Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 126

Discussie: SOA opgelopen

  1. #1
    Geregistreerd
    1 maart 2007
    Last Online
    21 februari 2024 @ 06:43
    Berichten
    23
    Discussies
    4
    Thanks
    15
    Thanked
    51 in 15 posts

    Standaard SOA opgelopen

    Scheisse, Heute eine ceftriaxon Spritze holen müssen wegen eine Infektzion mit Gonnorhea. Wo ich in den letzens 6 Monaten war: August, September, Oktober und Dezember in Panthera, in November und Januar im Samya und zwischendurch im Living Room und Sixsense....

  2. Onderstaande leden hebben grundig bedankt voor deze bijdrage:

    WA (18 februari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Heel vervelend en ik hoop er nooit mee te maken te krijgen. Je zal vast en zeker goede bedoelingen hebben om dit te delen op dit forum. Maar ik kan niets met deze info. We hebben het over meer dan 200 dames in al deze clubs bij elkaar. Misschien moet je de clubs zelf inlichten en aangeven met welke dames je bent geweest. Dan kan wellicht de bron worden opgespoord.

  4. #3
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    om de kans zo klein mogelijk te houden op een soa moet je gewoon altijd een condoom gebruiken ook bij het pijpen je kan dus niemand daar op aanspreken geen een dvp de fout ligt bij de beer zelf

  5. Onderstaande 3 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Hobbele (17 februari 2014),Johnny Bravo (17 februari 2014),kees1000 (18 februari 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    @grundig:
    Meestal merk je binnen een week, maximaal twee, dat je een dergelijke soa hebt. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik denk dat je niet veel verder terug hoeft te gaan in de tijd om te ontdekken waar je dit "kadootje" mee hebt gekregen.

    Check dan eens of de dame waarmee je op kamer bent geweest ook afwezig is (geweest), dan heb je grote kans dat je weet van wie je dat "kadootje" hebt gekregen. Overigens zeer waarschijnlijk onbewust, omdat zij het op dat moment ook niet wist, dus niet boos worden op de dvp...

    Mijn advies is om de club en (indien mogelijk) de dame in te lichten, dat wordt over het algemeen zeer gewaardeerd!

    En het advies van de duisburg spesjalist klopt inderdaad, maar ik ben ook zo'n naïeveling die pijpen zonder toch lekkerder vind... de rest uiteraard met condoom... Gelukkig is dit allemaal nog goed te verhelpen met antibiotica en een week "onthouding"...

    N.B. Er is zowel op dit forum als op de meeste andere forums een heel topic aan soa's gewijd, dus informatie en ervaringen zijn makkelijk te vinden!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  7. #5
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    @grundig:
    Meestal merk je binnen een week, maximaal twee, dat je een dergelijke soa hebt. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik denk dat je niet veel verder terug hoeft te gaan in de tijd om te ontdekken waar je dit "kadootje" mee hebt gekregen.

    Check dan eens of de dame waarmee je op kamer bent geweest ook afwezig is (geweest), dan heb je grote kans dat je weet van wie je dat "kadootje" hebt gekregen. Overigens zeer waarschijnlijk onbewust, omdat zij het op dat moment ook niet wist, dus niet boos worden op de dvp...

    Mijn advies is om de club en (indien mogelijk) de dame in te lichten, dat wordt over het algemeen zeer gewaardeerd!

    En het advies van de duisburg spesjalist klopt inderdaad, maar ik ben ook zo'n naïeveling die pijpen zonder toch lekkerder vind... de rest uiteraard met condoom... Gelukkig is dit allemaal nog goed te verhelpen met antibiotica en een week "onthouding"...

    N.B. Er is zowel op dit forum als op de meeste andere forums een heel topic aan soa's gewijd, dus informatie en ervaringen zijn makkelijk te vinden!
    een pz vind ik ook lekkerder ma ik vraag er nooit om gebeurdt steeds vaker op de vulkaan dat ik hem cadeau krijg toch zijn er dames die pijpen met beter onder de knie hebben als pijpen zonder . ik kan je melden dat ik in goldendraems bij mijn laatste kamer na een paar hallen de dvp verzocht heb een condoom te monteren en dat is een groot feest geworden in een heerlijke 69

  8. Onderstaande 3 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Hobbele (17 februari 2014),licky luke (17 februari 2014),sofaking (17 februari 2014)

  9. #6
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    @grundig:
    Meestal merk je binnen een week, maximaal twee, dat je een dergelijke soa hebt. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar ik denk dat je niet veel verder terug hoeft te gaan in de tijd om te ontdekken waar je dit "kadootje" mee hebt gekregen.

    Check dan eens of de dame waarmee je op kamer bent geweest ook afwezig is (geweest), dan heb je grote kans dat je weet van wie je dat "kadootje" hebt gekregen. Overigens zeer waarschijnlijk onbewust, omdat zij het op dat moment ook niet wist, dus niet boos worden op de dvp...

    Mijn advies is om de club en (indien mogelijk) de dame in te lichten, dat wordt over het algemeen zeer gewaardeerd!

    En het advies van de duisburg spesjalist klopt inderdaad, maar ik ben ook zo'n naïeveling die pijpen zonder toch lekkerder vind... de rest uiteraard met condoom... Gelukkig is dit allemaal nog goed te verhelpen met antibiotica en een week "onthouding"...

    N.B. Er is zowel op dit forum als op de meeste andere forums een heel topic aan soa's gewijd, dus informatie en ervaringen zijn makkelijk te vinden!
    Dames merken het vaak helemaal niet, ook als ze al weken of maanden iets onder de leden hebben. Als man zou je het inderdaad vrij vlot moeten merken en zou het inderdaad wat beter in te grenzen moeten zijn als de tijdspanne van 6 maanden die threadopener hier aangeeft.

  10. Onderstaande 2 leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (17 februari 2014),Sjeufke (17 februari 2014)

  11. #7
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Dames merken het vaak helemaal niet, ook als ze al weken of maanden iets onder de leden hebben. Als man zou je het inderdaad vrij vlot moeten merken en zou het inderdaad wat beter in te grenzen moeten zijn als de tijdspanne van 6 maanden die threadopener hier aangeeft.
    Hier een eerdere bijdrage over dit onderwerp:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...125#post318125

  12. #8
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    een ieder kan een soa hebben zonder dat hij er last van heeft daarom wordt je ook aangeraden door de ggd om minimaal 1 keer per jaar een soa test kosteloos te doen als hoerenloper dat zijn de meeste op dit forum . een dvp wordt het vaker aangeraden er zijn zelfs privé huizen bordelen waar de ggd iedere maand langs kom en de dames vrijwillig van de test gebruik mogen maken . dit is alleen van toepassing in nl en het geef dus geen garantie dat de club of bordeel soa vrij is een soa kan zomaar de kop op steken

    in duitseland zijn er ao gangbengs waar je van te voren ook getest moet zijn een snel soa test is niet zo betrouwbaar als de test van de ggd anders voerde de ggd ook wel een snele soa test uit op hif is die wel betrouwbaar . ik zou dus nooit zelf aan een ao bezoek mee doen wil mijn hobby nog lang uitoefenen

  13. #9
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    Gisteren @ 21:29
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Ik raad de collega's beren die in die periode de bovengenoemde clubs hebben bezocht aan om ook te gaan testen! Vroegtijdig ontdekken van de ziekte in zijn beginstadium beter kansen biedt op definitieve genezing!

  14. Onderstaande leden hebben kees1000 bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (18 februari 2014)

  15. #10
    Geregistreerd
    1 maart 2007
    Last Online
    21 februari 2024 @ 06:43
    Berichten
    23
    Discussies
    4
    Thanks
    15
    Thanked
    51 in 15 posts

    Ausrufezeichen

    Vielen Dank für eure Tips. Natürlich ist jeder für seine eigene Sicherheit verantwortlich und ich weiß das die Niederländische GGD sehr regelmäßige Inspektionen in Sex-Clubs in NL hält. DE hat dieses System auch. Nur die große Zahl der Mädchen aus den Rändern Europas und der Hopping von einem zum anderen Sex und Sauna Club macht grosse löcher in das System. Der Club-Besitzer sollte auch sehr viel restriktiver sein in der Einstellungspraxis von herangewähte Mädels und Gesundheitsbescheinigungen anfordern vor die Mädels eingestellt werden. Wie auch, der beste Rat ist: Nicht zuviele Clubs besuchen und eigentlich nur die Mädels verwöhnen die schon länger im Club arbeiten.

  16. #11
    Geregistreerd
    16 december 2013
    Last Online
    11 mei 2023 @ 07:24
    Locatie
    Zuiden
    Berichten
    49
    Discussies
    1
    Thanks
    98
    Thanked
    24 in 8 posts

    Standaard

    inderdaad Kees1000, ik laat me zowiezo elk jaar even checken...

  17. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Een SOA- testje kostte me vorig jaar EUR 256,91 en dat vond ik vrij royaal aan de prijs.
    Dit jaar spendeer ik mijn eigen risico dan maar aan 2 a 3 van die testjes.

    Het is niet zo dat de tests voor ons bij de GGD per se gratis zijn, elke ggd bepaalt zelf welke mensen ze als risicogroep
    willen zien die in aanmerking komt voor gratis onderzoek.

  18. Onderstaande leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    WA (18 februari 2014)

  19. #13
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietr21 Bekijk bericht
    inderdaad Kees1000, ik laat me zowiezo elk jaar even checken...
    soms is 1 keer per jaar te weinig zeker als ao clubs bezoek dan loop je 50 weken ogentest rond ik heb het er een keer met de arts van de ggd over gehad ze vroeg mijn hoe vak ik ging wandelen en of ik welles dingen zonder DEET ik ben eerlijk geweest en heb gezegd dat ik niet vies ben van een pz ma dat dat niet wekelijks gebeurt haar advies was toen wel om een keer vaker te komen dus 2 keer per jaar in die jaren dat ik wandel en dat zijn er 18 hebben ze nog nooit een soa bij mijn gevonden . soms denk ik bij me zelf een soa oplopen kan ook een goede waarschuwing zijn een keer pijn aan je lul hebben een goneroetje dan leer je het wel af dat pz . ik heb het er een keer met rudinl over gehad op de vuif van dopke en deket we gaan steeds veder als beren vroeger was er in het spijker ook een pz verkrijgbaar ma voor een meer prijs van 50 gulden later was die meer prijs 50 euro vroeg ik er niet om kreeg ik hem niet en ik liet het wel om te vragen . wij wandelaars zijn verpest in duitseland beseffen niet dat we hogerkansen hebben om een soa op te lopen niet alle oostblokkers zijn van de soa's bewust en in duisburg wordt er aardig voor gewaarschuwd . laats nog een stukje gelezen dat de vulkaanridder gepost had . en in de sauna clubs is het geen haar beter ik heb namelijk nog nooit een melding gezien dat er iemand op de vulkaan een soa heeft opgelopen daarintegen wel in de sauna clubs dat wil niet zeggen dat de vulkaan soa vrij is
    Laatst gewijzigd door de duisburg spesjalist; 18 februari 2014 om 15:29

  20. #14
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Een SOA- testje kostte me vorig jaar EUR 256,91 en dat vond ik vrij royaal aan de prijs.
    Dit jaar spendeer ik mijn eigen risico dan maar aan 2 a 3 van die testjes.

    Het is niet zo dat de tests voor ons bij de GGD per se gratis zijn, elke ggd bepaalt zelf welke mensen ze als risicogroep
    willen zien die in aanmerking komt voor gratis onderzoek.
    Don Rudo ik kom al jaren bij de ggd heb al jaren de zelfde arts als ik bel is er nooit een probleem bij de ggd waar ik kom vallen de hoerenlopers onder de risico groep anders zeg je gewoon dat je homo ben en dan wordt je overal geholpen

  21. #15
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Die ervaring heb ik ook. Gewoon aangeven dat je met enige regelmaat naar de dames van plezier gaat. Dan ben je prostituant en val je in de doelgroep die gratis getest worden. Zelf heb ik nu 3 GGD's getest en heb er een gevonden waar ik me prettig voel. Verder wil ik opmerken dat de GGD's niet allemaal op dezelfde wijze testen. In Den Bosch bijvoorbeeld testen ze niet standaard op hepatitis B en moet je daar expliciet om vragen.

  22. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (18 februari 2014),Limburger (18 februari 2014)

  23. #16
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulkaanridder Bekijk bericht
    In Den Bosch bijvoorbeeld testen ze niet standaard op hepatitis B en moet je daar expliciet om vragen.
    Tegen Hepatitis B zou eigenlijk iedere hoerenloper verplicht ingeënt moeten worden. Hepatitis B is zeer besmettelijk, de kans dat je besmet raakt is 100x groter dan bv. HIV.
    Na 3 vaccinaties ben je 15 jaar beschermd, kost je wel ongeveer 160 EUR, oftewel 0,20 EUR per week.

  24. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 februari 2014),de duisburg spesjalist (18 februari 2014),MiniME (18 februari 2014)

  25. #17
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Mee eens. In Nijmegen is het me al eens aangeboden. De laatste keer in Den Bosch ook. De kosten per GGD voor de vaccinatie tegen Hepatitis B verschillen wel. Sommige zijn wat goedkoper, andere weer duurder.

  26. #18
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Tegen Hepatitis B zou eigenlijk iedere hoerenloper verplicht ingeënt moeten worden. Hepatitis B is zeer besmettelijk, de kans dat je besmet raakt is 100x groter dan bv. HIV.
    Na 3 vaccinaties ben je 15 jaar beschermd, kost je wel ongeveer 160 EUR, oftewel 0,20 EUR per week.
    je hoef hier toch ma 8 prikken voor te halen en ben je je hele leven er van af . over de kosten 1 keer geen sauna club en 1 weekje geen vulkaan zelf ben ik ooit voor hepatitis b ingeënt jaren geleden inderdaad 8 prikken ik moest het toen van me baas werkte toen bij een rioolbedrijf en er was een personeels lid overleden aan hepatitis B

  27. #19
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    je hoef hier toch ma 8 prikken voor te halen en ben je je hele leven er van af.
    Nee 3 of 4 prikken is voldoende voor 15 jaar, of mogelijk levenslang, bescherming:

    Hepatitis B voorkomen
    Tegen deze ziekte kunt u worden gevaccineerd met een injectie.
    Na injectie maakt het lichaam afweerstoffen tegen het virus. Als u dan in aanraking komt met levende virussen, kan uw lichaam deze effectief bestrijden. Meestal zijn er 3 vaccinaties nodig verspreid over een half jaar, maar dit is afhankelijk van uw situatie.
    Na een volledige serie van drie vaccinaties beschermt het vaccin na 1-3 maanden tegen hepatitis-B. De bescherming houdt waarschijnlijk levenslang aan. Niet iedereen reageert op het vaccin, 9 op de 10 mensen zijn beschermd.
    Verder wordt het hepatitis-B-vaccin ook gegeven aan mensen die extra risico op Hepatitis B lopen. Dat zijn:

    • mensen die door een verwonding in aanraking zijn gekomen met bloed dat besmet zou kunnen zijn;
    • mensen die veel risico lopen op contact met bloed, zoals artsen, tandartsen en verpleegkundigen;
    • mensen die orgaantransplantaties moeten ondergaan, vaak bloedtransfusies krijgen of medicijnen gebruiken die gemaakt zijn van bloed;
    • dialysepatienten;
    • mensen met veel wisselende seksuele contacten waarbij de kans groot is op besmetting;
    • dragers van hepatitis C-virus, omdat zij meer kans hebben op infectie met hepatitis B;
    • verstandelijk gehandicapten in tehuizen, omdat zij kans hebben op bijtwonden;
    • mensen die samenleven met besmette personen of met mensen die een grote kans hebben op besmetting;
    • prostituees;
    • acupuncturisten, tatoeëerders en piercers;
    • gebruikers van intraveneuze drugs;
    • mensen die hebben gewoond in gebieden waar hepatitis-B heerst.
    http://www.apotheek.nl/Medische_info...=10698&rId=722

  28. #20
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Een SOA- testje kostte me vorig jaar EUR 256,91 en dat vond ik vrij royaal aan de prijs.
    Dit jaar spendeer ik mijn eigen risico dan maar aan 2 a 3 van die testjes.

    Het is niet zo dat de tests voor ons bij de GGD per se gratis zijn, elke ggd bepaalt zelf welke mensen ze als risicogroep
    willen zien die in aanmerking komt voor gratis onderzoek.
    Je kunt er zelf voor zorgen dat je in een dergelijke risicogroep terecht komt door te zeggen dat je een hoerenloper bent en denkt iets onder de leden te hebben. Als dat niet helpt vermeldt je er nog bij dat je bisexueel bent. Truc geleerd door dame van de GGD, die het niet erg vond me aan een gratis test te helpen.
    Verder ben ik eens geholpen bij de huisarts en dat kostte me iig veel minder dan het door jou genoemde bedrag.

  29. #21
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht
    Ik raad de collega's beren die in die periode de bovengenoemde clubs hebben bezocht aan om ook te gaan testen! Vroegtijdig ontdekken van de ziekte in zijn beginstadium beter kansen biedt op definitieve genezing!
    Ik raad de topicstarter aan te melden in welke clubs hij de laatste vier weken is geweest. Alle clubs waar hij vanaf augustus is geweest is natuurlijk onzin.
    Verder zou topicstarter bij de club moeten melden dat hij bij dame XXX een SOA opgelopen zou kunnen hebben. De dame heeft zelf wellicht nog niks in de gaten.

  30. #22
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grundig Bekijk bericht
    Vielen Dank für eure Tips. Natürlich ist jeder für seine eigene Sicherheit verantwortlich und ich weiß das die Niederländische GGD sehr regelmäßige Inspektionen in Sex-Clubs in NL hält. DE hat dieses System auch. Nur die große Zahl der Mädchen aus den Rändern Europas und der Hopping von einem zum anderen Sex und Sauna Club macht grosse löcher in das System. Der Club-Besitzer sollte auch sehr viel restriktiver sein in der Einstellungspraxis von herangewähte Mädels und Gesundheitsbescheinigungen anfordern vor die Mädels eingestellt werden. Wie auch, der beste Rat ist: Nicht zuviele Clubs besuchen und eigentlich nur die Mädels verwöhnen die schon länger im Club arbeiten.
    Vor allem der Verzicht auf Kondome macht grosse Loecher in das System.

  31. #23
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Tegen Hepatitis B zou eigenlijk iedere hoerenloper verplicht ingeënt moeten worden. Hepatitis B is zeer besmettelijk, de kans dat je besmet raakt is 100x groter dan bv. HIV.
    Na 3 vaccinaties ben je 15 jaar beschermd, kost je wel ongeveer 160 EUR, oftewel 0,20 EUR per week.
    Goede tip MJ, volgende week meteen even voorstellen aan de huisarts. Bedankt!! :smile:
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  32. #24
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Bij de uitslag van een soa onderzoek kreeg ik eens te horen dat ik hepatitus b heb gehad. Het was al niet meer aanwezig. Ik had het zo gezegt zelf geklaard zoals dat heet. Ik heb er nooit iets van gemerkt en heb geen flauw idee wie ik hiervoor moet bedanken.

  33. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 februari 2014)

  34. #25
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:58
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vakantieganger24 Bekijk bericht
    Bij de uitslag van een soa onderzoek kreeg ik eens te horen dat ik hepatitus b heb gehad. Het was al niet meer aanwezig. Ik had het zo gezegt zelf geklaard zoals dat heet. Ik heb er nooit iets van gemerkt en heb geen flauw idee wie ik hiervoor moet bedanken.
    De meiden van de keileweg in Rotterdam , maar ja wat verwachten je toender tijd voor 10 gulden
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  35. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    vakantieganger24 (19 februari 2014)

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.

FKK Artemis 468*60