwam bij me liggen in de Oriëntaalse ruimte. Toen die eerste keer wou ze niet tongzoenen. Ik liet haar weten dat dat een dealbraker voor me was. Ik kende ze verder nog niet, eerste kennismaking. Opeens deed ze het voorstel om te tongzoenen zoals met haar vriendje als ik dan een uur tegen de kostprijs van € 100 met haar op kamer zou blijven. Ik gaf toe. Het gehele uur stak met zoveel kennis van zaken zo perfect in mekaar... ik miste het tongzoenen niet (ook hier loog ze dus al).

    De tweede keer op kamer miste ik het tongzoenen net heel erg. Net omdat ze zo een super GFE levert. De kleine dingen, de details die vaak niet zo direct gewenst zijn door de dames. Ik denk dan bijvoorbeeld aan fijntjes door haar haren wrijven, op mekaar liggen, de daad uitoefenen (missio) en vooral niet op je handen steunen maar je armen in haar nek leggen.

    Gisteren toch weer weg dus met haar. Op kamer verschoot ik toen ze zelf begon te tongzoenen. Het tongzoenen is niet spectaculair maar in lijn met de liefde die ze geeft. Zacht, rustig, niet té veel, niet té lang achter mekaar en voorzichtig. Geen afgelebber, geen tong in de keel.... Derde keer dus beste keer. Dan toch? Jawel want net zoals bij de andere twee sessies kan ik alleen maar zeggen dat wat ze doet ook erg goed is en ze doet eigenlijk zowat alles. Vingeren, geen probleem, droogneuken, totaal geen probleem, doorgedreven GFE tot in de puntjes met alle details, zoenen (heeft ze ook graag in de nek, de oren en andere gevoelige plekjes). Jenny kreunt soms lichtjes (fake), dan weer geniet ze (echt). In elk geval om het warm bij te krijgen. Pijpen doet ze zowel met als zonder condoom. Ik kan enkel maar meepraten over pijpen zonder condoom en dat ze dat ook verbazend goed doet, hoewel dit deze keer iets minder (gevarieerd) was dan de twee vorige keren. Jenny wordt ook lekker nat als je ze oraal verwent of als je met haar poes speelt. And last but not least, het neuken is ook geweldig. Ik lees tussen de lijnen dat het er wel eens hard aan toe kan gaan tijdens het neuken bij Jenny in andere recensies maar bij mij was ook dat telkens in lijn met de rest van de sessie en kan je moeilijk over neuken spreken maar moet je eerder spreken over vrijen. Zalig langzaam bij momenten, soms gewoon even stil liggen in mekaar. Niets snel snel, kom kom, nee heerlijk een tijdje de daad verrichten. Jenny is ook niet na 5 of 6 rodeo-wipjes uitgeteld.

    Toch was het mijn derde en laatste keer met haar. Definitief! (Zeg nooit, nooit.) Ik val namelijk over bedrog. Ook dat is een dealbraker voor mij. Terwijl we naar boven liepen naar een kamer en het restaurant doorliepen, wierp ik een blik op de klok. Het was 23:15. Nadat ik was klaargekomen, pakte ze een stuk keukenrol, werd alles proper gemaakt en ging ze op haar horloge kijken, wat ze ook deed toen de sessie begon. Ze zei dat we een uur op kamer waren. Ik vroeg het haar nog eens, of ze er zeker van was. Na zoveel kamergangen weet je ondertussen wel ongeveer hoeveel tijd er gepasseerd is. Er werd niet meer nageknuffeld. Wat ook redelijk wrang is na zo'n super GFE-sessie. Ik discussieerde niet op de kamer maar was er van overtuigd dat er nog geen uur om was. Ik zei het haar wel even maar daarop zei ze dat ik deze keer, (op den duur begin je ook Roemeense dames te vertrouwen) niet mee gekeken had op haar horloge. Beneden liepen we weer door het restaurant en ik wierp weer een blik op de klok. Nu was het 23:58. We waren dus dikke 40 minuten op kamer. Ik klok de tijd niet op kamer. Zolang het leuk is, blijven we. Het zou wel zo netjes geweest zijn om te zeggen dat er 40 minuten om waren. Laat dan nog dat ze stelt dat er dan een uur moet betaald worden maar dan blijven we nog wat innig en ondeugend doen gedurende 20 minuten op kamer en als een dame het dan heel goed aanpakt, krijg ik weer zin en lopen we zelfs over het uur (weer meer inkomsten voor haar).
    Aan de lockers natuurlijk gepreutel toen ik afkwam met € 75. Ze werkt niet voor € 75 voor een uur, zei ze me en dat wist ik omdat ik nogal met haar geweest was. Ik heb haar gezegd dat ik niet kan onthouden wie voor welke prijs werkt van al die dames en dat dé regel is dat ze dat op voorhand even moet zeggen dan want dat anders de normale (regio)prijs € 75 voor een uur geldt. Bovendien pikte ze al een kleine twintig minuten van mijn tijd. Ik maakte haar duidelijk dat ze door beide feiten al flink tevreden mocht zijn met € 75. Ze nam de € 75 aan en liep niet preutelend maar boos weg. Ik zei haar ook nog dat het de laatste sessie met haar was.
    Dat ze na sessie 3 plots wel tongzoende.... Ik dacht dat het een slimme zet was om een trouwe klant bij te winnen. Een trouwe klant bedriegen is dan weer helemaal niet slim en een slecht voorbeeld van lange(re) termijnplanning.
    De discussie begon al bij de theke bij het onthaal omdat Jenny me zei dat we aan haar zouden vragen hoelang we op kamer waren geweest. In Sixsens schrijven ze echter geen tijden op dus daar schoten we niets mee op. De theke bleef strikt neutraal in de discussie. Nadien vertelde ze me wel dat Jenny nog was komen vragen hoeveel een uur in Sixsens kost. Dat vond de theke ook maar een rare vraag voor iemand die al zo lang in Sixsens actief is.

    Ik schond dus 1 keer mijn eigen gouden regel en je ziet wat er van komt. Die gouden regel is dat je altijd samen met de dame naar de tijd moet kijken als je op kamer komt en dat je die tijd ook nog eens hardop vernoemt omdat er anders nog een kleine kans bestaat dat zij tien voor tien zag terwijl het tien na tien was, om maar iets te zeggen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (21 oktober 2014)

  11. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Bij mijn bezoek van afgelopen zaterdag sprak ze niet tegen mij. Toen ik met Anny (look-a-like Jenny) op kamer ging, leek ze wel in een kwade stier te veranderen. Ik kon mijn lach niet inhouden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.

  Diamond 468*60