Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 126

Discussie: SOA opgelopen

  1. #101
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.472 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    ha ha als de dokter het kan kan ik het ook je schijnt je er ook voor in te kunnen enten tegen generale vraten. volgens pietsan (In jouw geval, bij jou, heeft het blijkbaar effect)
    Nee, ik heb er geen last van want ik ga een keer per week in de badkuip gevuld met azijn. Daarna nog een yoghurtbad en je kunt er weer tegen. Nog nooit wat opgelopen. Afkloppen dus.
    Trouwens hier is de link. Succes ermee.

  2. #102
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    (...) Misschien ook wel SOA's. (...)
    Beste Badslippers en anderen,

    Wat voor de één effect heeft, hoeft niet voor de ander zo te zijn. Sterker nog: het kan voor de ander zelfs ellende geven, schade aan slijmvlies ... wat meer meer risico op soa's geeft.
    Wees daarom altijd voorzichtig met huis-tuin-en-keuken middeltjes. Maar als het bij jou geen kwaad doet? Be my guest.

    Enne ... Nee, azijn houdt geen soa's tegen!

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  3. Onderstaande leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 maart 2015)

  4. #103
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    pietsan ik moet toegeven je heb gelijk niet uit je zelf gaan dokteren ik ben er mee na de doctor geweest en die behandelde hem met stikstof (bevroor de vrat dus ) au formule w doet eigenlijk het zelfde na een 5 dagen aanstippen valt die er als een korstje van af doet lang niet zoveel pijn als die stikstof behandeling en de vraag bij mijn is of het wel een generale vrat was ik ben er niet zeker van ma ben na de behandeling bij de arts na de apotheek gegaan en die raden mijn formule w aan het licht er natuurlijk aan ook waar hij zit

    veder had ik nog een vraag die jij niet beantwoord heb pietsan we vertrouwen namelijk hier allemaal op je ken je je tegen genatrale vraten inenten we zien je antwoord graag tegemoet

  5. #104
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.472 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Wees daarom altijd voorzichtig met huis-tuin-en-keuken middeltjes. Maar als het bij jou geen kwaad doet? Be my guest.

    Enne ... Nee, azijn houdt geen soa's tegen!
    Af en toe is het tijd voor wat luchtig vermaak vandaar mijn toevoeging "Don't try this at home".
    Huis-tuin-en-keukenmiddeltjes kunnen uitstekende diensten bewijzen maar het moge toch duidelijk zijn voor de aandachtige lezer dat ze tegen SOA's niet helpen.

    Hoewel azijn wel een wondermiddel is maar dan voor wat Huis-tuin-en-keukenklusjes.

  6. #105
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
    Als je AO neukt meteen als je klaar bent wassen met lauwwater en er is niets aan de hand.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  7. #106
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
    Als je AO neukt meteen als je klaar bent wassen met lauwwater en er is niets aan de hand.
    Verkeerde topic. Moet naar hier : ===> https://www.ijsberenforum.com/forum/...or-IJsberenlol!
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  8. #107
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Verkeerde topic. Moet naar hier : ===> https://www.ijsberenforum.com/forum/...or-IJsberenlol!
    nee nee sofaking ik heb dit van me eigen huisarts de Heer T uit R.
    En het is echt zo.
    over deze dingen maak ik geen grapjes.
    Laatst gewijzigd door Piet Plezier; 31 maart 2015 om 16:51 Reden: naam weggehaald
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  9. #108
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
    Als je AO neukt meteen als je klaar bent wassen met lauwwater en er is niets aan de hand.
    Klazien uut Zalk aka Piet Plezier spreekt tot U! Hier nog wat tips, last vd darmgang en opvliegers, koop een kilo bruine bonen met 500 gram uien maak het klaar met wat hachee.
    Concentratie en geheugen problemen? Dat zijn dan Aardstralen, kan niet missen, koop een ingestraalde koperen afscherming en daarbij een Aluminium folie waar je de kamer mee bekleedt. Koop origineel spul geen neppers!

    Doe uw voordeel met de tips van Klazien aka Piet!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. Onderstaande 6 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 maart 2015),Bluebear (31 maart 2015),Megaboob (31 maart 2015),Nibor76 (31 maart 2015),Piet Plezier (31 maart 2015),Teiresas ( 3 april 2015)

  11. #109
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    En schuursponsje met jif doet ook wonderen .

  12. #110
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    zoutzuur wil ok helpen, maar dan kunde wel niet meer neuken de is dan weer weer wel sneu

  13. #111
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    (...) ken je je tegen genatrale vraten inenten we zien je antwoord graag tegemoet (...)
    Beste de duisburg spesjalist,

    Kort antwoord: Ja, er bestaat een vaccinatie tegen een aantal types van het humaan papillomavirus (hpv), waaronder de typen die baarmoederhalskanker en genitale wratten kunnen veroorzaken
    Maar:
    Het vaccin wordt in eerste instantie alleen aan vrouwen toegediend en niet aan mannen. Dit in verband met het feit dat het hoofddoel van vaccineren is om baarmoederhalskanker te voorkomen. Bovendien heeft het vaccin alleen effect bij nog niet seksueel actieve mensen. In het Rijksvaccinatieprogramma kunnen alle meisjes van 11 à 12 jaar kosteloos worden gevaccineerd.
    Wanneer je al jaren seksueel actief bent heeft het niet veel zin om je alsnog te laten vaccineren.

    Er bestaat dus geen advies aan prostituees (of hun klanten) om zich te laten vaccineren.

    Meer informatie kun je vinden op:
    http://preventie.kwfkankerbestrijdin...accinatie.aspx

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  14. Onderstaande 2 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 april 2015),Bluebear ( 7 april 2015)

  15. #112
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:43
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietSAN Bekijk bericht
    Beste de duisburg spesjalist,

    Kort antwoord: Ja, er bestaat een vaccinatie tegen een aantal types van het humaan papillomavirus (hpv), waaronder de typen die baarmoederhalskanker en genitale wratten kunnen veroorzaken
    Maar:
    Het vaccin wordt in eerste instantie alleen aan vrouwen toegediend en niet aan mannen. Dit in verband met het feit dat het hoofddoel van vaccineren is om baarmoederhalskanker te voorkomen. Bovendien heeft het vaccin alleen effect bij nog niet seksueel actieve mensen. In het Rijksvaccinatieprogramma kunnen alle meisjes van 11 à 12 jaar kosteloos worden gevaccineerd.
    Wanneer je al jaren seksueel actief bent heeft het niet veel zin om je alsnog te laten vaccineren.

    Er bestaat dus geen advies aan prostituees (of hun klanten) om zich te laten vaccineren.

    Meer informatie kun je vinden op:
    http://preventie.kwfkankerbestrijdin...accinatie.aspx

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    dank u zijn we toch weer wat wijzer geworden

  16. #113
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Klazien uut Zalk aka Piet Plezier spreekt tot U! Hier nog wat tips, last vd darmgang .., koop een kilo bruine bonen met 500 gram uien maak het klaar met wat hachee.
    Maar dat werkt heel goed hoor.... Pfffrrrt

    Lauw water is gewoon standaardbehandeling, al was het alleen maar om de rubber en glijmiddelsmaak va je leuter te halen voor je weer PZC aangeboden krijgt. Zeep is slecht voor je huidje, zeker dat dunne huidje. En geen dame wil een zeepsmaak in haar mond.
    Of het helpt tegen SOA's? Nouw, kweenie, ik heb ook gehoord dat het de kans dat enkele virussen de tijd krijgen naar binnen te dringen inderdaad kan verminderen. We hebben het dan over afspoelen, niet wassen als in "afschrobben" want dan ben je mogelijkerwijs zelfs vatbaarder. Voor andere ziektedragertjes is spoelen niet voldoende en als die je te grazen nemen ben je de lul en veel vatbaarder voor mogelijk wegspoelbare gemene dingetjes, ook als je spoelt....
    Moraal van dit verhaal: neem het risico niet.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  17. #114
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Beste Beren,

    Ik ben er even een week (iets langer) tussenuit.
    Woensdag 22 april weer terug.

    Als er in de tussentijd vragen, problemen, zorgen zijn, aarzel niet om mijn collega's van de
    Aids Soa Infolijn te bellen of met ze te chatten.

    Vriendelijke groet,
    pietSAN

  18. #115
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:29
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.140
    Discussies
    233
    Thanks
    21.481
    Thanked
    6.265 in 2.989 posts

    Standaard

    Goede vakantie! Geniet ervan

  19. #116
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Goede vakantie! Geniet ervan
    Maar doe het wel safe hé !
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  20. #117
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Eigenlijk geen SOA , maar ik wou het jullie niet onthouden.

    Goed, enige tijd gelden hier gerapporteerd dat ik wat geks op kleine GMA had zitten, zo op randje eikel. Huisarts zei achteloos "da's niks". Nou daar moe je het maar mee doen.
    Zat er nog steeds dus toen ik voor een ander probleem langs kwam zei ik tegen de arts "ut zit er nog steeds"
    "Nou la maar zien dan"

    met iets minder enthousiasme dan in Babylon of SKW de broek omlaag ...
    "mijn collega had gelijk, het is eigenlijk niks, ik bedoel geen Genitale wrat of SOA, maar een gewone wrat, ook niet besmettelijk".

    "Ja maar da's wel lullig, jij weet dat het geen kwaad kan, ik weet dat het geen kwaad kan maar die jongedame die mij de PZC dienstverlening gaat geven weet dan natuurlijk niet die schrikt zich een hoedje".
    "Tja goed punt, dan zullen we hem even aanstippen met vloeibare stikstof"

    Jeemig de peemig, alsof ze een gloeiende pook tegen je leuter houden. Ik vroeg me echt even af of geen sex geen betere oplossing is...
    Ahem..
    "Ohja en doe even voorzichtig met sex, er kan zich een blaartje gaan vormen"...

    P.S. ik heb in mijn woordkeus iets anders gebruikt dan de PZC diensten verlenende dame... ik lieg niet graag maar in dit geval leek het me wat beter.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  21. Onderstaande 4 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Alexander de Grote (16 april 2015),Eddy_V (16 april 2015),lekkersfan (16 april 2015),Nibor76 (16 april 2015)

  22. #118
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:55
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Tja met deze hobby kan je weleens wat oplopen.
    Ik liep de laatste tijd rond met een gloeibougie die een geweldige sensatie gaf bij het plassen en ook nog eens flink nadruppelde waar mijn senseo apparaat jaloers op zou zijn.
    Dus voor mij was het wel duidelijk.

    Naar huisarts geweest en na onderzoek in het ziekenhuis bleek ik een gonorroe infectie te hebben opgelopen.
    M.a.w. een druiper dus en heb nu een injectie in mijn bilspier gekregen en na een week zou ik er vanaf moeten zijn.

    Tuurlijk ga je terugdenken en rekenen waar en van wie je dit relatiegeschenk hebt gekregen,maar in mijn geval is dit onmogelijk, simpel omdat het teveel dames zijn geweest de laatste maand.

    Als je alleen al telt 2x pauschal club kom je op een respectabel aantal dames.
    Ik dacht dat het wel meeviel met PZC,maar als je in contact komt met slijmvliezen van een vrouw kan je al besmetting oplopen ,dus ook PZC.

    Maar gelukkig heb ik alleen maar Gonorroe opgelopen en geen combinatie met chlamydia ,want deze cocktail heeft weer andere aanpak nodig.
    Na een week zou het over moeten zijn en de pik zou weer moeten pissen zonder nabrander.
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

  23. Onderstaande 4 leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 augustus 2015),Bluebear ( 2 augustus 2015),lustman ( 8 augustus 2015),wooley ( 4 augustus 2015)

  24. #119
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    PietSAN,

    Zo'n 10 dagen geleden heb ik een mini gangbang gedaan.
    Alles ging goed en wel niet geheel veilig maar ach dat ken je wel.
    Wij hebben de vrouw goed en stevig doorgeneukt de cervix kietelen met creampies.
    Ook deepthroat met klaarkomen tegen de huig aan met slikken erbij.

    Goed niet echt veilig dus.
    Maar nu kreeg ik van mijn maat te horen dat ze Gonorroe heeft opgelopen.
    Van mij had ze het niet kunnen krijgen omdat ik net die week geleden de testuitslag kreeg, mijn maat drie weken geleden.
    Er was nog een andere man bij misschien dat hij iets had dat weet ik niet.

    Hoe dan ook 10 dagen later ik heb nergens last van, geen druiper, geen jeuk geen pijn bij het plassen of ander ongemak.
    Mannen krijgen toch iets van 99% last van klachten als zij Gonorroe krijgen?
    Zal het geen 99% zijn is het wel 80% ook vrij hoog.

    De kans dat je het als man krijg ligt zo'n tussen de 20% en 50%
    Kan ik er vanuit gaan dat ik gewoon niets ontwikkel anders had ik het al gehad.

    Ja ik weet het antwoord denk ik wel om het zeker te weten laat je testen, maar ze zien me aankomen twee keer deze maand.

  25. #120
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.472 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    maar ze zien me aankomen twee keer deze maand.
    Zeg je dat ook als je voor de 2e keer in de maand een ontstoken kies hebt? Dan smeek je dat je naar de tandarts mag. Ik zou zeggen, gewoon naar je huisarts en probleem bespreken. Dat is toch allemaal niet zo moeilijk. Je zou wellicht ook zo'n goedkope testkit bij de drogist kunnen halen maar die zijn niet altijd betrouwbaar genoeg.

  26. #121
    Geregistreerd
    9 april 2007
    Last Online
    15 juni 2017 @ 19:47
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ...en wat te denken van een huisarts die hardop zegt wat hij denkt...

    "Waar heb jij je leuter nu weer ingehangen??"

    Vooral die "weer"... Alsof ik iedere maand bij hem langs ga met een puist op mijn snikkel

  27. #122
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tsjoep Bekijk bericht
    ...en wat te denken van een huisarts die hardop zegt wat hij denkt...

    "Waar heb jij je leuter nu weer ingehangen??"

    Vooral die "weer"... Alsof ik iedere maand bij hem langs ga met een puist op mijn snikkel
    Ach, hij is gewoon jaloers ... niks van aantrekken...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  28. #123
    Geregistreerd
    20 juni 2014
    Last Online
    2 augustus 2022 @ 13:41
    Berichten
    134
    Discussies
    32
    Thanks
    11
    Thanked
    269 in 79 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    (...) niet echt veilig (...) ze Gonorroe heeft opgelopen (...) testen (...)
    Beste Nibor76,

    Excuus voor de late reactie.
    Ja, je raadt het antwoord goed: doe wel een test, want tegenwoordig komt het steeds vaker voor dat een man geen klachten ontwikkelt als hij gonorroe oploopt. En je hebt seks gehad met iemand die nu een soa blijkt te hebben. Dat alleen al is een reden om te testen.

    Tuurlijk, voor de meeste mannen geldt dat zij na een dag of twee à drie duidelijke klachten krijgen - de klassieke 'druiper'. Maar de bacterie kan ook onopgemerkt toch in de plasbuis zitten.

    Als je niet te vaak naar je huisarts wilt gaan, omdat deze te oordelend en moraliserend is, kun je overwegen om commercieel te testen.
    Doe dit dan bij een betrouwbare instantie, in Nederland gevestigd en samenwerkend met een gecertificeerd laboratorium.
    Twee betrouwbare voorbeelden:
    https://soapoli-online.nl/ - online test bestellen en opsturen
    https://onedayclinic.nl/ - fysiek langsgaan in Amsterdam

    Lees meer over zelftesten: http://www.soaaids.nl/nl/soas/de-soa-test/soa-zelftest

    Wat je ook zou kunnen proberen is om de GGD bij jou in de buurt te bellen. Je bent gewaarschuwd door een sekspartner - zo zou je het kunnen noemen - en dat is één van de criteria van de GGD's om je toe te laten tot hun spreekuur.
    Via de website van Soa Aids Nederland kun je direct informatie opzoeken over de verschillende soa-centra:http://www.soaaids.nl/soa/testen_op_...en_voor_testen

    Vriendelijke groet,
    pietSAN
    Programma prostitutie
    Soa Aids Nederland

    www.prostitutie.nl
    www.soaaids.nl

  29. Onderstaande 2 leden hebben pietSAN bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 oktober 2015),Goedemorgenallemaal (14 november 2015)

  30. #124
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    De wrattenproblematiek op mijn gereedschap is nagenoeg verdwenen. Dokter wou nog steeds alleen maar bevriezen dus wanhopig op internet gezocht. De gewone middeltjes waarschuwen allemaal tegen "contact met gezonde huis"dus daar wou ik mijn gevoelige eikelhuid niet meteen aan blootstellen...

    Toen vond ik deze pagina...
    https://omaweetraad.nl/gezondheid/wratten
    het werkt....
    (
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  31. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 november 2015)

  32. #125
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    De wrattenproblematiek op mijn gereedschap is nagenoeg verdwenen. Dokter wou nog steeds alleen maar bevriezen dus wanhopig op internet gezocht. De gewone middeltjes waarschuwen allemaal tegen "contact met gezonde huis"dus daar wou ik mijn gevoelige eikelhuid niet meteen aan blootstellen...

    Toen vond ik deze pagina...
    https://omaweetraad.nl/gezondheid/wratten
    het werkt....
    (
    Welke tip heb je het dan over?

    Of heb je ze allemaal geprobeerd?

    Ik zie iets van ochtendurine er op doen, dan helpt plassex misschien ook?
    Of nagellak, die hebben de dames in de clubs ook vaak bij zich...
    Speeksel erop is natuurlijk een open deur intrappen...

    Volgens mij werkte oma vroeger ook als dvp...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  33. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (21 november 2015)

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.

Diamond 468*60