Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 250
  1. #151
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 17:01
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    We moeten positief blijven en uit gewoonte of niet gewoon nog vaker naar PHG gaan. Vergeet die loze beloftes van 100 dames. En gewoon vaker de (interne) dames bezoeken die al zo lang meedraaien, vooral op de zondag, maandag en dinsdag. Want dan zijn die arme zielen VERPLICHT aanwezig te zijn al dan niet tot 05:00u, anders stroomt de club helemaal leeg op die dagen.....

  2. #152
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:52
    Berichten
    3.169
    Discussies
    63
    Thanks
    274
    Thanked
    2.057 in 991 posts

    Standaard

    Ieder zijn mening.. maar daar ga je toch niet voor naar een club, om iemand een plezier te doen. :X Dan kun je beter andere dingen gaan doen als dat je doel is.

  3. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (14 juli 2014)

  4. #153
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:01
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    LOL, omdat een club een wat mindere periode/beleid heeft, moeten we er dus extra veel naartoe gaan?
    Juist door even weg te blijven geef je een signaal af aan het management dat ze weer terugmoeten naar de pluspunten waarop de club vroeger ook goed op draaide.
    Kom je extra vaak, denkt de baas dat hij de muziek nog harder moet zetten en de drank rijkelijker moet laten vloeien, gebedsruimtes moet maken ipv kamers, de toko 24 uur per dag open moet blijven, het eten af kan schaffen en alle niet Roemeense dames de tent uit kan gooien...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    We moeten positief blijven en uit gewoonte of niet gewoon nog vaker naar PHG gaan.

  5. Onderstaande 13 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 juli 2014),Bluebear (14 juli 2014),Clinic (14 juli 2014),Costana (14 juli 2014),george101 (14 juli 2014),gustave_dekker (14 juli 2014),hp001 (14 juli 2014),Johnny Bravo (14 juli 2014),rmjhexe (14 juli 2014),terminator (15 juli 2014),uurtje (14 juli 2014),Wijze grijze (14 juli 2014),Willi69 (14 juli 2014)

  6. #154
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    maar daar ga je toch niet voor naar een club, om iemand een plezier te doen.
    Ich dachte, Du wolltest den Mädels eine Freude machen...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #155
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 17:01
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    LOL, omdat een club een wat mindere periode/beleid heeft, moeten we er dus extra veel naartoe gaan?
    Juist door even weg te blijven geef je een signaal af aan het management dat ze weer terugmoeten naar de pluspunten waarop de club vroeger ook goed op draaide.
    Kom je extra vaak, denkt de baas dat hij de muziek nog harder moet zetten en de drank rijkelijker moet laten vloeien, gebedsruimtes moet maken ipv kamers, de toko 24 uur per dag open moet blijven, het eten af kan schaffen en alle niet Roemeense dames de tent uit kan gooien...
    @Joker : Jij begrijpt mijn tenminste......


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ich dachte, Du wolltest den Mädels eine Freude machen...
    @Flipper en @Willi69 : natuurlijk is het helemaal de bedoeling van mij om onze interne "oud-gedienden" een plezier te doen, anders maken ze die vreselijke lange dagen voor niks!! (ok, ok, voor heel weinig, nou goed?)

  8. #156
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Laut Auskunft soll es angeblich mal irgendwann ne Küche und Essen a la carte a la Magnum geben, die Kabinen werden auch irgendwann fertig und überhaupt wird alles besser...
    Am Personal soll aber wieder gespart werden:

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. Onderstaande 3 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Beron (16 juli 2014),licky luke (16 juli 2014),Wentelt Eefje (16 juli 2014)

  10. #157
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 17:01
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Toch weer lekker doorgaan tot 05:00 afgelopen weekend....

  11. #158
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:01
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Over een aantal van de PHG mysteries heb ik de afgelopen weken zitten brainstormen, hier mijn eind conclusies:

    -Volume muziek.
    Dit is tegenwoordig in alle clubs zo. Zodra er een DJ komt, verandert er feitelijk weinig aan de muziek keuze, enkel gaat het volume vol open tot het schadelijke aan toe. Blijkbaar is de DJ bang dat hij niet betaald gaat krijgen als hij niet genoeg decibels maakt (Bewijs van aanwezigheid). Oplossing: Ik neem tegenwoordig altijd een setje gele wegwerp oordopjes mee. Naar buiten gaan of een andere bar gedeelte verhuizen is afhankelijk van de club ook een mogelijkheid. Vorig weekend in PSR zelfde meegemaakt, begon al om 15:00 in de middag en binnen 5 min was ook de hele DJ ruimte (het grote zitgedeelte) compleet leeg op de DJ (in badjas) na, die blijkaar 6 uur lang niet doorhad dat hij iedereen weg wist te jagen...

    -Schijterij na eten PHG.
    Is al minstens 5 jaar zo, naar schatting 50% van de beren heeft hier last van. Oplossing: Geen bier/alcohol/fruitsap drinken. Geen vette smurrie eten, maar clean (enkel groente en pure stukken vlees).

    -'100 Vrouwen aanwezig.'
    Die zijn er nooit, na meerdere metingen blijken ze 100 tieten te bedoelen, waarvan er 20 originele damestieten zijn, 40 siliconen jetsers en 40 men boobies (BMI van 30+). Zo kom je bijna alle dagen aan de 100. Oplossing: Punt 2 negeren en meer zuipen zodat je dubbel ziet, of meer vreten zodat je het aantal men boobies verhoogd.


  12. Onderstaande 11 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 juli 2014),Bredero (29 juli 2014),Carlitos (23 juli 2014),gustave_dekker (22 juli 2014),Jack42 (22 juli 2014),jacky pakutra (22 juli 2014),Jansen (22 juli 2014),Johnny Bravo (22 juli 2014),Ricardo Banana (22 juli 2014),rmjhexe (22 juli 2014),Wijze grijze (21 juli 2014)

  13. #159
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Misschien kunnen wij als "stamgasten" van PHG met zijn allen eens op een vrijdag demonstratief in de bar gaan zitten met gehoorbeschermers op als die huis, tuin en keuken DJ gaat draaien!



    Wie stemt ervoor??
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  14. #160
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Deutschland präsentiert: Die Antwort auf den Heineken Pletterpet

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. Onderstaande 3 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 juli 2014),Don Rudo (22 juli 2014),Wentelt Eefje (22 juli 2014)

  16. #161
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Misschien kunnen wij als "stamgasten" van PHG met zijn allen eens op een vrijdag demonstratief in de bar gaan zitten met gehoorbeschermers op als die huis, tuin en keuken DJ gaat draaien!



    Wie stemt ervoor??
    Heeft geen zin er wordt nooit geluisterd naar opmerkingen van klanten voor verbetering.
    Allemaal wegblijven is het enige wat helpt maar dat zal wel snel weggeveegd worden door Big30

  17. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (22 juli 2014),Johnny Bravo (22 juli 2014)

  18. #162
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Allemaal wegblijven is het enige wat helpt maar dat zal wel snel weggeveegd worden door Big30
    Nou Jansen, ik zou zeggen.......... begin eens om Big30 niet meer af te zetten bij PHG!!!!
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  19. Onderstaande 4 leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (22 juli 2014),Jansen (29 juli 2014),ketserr (22 juli 2014),Willi69 (22 juli 2014)

  20. #163
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Wat ik niet snap is dat als de bezoek frequentie van reguliere gasten afneemt, ze niet tussen neus en lippen door vragen waarom!? Het wordt nu toch echt tijd voor een positieve verandering! Waarom doe je eerst een buffet en dan een bbq?
    Waarom nog maar drie ligbedjes aan de pool?
    Variatie in damesaanbod?
    Luisteren naar gasten?

    Het is allemaal niet meer wat het was! Verandering is goed, maar hoogmoed komt voor de val!


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  21. #164
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:01
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Misschien moet er net als vroeger -in elk geval bij de stamgasten- door de dienstdoende thekefrau goed worden doorgevraagd hoe de dag was.
    Vroeger wilden ze zelfs weten hoe de kamersessie was (want ze wisten gewoon met wie je was geweest en zeker als het een nieuwe DVP was, wilden ze details).
    Tegenwoordig komt er weinig meer uit dan een vluchtig 'was alles ok' als je al half buiten de kooi staat en geloof je het wel.
    Tijd voor ouderwetse gestapo ondervragingen bij vetrek met minimaal E30 kortingskaarten bij eerlijk antwoorden...

  22. Onderstaande 5 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bredero (29 juli 2014),jacky pakutra (22 juli 2014),Jansen (29 juli 2014),Johnny Bravo (22 juli 2014),terminator (22 juli 2014)

  23. #165
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Misschien moet er net als vroeger -in elk geval bij de stamgasten- door de dienstdoende thekefrau goed worden doorgevraagd hoe de dag was.
    Vroeger wilden ze zelfs weten hoe de kamersessie was (want ze wisten gewoon met wie je was geweest en zeker als het een nieuwe DVP was, wilden ze details).
    Tegenwoordig komt er weinig meer uit dan een vluchtig 'was alles ok' als je al half buiten de kooi staat en geloof je het wel.
    Tijd voor ouderwetse gestapo ondervragingen bij vetrek met minimaal E30 kortingskaarten bij eerlijk antwoorden...
    Ik werd wel degelijk "verhoord" door de Thekefrau, daarom kreeg ik ook een compensatie van wel 10 euro op mijn volgende bezoek aan PHG!
    Als ze denken dat ze mij met een 10 euro kortingskaartje kunnen overtuigen zegt al genoeg over hun beleid.
    Die 10 euro kortingskaartje heb ik uit mijn auto raam gegooid op terugweg naar huis toe. Dit zegt toch al genoeg.
    Weet je........ze hoeven mij geen financiële compensatie te doen, daar zit ik echt niet op te wachten maar een "sorry" was al voldoende geweest!

    PHG heeft helemaal geen behoefte aan om naar "ons oude stamgasten" te luisteren, ze willen een totaal andere weg in slaan.
    Ik vind alles best wat PHG doet of gaat doen, als ze mij niet meer als gast serieus neemt dan neem ik PHG ook niet meer serieus. Klaar!

    Er zijn zat andere saunaclubs waar ik naar toe kan dus ik zou PHG zeker niet missen en PHG zou mij ook niet gaan missen.

    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  24. Onderstaande leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (22 juli 2014)

  25. #166
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:18
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.570
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Ik vindt al die opmerkingen hier maar een beetje raar. Ik heb het gevoel dat mensen elkaar gaan na praten en een algemeen negatief beeld gaan schetsen. Afgelopen zondag heb ik weer een complete pannenkoekdag in de Happy doorgebracht. Als iemand mij kan vertellen wat ik miste of er niet was wat er drie jaar geleden niet was, daag ik hem uit. Natuurlijk mag er kritiek zijn op een club, maar als het nu over dames gaat heb ik er heus wel Pino's gezien aldaar. Dames aantal rond de 50. Maar kwa beleving en ambiance kan ik geen rariteiten ontdekken. In een club is het dikwijls de sfeer die het bepaald, maar dat ligt ook veel aan jezelf. Afgelopen zondag was een redelijk drukke dag in de Happy met een relaxte sfeer. Heerlijke barbecue en hamburgers s'avonds.
    De interactie met de andere klanten was ook leuk en ik heb weer verschillende andere mensen leren kennen. De dag verliep zeer smooth op een klein incidentje later op de avond na, maar dit werd snel opgelost door de beveiliging.
    Ik hadt een topdag met mijn pannenkoekje de gehele dag, waarna ik voldaan de nacht weer opzocht richting Holland.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  26. Onderstaande 5 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (23 juli 2014),Don Rudo (22 juli 2014),Pietjepik (23 juli 2014),rmjhexe (23 juli 2014),Willi69 (22 juli 2014)

  27. #167
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:10
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Afgelopen zondag heb ik weer een complete pannenkoekdag in de Happy doorgebracht. Als iemand mij kan vertellen wat ik miste of er niet was wat er drie jaar geleden niet was, daag ik hem uit. Natuurlijk mag er kritiek zijn op een club, maar als het nu over dames gaat heb ik er heus wel Pino's gezien aldaar. Dames aantal rond de 50. Maar kwa beleving en ambiance kan ik geen rariteiten ontdekken. De dag verliep zeer smooth op een klein incidentje later op de avond na, maar dit werd snel opgelost door de beveiliging.
    Ik hadt een topdag met mijn pannenkoekje de gehele dag, waarna ik voldaan de nacht weer opzocht richting Holland.
    Maar die uitdaging durf ik wel aan beste BB.......
    Zal me weer niet in dank worden afgenomen maar soit.......ik blijf toch wel komen naar NRW, alleen tegenwoordig ook wat vaker elders ipv Oedt.
    Een van de redenen geef je zelf al aan, weer een incident. Accoord, waren er vroeger ook maar beduidend minder.......net als bepaalde bevolkingsgroepen en een bepaald soort uitgaansvolk. Verder ben ik persoonlijk van mening dat de ellende er 3 jaar geleden ook al was. Weinig bezoekers, fout volk etc. De vorige managers hadden de club die richting destijds al ingeduwd. Geen deurbeleid, alles kan en mag, veel te tolerant naar grootmuilen etc. Als ik het qua PHG over de goede oude tijd heb, moeten we helaas langer terug..... Het nieuwe management gaat gewoon door in die richting en doet er nog een schepje bovenop met het verstrekken van valse informatie......100.....100.....100.... Van mij hoever er echt geen 100 te zijn, liever niet zelfs maar beloof het dan ook niet. Het veranderen van de openingstijden wat het voor de dames extra zwaar maakt, en dat stuit me het meest tegen de borst. Daarnaast snap ik niet welke vollidioten er doordeweeks tot 05:00 willen blijven, maar het gebeurd momenteel wel. Eten, thekes, kamers, faciliteiten vond en vindt ik altijd zwaar okay, heb ik altijd al gezegd........net als de dame(s). Ik draag de club nog steeds een warm hart toe, maar heb de hoop op positieve veranderingen opgegeven. (Dus schrijf ik het af en toe van me af )
    LFFFHTE

  28. Onderstaande 5 leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 juli 2014),Don Rudo (23 juli 2014),Jansen (29 juli 2014),Johnny Bravo (23 juli 2014),Wentelt Eefje (23 juli 2014)

  29. #168
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik vindt al die opmerkingen hier maar een beetje raar. Ik heb het gevoel dat mensen elkaar gaan na praten en een algemeen negatief beeld gaan schetsen. Afgelopen zondag heb ik weer een complete pannenkoekdag in de Happy doorgebracht. Als iemand mij kan vertellen wat ik miste of er niet was wat er drie jaar geleden niet was, daag ik hem uit. Natuurlijk mag er kritiek zijn op een club, maar als het nu over dames gaat heb ik er heus wel Pino's gezien aldaar. Dames aantal rond de 50. Maar kwa beleving en ambiance kan ik geen rariteiten ontdekken. In een club is het dikwijls de sfeer die het bepaald, maar dat ligt ook veel aan jezelf. Afgelopen zondag was een redelijk drukke dag in de Happy met een relaxte sfeer. Heerlijke barbecue en hamburgers s'avonds.
    De interactie met de andere klanten was ook leuk en ik heb weer verschillende andere mensen leren kennen. De dag verliep zeer smooth op een klein incidentje later op de avond na, maar dit werd snel opgelost door de beveiliging.
    Ik hadt een topdag met mijn pannenkoekje de gehele dag, waarna ik voldaan de nacht weer opzocht richting Holland.
    Helemaal mee eens Bluebear! het ligt aan jezelf of je een leuke dag ervaart, kun je relativeren dan heb je altijd en overal een leuke tijd. maar er zijn altijd mensen wiens frustratie gevoed wordt door mislukking en falen in het bestaan en die zich daarom graag negatief uitlaten over alles mogelijke teneinde ten overstaan van zichzelf te pretenderen dat ergens in het bestaan toch nog grotere drama's en negativiteit heersen dan in hun kleine donkere wereldje en ze zich derhalve kunnen voorhouden prive toch niet tot het allerlaagste niveau te zijn gezonken. Hun stem wordt hier gehoord maar kan slechts worden geïnterpreteerd als een laatste afzwakkende kreet om hulp.

    Immers; hij die een club vol jonge gewillige meiden niet weet te waarderen, details als vermeende slechte catering of verruimde openingstijden de boventoon laat voeren in zijn recensies, dat geeft blijk van een fundamenteel defect.
    Ik heb als ruimdenkende en dankbare eenvoudige hoerenloper net zoveel schik als ik een mooie 20 jarige in PHG mag vergezellen als dat ik die dame mag nemen op de vuilnisbelt tussen de zwerfhonden.

    Relativeer en geniet!

    Der mensch ist, was er fickt.......

  30. Onderstaande 3 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 juli 2014),kidman (29 juli 2014),Wentelt Eefje (23 juli 2014)

  31. #169
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:10
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Zoveel mensen, zoveel meningen (gelukkig maar) (en veel meningen respecteer ik, ook die van Bluebear...................nee zeer zeker die van mijn maatje Bluebear)

    .......................en elke gek heeft zijn gebrek
    LFFFHTE

  32. Onderstaande leden hebben Clinic bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 juli 2014)

  33. #170
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    Waarbij de kans groot is, dat ze het "magische" aantal van 100 dames gaan halen!!!!
    Aantallen dames zegt mij geen ene moer, ik heb liever 35 dames mooie/leuke dames die goede services verlenen dan 100 dames waar je gewoonweg 80 van kan wegsturen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    Want als we allemaal alleen maar denken over hoe slecht het wel niet gaat in PHG, dan gaat het nooit meer goed komen met deze fantastische club, waar velen van ons (eerlijk zeggen) toch een historie mee heeft.
    Historie meehebben oke, maar tijden veranderen en in het verleden blijven hangen heeft geen zin. Ik kijk alleen maar naar het heden en PHG-leiding ook.
    PHG gaat een bepaalde richting op wat IK persoonlijk niet leuk vind. Gelukkig zijn er nog genoeg schlemielen, waaronder Big30 , die blijven komen in PHG en met hand en tand de club blijven verdedigen. Dus of het nu slecht gaat met PHG weet ik niet, of het met PHG goed gaat weet ik ook niet!
    Ik heb niks tegen PHG en ik gun ze het allerbeste toe maar in mijn ogen zijn er veel betere plekken om naar toe te gaan dan naar PHG.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    of wie nou wie wel of niet persoonlijk kent. Of dat men wel of niet van Arabische afkomst is, dat doet er allemaal niet toe. We hebben allen hierzo dezelfde hobby.....
    Het zijn de dames in de club, en het maakt echt niet uit welke club, die de bezoekers aantrekken. En komend weekend zullen er denk ik een hoop dames zijn die ons, ijsberen, naar PHG zullen verleiden. Dus, ga nou maar gewoon naar PHG......
    Dat valt te betwijfelen of de dames bezoekers aantrekken. Het zou ook heel goed andersom kunnen zijn, neem als voorbeeld Golden Time.
    Vele dames willen in Golden Time werken maar helaas is er daar geen plaats voor waardoor ze noodgedwongen in andere clubs hun centjes proberen te verdienen.
    Ik wil het weleens zien als wij, ijsberen, de clubs VV, GT en PHG links laten liggen en met zijn allen naar Villa Marisol afreizen, geloof mij maar de dames komen dat vanzelf die kant op. Hoe komt dat, de euro-tjes lopen rond in Villa Marisol.

    Dit is de persoonlijke mening van JB!!!!

    Laatst gewijzigd door Johnny Bravo; 28 juli 2014 om 15:49
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  34. Onderstaande leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (28 juli 2014)

  35. #171
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:52
    Berichten
    3.169
    Discussies
    63
    Thanks
    274
    Thanked
    2.057 in 991 posts

    Standaard

    Ik geef jb zeker op een paar punten gelijk.. maar zeker nu in de zomer vind ik het wel fijn dat ze tot 5 uur open zijn.
    Al kan ik met 3 uur ook af hoor..daarna zijn toch de meeste hertjes alweer slapen. hg is gewoon een lekkere zomerclub..
    Swinters ben ik ook liever ergens anders.. ik vermoed dat het dit jaar yin yang gaat worden.. zeker nu vv de entree weer verhoogt
    Heeft naar 60..

    XD

  36. #172
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    6 april 2024 @ 17:01
    Berichten
    167
    Discussies
    21
    Thanks
    367
    Thanked
    62 in 39 posts

    Standaard

    Eindelijk eens een party onder de nieuwe grote leiding.....
    .....dus aanstaande vrijdag lekker feesten met z'n allen!!!



    Wel komen, hè?

    Verstuurd vanaf mijn Samsung Mobile met Tapatalk

  37. #173
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:18
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.570
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht



    Wel komen, hè?
    Ik kom altijd bij de Happy!! Standaard.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  38. #174
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 12:34
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    Ach, we kunnen er lang of kort over praten. Bottom line is, wij met z'n allen, gaan toch naar PHG. Ook diegene die van mening zijn dat PHG minder goed is.

    Uit nieuwsgierigheid gaat iedereen aanstaande vrijdag toch naar de club. Je zou heel misschien een ander voor de gek kunnen houden, maar jezelf niet. Want wij gaan toch aanstaande vrijdag, dus geef er nou maar aan toe .....


    Verstuurd vanaf mijn Samsung Mobile met Tapatalk
    Of met zijn allen dit topic blocken https://www.ijsberenforum.com/forum/...964#post346964 totdat er minder misleidend wordt geschreven door schrijvers die niemand kent.

  39. #175
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 08:52
    Berichten
    3.169
    Discussies
    63
    Thanks
    274
    Thanked
    2.057 in 991 posts

    Standaard

    Hmmm flowerrrrr... daar zou ik wel n bloemetje mee willen plukken..

 

 
Pagina 7 van 10 EersteEerste ... 345678910 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.

Diamond 468*60