Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Kati (Bulgaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Daumen hoch Kati (Bulgaarse)

    Woensdag 16 april 2014: sessie 2: Kati (bulgarije)





    Naam: Kati
    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse
    Leeftijd : 25 jaar
    Haarkleur/-lengte : licht blond, beetje vlassig, half lang
    Lengte dame : 1m55 met hakken, 165 zonder
    Postuur/Kont/Cupmaat : beetje gezet / hele mooie c/d-cup
    Tatoeages: geen
    Roken: niet
    Service: NMC, PZC, Zoenen (zeer goed); super pre and after sales
    Prijs : 50€ per halfuur, 75€ vol uur.



    Ik had er al even zien liggen op een van de banken, en dacht ziet er leuk uit. Na een zonnebad van mij kwam ik terug in het wellness gedeelte en daar lag Kati alleen te relaxen in een ligstoel, en ze wees een beetje naar de stoel naast haar waar ik dan maar een plekje zocht.
    Beetje gekletst, en haar hand wilde graag de mijne raken, ze trachtte nog even op mij stoel te gaan ziten, maar absoluut niet pusherig of zo. Na een paar minuten ging ik weer op verdere verkenning in VM. Een uurtje later ergens bij de bar nog wat nieuws uitgewisseld. Pas een uur later in het kino lag ze mooi te wezen op de achterste bank, en ik dacht…. Daar ga ik eens naast liggen. Een van de betere beslissingen die dag. Langzaam maakte Kati het gespannen web fijner en fijner, eerst mijn bovenlichaam verkennend, dan een beentje over mijn boven benen, dan een zachte kus op mijn tepel, handje strelend onder mijn ijsberenvelletje, heerlijk strelend over de eikel van de kleine mynasch. Ik gaf me rap gewonnen, en wat volgende was een super opgeil partij in de kino, met alles erop en er aan: tongzoenen, drijfnat, tepels likken/stimuleren, pijpen, haar heerlijk overal bevoelen. Kortom, een kamergang was niet meer weg te denken.
    Op de kamer werd het uitsluitend beter, zacht, langzaam, heerlijk lichaam, met een paar natuurlijke borsten waar ik menig kwartiertje aan heb liggen lebberen. Prachtig gevormd (haar jurkje ontnam eigenlijk een beetje het uitzicht op deze twee prachtige parels van borsten. De fraaiste van VM vandaag. O my god…. Heerlijk. Super natte zoenen. Pijpen als ware ik de koning zelver…. Geloof dat ze wel een halfuur in allerlei standen mij haar sexuele ervaringen wilde delen. Super gewoon. Zelf lustte ze er ook wel pap van, en ik geloof dat Bulkgarije NL versloeg in 2:1 qua orgasmen. Heerlijk neukend, en zoveel mogelijk geil zoenend tegelijkertiijd. En dat voor zo’n klein meiske…. Om het uur vol te maken bood ze zelf een massage aan, die ze uiterst bekwaam deed. Ik kwam als mens weer helemaal prima de luxe uit de kamer. Een excellente sessie met een echte service georiënteerde bulgaarse Kati. Trachtte mij ook heel lief een verhaal te vertellen, maar haar linguïstiek kwaliteit zijn een ietsje minder dan haar verleidings- en sexuele kennis en kunde

    Heren beren….. bij Kati moet je zijn!!!!


  2. Onderstaande 5 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    casio007 (21 april 2014),Frank_Toronto (20 april 2014),hansdordt (20 april 2014),saralai (20 april 2014),Snor (19 april 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    Woensdag 16 april 2014: sessie 2: Kati (bulgarije)

    Lengte dame : 1m55 met hakken, 165 zonder
    Vind ik knap, boren die hakken zich in de grond? Loopt ze er krom op?

  4. #3
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    Good catch!!!!

  5. Onderstaande 2 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (22 april 2014),Wentelt Eefje (20 april 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    28 december 2007
    Last Online
    17 februari 2021 @ 15:11
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    30 in 7 posts

    Standaard

    Vorige week een uurtje met haar doorgebracht, wat was dat heerlijk! voor mij een echte gfe en voor herhaling vatbaar! Neemt rustig de tijd en voelt goed aan wat je lekker vindt.

  7. #5
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Kati ligt echt in het wellness-gedeelte om beren af te vangen. Te gezet, praat te onduidelijk, misschien verstaat ze ook te onduidelijk, want terwijl ik lekker lag te bubbelen, kostte het me erg veel moeite haar duidelijk te maken dat ze echt niet op me hoefde te gaan liggen wachten.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Diamond 468*60   Babylon 468*60