Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 36 van 36
  1. #26
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen dinsdag was mijn Verjaardag en als je die goed wilt vieren dan ga je natuurlijk langs bij DS.

    Had al voor mezelf besloten dat ik iets speciaals wou en wat anders kan dat zijn dan een trio

    Keuze voor de dames was natuurlijk zo simpel als wat want zijn er maar 2 die ik echt samen wou hebben want dat zijn gewoon de lekkerste kanjers van DS en wie, natuurlijk Lucy en Maria.

    Lucy is gewoon mijn toppertje bij DS en Maria zeker ook, maar helaas kan ik haar niet zo vaak bezoeken omdat ze de laatste tijd alleen nog maar overdag werkt maar vandaag was ik vrijd dus nu was het mogelijk

    Had al overlegd met Peter of dat ging lukken en dat ging gelukkig want Bella was afgelopen maandag al weer terug van haar vakantie en Lucy werkt gelukkig ook bijna altijd op de dinsdag dus dat was geen probleem

    Uiteraard gebak meegenomen voor de meiden en Gina want Peter werkte niet op dinsdag maar die krijgt er nog wel eentje hoor
    Joop kwam toevallig gelijk met mij aan op de Laan dus die heeft er ook gezellig eentje opgegeten samen met mij en Lucy die gezellig bij me kwam zitten.
    Maria was nog eventjes bezig met andere dingen maar uiteindelijk kwam zei er ook bij en werd ik door Gina verzocht om met mijn kanjers naar de Natte Hari te gaan.

    Dit keer snel handdoeken en zo gehaald door de meiden en dacht begin me alvast maar langzaam uit te kleden want probleem is dat bij Lucy alles snel uit moet , en bij Maria moet het weer heel langzaam dus ja hoor Maria zei hey dat is te snel aan die broek dus maar weer aangedaan maar ze had hem alweer snel uit

    En daar sta je dan in je nakie met 2 van die kanjers die al gelijk met elkaar zaten te rotzooien ook hehehe en elkaar langzaam van de weinige kleren ontdeden maar uiteraard werd ik er steeds bij betrokken en stond lekker met hun te vrijen maar wel snel naar de wastafel gegaan waar Lucy en Maria mij begonnen te wassen,, ook daar weer verschil natuurlijk want Lucy houd van nat en veel water dus Maria zei toen ik was hem wel, dan mag jij hem afspoelen wat Lucy dan ook weer deed met handen vol water

    Toen snel naar het bed gegaan en dan kom je dus handen en lippen te kort hehehe maar oh wat is dat lekker om 2 lippen en 4 handen over de bekende plekjes te voelen gaan,, je denkt dan toch echt dat je in de hemel bent aanbeland en kreeg het dan ook al heel snel very hot

    En als je die 2 dan ook nog lekker van elkaar ziet genieten dan is het echt niet meer om te houden en wil je nog maar 1 ding,, die meiden ook verwennen en uiteraard ook verwend worden wat uiteraard ook gebeurde en hoe mmmmmmmm

    Normaal is het al lekker maar dit keer was het nog veel lekkerder met deze 2 hotties die er echt helemaal tegenaan gingen en ook al hadden gezegd dit uurtje ga je niet snel vergeten en neem maar van mij aan dat ik dit echt niet meer zal vergeten ook.

    Uiteraard ook weer heerlijk intiem geweest met beide dames maar echt lang volhouden doe je dat natuurlijk niet als Lucy en Maria er allebei tegelijkertijd met je bezig zijn en lag dan ook helemaal uitgeput bij de dames op het bed.

    De jacuzzi was gelukkig al helemaal vol en Maria zei hebben we daar nog tijd voor maar Lucy wist dat ook niet meer en ik,, man ik wist echt helemaal niks meer en zeker niet de tijd hehehe
    Maria zei zal nog wel kunnen hoor we gaan gewoon nog even lekker badderen met ze drieën dus nog eventjes gezellig met die 2 heerlijke meiden in de jacuzzi gezeten en gezellig gebabbeld.

    Maar helaas komt overal een einde aan dus ook aan dit heerlijke uurtje met mijn 2 kanjers alhoewel ik volgens mij op het eind nog meer zin had dan in het begin hehehehe, had echt nog wel 2 uur met die 2 door willen gaan maar helaas jullie begrijpen ook wel dat dat niet mogelijk is voor mij.

    Nog even alles opgeruimd en waren we weer zoals gebruikelijk iets over tijd boven in de huiskamer waar ik dit keer helaas snel afscheid moest nemen van de dames want die hadden alweer gelijk nieuwe afspraken staan.

    Ik weet een ding,, dit was echt de lekkerste en heetste uurtje wat ik heb meegemaakt maar had dat ook wel verwacht als je je 2 eigen kanjers samen meeneemt naar de kamer dan ben je echt even helemaal in heaven voor een uurtje

    Heb nog gezellig met Gina zitten kletsen en toen was het weer tijd voor mij om naar huis te gaan.

    In ieder geval weet ik waar ik de hemel op aarde kan vinden en dat is bij Diane's Secret :D

  2. #27
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    oeps loop nog wat recensies Maria achter

    Birthday party

    Wat kun je het beste doen als je jarig bent relaxen met 2 beauty's
    Was vooraf aan informeren bij Peter en Maria wie het beste klikte....ppff Kreeg een hele waslijst door.
    Rachel, Sabrina & Sandy en nog meer. Peter zei dan neem je er toch 3

    Maria was blij met mijn keuze, dat wordt een super verjaardag. Ik had voor de DS-girls & Joop een slagroom taart meegenomen .
    Maria & Joop zongen al happy birthday toen ik de woonkamer binnen kwam.

    Sabrina kwam ook net binnen en kwam mij even feliciteren en daarna kon het feest beginnen. In de Mata Hari kamer aangekomen begonnen Sabrina en MAria mij al lekker te zoenen en mij van mijn kleding te ontdoen. Heerlijk is dat met 2 van zulke beautys en 2 paar lekker billen. Daarna heb ik hun van hun kleding ontdaan. Wat er daarna gebeurde...pppfff
    Ga niet in op details, maar een vrouw met 2 tongetje oraal verwennen vond 1 van de 2 wel erg lekker :p
    Ppff 2 beauty's die elkaar ook nog gingen verwennen

    Het uur vloog veel te snel voorbij en heb het nog nooit zo warm gehad We waren al over tijd, maar doken toch nog even het bad in om ons op te frissen

    De lekkerste verjaardag die ik ooit gevierd heb, samen met de 2 mooiste ds-girls

  3. #28
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Vrijdag weer gezellig naar de laan geweest. Werd boven aan de trap verwelkomt door Lucy en Peter. Was al lekker druk op de laan en nam plaats op de bank. Kreeg een heerlijk kopje koffie en stukje gebak.

    Na verloop van tijd kwam Maria de woonkamer in en was het tijd om naar de Mata Hari kamer te gaan. Ik had voor Maria en cadeautje meegenomen. Ze was dolblij dat ik alweer naar de laan gekomen was voor haar.

    Na de knuffelen hebben we elkaar weer al zoenend uitgekleed. De wasbeurt duurde zoals altijd ook weer lang, doordat we weer niet van elkaar konden afblijven

    Daarna zijn we lekker naar het bed gegaan. Het blijft gewoon zo lekker om met deze beauty lekker te vrijen. Al 2 jaar blijft het zo lekker en kan er geen genoeg van krijgen. Deze keer was ik mijn massage olie niet vergeten. Dit keer was het de beurt om Maria een lekkere massage te geven.
    We hadden nog maar enkele minuten en zijn nog even het bad in gedoken. Helaas was het al tijd, maar wilde allebei nog wel uren in de Mata Hari blijven.
    Maria vroeg nog waar is Victoria je wilde toch een trio:p Maar die was nog niet aanwezig en heb haar nog nooit gezien.

    Toen was het weer tijd om afscheid te nemen. Daarna boven nog even met Peter en Joop gepraat. Opeens kwam er een beauty naast me zitten...holyshit Victoria kwam zich even voorstellen
    Heb direct aan Peter gevraagd om een afspraakje in te plannen:p

  4. #29
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen week waren mijn kanjers Maria en Lucy jarig, dus ik wou hoe dan ook beide dames een bezoek brengen maar dat blijft moeilijk voor mij, zeker met de tijden die Maria werkt en de laatste keer dat ik Maria had bezocht was met mijn verjaardag en ook toen had ik een trio met beide dames wat mij zeer goed bevallen was dus wou ik dit keer ook beide dames hun birthday party geven met een trio. :D

    Na overleg met Peter die uiteindelijk met een perfect idee kwam is het gelukt om beide dames te bezoeken afgelopen vrijdag
    Ik had wat eerder vrij genomen en was blij dat beide dames ook wat langer konden en wilden blijven voor mij

    Ik moest dit keer eventjes wat langer wachten want vanwege de drukte was Maria haar date iets uitgelopen dus moest ik daar even op wachten maar dat is uiteraard niet erg als je bij Peter en al die heerlijke meiden in de huiskamer zit.

    Uiteindelijk mocht ik van Peter alvast met Lucy naar de kamer en Maria zou spoedig volgen :D

    Op de kamer werd ik nadat we ons al snel hadden uitgekleed letterlijk en figuurlijk besprongen door Lucy wat ik uiteraard helemaal niet erg vind :p

    Toen was het nog even snel tijd voor de wasbeurt en echt er komt een dag dat het water in de huiskamer naar beneden komt

    Inmiddels was Maria ook binnen gekomen die nadat ze mij met een paar heerlijke zoenen gedag zei, en zich ook ontdeed van haar kleren :p

    Uiteraard was het een birthparty dus had ik ook voor beide beauty's iets meegenomen

    En daar sta je dan midden in de kamer met 2 angels die je overladen met zoenen, dan ben je echt in de DS Heaven

    We verplaatsen ons zeer snel naar het bed om daar lekker verder te gaan waar we waren gebleven en al snel kreeg ik het wel zeer warm en genoot van de dames die niet alleen met mij bezig waren maar ook regelmatig met elkaar want die 2 beauty's kunnen echt niet van elkaar afblijven :p

    Details krijgen jullie nooit van mij maar kan je zeggen dat ik een zeer gelukkig mens was en wilde dat dit nog uren zou kunnen doorgaan maar helaas is een uur maar een uur en dat is voorbij voordat je het weet maar ik lig dan wel compleet voor pampus op het bed :D

    Eenmaal weer in de huiskamer moest ik echt nog even bijkomen en nam eerst afscheid van Maria want die moest snel ervandoor naar huis.

    Lucy zou nog wel even een klein stukje gebak voor mij halen maar als jij dit stukjes noemt,, was een hele maaltijd :p

    Ook Lucy moest zich toen gaan omkleden en ook die mocht ik weer uitzwaaien terwijl ik nog even wat bleef drinken bij Pedro.

    Lieve lieve Maria en Lucy,, het was zoals altijd weer hemels met jullie en ik beloof jouw Maria dat ik je niet weer zo lang zal laten wachten voordat ik weer een bezoekje zal brengen,, alhoewel,, hoe langer ik jouw laat wachten des te lekkerder is het altijd weer :D

    Ook jij nog bedankt Peter dat je deze date voor mij op deze bijzondere manier hebt kunnen regelen

    En jij heerlijke Lucy zal ik wel weer snel gaan bezoeken want van een verslaving kom je nooit meer af

    Maar het word steeds moeilijker om nog keuzes te maken want ik had al kennis gemaakt met Victoria en zag haar gisteren ook weer even en het zal zeker niet lang duren voor ik haar ook zal gaan bezoeken :D

    Lucy en Maria,, zie jullie snel wel weer op de Laan


  5. #30
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Helaas is deze mooi Bella gestopt. Recensies kunnen naar archief

  6. #31
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Jammer dat deze Maria er niet meer is, ooit twee zalige neukpartijen met haar gehad waarbij ze stevig genomen wilde worden en ze me zalig geil klaar reed met haar geile billen lekker geil was ze, als ik er aan denk wordt hij weer stijf

  7. #32
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Oh wat zou ik graag nog eens met haar het bed in duiken

  8. #33
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Zag haar laatst nog bij ds als gastvrouw mijn lul maakte meteen een enorm stijgende beweging aaaaah wat ziet ze er nog steeds lekker uit

  9. #34
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Zou haar onzettend graag nog eens stevig in alle standen willen neuken wat een lekker wijf was dat

  10. #35
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Hij wordt al weer stijf als ik aan haar denk

  11. #36
    Geregistreerd
    3 april 2007
    Last Online
    5 december 2022 @ 23:16
    Berichten
    156
    Discussies
    18
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 16 posts

    Standaard

    Wat kon ze toch lekker neuken

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.