Na een vluchtige controle op de volledigheid van mijn verslaglegging ontdekte ik dat ik een dame overgeslagen heb: Suzan. Niet omdat het niet gedenkwaardig was - het staat me nog zo goed bij dat ik een recensie achteraf wel aandurf...

In Februari en April heb ik even naast Suzan aan de bar op een kruk gezeten en telkens een uur met haar op de kamer doorgebracht...
Suzan: een Vlaamse van effe in de dertig (als ik het wel heb). Blond en gepermanent. Altijd gestoken in mooie, dure lingerie. Slank. Geen 'hardbody' maar een beetje slapper - een mooie, rijpere vrouw. Vrolijk, opgewekt, lekker nieuwsgierig en enthousiast.

De eerste keer dat ik met Suzan naar de kamer ging (en de tweede of derde keer dat ik bij Aspasia kwam) had ik de 'blote-billen jurk' van Marlies Dekkers meegenomen naar aanleiding van het feit dat ik ook graag wat uitpak. Dat is een prachtig translucent gevalletje dat er van voren behoorlijk kuis uitziet, maar dat achterom de billen geiltjes onbedekt laat en dus vrije en opwindende toegang tot de prijsuitreiking biedt.
Nou, die jurk wilde Suzan wel voor me aantrekken. Wow. Dat heb ik geweten.
Pijpen: prima; neuken: top.
Gezellig.

Voor herhaling vatbaar dus.

Zonder de toevoeging van de jurk van vorige keer was de tweede keer wat professioneler, minder ge-inspireerd. Degelijk en geil en lekker, maar de vonk ontbrak.

Verder dus, naar andere landschappen.