Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
  1. #1
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard Lala (Roemeense) ex-Dana Dina Oceans



    Lala (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Roodbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Gezet
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Grijs Herhalingsgevaar :
    Prijs : 30 euro Tijdsduur : 20
    Service : Zoenen
    Extra info : Rookie





  2. #2
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:39
    Berichten
    137
    Discussies
    10
    Thanks
    19
    Thanked
    132 in 39 posts

    Standaard

    Ik was er afgelopen woensdag. "Speiciaal" voor Lala had ik de reis ondernomen. Een keer eerder had ik haar gespot, maar was het niet ot een treffen gekomen (ze rookt zeer regelmatig met de meiden buiten).
    Nu zou ze me niet meer ontlopen. Rond 11.30 u. kwam ze binnen met haar vriendinnen. Ik liet haar niet meer los met mijn ogen.
    Ik vind haar een lookaline van Zoë van de TV-serie 24. Een beetje norsig, maar wat een meid op de kamer. Aardig om mee te conversen (in het engels), maar in bed ook uitstekend. Pijpen en zich laten verwennen was prima. 100% herhalingsfactor.

  3. #3
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard

    Onlangs ben ik ook een halfuurtje met deze dame (met rood haar en mooie vragende ogen) op de kamer geweest. Tsja, ik vond het dus een tegenvaller. Ze wilde al vrij snel wat bijverdienen door mij te vragen of ik niet in haar mond wilde klaarkomen; dat soort omzetverhogende acties houd ik dus niet zo van. Herhalingsgevaar wat mij betreft dus niet aanwezig. Ze verstaat zeker de kunst om potentiële klanten om haar vinger te winden, dat wel.

  4. #4
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Lala bat mich ihr Bescheid zu sagen wenn es soweit wäre da sie keine Aufnahme mit im Programm hat. Das habe ich natürlich respektiert. Wie schon Bill Clinton sagte, der angeblich nur Oralverkehr mit Monica Lewinsky hatte: „Ich hatte keinen Sex mit dieser Frau“ Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
    Dan heeft Lala je meer service geboden dan Wijze grijze? Uitzonderlijk!

  5. #5
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:39
    Berichten
    137
    Discussies
    10
    Thanks
    19
    Thanked
    132 in 39 posts

    Standaard

    Dinsdag een week geleden had ik mijn agenda leeg gemaakt om de nieuwe Freude weer eens te bezoeken. Enigzins opgejaagd door de geruchten dat de oude Fruede weer open gaat en wellicht mijn favoriete dames zich gaan verspreiden (tot nu toe lijkt dit mee te vallen, gezien de verhalen dat de oude Freude, als hij ook weers eens open gaat, toch een ander soort club wordt).
    Anyway, na 's ochtend direct de (wit)russische Chantal met een bezoek vereerd te hebben (een risicoloze keuze, want gegarandeerde kwaliteit) was het wachten op mijn grote "liefde" LaLa. Na het middaguur was er er plotseling, samen met haar onafscheidelijke vriendin Lorie.
    Maar steeds als ik de stoute schoenen wilde aantrekken om Lala te vragen, was ze weer verdwenen: roken, eten, achter de gordijnen, roken, ....
    Dan maar mijn toevlucht gezocht tot een andere dame, een turkse (naam vergeten) die er mooier uit zag dan haar kwaliteiten op de kamer.
    Dus maar weer wachten op Lala. Ondertussen was het al avond geworden. De dagploeg (oa Chantal en poolse Ria) gingen er vandoor en het werd een echte Turkse avond, compleet met buikdansen, harde turkse muziek en turkse vrienden. Rondom de dames verdrongen de mannen zich, maar, naar het leek, alleen maar om gezellig te kletsen en te lachen.
    Toen ik Lala (en Lorie) plots alleen bij de bar zag zitten, aarzelde ik niet langer en liep er naar toe. Inmiddels was de nood zo hoog dat ik beide dames een (voor mij) nieuw voorstel deed:
    1) ik zou met Lala een half uurtje gaan kameren
    2) daarna zou Lorie ons komen vergezellen voor een uurtje samenzijn.
    Geen probleem voor de dames. Lala haalde een sleutel en samen gingen we naar boven, nadat Lorie het kamernummer was verteld.
    Een halfuurtje met Lala was om voordat ik er erg in had. Uitgrbreid zoenen en pijpen, en afgemaakt met neuken met Lala on top.
    Toen even gekletst totdat er op de deur geklopt werd en Lorie binnen kwam. Ze had gezien dat onze kamer erg klein was en had, pro actief als ze is, een sleutel voor een grotere kamer meegenomen. Dus kamer geswitcht en daar kon het feest met z'n drieen beginnen.
    Beide dames zijn vriendinnen en op elkaar ingespeeld. Ze wisselen het zoenen, strelen en pijpen steeds af, en soms vonden ze elkaar bij mijn snikkel.
    Een enerzijds ontspannend en anderzijds spannend avontuur. Voor beiden was dit niet nieuw: 2 dames en 1 man. Lorie gaf toe dat ze het ook wel eens andersom meegemaakt had: 2 mannen en zij zelf (zelfs een keer 4 mannen, maar dat was wellicht wat grootspraak).
    Anyway, aan het eind heb ik Lorie nog genomen in missionarisstandje en zijn we, moe maar voldaan naar beneden gelopen op zoek naar een koude douche. Het was een

  6. Onderstaande 3 leden hebben hanshans01 bedankt voor deze bijdrage:

    Alexander de Grote (18 september 2014),Carlitos ( 7 oktober 2014),Henk74 (17 september 2014)

  7. #6
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard Lala super GFE!

    Mijn eerste verhaal over Lala is alweer een bijna 8 maanden geleden. Tussendoor wel een paar keer met haar geweest, maar niet echt om naar huis te schrijven. Maar vandaag/gisteren was het redelijk rustig in Salome, een 20 maximaal 25 vrouwen en een daarvan was Lala. Ik was niet echt geil, maar raakte in een goed gesprek met Lala. Ze spreekt goed Engels en kan al een redelijk woordje Duits. Ze had het over haar privé situatie en dat een trip naar huis op het laatst niet doorging. Dat vond ze wel jammer en daardoor was ze een beetje triest..

    Het was nog ruim voor het eten dat ik haar maar naar de kamer vroeg rond een uur of zes, eerder uit medelijden dan uit geilheid. Ook zij was verrast en ging wel met een glimlach de sleutel halen. Kamer 1 is een kamer met een groot bed, maar ik was niet van plan om veel te doen. Ik was er voor tijd verdrijf, Lala vatte dat ook zo op. Met mijn badjas aan en Lala met haar roze bikini, lagen we gemoedelijk naast elkaar en vertelden wat verhalen.
    Al snel was een uur om en ze vraagt netjes of ik wil verlengen. Ik vraag aan haar hoe laat ze naar huis gaat en wil haar voor een paar uurtjes boeken. Aangezien ze de vorige nacht tot het einde moest blijven kon ze vandaag vroeg gaan. Dus heb ik een prijs afgemaakt totdat ze naar huis ging. Ze was opgetogen met mijn voorstel en van blijdschap kuste ze me. En dat smaakte naar meer, wat een heerlijke kusser is Lala. Onze tanden raakten elkaar van de opwinding, of zij opgewonden was, geen idee, maar ik wel. Beren die Lala een beetje kennen, en dat zijn er niet zoveel, weten dat ze erg koeltjes is buiten de kamer. Op de kamer kan het verschillen, maar nu was ze ineens goed gezind.

    Tijdens het kussen maak ik haar BH los en mijn handen houden een volle borst vast, prachtige borsten heeft ze en ik gooi de BH op het bed. Speel met haar tepels die wat groeien en neem ze in de mond, met haar hoofd naar achter streel ik de binnenkant van haar dijen en met twee vingers schuif ik haar slipje opzij. Ze schrikt en zegt: Not inside! Jammer, maar ik blijf haar kut van de buitenkant beroeren en inderdaad niet erin. Ze wordt vochtig, ik voel en hoor haar steunen. Gespeeld? Maakt me niet uit, mijn lul wordt er hard van. Ik ga langzaam tussen haar benen liggen en lik haar dijen tot aan haar kut. Als ik haar wil likken duwt ze me eerst weg, ik kijk haar aan en zeg: Just 2 minutes. Haar hoofd gaat weer achterover en ik zuig haar klit in mijn mond, laat mijn tong als een helikopter over haar klit gaan en ik voel een reactie. Zoals belooft hou ik het kort, maar maak haar poes wel nat voor wat komen gaat. Ik steek mijn tong nog in haar kut voordat ze me wegduwt. Een beetje geïrriteerd kniel ik naast haar en doe mijn handdoek uit, mijn badjas opzij en duw mijn snoeiharde paal in haar mond. Zonder enige twijfel direct een deep throat, en lange halen in haar mond neukend, wrijf ik over haar natte geile poes. Haar benen gaan wagenwijd open en ik moet moeite doen om mijn vinger er niet in te stoppen.
    Haar handen zoeken naar haar tasje en ze geeft me een condoom, for your fingers, just 2! Ik rol het condoom af en voorzichtig gaan ze er beide in. Dan zie ik haar gewoon genieten, ze moet af en toe mijn lul uit haar mond nemen om hardop te kreunen. Met 2 vingers in haar kut en met de andere hand wrijf ik over haar clitoris. Ze begint te schokken en ik stop direct, doe het condoom van mijn vingers over mijn lul en ga tussen haar benen liggen en steek hem voorzichtig in haar kut. Haar slipje ligt al naast haar BH en ik neuk erop los. Tussendoor wat tongzoenen en dan likt en bijt ze in mijn tepels, mijn hot spot en ik moet van standje veranderen. Doggie neem ik haar en heb voldoende houvast aan haar iets te dikke kont. Ze doet goed mee en ik moet nu wel klaarkomen, terug naar de eerst positie, tepel likkend en tongzoenend kom ik klaar. Maar Lala wrijft nu zelf over haar klit en vraagt of ik nog even wil doorgaan. Met een hand wrijvend over haar klit en de andere hand knijpt in mijn arm. Licht steunend komt ze klaar, af en toe een schok en bezweet geeft ze aan dat ik kan stoppen. Bezweet liggen we nu naast elkaar en komt ze toch tegen me aan liggen, alsof ze liefde nodig heeft. Nou die heeft zij gekregen, maar ik ook. Heerlijk klaargekomen, iets wat zeker niet in de lijn der verwachting lag. De koele Lala is helemaal ontdooit, meer dan ontdooid ze is hartstikke heet zeg.

    Ik zeg tegen haar dat ik wil douchen, maar ze trekt me weer naar haar toe. Nog even zegt ze. Heerlijk die dankbaarheid, wat een lieve meid, maar ik weet het zeker dat je het met haar moet treffen.
    We hebben nog wat uurtjes over en kletsen over van alles en nog wat, ook over seks. Dat ze als roekie 7 maanden geleden erin is gerold en dat ze seks niet met de paplepel heeft ingegoten heeft gekregen. Maar 2 vriendjes gehad en pijpen van haar vriendin Lorie heeft geleerd en dat was absoluut geen slechte leerschool.
    Ze heeft een hekel aan likken en als ik haar vertel dat ik daar een meester in ben, gaat ze overstag. Met de vieze gedachten van haar over likken kost het me wel enige moeite om haar tot een orgasme te krijgen, achteraf vond ze het nog steeds vies, maar ze had wel genoten. Nu was ik aan de beurt en ik kreeg een super pijpbeurt, eigenlijk haar specialiteit vertelde ze. Turken houden het niet lang vol als ze aan het werk is. He is echt minuten werk als ze hun eerste klant is.
    Nu duurt het bij mij iets langer, veel deep throat en af en toe vanaf de ballen omhoog en dan mijn eikel stimulerend en me aankijkend. Ze trekt me af en kijkt me aan, mijn eikel tegen haar tong en gevoelsmatig verwacht ik een FT, niet gevraagd en ga dat ook niet doen. Mijn eerste schot vlak langs haar gezicht en de rest in de lucht en over mijn buik. Wel fijn dat ze gewoon doorgaat tot ik echt aangeef dat ik leeg ben, laatst had ik een meisje die stopte na mijn eerste schot. Dom wijf!

    Ze maakt me schoon en net als na de eerste keer ligt ze tegen me aan en valt af en toe in slaap. Dit maakt mijn GFE sessie compleet, als ik op mijn horloge kijk en aangeef dat het tijd is, geeft ze me nog ongeveer 10 minuten erbij voor het lekkere rustige gevoel niet direct kwijt t raken.

    Onder drinken we nog wat en zitten we lekker tegen elkaar op een bank in de bar, af en toe een lekkere tongzoen, maar dan is het toch tijd voor haar te gaan. Ik eet me nog wat en als ik haar na de douche in haar ondergoed zie lopen pik ik nog wat kusjes mee.

    Tevreden douche ik me en maak me klaar voor een lange rit naar huis. Ben ik vergeten haar nummer te vragen, of misschien is dat wel beter, want ik had het pannenkoeken afgezworen en nu had ik er weer eentje. Wel voor een mooie prijs, dat wel. Lala het ideale buurmeisje gaat de weg naar huis door mijn hoofd, ik zoek in mijn GSM een plekje om weer naar Herne te gaan. Ben ik verliefd? Ach ik ben geen doorgewinterde IJsbeer, en gevoelig voor goede GFE sessies. Maar als ik mijn vrouw neuk zal ik zeker aan Lala denken. Ik zie het gaatje al, zaterdag een zaalvoetbaldagje afsluitend een diner, zal ik me toch even heel erg slecht voelen die dag...

  8. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 5 november 2014),Willi69 (11 februari 2015)

  9. #7
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    uit mijn bezoek aan salome https://www.ijsberenforum.com/forum/...740#post410740

    Het wordt al wat drukker, normaal voor een vrijdag natuurlijk. en alina loopt een beetje rond, haar tieten maken me geil en die heerlijke kont ook. ze heeft een beetje een buurmeisje uitstraling, maar dan toch aan knap buurmeisje. als ze voor de derde keer langsloopt en weer geen aanstalten maakt voor een kamer trek ik haar naast me. brutaal begin ik haar direct te kussen. ze sputtert even tegen en geeft dan toe. na het kussen zegt ze dat het nu een kamer van een uur moet zijn want dan kust ze alleen maar. ach waarom niet, we kussen nog wat en gaan naar de kamer, aan de balie wordt ze met lala aangesproken, dus voor mij heet ze alina/lala. de kussen worden dan ineens minder, ik mag wel lang met haar dikke tieten spelen, en vingeren is ook geen probleem. ik lik haar een 10 minuten waarop ze duidelijk nep klaarkomt. dan is alina/lala aan de beurt, weer heerlijk kussen, tepels likken en pijpen. mijn lieve god wat kan die meid lekker pijpen zeg. alina/lala laat zich tijdens het pijpen makkelijk vingeren en ik moet nu stoppen en neuken. dat is beduidend minder en ik kan niet klaarkomen. alina/lala moet het pijpend afmaken, en ik dacht omdat ze een vriendin van lori was ook wel een ft doet. dus zonder iets te melden in haar mond klaargekomen, ze was wel verrast maar heel sportief ging ze door. maar achteraf zei ze dat ft niet in haar programma zit.

  10. #8
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Last Online
    11 september 2023 @ 16:52
    Berichten
    195
    Discussies
    19
    Thanks
    72
    Thanked
    150 in 59 posts

    Standaard

    -> Oceans Naam: Dina
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

  11. #9
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Hey Deepreamer, ik had even voor de zekerheid gebeld met Oceans of Dina daar was. helaas was deze naam niet bekend. en ik vind het zonde om 65 euro weg te gooien als alina/lala er niet is. wil toch haar weer verwennen.

  12. #10
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Last Online
    11 september 2023 @ 16:52
    Berichten
    195
    Discussies
    19
    Thanks
    72
    Thanked
    150 in 59 posts

    Standaard

    Mein Freund, mit dem ich zusammen im Oceans war, kennt sie aus dem Salome, er war dort wiederholt mit ihr auf dem Zimmer und dann auch nochmal im Oceans. Mein Freund war sich mit dem Namen Dina nicht ganz sicher, es könnte auch sein, daß sie sich im Oceans Dana nennt. Jedenfalls sagte sie ihm, sie wolle bis auf weiteres erstmal im Oceans bleiben.

    Aber CDLs sind wie Politiker... Da gilt auch: Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern. Also keine Garantie, daß sie noch im Oceans ist.
    Laatst gewijzigd door Deepreamer; 13 februari 2015 om 22:42
    Lieber 'ne Nacht versumpfen, als im Sumpf übernachten...

  13. Onderstaande leden hebben Deepreamer bedankt voor deze bijdrage:

    Mr.IJsbeer (14 februari 2015)

  14. #11
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Toch maar het risico genomen, en ik had geluk. Afgelopen zaterdag was lala/alina, voormalig FKK Salome in Herne aanwezig. mijn sessie in Herne heeft toch wat sporen achter gelaten in mijn hoofd. het is dat je haar niet verwacht in een seksclub, super buurmeisje look, een beetje onschuldig en arrogant gelijk. een heerlijk neuk lichaam, lekkere zachte C-cup tieten.

    Ze herkende me niet of deed alsof, ze speelde een hard to get spelletje en ik had een klein vermoeden dat ze geen geld wilde verdienen. maar in het rokers tentje, welke Oceans onwaardig is, komen we toch tot een normaal gesprek, maar geen enkele seksuele toespeling.
    Binnen ga ik naast haar zitten en ze slaat na een tijdje haar benen over de mijne, fluweel zachte geschoren benen die ik wel bijna een uur streel. ik probeer zover mogelijk tussen haar benen te komen en ze laat het gelaten toe. haar engels is redelijk, haar duits minder. Haar naam als ik het goed heb gehoord dana, en niet dina.
    Op mijn vraag naar de sleutel komt er weinig reactie, maar als we kussen weer dezelfde opmerking. minimaal een uur.

    Mooie kamers en als ik me uitdoe vraag ik lala/alina/dana me knielend te pijpen. Gekleed voldoet ze aan mijn verzoek en met heerlijk ballen likken en me met die geile groene ogen aankijkend.
    Als ik haar help met haar bikini uit te doen, speel ik direct met haar dikke tieten. op het bed heerlijk diep kussen, ik kus haar nek, oren en grote tepels als ik op weg ga naar haar grotje. lekker ruikend maar redelijk droog, maar dat veranderd na zeker een dikke 10 minuten en als ik langzaam een vinger erin stop kreunt ze lichtjes. zou lala/alina/dana het zelfs lekker vinden? een tweede vinger erbij en ik laat me pijpen als ik haar inmiddels natte kut vinger. haar eerste klant vandaag en ze zuigt een teelbal in haar mond.
    Het condoom wat klaarligt, ze is een profi, doe ik eromheen en neuk haar standaard. ze blijft me kussen, echt als een vriendin, ik draai haar om en neuk haar van achter. heerlijke kont en opgewonden als ik ben wrijf ik over haar kontgat. geen afwijzende reactie, maar als ik hem dieper erin duw draait ze zich om en zegt dat het extra is. ik zeg dat ik het goed vind en steek 2 vingerkootjes erin tot ik mijn eigen lul op en neer voel gaan.
    Als ik haar hoofd in het kussen duw en lala/alina/dana zelf haar kont helften uit elkaar houdt, houd ik het niet meer.
    Zoals belooft een uur en ik masseer haar rug, als ik haar omdraai voor de voorkant te doen geef ik haar heerlijke tieten een voorkeursbehandeling. ik voel mijn lul weer steigeren en laat me door lala/alina/dana pijpen. als ze uitgebreid tussen mijn benen ligt en me een paar echte deep throats geeft, mijn ballen likt en zelfs bijna tot mijn gaatje likt, duurt het niet lang voordat ik klaarkom waarop de alles in haar mond opneemt. uiteindelijk gaat het om de pieken en niet om het zogenaamde principe. ft hoort nu duidelijk in haar programma en ik vind het allemaal geen probleem.

    Het is een rare meid, gevoelsmatig wil ze eigenlijk niet naar de kamer, maar op de kamer een buurmeisje beest. maar wat ik heb meegemaakt kan bij een ander anders uitpakken, dat weet ik haast zeker. je moet echt tijd in haar steken, dan krijg je echt waar voor je geld.
    Verwacht daarna geen aftersales, want je bestaat niet meer voor haar. zoals ik al zei, rare meid.

    Admin, naam kan naar DANA. maar ook ohne Gewahr!

  15. Onderstaande leden hebben Mr.IJsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (15 februari 2015)

  16. #12
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Dina, Dana, Alina is weer als Lala terug in Salome.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caracol Bekijk bericht

    Dass ich mich mit einer passenden Fickpartnerin schwer tun würde wusste ich vorher so war ich froh, als eine mir gut bekannte Gespielin aus dem Salome mir über den Weg kreuzte.
    Im Salome hieß sie Lala hier nun Dina oder Dana.
    Dina kommt aus Rumänien spricht recht gut Deutsch und Englisch, so Anfang 20, ca. 165cm groß, lange Haare, einer Konfektionsgröße von ca. 36/38 mit prallem Arsch und B-Körbchen.
    Auf dem Zimmer dann ein gewohnt sehr guter Service. Intensive Zungenküsse mit viel Nähe. Blasen sehr tief und sehr intensiv. Leider kein Fingern dabei. Schlittenfahren mit großer Sicherheit aber geil.
    Ficken auch absolut Top.
    Im Gegensatz zum Salome wo sie im Hauptraum extrem zurückhaltend war ist sie an diesem Tag weitaus offener.
    Beim nächsten Besuch ein ganz klares Wieder.


    Gruß Caracol

  17. #13
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend Herne aangedaan en wel fkk salome. Mijn favoriete dame daar is lori, niet heel knap, maar super op de kamer. de club was nog redelijk leeg, maar daar zou een paar uur later verandering in komen. mij maakt het niet veel uit, als ik maar een uurtje wat kan spelen met lori. Na een ronde geen lori te bekennen, maar als ik een sigaret rook komt ze gehaast binnen, ze begroet me en geeft aan weer geboekt te zijn. haar vriendin lala/alina komt ook binnen, ken haar van de vorige keer, maar heeft geen oog voor mannen. als lori vertrekt geeft ze aan dat lala/alina vrij is. lala/alina komt naast me zitten en stelt zich netjes voor als lala. ze herkend me niet meer. ach wat stellen namen voor tegenwoordig, en die meid doet 7 mannen per dag, 6 dagen in de week dus was dit jaar nummer 350 of zo na mijn laatste bezoek. ze is een voller type, nu met mooie blonde haren, donker groene ogen en lekkere tieten maatje c denk ik. ze spreekt engels en een beetje duits. als we uitgerookt zijn stel ik voor om naar binnen te gaan en we lopen naar de uiterste hoek links achterin met een tv. daar gaan we lekker dicht bij elkaar liggen en vertelt ze een beetje over haar zelf, ze woont in een klein plaatsje onder de hoofdstad en werkt nu al een jaar in deze club. nu weet ik dat ze ook in fkk oceans werkt, maar ik laat haar vertellen. heeft op de uni gezeten en journalisme gestudeerd. wat je dan in een seksclub in herne doet mag joost weten. maar ik zal er snel weer achter komen. Ze begint me onder de badjas te voelen en kust me vol overgave. Zelden zo lekker voor de eerste keer getongzoend met een dvp. het duurt ook niet lang voordat ik een stijve heb en ze vraagt of ze me kan verwennen. niets op tegen natuurlijk, en haar hoofd gaat richting mijn lul die daarna voor 2 minuten helemaal de weg kwijt was. wat een pijp talent zeg. als ze naar boven komt vraag ik aan haar of ze me lori kan doen vergeten. gaan we proberen zegt ze.

    Op de kamer gaat ze verder met de zeer goede service tot nu toe. nadat het bed gedaan is gebaar ik haar me knielend te pijpen, en dat doet ze dan met haar handen op mijn billen en deep throatend duwt ze mijn lul in haar keel. lori is goed, maar lala gaat dit onderdeel winnen. ik trek haar omhoog en duw haar achter over het bed in, ze spreidt haar benen en ik duik ertussen in. steek mijn tong direct in haar spleet en ik voel al nattigheid, ik steek een vinger erin en eruit en vraag netjes of ze geil is. ze zegt dat ik haar eerste klant ben en gisteren was ze niet klaar gekomen. met andere woorden is dat mijn taak nu. en jawel hoor, met twee vingers in haar spleet en mijn tong dwarrelend over haar kleine klit komt ze klaar, ik voel haar kutspieren samentrekken en ze kreunt ingehouden. dan roept alina/lala, pula metea, zoiets als mijn lul, een soort scheld woord, maar ze gaf op deze manier aan dat ze klaargekomen was. en dat het misschien niet de bedoeling was. ik ga nu liggen en lala gaat nu pussy sliden over mijn lul. even later neuk ik met haar on top. haar volle tieten gaan op en neer en ik moet ze vasthouden en kneden. wat een heerlijke meid, ze draait met haar onderlichaam om me heen en ik voel mijn lul langs haar binnenwanden gaan. heerlijk!

    Ik ga over op het normale standje en ze wil me kussen, maar dan kan ik haar mooie gezicht niet zien, maar uiteindelijk zoenen we als wilde beesten. tussendoor likt ze mijn tepels en kust ze me weer. dit is niet normaal meer, in dolce vita is een meerprijs voor zoenen en hier weet lala niet van ophouden. over naar doggy en als ik hem erin steek voel ik haar sappen langs haar benen lopen. of is het mijn voorvocht? als ik naar haar kont kijk en hem goed vastpak zie ik haar mooie kontgat. als ik mijn vinger nat maak en erover wrijf kijkt ze me boos aan. voor de grap stel ik anaal voor en ze zegt dat het duur is. nieuwsgierig vraag ik hoeveel en ze zegt 100 euro. dat is inderdaad veel en ze draait haar hoofd lachend weg. ik zeg ok als er een ft bij zit. ze neemt uit haar tas de dikke bus durex glijmiddel en smeert haar kont in. ze kijkt me aan en zegt dat ik rustig aan moet doen. mijn lul staat stokstijf van de opwinding. nooit gedacht dat ze het zou doen. voorzichtig duw ik mijn eikel tegen haar sterretje, die glipt door het vele glijmiddel erin, de schacht volgt en een paar oefenstoten later neuk ik haar in de kont. dit doe ik niet vaak omdat de dames waarmee ik op de kamer ben dit zelden doen en nooit op mijn vraag in gaan. ik zie aan lala haar gezicht dat dit geen dagelijkse bezigheid is. en dat maakt het nog spannender en geiler. als ik ga klaarkomen trek het condoom ervan af kniel op haar borsten en trek me af in haar open mond. en mijn 3 daags opgespaarde zaad komt in haar mond en gezicht terecht. alweer merk ik dat het niet van harte gaat, maar ze blijft stil liggen en kijkt me toch geil aan. ik stop mijn eikel nog in haar mond en geef haar 2 stukken keukenrol. ze spuugt het uit en spoelt helaas niet na met listerine!

    Wat een heerlijk uurtje zeg, kost wel wat, maar dan heb je ook wat. we blijven liggen en lala moet net als ik even bij komen. ze verteld dat ze veel leert van lori en dat het extra geld welkom is, want ze heeft een zieke moeder in roemenie. ik ben blij dat ze me dit achteraf verteld want vooraf te komen met dit zielige verhaal is niet geilmakend.
    Bij de kledingkastjes geef ik haar het geld met wat fooi voor haar zieke moeder, of het waar is geen idee. maar het kwam eerlijk over.

    Lori komt weer even een sigaret roken en vraagt aan me hoe het was.ik vertel haar dat ze lala alles goed heeft aangeleerd. maar toen ik haar van de anale seks vertelde schrok ze en vertelde dat ze niet wist dat lala zoiets deed. maar haar knipoog verraadde alles. volgende keer een trio? nou misschien wel als de beurs het toelaat.

    Met een door hoofdzakelijk turkse mannen gevulde bar ging ik naar huis. een trio met lala en lori, ik heb ervan gelezen, maar na een een op een met lala zou dit misschien wel de ultieme trio worden. tot ziens lieve geile lala en lori.

  18. Onderstaande 4 leden hebben Mr.IJsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    hanshans01 (31 maart 2015),Kwant (29 maart 2015),MiniME (28 maart 2015),Wijze grijze (28 maart 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.

  Babylon 468*60