Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Amsterdam- Lorena

  1. #1
    Geregistreerd
    21 februari 2014
    Last Online
    2 juli 2014 @ 22:10
    Berichten
    20
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard Amsterdam- Lorena

    http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...n/default.aspx.
    ik zei tegen mijn vrouw.schatje ik ga even naar amsterdam.blijf jij maar lekker thuis dan haal ik het kadootje wel voor ons neefje.
    snel wat gekocht voor hem.ik was erg geil geworden van al die lekkere donkeren jonge meisjes in de stad.
    ik dacht even snel op kinky kijken.en ik had een lekker donker meisje gevonden.
    gebeld en een afspraak gemaakt voor auto sex het ging om pijpen zonder condoom en klaarkomen in haar mond € 80.00.
    ze gaf me haar adres.ik zei als ik er ben dan bel ik je.aangekomen in haar straat gebeld en gezegt waar ik stond.
    ze kwam er meteen aan.ik zei weet je een rustig plekje.50 meter hier van daan zei ze om de hoek.
    wij er snel heen € 80.00 betaald ik liet mijn trainingsbroek snel zakken.en ze begon me erg lekker te pijpen.
    ze ze geniet er maar lekker van je heb een half uur de tijd om in mijn mond klaar te komen.
    ze had een lange jurk aan daar onder had ze geen slip aan.dus ik kon lekker met haar kutje spelen.
    ze pijpte erg nat en met veel slijm.mijn lul was lekker nat daar door.ik pakten haar bij haar hoofd en bouwden het pijp tempo op.
    niet veel later spood ik mijn sperma diep in haar keeltje.ze moest vlink roggelen om mijn zaad weer naar boven te krijgen.
    ik deet haar raampje open en vledder daar ging mijn sperma naar buiten.haar weer naar huis gebracht.
    en ik was weer op weg naar almere.

    doen ik weer thuis kwam (zei ik sorry schat het was druk in amsterdam)
    hindoestaanse teentjes en voetjes zijn LEKKER

  2. #2
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Last Online
    20 oktober 2019 @ 01:07
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    mooie foto's zeg

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:05.

  FKK Artemis 468*60