Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 89
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee YY vragenbakje, Januari 2008

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Met de opening van VV komt het aantal grote YY-concurrenten op 3.

    Dan is het niet handig om de entree weer terug te zetten op 50,- .
    Dat gebeurde in september, het kostte veel klanten, vooral 's-middags.
    En begonnen veel dames ook weer later binnen te komen

    Conclusie: de huidige promo gewoon aanhouden.
    Moet het nu hier of bij 'kwaliteit van de dames'

    Over de kwaliteit (en soms ook wel kwalitieten ) van de dames is veel gediscussieerd. Hoe goed de totale kwaliteit van YY is zal inderdaad binnenkort écht blijken. Indien er terug 50 euro wordt gevraagd en er inderdaad minder mannen en vrouwen binnen'wippen' :smile:, na enige tijd zal blijken dat er eerder een economische overweging gemaakt werd dan een puur zuiver kwalitatieve.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het resultaat van Miss IJsbeer 2007 is bekend!

    Neem snel een kijkje: https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ed=1#post60100

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Beitrag Entree woensdag 02/01/08.....

    .....is nog steeds 35,- voor 15.00 :smile:.
    Fijn dat YY zo goed meegeleest .

    Verder meldt HM's informant dat Claudia om 19.00 binnenkwam.
    Het begin van de middag zag er donker uit met slechts 7 dames.
    Gelukkig liep dat nog op naar 24, getuige onderstaande lijstje:

    - 6x Duits: Coco, Alifia, Mari (terug !), Tina, Tanja (= Alex), 'n flinkere D-Turkse

    - 3x Pools: IJF-winnares Claudia (terug !), Luana (ex-GT), Meggy

    - 3x NL: Dominique, Diane (Sur), 'n nieuwe rossige MILF : Marianne

    - 3x Russisch: Larisa, Anja, Marina (ex-Malvina-PHG)

    - 3x Roemeens: Mercedes & Gina (tweeling), Amber

    - 2x Tjechisch: Simona, Jessie

    - 1x Lets: Ilse

    - 1x Hongaars: Anita

    - 1x Braziliaans: Lisa

    - 1x Nigeriaans: Stella
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 januari 2008 om 22:12
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    14 november 2007
    Last Online
    6 augustus 2012 @ 10:12
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hallo
    vind zo wie zo de laatste tijd wat er wat meer nieuwe dames zijn. dus het kan alleen maar beter worden

  5. #5
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard 02/01/08

    Nog maar net het nieuwe jaar ingetreden en alweer in YY verbleven. De eerste openingsdag van het jaar was ik er bij .

    Ik heb het nog nooit écht rustig geweten in YY. Maar dat heb ik dan nu wel geweten. Lange tijd maar een achttal dames aanwezig. Dus bij het binnenkomen, wat rare aanblik, beetje ongewoontjes.

    Maar... onverwacht en toch attent... stond er een nieuwjaarsaperitiefje klaar. Lekker! Daar alvast van genoten. Later plezier gemaakt en bijgebabbled met mede-ijsberen, een paar saunarondjes en wat HWP-en :smile:.
    Tussendoor een halfuurtje naar de kamer geweest met Mira.

    Omdat het management van YY steeds zijn uiterste best doet om het ons naar de zin te maken verdiende dat uit appreciatie best een doosje wereldberoemde Belgische pralines. Ook aan de vrouwen had ik gedacht en de mede-ijsberen proefden ook mee. Meestal bleef het niet bij ééntje .

    Voor het avondmaal nog gekamerd met Alifia. Hmmm... nadien heerlijk honger van gekregen. Maar toch nog eerst aan de bar van de sfeer genoten. Want ja, rond vijf/zes uur zat de ambiance erin. De muziek was aangenaam en stond niet keihard.

    In de kino eigenlijk minimaal verbleven vandaag.

    Dat het nog heerlijk vertoeven was, veelal niet kamerend maar babbelend en lachend met de dames, in de late avond bewees het feit dat ik de deuren mee gesloten heb om één uur.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Donderdag 03/01/08: 38 dames

    Een medebeertje telde gisteren 40 dames totaal:

    - 11x Duits: Annalena (ex-Coco), Sam (D-Cub, topless), Mandy (ex-Yvonne), Melina (D-Grie, MILF), Sofia ,
    Jen (grote slanke blonde), Alifia (D-Por), Kathy (ex-Kelly-PHG), Geraldine, Tina (ex-Lena-PHG), Nadine

    - 4x Pools: IJF-winnares Claudia (tot 9/1 !), Luana (ex-GT), Klaudia (mooie blonde MILF), Yvon

    - 3x NL: Dominique, Diane (Sur), Marianne (nieuw, rossige MILF)

    - 2x Roemeens: Mercedes & Gina (tweeling)

    - 2x Hongaars: Anita, Janet (ex-GT)

    - 2x Lets: Ilse, Anja (geen Russin)

    - 2x Tjechisch: Simona, Jessie

    - 1x Nigeriaans: Stella (ex-Jessy)

    - 2x Braziliaans: Chantal, Lisa

    - 1x Russisch: Larisa

    Plus 10 onbekende dames, van gezicht of naam.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 5 januari 2008 om 10:31
    Founding Member

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 april 2024 @ 19:09
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....is nog steeds 35,- voor 15.00 :smile:.
    Fijn dat YY zo goed meegeleest .

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Er stond hier een link naar foto's van het hookersfeest met bekende ijsberen .

    Ik weet best dat je deze op het internet terug kan vinden maar we kunnen deze foto's beter intern houden.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #9
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Er stond hier een link naar foto's van het hookersfeest met bekende ijsberen .

    Ik weet best dat je deze op het internet terug kan vinden maar we kunnen deze foto's beter intern houden.

    :wink:
    Maar ik vind wel dat er discussie mag komen waarin YY om opheldering wordt gevraagd.
    1 van de belangrijkste taken van een saunaclub is volgens mij het waarborgen van de privacy van de klanten zowel dames als heren.

    Als ze daar anders over denken, IS DIT VOOR MIJ EEN REDEN OM ER NIET MEER NAAR TOE TE GAAN.

    Graag de mening van andere ijsberen en van YY.

  10. #10
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in België is de wet hier zeer duidelijk over.
    Foto’s waar personen zeer duidelijk herkenbaar op zijn mogen NIET gepubliceerd worden zonder toestemming.
    Foto’s van een massa mensen bv, waar toevallig iemand zou kunnen herkend worden daarvoor is geen toestemming nodig.
    Dit gaat dus over het publiceren van foto’s in kranten, maar deze regel geldt ook voor internet.

  11. #11
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Ik kan mij goed voorstellen dat mensen dit niet in de openbaarheid willen hebben. Ik ook niet. Ik sta dan ook niet op de foto's, heb de fotograaf goed kunnen ontwijken. Aan de mensen die "ongewild" op de foto staan pas in het vervolg beter op als er foto's worden gemaakt. Ik vind het is ook een stukje onze eigen verantwoordelijkheid. Ik bedoel dus, wil je niet op de foto ontwijk de fotograaf, dan heb je nooit kopzorgen.

    We hadden het er deze week over in YY dat de foto's op het net staan. Ook diverse mensen van het personeel staan op de foto. En zij weten zelf niet eens dat de op het net staan. Ik weet niet of de leiding van YY hiervan op de hoogte is. Zowel dan vind ik dit een kwalijke zaak dat men dit niet mededeelt aan het personeel.

    Anders snel een mailtje sturen naar de betreffende site om de foto te verwijderen.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  12. #12
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Ik sta dan ook niet op de foto's, heb de fotograaf goed kunnen ontwijken. Aan de mensen die "ongewild" op de foto staan pas in het vervolg beter op als er foto's worden gemaakt. Ik vind het is ook een stukje onze eigen verantwoordelijkheid. Ik bedoel dus, wil je niet op de foto ontwijk de fotograaf, dan heb je nooit kopzorgen.
    Als ik naar een club ga, en dat mag eender welke dag zijn, of eender welk feestje, ga ik om plezier te maken met de Meiden.
    En ik hoef helemaal niet uit te kijken naar loslopende fotografen, ik kijk enkel naar loslopend wild
    Ben dus helemaal NIET akkoord dat het onze verantwoordelijkheid is.
    De fotograaf en de "knuppel" die deze foto's publiceert, dat zijn de schuldigen.
    Trouwens, enkele foto's zijn 'langs achteren gepakt'. En dat is het voorrecht van Malou, Sheila en andere schatjes, zeker geen fotograaf
    Als we beginnen de verantwoordelijkheden door te schuiven naar de beertjes, waar zijn we dan mee bezig :green_smi
    Als ik naar YY ga, of eender welke club, wil ik in alle rust kunnen genieten. Niemand hoeft mij te vereeuwigen, voor eeuwige roem schrijven we recensies :teuflisch

    :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Hey rplover,

    We moeten inderdaad ongestoord kunnen genieten, dat ben ik helemaal met je eens.

    Ik stel voor, ook aan de clubs, gewoon geen fotograven meer binnen laten.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  14. #14
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag was het trouwens al vroeg goed druk in de YY, rond 14:00 zat de hele barruimte vol met ijsberen en waren er maar een paar dames te zien.
    Later op de middag trokken de verhoudingen weer recht en heb ik 2x een uur de kamer opgezocht. 1x met Yvonne en 1x met Alifiah o.i.d.
    Kortingsactie tot 15:00 €35 inkom gold idd nog steeds en de prijs voor sterk staat nu op €7,50 en wijn €3,00.
    Ik hoop dat Johnny bedoelt geen aan het werk zijnde fotografen binnenlaten, anders kom ik er niet meer in

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Ik hoop dat Johnny bedoelt geen aan het werk zijnde fotografen binnenlaten, anders kom ik er niet meer in
    Sir, je raadde mijn gedachten, was het eerste waar ik aan dacht als ik je naam zag verschijnen onder dit topic :D
    YY leest mee, en aangezien ze nogal ageren op wat er hier geschreven wordt (zie maar de gehandhaafde inkomprijs van 35 euro), ben ik vrij zeker dat dit niet meer zal voorvallen

    :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    9 april 2007
    Last Online
    15 juni 2017 @ 19:47
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage Over foto's gesproken...

    Begrijp héél goed dat velen van jullie het allerminst een prettig idee vinden dat er (party)foto's worden gemaakt, die dan ook nog eens op het internet moeten gaan cirkuleren...(Kijk mama, een foto van papa!), maar moest ik in de buurt zijn geweest, ik had het wél geinig gevonden...
    Eindelijk tastbaar bewijs van de verhalen die ik aan collega's (met een grote mond) vertel over mijn wandelaktiviteiten... Weten ze ineens dat ik niet zomaar wat uit mijn nek sta te lullen...:green_smi

    Enfin, maar daarover wou ik het niet meteen hebben in mijn eerste bijdrage...

    Zit met een vraag. Lees hier toch al enige tijd en mede daardoor ben ik eind november voor de eerste keer in YY (en sowiezo in een saunaclub) geweest en dat is met dusdanig goed bevallen dat ik half december nog eens terug (bij jullie:D) ben geweest...
    Heel die atmosfeer en het spel dat wordt gespeeld...yammie!!
    Eerste keer ben ik twee maal op een kamer beland, tweede keer drie maal...!
    Jaja, ik hoor het jullie al roepen:"En waar blijven je recensies!??", maar daar wringt nu juist het schoentje...
    Was die twee keer dat ik er was samen met een (niet zo ervaren wandel)vriend gekomen en twee van de vijf die ik neukte had hij eerder 'gehad en uitvoerig besproken'. Tja, en dan kan het moeilijk mislopen, tenzij je vriend er heel andere criteria op nahoudt dan jijzelf, wat gelukkig niet zo was:p ...

    MAAR...die twee (eentje 2X) andere...dat was telkens een sprong in het duistere...!
    En één van die twee, naam effe kwijt (zwart haar, C-cup, grote tatoe op de rug en constant animerend) vond ik echt zo'n griet die ze beter kunnen vastbinden aan de toog ter verfraaiing van het etablisement...

    Bijgevolg is dan ook mijn vraag (al eens aan Willem2 gesteld in pb)...."over foto's gesproken"...of het niet mogelijk is dat er in dergelijke clubs een soort 'foto-wand' wordt gemaakt (desnoods een map aan het onthaal?) waarbij de dames zich bmv enkele (of één duidelijke!) foto kenbaar maken SAMEN met hun werknaam?
    Lijkt mij een goed middel om het kaf van het koren te scheiden...:green_smi

    Tja, en de reaktie die ik van Willem2 hierop kreeg, was dat ie dacht dat er dan misschien een probleem zou zijn ivm privacy, maar dan stel ik mij toch de vraag wat je dan doet met heren (én dames!!) die heel de club doorkruisen met hun mobieltje MET CAMERA...?!

    Enfin, misschien is dit stof ter discussie...?

    tsjoep

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Presentielijst zaterdag 05/01/08

    We telden gisteren 35 dames over de hele dag.
    Daarvan waren er pakweg 30 tegelijk aanwezig:

    - 17x Duits: Peggy + Steffi, Nora, Nicky, Ashley (D-Dom), Alifia, Mia (D-Tur, ex-Bernds), Joline (bril), Jen, Nadine,
    Kathy (ex-Kelly-PHG), Mari (topless), Mandy, Tanja (= Alex, topless), Sam (D-Cub, topless), Angela (D-Tur)

    - 7x Pools: Yvon, Isabella, Kaya (bril), Luana + Vivian (beide ex-GT),
    Klaudia (mooie blonde MILF), Meggy (blond, topless)

    - 4x Hongaars: Erika, Janet (ex-GT), Anita, Alina

    - 2x Lets: Ilse, Daina

    - 1x Tjechisch: Simona

    - 1x Nigeriaans: Stella

    - 1x NL: Jasmine (donker)

    Plus 3 (nog) onbekende dames:

    - Lange profi blonde, vriendin Nicky
    - Flinke (Duitse ?) MILF, lacht veel
    - Jonge blonde Duitse, rode bikini

    Vrij druk met beertjes, soms 'n damestekort.
    's-Avonds 15 min wachttijd voor de kamers.

    Zoals voorspeld geen Miss IJF-winnares Claudia.
    En mede daarom ook geen kamergang van HM :o.

    Desondanks toch zaken gedaan, zonder dames :green_smi.
    Founding Member

  18. #18
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Zeus...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tsjoep Bekijk bericht
    ....Bijgevolg is dan ook mijn vraag (al eens aan Willem2 gesteld in pb)...."over foto's gesproken"...of het niet mogelijk is dat er in dergelijke clubs een soort 'foto-wand' wordt gemaakt (desnoods een map aan het onthaal?) waarbij de dames zich bmv enkele (of één duidelijke!) foto kenbaar maken SAMEN met hun werknaam?
    Is helemaal geen slecht idee.

    Dit systeem wordt ook in Zeus toegepast, geeft meteen een beeld van wie er allemaal zijn.

    En wat betreft privacy is dit ook geen probleem, de dames lopen immers letterlijk om je heen!

    :wink:
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  19. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tsjoep Bekijk bericht
    ....Bijgevolg is dan ook mijn vraag (al eens aan Willem2 gesteld in pb)...."over foto's gesproken"...of het niet mogelijk is dat er in dergelijke clubs een soort 'foto-wand' wordt gemaakt (desnoods een map aan het onthaal?) waarbij de dames zich bmv enkele (of één duidelijke!) foto kenbaar maken SAMEN met hun werknaam?
    Lijkt mij een goed middel om het kaf van het koren te scheiden...:green_smi

    Tja, en de reaktie die ik van Willem2 hierop kreeg, was dat ie dacht dat er dan misschien een probleem zou zijn ivm privacy, maar dan stel ik mij toch de vraag wat je dan doet met heren (én dames!!) die heel de club doorkruisen met hun mobieltje MET CAMERA...?!

    Enfin, misschien is dit stof ter discussie...?

    tsjoep

    Ja, privacy is een groot goed.
    Met het nemen van foto's zijn er allerlei haken en ogen voor wat betreft de privacy en foto-rechten.
    Er zijn clubs waar dus wel foto's op hun site staat zodat je vrouwen iets makkelijker kan herkennen. Denk hierbij aan Zeus, Samya etc.
    Dat is wel handig maar nog handiger is het om een ervaren ijsbeer te treffen . Dan heb je veel minder problemen met haar privacy en foto-rechten. En denk eens aan de gevolgen dat een vrouw jaren later nog achtervolgt wordt door bepaalde foto's.

    En voor wat betreft de mobieltjes : Er zijn al clubs die deze verbannen hebben. Ook ken ik clubs die ter plekke een mobieltje vernielen indien er foto's mee gemaakt zijn van de dames. Wees daar dus zeer voorzichtig mee.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. #20
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    10 januari 2011 @ 14:14
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wie is dit ,vrijdag ...duitse met turkse roots geneukt ,zeer mollig ,altijd lachend ,werkte er nog maar 3 weken ,naam vermoedelijk asia .Dame die zeer aan de normen voldoet .wie kent ze beter

  21. #21
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard supertopdag

    05/01/08

    Al van bij de middagbrunche was het duidelijk: dit ging een dag worden die gewoon super zou worden! Temidden het gezelschap van toffe mede-ijsbeertjes. Het restaurant wat verbouwd, zodat we met ons zes/zevenen bij mekaar konden gaan zitten. Belgen onder mekaar, of toch bijna, ook HM was erbij ; wat overigens een blij terugzien was, na lange tijd.
    Er was zoveel te bepraten, nog nooit zo lang getafeld in YY.

    En eigenlijk hielden de beren geen moment hun bek. Af en toe even ertussenuit om van de warme broebels te genieten of een saunabeurt. Het overwicht aan mannen was groot, de dames hadden het heel erg druk. Nooit eerder om halfeen nog zoveel man in de whirlpool getroffen. De bar vertoonde geen leeggang om elf uur, de dames kwamen tussen halfeen en klokslag één uur nog massaal van de kamers.
    In de bar was het van tijd komisch om te zien hoe de dame met de beer richting sleutels keerden en 5' later zonder sleutels richting kino.

    Peggy, vriendin van Sofie, had iets bijzonders uitgedokterd. Zij maakte rondjes tussen de hotwhirlpool, de hutjes eronder, de douche en weer de whrilpool, om een nieuw beertje geil te maken.

    Maar goed... rond halfzeven met een mede-ijsbeer ons avondmaal gaan klaarmaken. Als bij grote uitzondering nog steeds geen sessie gehad. De social talk was op dat moment véél leuker en maakte het, mee met m'n sessie later op de avond met Mandy, tot één van de meest amusante YY-bezoekjes.

    Later op de avond nog wat bijgepraat met 3 heren uit het Leuvense. Ja België is tegenwoordig aardig vertegenwoordigd in dat Nederlandse stadje Roermond.

    Nadien in de sofa met een drankje éérst nog wat herinneringen opgehaald via de videoschermen met muziek van Michael Jackson, Bananarama, Bee Gees... en jawel ook de twee verwijfde heren van Modern Talking.

    Plots ging de muziek keihard en van die dancedeuntjes. Samen met wat drank in sommige vrouwen kan dit een aardig schouwspel opleveren. Een nieuwe jonge knappe slanke hoogblonde langharige jongedame, die eerder tot driemaal toe na 15' van de kamer terug was, ontpopte nu tot de spontane losbol. Die man voor mij in de sofa werd heel innig en gretig getongzoend, afgelikt en kreeg daarbij haar bh-tje nog in zijn gezicht geslingerd en een schootdans op een geile erotische manier. Toppunt was dat ik waarschijnlijk veel minder verveelt hierbij was dan hijzelf. Het stoorde hem duidelijk, ze zijn dan ook op kamer verdwenen... waar ze dan na 20' toch weer afkwamen.

    En drank... ja drank... hoe korter bij één uur hoe meer topless.. én sommige knappe meiden vonden dat volledig naakt pas het summum is. Ik vond dat ook .

    Zelf ben ik na middernacht toch nog een kijkje gaan nemen in de kino. Ik zag daar in de doucheruimtes Peggy staan, die toch wel op mijn verlanglijstje stond. Ik had bij de deur moeten blijven staan, dan had die mede-beer haar niet nét voor mij kunnen wegkapen. Alhoewel, later bleek dat tongzoenen niet haar favorietje is. Hmm... toch goed dat die beer me voor was.

    Kwart voor één de boel maar gelaten voor wat ie was.

    Het was een échte voltreffer! En ik ben er nog wijzer uit geworden ook.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. #22
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Wat er kan veranderen nietwaar. Ik herinner me nog mijn eerste YY bezoek, Belgen waren er toen nog nauwelijks of zelfs niet te bespeuren, op Ellen na, maar ja die deed haar job.
    Een goede zaak toch dat ook mijn landgenoten (vooral de Vlaamse toch) hun weg hebben gevonden. Hoe het komt, onder andere door het veelvuldig aanprijzen op het voorlopig nog steeds ziekelijk gesloten Vlaams forum PROVLA. En de mond aan mond reclame natuurlijk.
    Het gaat YY goed en dat is zowel voor het management als voor de klanten een goede zaak.
    Helaas is het weer een tijd geleden dat ik er kon zijn. Een acute darmontsteking zorgde er voor dat ik nog niet in YY ben geraakt, al was een bezoek op 2 en 5 januari voorzien.
    Nu ik stilaan aan de beter hand ben, begin ik toch aan een nieuw schema te denken.
    Nog even inplannen in mijn agenda want de komende weken zijn al zeer druk.

    Bij seksenfun begin ik tekenen van verslaving op te merken, als dat maar goed afloopt.
    Zeggen dat hij voor maart 2007 nog van geen saunaclub gehoord had en er nu al 2 keer per week rond hangt.
    Nu ja, ik ben steeds een gelukkig man als ik een nieuwe ijsbeer heb kunnen introduceren en als hij er zich later nog gelukkig bij voelt geeft dat nog een extra waardering.

    Eén ding is zeker, bij mijn volgede bezoek zal het gensters geven, want ik zal scherp staan.

  23. #23
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Asia = Angela

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willyboy1956 Bekijk bericht
    Wie is dit, vrijdag.....Duitse met Turkse roots geneukt, zeer mollig, altijd lachend, werkte er nog maar 3 weken, naam vermoedelijk Asia. Dame die zeer aan de normen voldoet. Wie kent ze beter.
    Ze heet Angela (D-Tur), komt uit LR, staat in presentielijst 29/12/07 .
    Je zou veel beertjes 'n groot plezier doen met 'n compleet paspoort .
    Founding Member

  24. #24
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    En voor wat betreft de mobieltjes : Er zijn al clubs die deze verbannen hebben. Ook ken ik clubs die ter plekke een mobieltje vernielen indien er foto's mee gemaakt zijn van de dames. Wees daar dus zeer voorzichtig mee.

    :wink:
    Klopt, ik heb ondertussen reeds twee beren gezien die stiekem foto's haden gemaakt en die (terecht) de club uitgeflikkerd werden na een bolwassing en flink wat gescheld van de aanwezige dames.

    (club in kwestie: GT)

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  25. #25
    Geregistreerd
    1 mei 2007
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:13
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    13
    Thanked
    105 in 29 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    het voorlopig nog steeds ziekelijk gesloten Vlaams forum PROVLA.
    Dat begint inderdaad lang te duren, ik moet mij inhouden of ik ga hier ook nog beginnen posten
    Maar hier ben ik natuurlijk nog supergroen achter mijn oren :D. Op Vrijdag 28/12 ook even naar YY getrokken

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.

Diamond 468*60   Living Room 468*60