Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard Amsterdam, Sarphatipark 118, Park 118, Mia

    Naam: Mia
    Haarkleur/-lengte : blond
    Lengte dame : 1m50
    Leeftijd; 25
    Postuur: Slank
    Nationaliteit : Bulgaars
    Tijdsduur : 45 minuten
    Prijs : € 150


    Ik kon het niet laten en weer naar het noorden gereden en de ketsmobiel bij Park118 laten stoppen. Het lijkt erop dat ik inmiddels gezien ga worden als stamgast want een paar meiden kwamen zich voorstellen en andere kwamen me gedag zeggen.

    Ik had Wendy ingedachten en die bleek bezet te zijn en omdat ik niet te lang wou wachten besloot ik haar maar op te schuiven naar een volgende keer, deze keer ging het een ander worden. Ik kreeg wat te drinken van de gastvrouw die best interessant is.

    Even later komt er een klein ondeugend meisje vrij en komt in de bar zitten, mijn aandacht had ze gelijk. Na een praatje met deze Bulgaarse zijn we naar de kamer gegaan waar ik eerst even snel een douche nam om vervolgens met Mia op het bed te belanden. Ze kwam bij mij over dat ze er wel zin in had en dat bleek ook zo te zijn toen we eenmaal bezig waren. Zuigen aan de ketsbuis deed ze erg lekker dit werd gevolgd door de halve kama sutra leek het wel zoveel zin had ze er in en anders ik wel! De ketsbuisexplosie was dan ook hevig.

    Best kans dat ze er de volgende keer weer aan ga en anders is er zeker weten wel een andere die ik op dat moment wil.
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  2. Onderstaande 4 leden hebben ketserr bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 4 maart 2014),de duisburg spesjalist ( 4 maart 2014),Johnny Bravo ( 4 maart 2014),Opa57 ( 4 maart 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Living Room 468*60