Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 47
  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Daumen hoch Dahlia (Italiaanse/Roemeense)

    Naam: Dahlia

    Nationaliteit: Italiaans/Roemeens

    Taal: Engels

    Leeftijd: 26

    Lengte/gewicht; Ongeveer 1.60 +/- 55kg

    Postuur/Cupmaat; Slank / B cup

    Haarkleur/lengte: Zwart, halflang

    Tatoeages: Nee

    Service: Zeer Goed; TZ/PZC/NMC

    Dahlia is een hele leuke sympathieke meid. Geen gezeur doet lekker alles wat je wenst. Mooi lichaam en geen tatoeages. Dat zie je niet vaak meer in de huidige tatoeage generatie dus dat is voor mij al een groot pluspunt. Ze kan heerlijk masseren en vooral ook met haar mooie nagels. Bij haar lig je dus heel goed: 100% herhalingsgevaar. Sinds Januari is ze in Sixsens en ik hoop nog voor lang.

  2. Onderstaande 3 leden hebben ronny07 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 augustus 2016),sofaking (16 maart 2014),Willi69 (16 maart 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Dahlia is een zeer aantrekkelijke Roemeense brunette ongeveer 165cm met mooie 34B cup tieten, een slank figuur, met heel bruin en zeer mooie kont. Ze was heel indringend over mij niet klaarkomen in haar mond en ik verzekerde haar dat ik zou niet! Vrij goede service met BBBJ. 69, Multi positie en met de hand afgewerkt. Zou herhalen.

    Dahlia is a very attractive Romanian brunette about 165cm with nice 34B cup tits, a slim figure, with all over tan and very nice ass. She was very insistent about me not cumming in her mouth and I assured her I would not! Pretty good service with BBBJ. 69, Multi position and hand finish. Would repeat.

  4. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 augustus 2016)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2007
    Last Online
    13 november 2018 @ 07:14
    Berichten
    70
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    124 in 33 posts

    Standaard

    Dahlia is sinds dinsdag weer terug van haar vakantie. Gisteren kwam ik haar al meteen tegen bij de lockers. Later die middag weer heerlijk met haar geamuseerd

  6. #4
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Wat een flauw gezeik hier... Zo'n leuk wijf verdient wat meer info en reclame dan die enkele slagzinnetjes die hier staan. Gelukkig is SFL de meester-schrijver hier nog en zal hij in de loop van deze nacht haar eens een eerlijk eerbetoon geven dat haar toekomt. Tot straks of morgen ochtend!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. #5
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch Delia / Dalia (Italiaans-Roemeens)

    Naam: Delia
    Nationaliteit/Taal : de vrucht van een Roemeense moeder en Italiaanse vader ??? / Engels
    Leeftijd : 26 naar eigen zeggen, maar ik schat haar toch wel nabij de 30!
    Haarkleur/-lengte : donkerbruine en lange haren (iets langer dan schouders)
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : Wulps, sensueel en vrouwelijk lichaam / mooie volle kont / bescheiden C-cup
    Tatoeages/Piercings : Niks
    Roken: ja
    Voordelen: Plagerig pestkopje, makkelijk in omgang, lief, ervaren en voor mij nu al de beste zoener van het jaar!
    Nadelen: Tikkeltje opdringerig en te familiair, daar ik getuige was van een telefoontje waar ik niks mee te maken wilde hebben.
    Prijs : 75€ en 10€ fooi / 1 uur
    En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10 en op dienstverlening 8.7/10


    PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE met heimelijke PSE-kantjes
    Service: TZ, droogneuken, PZC, NMC, vingeren,…enz.

    Presales:
    Vele malen liep ik tegen haar op en telkens kreeg ik het zelfde suggestieve gedrag over me heen. Ze had het wel in mijn ogen, maar ik twijfelde vanwege die opdringerigheid. Toen ik haar na tal van keren was tegengekomen en ook evenveel malen afgewimpeld had, paste ze haar tactiek aan. Ze acteerde telkens dat ze triest was en dat ik haar niet mooi genoeg vond. Na 3 andere mokkels geneukt te hebben, moest ik me zelfs voor haar verbergen en zo ging ik ff chillen in de Arabische ruimte. Alsof ze een strontvlieg was die op een koeienvlaai afging, vloog ze ineens ook de Arabische ruimte in. Ik kon niet meer weg, want ze crashte meteen op mijn schoot. Deze keer nog een andere en betere benadering, want we begonnen te kletsen alsof we elkaar al jaren kenden en de onderwerpen hadden niets meer te maken met alles over de saunaclub. Na een tijdje van geile plagerijtjes en het feit dat ik haar door lust overgoten lichaam afgetast had, gaf ik toch toe aan haar.
    De betaalde tijd:
    Al meteen een opdoffer omdat ze een gesprek aannam met haar mobieltje. Ze heeft amper 2min gebeld, maar dat gesprek dat in een mengeling van Engels, Italiaans en Roemeens geschiedde, had ik eigenlijk niet willen horen. Na het inhaken diende ik terug wat in de geile sfeer gebracht te worden en ervaren zoals ze is, lukte haar dat op amper 5min.
    Het begon al meteen bij de manier van zoenen. Enerzijds liefdevol, anderzijds heftig en vulgair. Bek wagewijd open, een lap vlees van een tong naar binnen en dan maar muilen met die tong in elkanders strot. Een tornado was er niets tegen en de kwijl van ons beiden hing gedrapeerd in mijn stoppelbaard. Laat ons tot de einddiagnose komen dat ze mijn beste zoener van 2014 is. Dat beloofde voor de rest. Ze likte en sabbelde mijn hele lichaam van kop tot teen af en begon toen te pijpen als een trompettist van de Roemeense staatsfanfare. Wegens slijtage op mijn pik van de afgelopen week en 3 mokkels eerder op de dag, diende de blowjob niet al te lang te duren. We gingen dus weer over in rollebollen, knuffelen en horizontaal tango dansen. En natuurlijk ook het zalige muilen ging opnieuw van start. Dit alles resulteerde in een droogneuken van jewelste. Naar mijn schatting waren we al 40min op de kamer en natuurlijk diende er toch ook nog effectief geneukt te worden. Ik liet haar een rubber over mijn lul afrollen en in missionaris houding gingen we verder aan de slag. Ze voelt goed aan, ze heeft de techniek en de slurpende geluidjes van haar doorweekte kut, maakten me helemaal gek. Na 10minuten neuken moet ik gekomen zijn. Er was nog wat tijd over en ze rookte nog een sigaret. Daarna vroeg ze voor een tweede ronde, maar mijn kaars was uit en ik zei haar dat ik het voor bekeken hield. Niet alleen bij haar, maar ook in SS.
    Aftersales:
    Kan ik niet over oordelen, want na nog een drankje en een grondige wasbeurt, hebben we SS verlaten. Maar ik twijfel er niet aan dat deze lieverd nog meermaals mijn gezelschap had opgezocht.
    Verdere opmerkingen:

    Ze is niet meteen het type dat het meest opvalt in SS, maar bij het nader bekijken valt haar naturelle schoonheid toch wel op. Haar ogen zijn fel geschminkt, maar toch blijft die naturelle flair over haar hangen. Qua type is ze niet atypisch Roemeens. Ze is op en top Roemeens, als je het mij vraagt. Mocht ze echt een Italiaanse vader hebben, dan moet het een Roemeense immigrant geweest zijn die onder het bewind van Ceaușescu gevlucht is, tamelijk lang geleden. Roemeens of Italiaans, niks slechts over deze meid te melden. Een gekke doos, dat wel… Maar ze neemt haar job ernstig en weet een man te verwennen op de kamer. Een aanrader en ik zal zeker nog met haar herhalen bij een volgende gelegenheid. Niet dat ik het van plan was of er achter gevraagd heb, maar tijdens ons gesprek gaf ze dat zelf aan en daarom ook nuttig om hier te vermelden: ze doet niet aan FT of anale seks.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (13 mei 2014),licky luke (22 augustus 2016),Oudebelg (26 mei 2014),sofaking (12 mei 2014)

  9. #6
    Geregistreerd
    27 juni 2013
    Last Online
    27 juli 2023 @ 14:13
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    7 in 3 posts

    Standaard

    Is dit de dame met spleetje tussen haar tanden ? En klein enkelbandje tatoe?

  10. #7
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag 1/8 heb ik Dalia ook gespot. Na mijn 'verplicht' nummertje met Angela vond ik dat ik die middag nog best wat extra's kon hebben maar zag niet zo direct een leuke DVP. Totdat ik Dalia tegen het lijf liep. Omdat ik als rasechte Sjeng dus ook een twijfelaar ben kon ik niet meteen beslissen maar wachtte in de hoop dat er nog iets leukers zou rondstappen. Omdat dit niet het geval bleek te zijn na een kwartiertje in de bar contact gemaakt met Dalia. Na een introductiegesprek afspraak gemaakt voor een kennismaking van een half uur. Dalia heeft een mooi figuur en spreekt goed Engels, met een leuk Roemeens/Italiaans accent. Na een uitgebreide wasbeurt kwam ze naast me liggen en vertelde vrijelijk over haar afkomst (Roemeense moeder, Italiaanse vader die terug ging naar Italië voor een jongere vrouw) en haalde toen haar werkatributen uit haar tas. Na wat zoenen begon ze aan een heerlijke pijpbeurt, en na twee drie minuten waarschuwde ze: I'll kill you if you come in my mouth, waarop ik antwoorde dat een dode klant niet kan betalen, maar ze zich verder geen zorgen hoefde te maken omdat ik liever in haar pussy dan in haar mond klaarkom. Dit stelde haar blijkbaar gerust want ze ging vol ijver door met pijpen. Nadat ik dat wel genoeg vond (we hadden tenslotte maar een half uur) kwam ze lekker bovenop me zitten en stopte mijn lul in haar strakke kutje. Ze deed hierbij erg haar best het mij naar de zin te maken. Na een poosje wisselden we van positie; ik ben tenslotte zwaar katholiek opgevoed en de missionarispositie hoort dan ook tot mijn vaste repertoire. Dalia werkte ook hier weer vol enthousiasme mee en ik kwam dan ook lekker klaar. Ook zij vond het blijkbaar wel fijn, want ik moest nog even in haar blijven om samen na te genieten. Na nog even nagepraat te hebben was het halfuur alweer voorbij en nam ik afscheid met het voornemen volgende keer een langere afspraak met deze aardige DVP te maken.

  11. Onderstaande leden hebben Sjeng1960 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 augustus 2014)

  12. #8
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Dahlia is terug van haar vakantie en ziet er goed uit. Ze heeft nu schouderlang blond haar. Zou kunnen hebben om te geven haar een andere proberen binnenkort!

    Dahlia is back from her vacation and looking good. She now has shoulder length blond hair. Might have to give her another try soon!

  13. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 9 oktober 2014)

  14. #9
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Bluenose Bekijk bericht
    Zou kunnen hebben om te geven haar een andere proberen binnenkort!
    Might have to give her another try soon!
    lol. In this particular case the google translation has an opposite meaning from the English text. Hold the Google Translate and stick to English and you're fine. Thanks for sharing

  15. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 9 oktober 2014)

  16. #10
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Fuckin Google! :-)

  17. #11
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Dahlia's blonde experiment duurde niet lang. Ze is nu terug als een brunette met ingang van gisteren. Hoewel ze ziet er goed uit met ofwel haarkleur !!

    Dahlia's blonde experiment did not last long. She is now back as a brunette as of yesterday. Although she looks good with either hair colour!!

  18. #12
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Weer terug .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #13
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard Who care's ?

    Ik was gisteren in SS en heb Dahlia ook gespot. Vind de haarkleur meer rood-paars dan bruin. Maakt eigenlijk niet zoveel uit want het is gewoon een lekkere meid !

  20. #14
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Klopt dat haar haar naar de rode kant neigt maar dat was misschien "toen" nog niet ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. #15
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Klopt dat haar haar naar de rode kant neigt maar dat was misschien "toen" nog niet ?
    Dat klopt.. En onlangs nog roder en niet meer zo lang.
    Ik kende haar niet terwijl zij toch al een tijd aanwezig is.
    Komt vooral omdat zij totaal niet opdringerig is.
    Tot nu toe alleen wat met haar gekletst en heb geen persoonlijke ervaringen met Dahlia, maar via haar kapster begreep ik dat zij een dame is met wie je veel plezier kunt hebben.
    Zij vullen elkaar wel eens aan, maar op zo'n drukte op de kamer zit ik niet zo te wachten.
    Dus niet uit eigen ervaring, maar kapsters liegen nooit..
    En Garde

  22. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    ftchietgraag (15 juni 2015),Kwakje (15 juni 2015),licky luke (15 juni 2015)

  23. #16
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Dahlia is één van de vaste krachten bij SS en ik had haar bij vorige bezoeken al enkele keren gespot maar om een voor mij nog onbekende reden nooit op mijn lijstje gekomen.
    Sinds mijn vorige bezoek was er dan toch een kleine trigger om hier eens over na te denken. Je weet hoe dit gaat, je spot een dame, creëert een droombeeld en ze worden daar nog mooier en geiler dan in het echte leven.
    Dus dit bezoek was met voorbedachte rade om eens nader kennis te maken.

    Dahlia is geen jaagstertje, ze is ook geen stil doetje. Je ziet dat SS haar thuis is en daar volgens mij ook wel goed voelt. (Voor zover wij ijsberen dat kunnen beoordelen).
    Beneden in de bar spotte ik haar, even stiekem de fysieke kenmerken aftoetsen, check ziet er goed uit.
    Kapsel is momenteel een soort van donker rood, fel rode lipstick en een fijn zwart lingerie setje wat sexy en classy oogt.

    Zoals onze dvp's hun manier hebben om een beer te strikken hebben vermoedelijk wij ook onze manier om met hen in contact te treden. Ikzelf ben niet zo van de directe aanpak maar probeer toevallig in hun armen te lopen (noem dit zelf de bescheiden Belg aanpak). Ook al weet ik dat er makkelijkere manieren zijn en het resultaat toch steeds hetzelfde is maar kwestie van dat het contact ook wat comfortabel aanvoelt.
    Zo belande ik dus even later 'toevallig' in haar armen en dan maar besloten om een sofa uit te kiezen.
    Vermits ik haar naam niet wist had ik ook niet kunnen inlezen dus elk detail was nieuw voor mij.
    Blijkbaar net terug van een maandje verlof en ik was de eerst klant dus had ik de eer om haar virgin status weer te veranderen.
    Dahlia is ondertussen 28 en heeft ook deze maturiteit in haar gespreken en gedrag. Al snel waren we wat aan het grappen en dollen en was er een leuke klik.
    Kamergang kon uiteraard niet uitblijven.

    Op de kamer ontspon zich een vlotte gfe. Bij het uitkleden piemelmans al eens lekker tegen haar kontje gedrukt en die lekkere borsten gewogen. Al teasend en tongend zijn we op het bed beland. Afgesproken tijd? We zien wel.
    Beginnend met een knuffelmarathon en voorzichtig zowat alle hoekjes aftasten. Ondertussen waren we beide al wat op temperatuur gekomen en vond ze het tijd om haar blowjob kunsten eens te tonen. Deze zijn mij prima bevalen. Nat, stevig met afwisseling. (Iets meer een geile blik omhoog zou helemaal perfect zijn)
    Toch snel overgegaan in 69. Mooi en lekker poesje mogen verwennen en er is wat bibber en beef werk aan te pas gekomen. Indien het echt was welkom terug in de club meid.
    Na een 40 tal minuutjes het condoompje er rond en in missio begonnen. Ze voelt nog lekker nauw aan (misschien omdat ze een maandje rust heeft gehad). Vermits het kookpunt bij mij reeds in bereik lag lekker traag en diep van elke stoot genietend.
    Een intense knaller volgde dan ook snel.
    Nog even na knuffelen en we zaten reeds tegen het uur aan, nog even getwijfeld om langer te blijven maar er was reeds wat bloed naar de hersenpan teruggekeerd en het toch maar op een uurtje gehouden.

    Rest van de dag nog leuk contact gehad en later op de avond besloten om nog een half uurtje te draaien. Ook dit was weer prima.
    Eerste dame waarmee ik twee maal op dezelfde dag mee op kamer ga. Kan hier dus enkel uit besluiten dat deze zeer goed is meegevallen.
    Herhalingsgraad : als ik terugkijk naar de uitgebreidheid van dit verslag zeer hoog.

  24. Onderstaande 12 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (13 augustus 2015),Eddy_V (13 augustus 2015),faddist (30 augustus 2015),Flyerke (13 augustus 2015),ftchietgraag (13 augustus 2015),Lewieke (13 augustus 2015),licky luke (22 augustus 2016),salitos (13 augustus 2015),Sjeng1960 (13 augustus 2015),sofaking (13 augustus 2015),Sparky (13 augustus 2015),VAZKOR (13 augustus 2015)

  25. #17
    Geregistreerd
    30 augustus 2014
    Last Online
    15 mei 2021 @ 07:20
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    58
    Thanked
    56 in 12 posts

    Standaard

    Twee weken geleden was ze ook in SS dus een maand rust zal ze niet hebben gehad . Maar roemeense hebben wel vaker moeite met tellen.

  26. Onderstaande leden hebben hazard26 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (13 augustus 2015)

  27. #18
    Geregistreerd
    4 mei 2014
    Last Online
    20 september 2021 @ 17:59
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    145
    Discussies
    6
    Thanks
    206
    Thanked
    583 in 103 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hazard26 Bekijk bericht
    Twee weken geleden was ze ook in SS dus een maand rust zal ze niet hebben gehad . Maar roemeense hebben wel vaker moeite met tellen.
    Afgelopen donderdag was ze er ook weer

  28. #19
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    22/12/2015 – avond :
    - dahlia (Roemeense/Italiaanse, 160, rood haar)
    Presales te verwaarlozen, ik had niet veel tijd meer, dus naar kamer.
    Komt beloften van op de gang niet na op de kamer, zoals tongzoenen, vingeren.
    Pijpen zonder, heel goed met veel druk, de rest middelmatig.
    Mij laten vangen door haar looks, er was geen klik, kan gebeuren.
    Herhalingsgevaar niet.

  29. #20
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op punt van vertrek op 29 juli tegen middernacht kwam ik met Delia in contact. Delia heeft haar vaste stek bij de trap in de bar. Is geen jaagster, je moet normaal gesproken op haar afstappen. Ik word graag verleid. Als gevolg van een paar keer oogcontact kwam ze bij me staan. Tijdens het kennismakingsgesprek gaf ze aan dat mannen naar haar toe moeten komen, ze zal niet het contact aan gaan. Enfin, het contact was gelegd. Ze spreekt vloeiend Engels en ook redelijk Duits. Van verregaande presales is geen sprake. Een klik was er wel en dat wilde ik wel verder onderzoeken op een of andere kamer.

    Op de kamer gaat ze helemaal los. Ze gaf vooraf aan dat Anaal niet mogelijk is, FT wel en met een vinger naar binnen in not allowed. TZ is zwoel en dus dik oké. Gaat op avontuur om gevoelige stukjes grond te ontdekken. Blasen is uitstekend. Ze vroeg of ze olie mocht gebruiken als variatie op het blasen. (GOSP= 0,8M) Meid, ga je gang. Dat was een aparte en zeer aangename ervaring. Vooral hoe de appeltjes des levens onderhanden werden genomen. Dat heeft ze nog een keer herhaald. In doggy de kamer tot een spetterend einde gebracht. Een verrassende kamer, die geheel anders was dan 'normale' kamers. Maar wel een die ik zo nu en dan eens zal herhalen.
    Een mooie afsluiter van dit bezoek aan Sixsens.

  30. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 8 augustus 2016),Kwakje ( 8 augustus 2016),licky luke (22 augustus 2016),Mr Bluenose ( 8 augustus 2016),Sjeng1960 (14 augustus 2016)

  31. #21
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    23 maart 2024 @ 05:56
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    882
    Discussies
    6
    Thanks
    4.091
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Vandaag erotische massage gehad van Delia. Absolute aanrader, zoals Sjeufke hierboven vermeldde is een afwijkende kamer, een keer een andere ervaring, met deze dame goed mogelijk. Jammer dat er zo weinig over haar geschreven wordt. Voor mij een absolute topper.

  32. Onderstaande 2 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 5 september 2016),Sjeufke ( 5 september 2016)

  33. #22
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Recensie behorende bij verslag Sixsens van 9 september

    Delia......
    Haar naam is Delia en niet Dahlia. Gecheckt toen ze de linker teelbal afslikte

    Na de kamer met Kinga op 9 september wist ik nog niet eens of er nog een kamer zou volgen deze dag.
    in de bar was het super gezellig en na hier en daar te hebben gedold met diverse dames, ging het dollen voort met Delia.

    Delia genoot aan de bar van een belleke Vino. Ik bestelde mij er ook maar (weer) een. Om verwachtingen de kop in te drukken gaf ik meteen aan dat ik in de recuperatiefase zat. Niet alleen van de kamer van Kinga, maar ook de nodige alcohol is bij mij van invloed op de prestaties. Dat was geen probleem. Ondanks dat werd het met 't kwartier gezelliger. Delia was in een hele goede mood. Langzaam werd het closer en closer........ . In tegenstelling tot de vorige keer ging ze verder in haar presales, al zal ze je niet uitgebreid gaan aflebberen. Is ook niet nodig, ze heeft andere uitdagende moeilijk te omschrijven presale-kwaliteiten. Na een tweede Vino gaf ik maar toe aan een kamer. Het lijkt misschien met tegenzin, maar niets is minder waar.

    Er was geen kamer met douche vrij, dus ging ik eerst een douche nemen om vervolgens op -2 op een kamer te belanden.
    Op de kamer: vol op de bek!
    Ze had nog wel zin in iets sterks. No prob.... . Een Wodka-Sprite voor madame en een Cola-Chivas voor ondergetekende!
    Echter, hoe komen die drankjes op de kamer. Delia vroeg: you trust me? Ja, waarom niet! Ze rukte mijn polsbandje af.
    Krijg ik daar geen problemen mee bij het uitchecken? Enigszins ongemakkelijk voelde ik me er wel bij.

    Delia met polsbandje naar de bar om de drankjes te bestellen.
    Ik hoorde later van Licky Luke dat Delia aan de bar de nodige aandacht trok met haar uitgelaten goede humeur, humor, 'outfit' (mijn rok) en de bestelling. Licky luke memoreerde nog dat er gelukkig geen arm aan dat polsbandje vastzat

    Terug op de kamer ging het feestje verder en met de nodige humor. Als er over een klik mag worden gesproken, dan is er die met Delia wel zeker. Tongzoenen, knuffelen, tongzoenen, knuffelen und so weiter. Ze is in staat om je tepels er af te knagen. Ze blaast je in de zevende hemel en weer vroeg ze of ze haar erotische massage mocht doen. "ja, gerne". Die is goed! Onlangs heb ik een tantra massage ervaring mogen beleven. Die was goed! Maar wat Delia met kleine Sjeuf doet .................

    Met al die drankjes moest ik tot twee keer toe een sanitaire stop maken, want ik merkte dat het met een volle blaas niet ging lukken. Delia moest uiteindelijk nog flink aan de bak. Maar ze gaat door tot de nazaten in de prullebak verdwijnen.

    Delia is ook weer zo'n sprekend voorbeeld waarvoor ik naar Sixsens kom. Uiteraard gaat het om het toneelspel, maar ze bouwt er een prachtig decor om heen.
    Herhalingsgevaar vanzelfsprekend!


    13669215_994159720701968_5562734339028295615_n.jpg
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 10 september 2016 om 19:37

  34. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged (11 september 2016),jansenroy (11 september 2016),Kwakje (25 september 2016),Lesyeux (18 oktober 2016),Mr Bluenose (13 september 2016),Ryuhayabusa (11 september 2016)

  35. #23
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Tijdens mijn voorlaatste bezoek (25/9), alsmede mijn bezoek van vrijdag 30/9 had ik de stille hoop Jessica te treffen. Helaas. Delia is een absoluut alternatief, maar zondag 25 september was Delia de hele dag dauergebucht.
    De laatste dag van september was het weer bingo met Delia. Rond kwart voor 9 's avonds verscheen ze. Ze kwam al vanzelf een praatje maken. Een wodka voor haar en een Chivas voor hem. Delia houdt wel van een drankje


    Met Delia zijn de presales wel een van de gezelligste. Goeie babbel (spraakwater). Giet er wat alcohol in en dan loopt het op rolletjes. Dan wordt ze knuffelig. Haar lippenstift is niet watervast, want op een gegeven moment had ik overal afdrukken, die ze ook weer netjes verwijderde. Ze nam nu ook ruim de tijd voor de presales. Ik gaf na drie kwartier zelf aan om een kamer op te zoeken. Ze wilde nog even blijven hangen aan de bar. Een tweede wodka wilde ze niet, maar met een flesje Moët vertrokken we uiteindelijk richting kamer.


    Wat moet ik nog toevoegen aan mijn vorige kamerrecensie van Delia. Een zoen- en knuffelkanon. Het lijkt een GFE mens te zijn, maar als het beest in haar los komt............ . TZ en knuffelen, perfect. Haar erotische massage is goed. Tot tegen het overgevoelige aan. Zo erg dat ik aangaf er mee te stoppen. Afwisselend TZ, knuffelen en blasen. Blasen is gevarieerd, diep en nat. De appeltjes worden zo nu en dan opgevreten.
    NMC in cowboy...zalig! De kameleon Delia verandert van GFE in PSE. FF pauzeren en er voor zorgen dat de Moët niet wordt vergeten. En dan begint het spelletje weer van voor af aan. Afgerond in een FT, waarbij ze appeltjes er bijna afdraaide.
    Wowwie.........niet normaal.


    Schermafbeelding 2016-09-27 om 20.51.24.jpg


    Het flesje Moët leeg gemaakt en de kamer na 2 uur met knikkende knieën verlaten. Na een douche nog een half uurtje met Delia gekletst aan de bar. Topwijffie!

  36. Onderstaande 10 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 oktober 2016),Deantje ( 8 oktober 2016),goolfy69 ( 8 oktober 2016),jansenroy ( 9 oktober 2016),Kwakje ( 9 oktober 2016),Lesyeux (18 oktober 2016),Manureva ( 9 oktober 2016),Mr Bluenose ( 8 oktober 2016),sofaking (30 oktober 2016),YYadict ( 8 oktober 2016)

  37. #24
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Vrijdag 28 oktober op herhaling bij vuurtoren Delia.

    Ik had er al een kamer opzitten in de middag. Een volgende kamer zou pas zeker na het avondeten gaan plaatsvinden. Delia, die geen jaag-eigenschappen in haar inborst heeft, maakte regelmatig oogcontact. Ze lag op het hoge bed nabij de fruitautomaten samen met Lydia. Fatsoenshalve even gaan buurten bij Delia. Op de knietjes voor het hoge bed en aan de praat. Geheel tegen haar gewoonte in....kusjes, knuffeltjes, een triovoorstel met Lydia en zo meer. Door de herfstvakantie was het aandeel mannen wat aan de magere kant. De doorgaans goed geboekte Delia was duidelijk op zoek naar een date. Ik was nog helemaal niet aan kameren toe en vervolgde mijn weg.

    In het restaurant zag ik haar alleen zitten nestelde zich met mijn bordje eten bij haar. Toen Lydia er weer aankwam na een paar minuten wilde ze opstaan. Ik zei...."nou gezellig, alleen eten". Ze twijfelde even, maar bleef toch zitten. In tegenstelling tot eerder in de bar, geen toespelingen om te kameren. Een leuk gesprek over van alles en nog wat volgde. Ze was naar de kapper geweest een dag eerder voor een nieuw rood verfje.

    After the dinner naar de bar voor kopje espresso samen. En toen pas was ik echt om.....een kamertje ergens op -2.
    Zoals eerder al eens vermeld, de specialiteit van Delia is haar erotische massage. Ze biedt het aan, maar het hoeft niet.
    TZ, knuffelen, blasen...het is allemaal prima. Het is toch de erotische massage die haar kamer uniek maakt. In de live blog al geschreven. Met de tantramasseuse in H7 is niets mis, maar Delia is vele malen beter. Soms zo gevoelig, aan de eikel dat je smeekt ergens anders te masseren.
    Geen FT, geen drankjes (die omgestoten kunnen worden) deze keer. Gewoon afgerond in de oersaaie basic cowboy position.
    Laatst gewijzigd door Sjeufke; 30 oktober 2016 om 22:45

  38. Onderstaande 6 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    berend55 ( 3 november 2016),forgetskinnyletsgetfatty (31 oktober 2016),licky luke ( 1 november 2016),Manureva (31 oktober 2016),Mr Bluenose (31 oktober 2016),sofaking (30 oktober 2016)

  39. #25
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Behorende bij verjaardagsverslag 27 januari 2017

    Kamer nummer 3 op mijn verjaardag was met Delia. Ze stond niet op haar vertrouwde plek bij de discjockey, maar hing ietwat verveeld op een van de sofa's. Geen gangbaar beeld, zoals ik haar ken. Bij haar op de bank gekropen. Ze was er een weekje tussen uit geweest. Griep en verkoudheid. Het was weer haar eerste dag. Ik vroeg wat ze wilde drinken. Ze twijfelde...... . Ze stuurde aan op een flesje sekt. Ik heb 4x eerder met Delia gekamerd en tijdens één van deze kamer heb ik een fles sekt besteld. Dat vond ik die ene keer een goed idee. Echter, op mijn verjaardag had ik daar geen goesting in. In een wodka-sprite, die ze ook graag drinkt, had ze niet echt trek. Ze bleef maar aansturen op die fles sekt. Ik herinnerde mij ineens dat een collega ijsbeer mij had verteld dat een half uur kamer is inbegrepen bij een fles sekt. Volgens Delia is dat niet zo. Zelf geen idee. Voor mij is het ook geen issue.


    Delia had wel door dat ik geen fles sekt ging bestellen. Dus werd het uiteindelijk een Wodka-Sprite voor mevrouw en een Chivas-Cola voor meneer.
    Laat ik er geen misverstand over bestaan. Delia was heel aanhankelijk en het was prettig tijdens de presales. De vorige kamers met Delia waren allen 1,5 uur. Delia nam daar alvast een voorschot op. Ik gaf aan dat het een kamer zou worden van maximaal 1 uur. "Dat heb je meer gezegd en dan wordt het toch altijd langer". Dat spel ging zo nog even door. Geïrriteerd was ik niet, maar ik had wel zoiets van: het wordt zeker niet langer dan 1 uur! Normaal gesproken had ik het aan het toeval over gelaten. Ik weet vooraf nooit hoelang ik met een dame op kamer ga. Dat hangt gewoon af van het verloop van de kamer. Bij Delia wist ik het deze keer wel zeker. Het bleven prettige presales, maar na de champagne en kamerduur 'kwestie' had ik zoiets van, ik houd mijn poot stijf. Ik wist dat de kamers met Delia uitstekend zijn. Met die wetenschap togen we gewapend met een verse Wodka en Sprite naar een kamer ergens op -2.

    Op de kamer was Delia niet de Delia zoals ik haar ken. Delia kenmerkt zich door haar erotische massage. Daar was deze keer niets van merkbaar. Het is bekend dat ze niet met iedereen uitgebreid TZ. Dat deed ze wel, maar het was niet de bekende kwaliteit. De rest van haar service was uitstekend. Dat moet ook worden gezegd. De vorige (4) kamers waren uitstekend. Ik wil het zeker niet bagatelliseren, maar deze kamer voldeed niet aan de Sjeuf-norm.

  40. Onderstaande 5 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje (11 februari 2017),Kwakje (10 juni 2017),Manureva (18 februari 2017),Mr Bluenose (12 februari 2017),phoenix (30 juli 2017)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.

  Diamond 468*60