Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard Sint-Truiden, Luikersteenweg 41, Ella's Place

    Ik ben daarnet voorbij de vroegere Artemis (Luikersteenweg 41, 3800 Sint-Truiden) gereden. Ondertussen is daar een club geopend met de originele naam: 'The Club'.

    The Club ligt net buiten het centrum van Sint-Truiden. Vanop de straat zie je: een huizenrij met daartussen de club die qua breedte de grootte heeft van twee gemiddelde rijwoningen. Er is geen privé-parkeerplaats aan de club.

    Aangezien ik de Duitse en Nederlandse saunaclubs enkele weken mijd, is het misschien wel eens het moment om deze club te bezoeken.

    Vooraleer ik er me echter aan waag: is er al iemand in 'The Club' binnen geweest? Zo ja: hoeveel inkom moet je betalen? Hoeveel meiden werken er in de club? Welke faciliteiten heeft de club? ...

    Alvast bedankt voor eventuele feedback!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  2. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Vraag maar eens eerst heel goed hoeveel dames er aanwezig waren want toen ik er langs ging, pakweg een dik jaar geleden, hadden ze maar 1 dame. Gelukkig vertelden ze dat op voorhand en liet ik de club maar voor wat ze was. Het was namiddag. In de avond verwachtte men een viertal vrouwen maar zelfs dat vond ik wat weinig en zeker het wachten niet waard .



    http://theclubsinttruiden.be/nl
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Hey S&F

    Bedankt voor de link! Toen ik die een paar dagen geleden opzocht via Google werkte hij niet. Ik zal toen wel iets fout gedaan hebben

    De club ziet er klein, maar leuk uit. Maar het belangrijkste zijn inderdaad de dames.
    Ik denk dat ik binnenkort toch eens ga kijken. Valt het tegen, dan ga ik gewoon Duvelkes drinken op de Grote Markt van Sint-Truiden
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  6. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Valt het tegen, dan ga ik gewoon Duvelkes drinken op de Grote Markt van Sint-Truiden
    Ik bedoelde, als rasechte Haspengouwer, uiteraard: Bink of Kanunnik drinken!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  8. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (20 februari 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.716 in 1.638 posts

    Standaard

    Waarom je de saunaclubs mijdt en dan wel naar dit soort van clubs zou gaan, dat begrijp ik niet. Vaak vraag ik me af hoe het komt dat die mokkeltjes op de Luikse steenweg nog werk hebben.
    Bij mijn weten hebben ze een jaccuzzi en luxueuzere kamers dan bv de andere raametablissementen op die zelfde baan. Of er veel mokkels in zo'n club werken? Overdag misschien 1 of 2 en 's avonds maximaal 2 of 3!
    In tegenstelling tot mokkels in een saunaclub is de service veel minder... Niet zoenen, PMC en maximaal 20min vertier... Kom je eerder klaar dan is de sessie ook afgelopen.
    Kennis maken met die wijven om af te wegen of het een match is... Dat kost ook al meteen geld. Suck & Fuck is daar in St-Truiden een standaardprijs van 100€!
    Veel plezier daar alvast, maar geef mij toch maar de saunaclubs... Als Haspengauwer is bv Sixsens toch ook al niet zo ver!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  10. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    deket (29 april 2014),fg22 (20 februari 2014)

  11. #6
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Waarom je de saunaclubs mijdt en dan wel naar dit soort van clubs zou gaan, dat begrijp ik niet
    Thrust me. Ik heb heel goede redenen om de Duitse en Nederlandse saunaclubs tijdelijk te mijden, maar die redenen horen niet thuis op dit forum. Een leven zonder sex is echter niet mogelijk, daarom dat ik een alternatief dicht bij huis zoek, waar ik mij de komende weken toch een paar keer zou kunnen amuseren.

    Vanaf eind maart zal ik sowieso terug in de mij bekende saunaclubs (oa Sixsens) te vinden zijn hoor!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    deket (29 april 2014),fg22 (20 februari 2014)

  13. #7
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Ik kom ook alle dagen voorbij in Sint-Truiden en ben ooit 1 binnen geweest en het was letterlijk 1x en daarna nooit meer.

    Toen betaalde ik € 75 voor 15 minuten enkel neuken. Daarna heb ik o.a. Lovely Place in Kerniel bij Borgloon ontdekt. € 50 voor een kwartier pijpen en neuken en zeer goede ontvangst.
    Wat verder in Helchteren heb ik ook niet te klagen gehad en ook niet in Diegem bij Brussel, je betaalde daar telkens € 50 voor een half uur, alhoewel niet altijd volgemaakt daar.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    deket (29 april 2014),KanariePiet (29 april 2014)

  15. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    'The Club' is ondertussen hernoemd naar Ella's Place.
    Ella's Place is open, elke dag vanaf 20u, behalve op zondag.
    Ze hebben ook een nieuwe website:

    http://ellasplace.be
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  16. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015)

  17. #9
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Woensdagavond 6/08 tussen het drinken van zware bieren door 2 keer in Ella’s Place (Sint-Truiden) beland. Inkom was gratis. Een pintje drinken kostte 3€. De barruimte zag er leuk uit, al vond ik het wat aan de kleine kant. Maar ja, ik ben dan ook Duitse saunaclubs gewoon.

    Het eerste bezoek, tegen 22u, was een totale flop: er waren 4 dames in de bar aanwezig. De 2 mooiste dames waren met 2 oudere mannen aan het praten. De 2 andere dames waren niet echt aantrekkelijk. Beiden te mollig. We hebben het een half uurtje aangekeken, maar nadat er door de bardame voor de 3de keer op aangedrongen werd dat we de 2 vrije dames een glas champagne twv 50€ moesten trakteren, zijn we vertrokken.

    Rond middernacht zijn we een 2de keer naar de club teruggekeerd. Ditmaal waren de 4 aanwezige dames allen vrij. Wilden we met 2 van de dames praten in de bar, moesten we hen elk minimum een glas champagne van 50€ betalen. Dit wezen we af, waarop ons werd meegedeeld dat we dan maar elk een dame moesten kiezen om mee te gaan kameren. Zo gezegd zo gedaan. Elk een dame gekozen, 100€ betaald voor een half uur en gaan kameren.

    De kamer waar ik in belandde was heel mooi. Douche, jacuzzi (die enkel mag gebruikt tegen bijbetaling) en een groot bed. De eigenlijke kamergang was oké.

    Communicatie met mijn Roemeense bedpartner (haar naam ben ik jammer genoeg vergeten) was onmogelijk. Ze sprak geen woord Engels, Frans of Duits. Maar goed dus dat ik geen 50€ betaald had om haar me gezelschap te laten houden in de bar.

    Tongzoenen was oké. Pijpen barslecht, deed ze duidelijk niet graag. Ze liet zich wel gewillig beffen en het neuken was dik in orde (ik mocht lekker mijn ding doen). Mooi het half uur rond gemaakt en afgemaakt met hondjes. We hadden net gedaan toen de bardame op de deur kwam kloppen: het half uur is voorbij!

    Nog een pint aan 3€ besteld om na te praten met mijn kameraad die tegelijk met mij terug in de bar was aangekomen. Zijn kamergang was blijkbaar ook oké geweest.

    Ga ik nog terug naar Ella’s Place? Ik denk het niet. Prijs kwaliteit is het, net als de bars op de Luikersteenweg, gewoonweg te duur.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  18. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015)

  19. #10
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ella's Place is momenteel gesloten. De club wordt herbouwd. Ik heb geen flauw idee of het gebouw als P6 club zal worden heropend. Wordt vervolgd!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  20. #11
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Is dat die club in een vrij kleine smallere straat, die enkele weken als saunaclub heeft bestaan (weliswaar met maar 1 à 3 dames) ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  21. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015)

  22. #12
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Is dat die club in een vrij kleine smallere straat, die enkele weken als saunaclub heeft bestaan (weliswaar met maar 1 à 3 dames) ?
    Inderdaad! Toen noemde de club nog Artemis. Ze is sindsdien een paar keer van eigenaar en naam veranderd, en wordt nu dus blijkbaar weer verbouwd.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  23. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015)

  24. #13
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Klopt Artemis! Ik had er nog een kortingsbon van gevonden en vorige week weggesmeten. Was al oud.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  25. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015)

  26. #14
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Klopt Artemis! Ik had er nog een kortingsbon van gevonden en vorige week weggesmeten. Was al oud.
    Jij wordt er ondertussen ook niet jonger op hoor.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  27. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:27.

  Diamond 468*60